Zetor 7211 - ztrácí se chladící kapalina
Moderátor: Lukashil
Zetor 7211 - ztrácí se chladící kapalina
Zdravím všechny příznivce Zetorů,mám 7211 od jara a vše vypadalo ok,až do tohoto pátku.Oral jsem cca 2ha pole a po příjezdu domu a kontrole prov.kapalin sem dolil cca3 litry vody.Dnes sem připravoval na setí a po příjezdu to samé.Nikde nic neteče ani není vidět,traktor tahá v poho,olej nepřibívá.emulze se netvoří.Nevíte kam to kurňa teče?Díky.
Re: Ztrácí se chl.kapalina
Ahoj, Natlakuj celou soustavu za studena tlakovým vzduchem(pumpička) max. asi 0,8 atm. a uvidíš kde to teče. Jako se to dělávalo u škodovek. Přípravek je,že dáš ventilek do starého víčka chladiče a nějakou silnější gumu jako těsnění.
Jede traktor, je to Zetor 3011
Re: Ztrácí se chl.kapalina
Ak voda nikde neuniká, môže sa dostávať okrem oleja aj do spaľovacieho priestoru podfúknutím tesnením, alebo prasklinou v hlave. Ak voda uniká do spaľovacieho priestoru, uniká aj tlak z valca do chladiaceho systému. Treba zložiť dole zátku z chladiča a pozorovať, pri spustenom motore či vodu nevytláča plyn. Na teplote nebadať nič nezvyčajné?
Re: Ztrácí se chl.kapalina
Soustavu jsem tlakoval až byly hadice jak balon a nic nikde není vidět.Celý den byl traktor v tahu a teplota v poho v zeleným poli.
Re: Ztrácí se chl.kapalina
Treba lepšie pozorovať, ak nie je zvonka nič vidieť, musí unikať do oleja alebo spaľovacieho priestoru. Ak nie je na mierke alebo nalievacom hrdle oleja vidieť emulziu, nebolo by zle pomerať kompresné tlaky.
Ešte ma napadá že by mohol byť zanesený chladič vodným kameňom a tak vytláča pri vyšších otáčkach vodu cez zátku.
Ešte ma napadá že by mohol byť zanesený chladič vodným kameňom a tak vytláča pri vyšších otáčkach vodu cez zátku.
Re: Ztrácí se chl.kapalina
Tak jsem měřil kompresní tlaky a mám na všech cca 2,2 atm,na 4.válci 2,4 atm.Myslíte,že je to na převložkování?
Re: Ztrácí se chl.kapalina
Kompresní tlaky na diesel u motoru zetor -po výbrusu 27atm-28atm
Na ty tvoje to moc dobře nevypadá a ještě máš rozdíl mezi samotnými válci.Musíš poměřit všechny kolik mají.Tyto co jsi uvedl ještě můžou být podpálené ventily a když všechny by byly ok tak vyvložkovat.
Na ty tvoje to moc dobře nevypadá a ještě máš rozdíl mezi samotnými válci.Musíš poměřit všechny kolik mají.Tyto co jsi uvedl ještě můžou být podpálené ventily a když všechny by byly ok tak vyvložkovat.