Radkův Zetor 4011
Moderátor: Lukashil
Radkův Zetor 4011
Ahoj. Jsem novy clen fora. Koupil jsem si Zetor 4011 a ted ho pomaloucku opravuju. Ale jde to pomalu. Porad neco shanim a tak treba tady take neco sezenu.
- zetorak jirka
- Příspěvky: 4525
- Registrován: ned pro 18, 2011 12:35 pm
- Bydliště: Hajnice OKR: Trutnov
Re: Zetor 4011
Děláš dobře, tady na foru není o dobré rady nouze.Radek71 píše:Ahoj. Jsem novy clen fora. Koupil jsem si Zetor 4011 a ted ho pomaloucku opravuju. Ale jde to pomalu. Porad neco shanim a tak treba tady take neco sezenu.
- matrixmod2
- Příspěvky: 49
- Registrován: stř črc 15, 2009 9:45 am
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
- matrixmod2
- Příspěvky: 49
- Registrován: stř črc 15, 2009 9:45 am
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zetor 4011
Pěknej stroj, taky bych chtěl 3011 nebo 4011 celej orig s kulatou boudou
Slovo NEJDE neznám!
Re: Zetor 4011
ahoj! Tak máš to moc pěkné, opravdu jsi si s ní vyhrál...Já mám taky 4011, ale kabrio. Taky jí skládám dohromady, ale musel jsem měnic blok motoru, tak jsem se celkem zdržel. Chci si tady taky založit vlákno a dát fotky, protože taky pořád něco sháním a dobrá rada je nad zlato. Tak at se daří...
Re: Zetor 4011
Ahoj, jsem tu taky novej, mám "majora" r.v. 1963, už delší dobu řeším jednu závadu, kterou jsem zatím nevyřešil - vypadává mi kvalt - téměř kromě zpátečky jakýkoliv, ale výhradně tehdy když jedu z kopce a přibrzďuji motorem, při tahu traktoru rychlost nevypadne nikdy. To vypadávání kvaltu není klasickou metodou - že mi vypadne kvalt tedy řadící páka, ale vždy mi vypadne do neutrálu páka redukce pod sedačkou řidiče a tím pádem je rozpojenej záběr. Zábranou proti vypadnutí této páky redukce při jízdě z kopce je to, že patou nebo rukou páku redukce tlačím k sobě nahoru a zabraňuji vypadnutí páky do neutrálu. Na páce redukce při tomto mém stylu je cítit, že chce vypadnout, ale tím, že ji držím, tak se jí to nepodaří. Kolíky na převodovce jsem již řešil, koupil jsem nové - nic naplat. Úvahy některých rádců jsou mimojiné vidlička - tu jsem měl taky venku, je pravda, že frézované hrany jsou trochu opotřebované, nebo nějaké převodové kolečko. Nemáte někdo tu samou zkušenost jako popisuji - díky.
Pozn. Dodávám pro "majoráře", že mám doma řadu ND, některé i dvakrát, když tak se ozvěte.
Pozn. Dodávám pro "majoráře", že mám doma řadu ND, některé i dvakrát, když tak se ozvěte.
Re: Zetor 4011
Příčinou problému, ktérý popisuješ jsou K.O jehlová ložiska, Není to jen vyměnit jehlová ložiska, ale to nejdůležitější jsou otvory v hřídelích a čepy na hřídelích, ty už máš zdřejmě celou převodovku na kaši. První jehlové ložisko je ve spojkové hřídeli, na kterou je napojena drážková hřídel, čep drážkové hřídele u z3011 je u nové hřídele 25,00mm přípustné pro montáž je 24,95mm , pokud je více opotřeben hřídel se repasuje či mění. Otvor pro jehlové ložisko čepu drážkového hřídele je ve spojkové hřídeli, ten musí být 30,00mm pokud je více je to špatné a hřídel se musí vyměnit, další jehlové ložisko je v drážkové hřídeli v kole stálého záběru redukce, zde je u Z3011 průměr 45,00 a do tohoto otvoru jde hřídel pastorku diferenciálu, která má průměr pro ložisko 40,00mm jehly v ložisku jsou -0,01mm tudíš jsi na vůli 0,02mm při novém uložení což je ideální na olejový film.sanyo píše:Ahoj, jsem tu taky novej, mám "majora" r.v. 1963, už delší dobu řeším jednu závadu, kterou jsem zatím nevyřešil - vypadává mi kvalt - téměř kromě zpátečky jakýkoliv, ale výhradně tehdy když jedu z kopce a přibrzďuji motorem, při tahu traktoru rychlost nevypadne nikdy. To vypadávání kvaltu není klasickou metodou - že mi vypadne kvalt tedy řadící páka, ale vždy mi vypadne do neutrálu páka redukce pod sedačkou řidiče a tím pádem je rozpojenej záběr. Zábranou proti vypadnutí této páky redukce při jízdě z kopce je to, že patou nebo rukou páku redukce tlačím k sobě nahoru a zabraňuji vypadnutí páky do neutrálu. Na páce redukce při tomto mém stylu je cítit, že chce vypadnout, ale tím, že ji držím, tak se jí to nepodaří. Kolíky na převodovce jsem již řešil, koupil jsem nové - nic naplat. Úvahy některých rádců jsou mimojiné vidlička - tu jsem měl taky venku, je pravda, že frézované hrany jsou trochu opotřebované, nebo nějaké převodové kolečko. Nemáte někdo tu samou zkušenost jako popisuji - díky.
Pozn. Dodávám pro "majoráře", že mám doma řadu ND, některé i dvakrát, když tak se ozvěte.
Pokud jsou dobrá ložiska, dobré uložení jehlových ložisek, tak nepotřebuješ ani pojistky na řazení. Já je mám všechny upraveny,tak aby šlo velmi lehce řadit a nevim co je to vyskakování jakéhokoliv kvaltu.
přeji hodně zdaru při GO převodovky.
Re: Radkův Zetor 4011
Díky za radu, myslím, že jsi mne nepotěšil. Přesto jsem napsal Zetorovi 3011, aby mi osvětlil projevy jeho traktoru, který měl asi něco podobného. Nejde o tom, že to budu muset možná vše rozhodit, věci možná na to budu mít, jen je otázka jaké kvality, bo jsou v rezevním stroji, kterým mám rozhozený v garáži a hlavně jde o čas a preciznost opravy.