Jak předělat vari na 4x4

Vari, Terra, PF aj.

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
127helger
Příspěvky: 179
Registrován: pát říj 24, 2008 10:54 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Jak předělat vari na 4x4

#1 Nový příspěvek od 127helger »

přemyšlel už někdo o tom jak předělat obyčejnou frezu vari nebo dakr na 4x4 nějak udělat vývod s převodovky, napojit to na nějakou nápravu na vlečku

Uživatelský avatar
zde
Příspěvky: 2736
Registrován: ned dub 19, 2009 6:45 pm
Bydliště: H.Srnie

Re: Jak předělat vari na 4x4

#2 Nový příspěvek od zde »

no neviem si to predstavit,ale rad si pockam na riesenie :)

127helger
Příspěvky: 179
Registrován: pát říj 24, 2008 10:54 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Jak předělat vari na 4x4

#3 Nový příspěvek od 127helger »

tak některé frezi se dělali s vyvodem ndo zadu a když bylo potřeba připojila se vlečka s hnanou napravou takže z toho vzniklo4x4

Uživatelský avatar
Milhauss
Příspěvky: 11622
Registrován: pon srp 20, 2007 8:47 pm
Bydliště: Čáslav 28601 a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak předělat vari na 4x4

#4 Nový příspěvek od Milhauss »


vojto
Příspěvky: 19
Registrován: pát kvě 15, 2009 7:48 pm

Re: Jak předělat vari na 4x4

#5 Nový příspěvek od vojto »

No ja neviem, ako to myslíte lebo DSK 317 nemá vývodový hriadel. Radšej urobte dvojmontážna Vari alebo pásák
Přílohy
pásák.jpg

Žebrák
Příspěvky: 426
Registrován: čtv úno 05, 2009 8:07 am
Bydliště: žebrák

Re: Jak předělat vari na 4x4

#6 Nový příspěvek od Žebrák »

Tak to je pěkný,jen to zatáčení půjde asi ztěžka.
Janka Radotín, Trusty Bentley JAP London, Tj-6,5-1,Tj-5, PF-62, ŽtM-107-H-2, Zetor 15, Deutz D25, Traktorbagr Predátor a další...

Uživatelský avatar
šaman
Příspěvky: 140
Registrován: úte říj 20, 2009 7:37 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Jak předělat vari na 4x4

#7 Nový příspěvek od šaman »

vojto píše:No ja neviem, ako to myslíte lebo DSK 317 nemá vývodový hriadel. Radšej urobte dvojmontážna Vari alebo pásák
8) joj,jestli je to tvoje prace,tak velice pekne,hod sem detail tech pasu,ty "elka" jsou navarene nacem? retez?
na takové to domácí ježdění...
..........POPA...........

vojto
Příspěvky: 19
Registrován: pát kvě 15, 2009 7:48 pm

Re: Jak předělat vari na 4x4

#8 Nový příspěvek od vojto »

Bohužial toto nie je moj stroj, tá fotka je z webu

roman30
Příspěvky: 9
Registrován: pát led 01, 2010 2:49 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Jak předělat vari na 4x4

#9 Nový příspěvek od roman30 »

Přílohy
pasy agzat.JPG

127helger
Příspěvky: 179
Registrován: pát říj 24, 2008 10:54 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Jak předělat vari na 4x4

#10 Nový příspěvek od 127helger »

mě spíče bapadlo vytahnout vývod přímo od kol jak tam jsou ty spojovací tyče mezi převodovkou a kolami tak tam navařit ozubené kola a pohánět s tím uhlovou převodovku abych to pak mohl napojit na vlečku přez kardan

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14629
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: Jak předělat vari na 4x4

#11 Nový příspěvek od DYK »

To co tebe napadlo má Vari minimálně patnáct let za sebou. Přesně takhle se poháněl čert na vyorávání brambor. Tady máš to řetězový kolo.
Přílohy
P1010058.JPG
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

127helger
Příspěvky: 179
Registrován: pát říj 24, 2008 10:54 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Jak předělat vari na 4x4

#12 Nový příspěvek od 127helger »

to jo ale nepohání stím vlečku takže to muže mít ale némá to plně využité já mám doma dakra

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14629
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: Jak předělat vari na 4x4

#13 Nový příspěvek od DYK »

Je jedno že máš Dakra. Konstrukčně je převodovka stejná. Konstrukci, kterou jsi vymyslel jde technicky i prakticky zrelizovat jak u Vari, tak u Dakra a i u Agzatu. Já se jenom zeptám. Nechcete po tom motoru s odstředivou spojkou trochu moc? Takže až to někdo uvede do provozuschopného stavu zjistí, že to sice má 4x4 ale hovno to uveze protože spotřeba výkonu z části padla na pohon, stroj bude stát na místě s motorem v otáčkách a prokluzující spojkou.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

127helger
Příspěvky: 179
Registrován: pát říj 24, 2008 10:54 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Jak předělat vari na 4x4

#14 Nový příspěvek od 127helger »

já si myslím že to na místě stát nebude, vozil jsme na tom kolem pul tuny a jelo to v pohodě ale do kopečka do nechtělo protože to bylo lehké a skákalo to myslím kopec z trávy, myslím kdyby to pomohlo ještě na zadek tak by to vyjelo

naj
Příspěvky: 11
Registrován: sob pro 06, 2008 12:43 pm

Re: Jak předělat vari na 4x4

#15 Nový příspěvek od naj »

Já si zase myslím,že se zde chce po stroji typu Vari,Dakr apod. víc než je schopen přesto,že má výkon na ,,těžkou'' orbu dostačující.Jak správně píše DYK-pro složitost konstrukce je výkon motoru,,na hraně''! Dobře zatížená náprava nebo použití dvojmontáže+přídavné závaží/přední pro orbu/ je pro výkon motoru maximum a pro životnost převodovky taky!

Odpovědět

Zpět na „Traktory sériové výroby - jednoosé frézy“