Zdravím přátelé, tak bádám nad tímto problémem, traktůrek dorazil se zvedlým ramenem koše, páčka na rozvaděči nereagovala, po povolení hydraulických hadic na pístnicích spolu se stisknutou páčkou na rozvaděči pístnice šli dolů, ale problém nastal po znovu připojení hadic, rozběhnutí motoru, kdy čerpadla jsou poháněná skrz řemenici a řemen od motoru, ... chci zvedat pomocí páčky rozvaděče a nic, ostatní okruhy normálně fungují, tzn. zvedání druhou páčkou koše, řízení má také orbitrol, pohon zadní nápravy přes hydromotory také šlape.....
Postup hledání závady:
1. nejdříve jsem začal nádrží, vypustil olej a zjistil, že tam někdo nalil velké množství motorového oleje,......vyměněn filtr hydrauliky, dolitý nový HV46 olej, zastartování, odvzdušnění , zahřátí a stále nic,
2. na řadu demontáž hadic jednoho páru hadic vedoucí na zámek jedné z pístnic pro zvedání ramene, při pozici rozvaděče pro zvedání směrem "stáhni pístnici" teče olej z jedné z hadic, při pozici "vysuň pístnici" ani kapka, zkouška na jiném traktůrku, teče olej vždy z jedné z hadic při dané poloze rozvaděče, tož si říkám, asi rozvaděč ko, proto vyměněn z jiného traktůrku a stále nic.
3. hledám tedy dále....zatím jsem se k trakturku nedostal, na co se prosím ještě zaměřit či co jak otestovat???, v okruhu jsou zámky na pístnicích, dvě čerpadla jedno na pohon a řízení další na jiné okruhy, rozdělovač tlaku atp.
Obr.1: Schéma čerpadel, páky pojezdu, rozdělovačů tlaku...
Obr.2: jedno z čerpadel, namontované na hlavním čerpadle se shora, v obrázku níže
Obr.3:Hlavní pojezdové a řídicí čerpadlo s rozdělovačem tlaku
Obr.4:Hlavní pojezdové a řídicí čerpadlo s rozdělovačem tlaku
Obr.5:rozvaděč bm20/2 s vstup P, zpátečka T, A,B sekce
Obr.6:rozvaděč bm20/2 s vstup P, zpátečka T, A,B sekce
Obr.7:pístnice se zámkem
Obr.8:Olejový filtr
Obr.schéma pístnice se zámkem
Děkuji všem za nápady a mějte pěkný den
Pístnice na zvedání problém ---- Etesia ----Hydro
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Re: Pístnice na zvedání problém ---- Etesia ----Hydro
Tak děkuji všem za nápady, nakonec po mravenčení, jsem vyhrál, vyměněn jednosměrný zpětný ventil, vedoucí na okruh velkých pístnic,
mějte pěkný den a ať se daří Dejv.
mějte pěkný den a ať se daří Dejv.