čím zavariť bubon navijaku v3s
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
čím zavariť bubon navijaku v3s
pri ukladaní lana mi praskla bočná stena bubna na navijaku v3s....vyzera to liatinu ktorá asi nepojde zavariť klasickou elektrodou.... chcel by som poprosiť o radu aký typ elektrody použiť resp. ci uz niekto tento bubon zvaral a aké ma skusenosti...dakujem za rady (zvaracka klasika 315).
Re: čím zavariť bubon navijaku v3s
Pokud to je svařitelná litina tak buď speciální elektrody na litinu za studena. Nebo jestli chceš experimentovat tak mi se zatím daří bazickou s předehřevem. Nahřát, zavařit, zasypat popelem a nechat pomalu vychladnout.
- Lišák1
- Příspěvky: 1174
- Registrován: úte čer 02, 2009 8:28 pm
- Bydliště: Sklené nad Oslavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: čím zavariť bubon navijaku v3s
Můžeš použít ESAB OK NI-CL /původně OK 92.18/, nebo zaručený speciál Chem-Weld 7100-rutilo bazická kontaktní elektroda.
Nissan Terrano 3,0 TDI, Zetor 5211
Re: čím zavariť bubon navijaku v3s
dakujem za rady ....na svarumfore mi poradili ESAB ES 723...uz su doma... 1 ks 2,5----- 1,8€.... uvidim co to povie a dam vediet...len sa musim ku tomu dostat
Re: čím zavariť bubon navijaku v3s
staří svářeči by na to šli autogenem a pístními kroužky. zní to hrozně, ale vím o takto svařeném svěráku co drží 30 let /jen se toho svaru nechytá flexa
- Lišák1
- Příspěvky: 1174
- Registrován: úte čer 02, 2009 8:28 pm
- Bydliště: Sklené nad Oslavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: čím zavariť bubon navijaku v3s
Není to nic hrozného, běžně se to používalo, sem tam to taky používám. Kdo u mně byl, tak se divil, na co mám staré pístní kroužky na skladě.
Nissan Terrano 3,0 TDI, Zetor 5211
Re: čím zavariť bubon navijaku v3s
takže se tak svářelo klasicky jen místo drátu se přidával pístní kroužek?
Na světě mám nejraději tu rozmanitost, každej den mě nasere někdo jinej.
- Lišák1
- Příspěvky: 1174
- Registrován: úte čer 02, 2009 8:28 pm
- Bydliště: Sklené nad Oslavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: čím zavariť bubon navijaku v3s
Přesně tak, musí se opatrně, ono to dělá takovou kaši, do ní přidává roztavený pístní kroužek.
Nissan Terrano 3,0 TDI, Zetor 5211
Re: čím zavariť bubon navijaku v3s
které materiály se tímto postupem svářely?
Na světě mám nejraději tu rozmanitost, každej den mě nasere někdo jinej.
Re: čím zavariť bubon navijaku v3s
řekl bych šedá litina
Re: čím zavariť bubon navijaku v3s
pistnima krouzkama se drive svarelo bezne jeste se na autogen používali nikelitove tycky taky se snima dobre svarela litina
Re: čím zavariť bubon navijaku v3s
takze moje zistenia ....včera som to skusil s tymi ES 723....1x zvar bol ako emental ale po vybruseni a následnom opakovani zvaru bol zvar pekný hladky a hlavne nepraskal... horšie je to , že ta prasklina ja dlhsia ako som si myslel a pri cene 1,5€ za 1 2,5ku to nebude najlacnejsia oprava....chcem tam spraviť z dvoch polmesiacov výstuhu.. poradili by ste mi prosím typ na zvaranie liatina zelezo?? dakujem
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: stř čer 09, 2010 10:15 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: čím zavariť bubon navijaku v3s
Tiez sa mi zadarilo prasknut bubon, nakupil som 723-ky 2.5 aj 3.2 .. S tymi 2.5 je strasne moc roboty, 3.2-ka to zaleje hned... 2.5-kami som len pobodoval, pripadne varil uz len na konci tensie pasiky, s 3.2-kami som normalne zavaril vecsinu zvaru... Neviem aky je rozdiel v cene (kupoval som do zasoby aj aj), ale kalkulacka tvrdi, ze su 3.2ky lacnejsie ??, takze by som sa s 2.5-kami vobec nezaoberal ... Postupoval som podobne - zvar, vyklepat co islo, vyflexovat, a znova. .. asi na 5x hotovo .. (potom druha strana). (nie som ziadny zvarac). (uvidime, kolko to vydrzi).
- exot
- Příspěvky: 3808
- Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
- Bydliště: Český ráj 294 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: čím zavariť bubon navijaku v3s
Pokud je litina nevar to a vyhod todo srotu.Nejde o dil ktery vy se nedal vcelku dobre sehnat (popř vyrobit).Litinu NIKDY nesvaris tak aby drzela jako novy kus to proste nelze!!!
Jasne ono se to nějak slepi a nejak to drzet bude,Tam kde o nic nejde (hrozi minimalni nevezpeci urazu ci smrti v oripade selhani) a ten dil je minimalne (idealne staticky namahany ) takovy spoj muze vyhovet.
Ona je takovahle oprava dobra jen do chvile nez to prdne a nekomu se neco stane!!
Jasne ono se to nějak slepi a nejak to drzet bude,Tam kde o nic nejde (hrozi minimalni nevezpeci urazu ci smrti v oripade selhani) a ten dil je minimalne (idealne staticky namahany ) takovy spoj muze vyhovet.
Ona je takovahle oprava dobra jen do chvile nez to prdne a nekomu se neco stane!!
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)