Nápravy carraro

Moderátor: Lukashil

Zpráva
Autor
Tomas6
Příspěvky: 5921
Registrován: pon dub 09, 2012 8:23 pm
Bydliště: Slušovicko

Re: Nápravy carraro

#91 Nový příspěvek od Tomas6 »

Cat je kapitola sama o sobě. Většinou míry v palcích, máloco se dá koupit v náhradě nebo jinde jak u nich,když děláš nějakou větší opravu tak jsou to desítky tisíc. Ale na druhou stranu když se neodrbává údržba a strojník je člověk a trochu si toho hledí tak to vydrží neurekum. A pokud vyloženě něco nezprasí tak se dělají fakt jen oleje a filtry. Tady se ten reduktor dělal taky jen proto že strojník hovado byl zdechlý dofoukat kolo,jak s plnou lžící zatočil k Tatře tak ho vyzul. A aby doložil fůru tak dál kladivo mezi nápravu a držák a jezdil po jednom kole. Ložisko to neustálo.
Teď mám na dílně motor z pásové 315, lehlo turbo,bylo to bez oleje,klikovka chycená. Řešit se to dá jen novou klikou. Výbrusové šály sice sou, jenže klika je nitridovaná a prej není nikdo v republice kdo by ji dokázal znovu povrchově upravit po brusu. Naštěstí na perkinsy tu je zastoupení,tam vyjde na nějakých 25 i se šálama,originál z cat snad okolo 40ti co tvrdil borec co shání díly. Přitom je to jedna a ta samá klika.
Co se týče různých úprav a zkoušení nechat díly vyrobit,to už tu taky bylo. Když před asi 15ti rokama napočítali v cat díly na prečepování a přefutrování komplet zadního podkopu,nechalo se to vyrobit v nějaké firmě která se tím zabývá. Teď už bych kecal kdo to byl,ale životnost max čtvrtinová. Tak stejně zatli zuby a dalo se to potom v originále. I co se týče třeba kluzáků do patek nebo teleskopu se zkoušelo kupovat v náhradě a nikdy to nebylo ono. Takže za mne sice to vyjde.ranec ale pokud ten stroj má vydělávat tak na nějaké kutění není prostor.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233

Jan Karlik
Příspěvky: 1056
Registrován: stř říj 29, 2008 3:11 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Nápravy carraro

#92 Nový příspěvek od Jan Karlik »

To je stejně divný nepoměr. 18tis gufero a 25tis klika a šálky i když to není na stejný stroj. Měla by stát aspoň 120 tis. :smich: Vrazit kladivo pod doraz je na nouzové dojetí k místu, kde se to opraví. Ale nakládat s tím auto, tak to je borec. Měl by jít radši prodávat rohlíky..

Uživatelský avatar
Atlan
Příspěvky: 9583
Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
Bydliště: Košice-okolie
Kontaktovat uživatele:

Re: Nápravy carraro

#93 Nový příspěvek od Atlan »

Neviem co riesite ved ten cat vydrzi robit 10rokov a potom treba kupit novy lebo vyrobil na seba. Lenze toho skrabaka potom ktosi odkupy na fusky a sype do toho peniaze.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.

Tomas6
Příspěvky: 5921
Registrován: pon dub 09, 2012 8:23 pm
Bydliště: Slušovicko

Re: Nápravy carraro

#94 Nový příspěvek od Tomas6 »

Problém je v tom že lidi není a když jsou tak ne u nás ve firmě. Takže vedení je rádo že vůbec někdo je a nějaké podobné průšvihy nikdo neřeší. Zatne zuby a zaplatí opravu. Ale tak to už je mimo obor debaty.
S klikou. Jak jsem psal toto je cena z Bel Praha. Zastoupení perkins. Origo z cat je něco přes 40 holá. Oni si to vyberou jinak. Vrtule chladiče něco okolo 20ti. Silentblok cca 1800, servo na ovládání plynu 55. A zkus ho něčím nahradit. Je nahrazený lankem a páčkou z přehazovačky. Asi to tak i zůstane.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233

Uživatelský avatar
Atlan
Příspěvky: 9583
Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
Bydliště: Košice-okolie
Kontaktovat uživatele:

Re: Nápravy carraro

#95 Nový příspěvek od Atlan »

Netep za 1500E v cistom sa urcite niekto najde.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14629
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: Nápravy carraro

#96 Nový příspěvek od DYK »

Problém je v tom, že soudruzi z vedení firem technice moc nerozumí, nezajímá je to a nezajímá je ani jak šikovný lidi mají. Nejvíc je zajímá, kolik jim musejí dát na výplatu a tak když některý zaměstnanec vymyslí jiné vhodné ale levnější řešení opravy má z toho většinou hovno. Nikdo nic neocení a ani neřeší - nemotivuje.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

Uživatelský avatar
Atlan
Příspěvky: 9583
Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
Bydliště: Košice-okolie
Kontaktovat uživatele:

Re: Nápravy carraro

#97 Nový příspěvek od Atlan »

Tak tak iniciativa sa tresta.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.

Tomas6
Příspěvky: 5921
Registrován: pon dub 09, 2012 8:23 pm
Bydliště: Slušovicko

Re: Nápravy carraro

#98 Nový příspěvek od Tomas6 »

1500e? Ani omylem. Ti lepší nabouchají 200 hod měsíčně a mají tak 22-23tis. v čistém. Za normální hodiny víc jak 18 ani omylem. Proto se berou lidi z řad horších a zdechlých zedníků a zaplatí se jim papíry. Navíc techniky moc,lidi málo,každý skáče z auta na auto,ze stroje na stroj a pak to tak vypadá.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233

konak
Příspěvky: 239
Registrován: pát lis 09, 2007 5:27 pm
Bydliště: litovelsko

Re: Nápravy carraro

#99 Nový příspěvek od konak »

jaky patří olej do reduktoru

scugla
Příspěvky: 13
Registrován: pon úno 27, 2012 2:11 pm
Bydliště: Zlín

Re: Nápravy carraro

#100 Nový příspěvek od scugla »

zdar pánové, poprosím Vás o radu, mám doma 6340 s nájezdem cca 5500Mth a začaly se mi ozývat divné zvuky z carrara. Na rovině žádná hrůza, ale při jízdě v kopci po vrstevnici zvuk jak kdyby něco jelo na sucho. Je jedno jestli je předek zaplý nebo vyplý. Olej v nápravě samozřejmě je a má najeto cca 300mth. Mám vybitý střeďák a už to pochoduje fakt dost, může to být jedna z příčin? Nicméně když jsem včera předek zvedl a zatočil si kolama, tak jsem vyloučil poloosy, které jsou tiché a žádný divný zvuk z nich nejde, ale ve chvíli, kdy točím kolem, tak v pravidelných intervalech slyším cvakání od diferáku, je to normální? Další otázka ke správné funkci diferáku. Mám vyplý předek a točím kolem, točí se kardan, ale druhé kolo nemá ani snahu se otočit, je to správně? Když předek zapnu, tak samozřejmě kardan stojí a kola se točí proti sobě. Moc dík za pomoc, mám zas na prodloužený víkend naplánované kopu práce a teď nevím no :vztek:

Uživatelský avatar
pavolmakys
Příspěvky: 2398
Registrován: čtv led 01, 2009 12:56 pm
Bydliště: Žilina

Re: Nápravy carraro

#101 Nový příspěvek od pavolmakys »

Je mozne ze by si mal diferak uplne normalny? Asi aj hej, co v zabere? Maju snahu brat obe kolesa?
Samozrejme ak su vydrate lamely tak sa to tiez bude spravat ako normalny diferak si myslim.
Zetor 5645 (motor 69O1+tazka naprava)

red.bill
Příspěvky: 2231
Registrován: čtv led 25, 2018 12:16 pm
Bydliště: Jilemnice

Re: Nápravy carraro

#102 Nový příspěvek od red.bill »

Lamelák se chová jako normální dif., volným točením ani lamely nesepnou. Co jsi tam dal za olej? Obyč převoďák v tom nefunguje. Pokud ho tam máš tak vyměnit za předepsaný. Bordel můžou dělat i sjetý lamely.

scugla
Příspěvky: 13
Registrován: pon úno 27, 2012 2:11 pm
Bydliště: Zlín

Re: Nápravy carraro

#103 Nový příspěvek od scugla »

Olej je tam předepsaný a bral jsem přímo v zetoru shell spirax, přesnou specifikaci z hlavy nedám. Dneska testnu jestli to maká v záběru. Ještě mě napadlo jestli ten zvuk při jízdě nemůže dělat ten vybitý střeďák. Je tam totiž kardan v ose a nemá kříže.

pavel sk
Příspěvky: 13285
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: Nápravy carraro

#104 Nový příspěvek od pavel sk »

Kludne to moze robit aj ta hnacia hriadel co ide po napravu. Kedze to mas vybyte, tak sa ti to na tej drazkovej spojke krizuje. Skus tu hriadel odpojit a tak prebehni traktor.

Uživatelský avatar
pavolmakys
Příspěvky: 2398
Registrován: čtv led 01, 2009 12:56 pm
Bydliště: Žilina

Re: Nápravy carraro

#105 Nový příspěvek od pavolmakys »

Ked budeš meniť ten kardan, tak sa ozvi, viem ti zabezpečiť už j s krízami a budez to už mat na veky. Ak je v cape vola, tak tie kardany dlho nevydržia.
Zetor 5645 (motor 69O1+tazka naprava)

Odpovědět

Zpět na „Technické problémy Zetor“