rozšíření řidičáku z B+T na B+T+E
- chameleonn
- Příspěvky: 447
- Registrován: úte lis 04, 2008 11:19 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: rozšíření řidičáku z B+T na B+T+E
No, je tady ještě jedna možnost, pořídit si C + CE. Por soukromé účely není profesák potřeba. Já mám M1 u které může souprava dělat 5160 kg a nikdy jsem žádný problém neměl, ale mám C + CE.
- chameleonn
- Příspěvky: 447
- Registrován: úte lis 04, 2008 11:19 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: rozšíření řidičáku z B+T na B+T+E
Tady je stále kámen úrazu,"okamžitá hmotnost" je váha vozíku(prázdného, nebo s jednou cihlou, nebo s tunou písku), ale v techničáku se píše o "největší technicky přípustné/ povolené) a to znamená : váha vozíku + náklad na který je otypován.bibos píše:Nic opravovat nebudu.sekalsemmalo píše:a ty si oprav tohle tvoje tvrzeni,abys nevyzobaval ze zakona jen vety,co se ti hodi.bibos píše:Je to sice nelogické ale pro řidičské oprávění se kalkuluje celková hmotnost.
Takže Octavia 1855 kg + 2000 kg je 3855 kg-nutné "E" Ale okamžitá hmotnost přívěsu nesmí překročit 1300 kg.
Je tak jak jsem psal.
Okamžitá hmotnost přívěsu nesmí překročit to co je napsané v techničáku tažného vozidla jak píše chameleon.
- Tata
- Příspěvky: 2946
- Registrován: sob črc 07, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Ostrava Nová Bělá
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozšíření řidičáku z B+T na B+T+E
čistě nahodou jaké jsou zato pokuty, a co je lepší mit nesouhlasnou váhu nebo přetížený vozík
výkopové práce minibagrem 1,6t a JCB 2cx
- chameleonn
- Příspěvky: 447
- Registrován: úte lis 04, 2008 11:19 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: rozšíření řidičáku z B+T na B+T+E
, to by chtělo nějakýho dobrovolníka, který by to vyzkoušel.Mě pokuty u osobáků nějak nezajímají, ale loni Školnímu polesí v Trutnově policajti zvážili Tatru s dřevem, celková váha byla v pořádku, ale jednu dvounápravu měli přetíženou o 400 kg a chtěli po nich 30 000 Kč.Nakonec to na dopravce usmlouvali na 6000 za zvážení. U osobáků to je o něco mírnější, ale vždy záleží jak člověk s tím policajtem jedná.Tata píše:čistě nahodou jaké jsou zato pokuty, a co je lepší mit nesouhlasnou váhu nebo přetížený vozík
Re: rozšíření řidičáku z B+T na B+T+E
chtěl sem se zeptat je to pravda že na slovensku je potřeba na kombajn řidičák skupiny C ?
Zetor 6911 a Zetor 6945
vlek Deza 5000
štípačka do kšand
bedna do kšand
lejta na vodu 2000l
špalíkovač Biboš s dopravníkem v.č. 515
vlek BSS P 73 S olejová
věž z Balkancar 1733 upravená do tříbodového závěsu
ŽTR 216 H
Nakladač ND4 - 039
vlek Deza 5000
štípačka do kšand
bedna do kšand
lejta na vodu 2000l
špalíkovač Biboš s dopravníkem v.č. 515
vlek BSS P 73 S olejová
věž z Balkancar 1733 upravená do tříbodového závěsu
ŽTR 216 H
Nakladač ND4 - 039
- malotraktorpetr
- Příspěvky: 5295
- Registrován: čtv kvě 03, 2012 6:11 pm
- Bydliště: zator loucky
Re: rozšíření řidičáku z B+T na B+T+E
ve firmr kde jezdis po sluzbach s novym kombajnem musi byt C + proskoleni +a nekdy vyzadujou uz kvuli C profesak tek kvuli kombajnu delam profesak .
Re: rozšíření řidičáku z B+T na B+T+E
Nevím jak to je na slovensku s C na kombajn ale profesák musíš mít jen když přepravuješ cizí zboží (zjednodušeně vysvětleno).Jsem jezdil s autojeřábem AD 2O tan být nemusí.Ano lepší ho vlastnit.
Re: rozšíření řidičáku z B+T na B+T+E
aha právě mám jet z práce na brigádu na Slovensko tak to budoum mít docela blbý jelikož C nevlastním
Zetor 6911 a Zetor 6945
vlek Deza 5000
štípačka do kšand
bedna do kšand
lejta na vodu 2000l
špalíkovač Biboš s dopravníkem v.č. 515
vlek BSS P 73 S olejová
věž z Balkancar 1733 upravená do tříbodového závěsu
ŽTR 216 H
Nakladač ND4 - 039
vlek Deza 5000
štípačka do kšand
bedna do kšand
lejta na vodu 2000l
špalíkovač Biboš s dopravníkem v.č. 515
vlek BSS P 73 S olejová
věž z Balkancar 1733 upravená do tříbodového závěsu
ŽTR 216 H
Nakladač ND4 - 039
Re: rozšíření řidičáku z B+T na B+T+E
nevim jak na slovensku ale u nás je to takhleSTEEL píše:chtěl sem se zeptat je to pravda že na slovensku je potřeba na kombajn řidičák skupiny C ?
pokud budeš mít ve smlouvě uvedenou pozici řidič nebo podobnou kde většina práce spočívá v řízení tak ho mít musíš
malej traktorista v malým traktoru
- malotraktorpetr
- Příspěvky: 5295
- Registrován: čtv kvě 03, 2012 6:11 pm
- Bydliště: zator loucky
Re: rozšíření řidičáku z B+T na B+T+E
nojo ale je v tom zamtek nektere kombajny jezdi na T a nektere jezdi na C + profesak .tak ja nevim co si mam myslet .ale urcite to bude na delce soupravy a hlavne hmotnosti pokud pojedes nejakm malyim koucourem tak t staci ale jak pojedes nejakym hovadem tak to bych neryskoval .ale zas na druhou stranu kdo te bude kontrolovat mojeho tatu v zivote nekontrolovali a ten s 516 najezdil .ani jednou ho nekontrolovaly ale az se neco stane bude pruser
Re: rozšíření řidičáku z B+T na B+T+E
ve smlouvě mám traktorista ,pracovník v RV a ŽV
však právě tady sem normálně jezdil s 516tkou na T čkový papíry
je to lexion 670 + vario 900 šířka je necelejch 3,90m , dýlka soupravy něco kolem 20m a vejška 4m
ta nová agro Tatra je taky na T čko a jezdi o hodně rychlejc jak tohle mám pojezdovou rychlost jen 20km/h
však právě tady sem normálně jezdil s 516tkou na T čkový papíry
je to lexion 670 + vario 900 šířka je necelejch 3,90m , dýlka soupravy něco kolem 20m a vejška 4m
ta nová agro Tatra je taky na T čko a jezdi o hodně rychlejc jak tohle mám pojezdovou rychlost jen 20km/h
Zetor 6911 a Zetor 6945
vlek Deza 5000
štípačka do kšand
bedna do kšand
lejta na vodu 2000l
špalíkovač Biboš s dopravníkem v.č. 515
vlek BSS P 73 S olejová
věž z Balkancar 1733 upravená do tříbodového závěsu
ŽTR 216 H
Nakladač ND4 - 039
vlek Deza 5000
štípačka do kšand
bedna do kšand
lejta na vodu 2000l
špalíkovač Biboš s dopravníkem v.č. 515
vlek BSS P 73 S olejová
věž z Balkancar 1733 upravená do tříbodového závěsu
ŽTR 216 H
Nakladač ND4 - 039
- malotraktorpetr
- Příspěvky: 5295
- Registrován: čtv kvě 03, 2012 6:11 pm
- Bydliště: zator loucky
Re: rozšíření řidičáku z B+T na B+T+E
ja nevim ale bez C a profesaku .no nevim . to by ses mel zeptat sefa !! pokud muzes stim jezdit pokud staci T a jak ti rekne ano tak jezdis vlastne na firmu .tak nevim pokuta by mela jit na firmu a tobe body ale nevim jak to je . muze se stat ze se neco stane tobe vemou ridicak a jeste budes platit nekomu neco do konce zivota . ja v tom osobne nemam zkusenost ale unas chlapy v podniku musi myt C a profesak na leverdy tak nevim co na claas lexion .jeste skusim zavolat kamosovy co stim jezdi co potrebujes na ten to kombajn ti jezdi az madarsko
- pepa.traktor
- Příspěvky: 4261
- Registrován: úte led 27, 2009 3:03 pm
- Bydliště: táborsko
Re: rozšíření řidičáku z B+T na B+T+E
STARŠÍ DISKUSE http://forum.farmweb.cz/viewtopic.php?t=1883#p25084
a jelikož skupina T je taková jedinečnost v ČR tak za hranice zřejmě je jasné sčím jet aspon teoreticky
a jelikož skupina T je taková jedinečnost v ČR tak za hranice zřejmě je jasné sčím jet aspon teoreticky
zetor 5645,7211,unhz500 a ted lítám fabií 1,9 sdi combi + teraccan s vlekem +multivan+ mini coper a přibyl 6745
- malotraktorpetr
- Příspěvky: 5295
- Registrován: čtv kvě 03, 2012 6:11 pm
- Bydliště: zator loucky
Re: rozšíření řidičáku z B+T na B+T+E
pepo cetlsem to a sem stoho jelen skoleni vym ze musi byt ale co ted jakou skupinu ? a profesak prej nemusi a pak zas musi no ja nevim .
- malotraktorpetr
- Příspěvky: 5295
- Registrován: čtv kvě 03, 2012 6:11 pm
- Bydliště: zator loucky
Re: rozšíření řidičáku z B+T na B+T+E
tak na kombajn claas potrebujes
1 ridicak jenom T
2 proskoleni od firmy Claas
3 zamestnavatel by mel byt poviny to skoleni zaridit .je to prej kurz 2tydny +nejake testy a praticke dovednosti
Tyto informace jsou od meho kamose co stim jezdi 4roky .a madarsko
1 ridicak jenom T
2 proskoleni od firmy Claas
3 zamestnavatel by mel byt poviny to skoleni zaridit .je to prej kurz 2tydny +nejake testy a praticke dovednosti
Tyto informace jsou od meho kamose co stim jezdi 4roky .a madarsko