MT8 050 a TZ4K14 ala jarynfíra
Re: TZ4K14 ala jarynfira
Ta převodovka je po dnešku zase v cajku
No a je řada na přehození motoru
Šel tam krásně, ale musel zase dolů ..... fakt mě nenapadlo, že by mohly být krátké štefty. Starý motor měl výšku příruby 40mm, dvouhrnek má 65mm.
Sluší mu to, že?
No a je řada na přehození motoru
Šel tam krásně, ale musel zase dolů ..... fakt mě nenapadlo, že by mohly být krátké štefty. Starý motor měl výšku příruby 40mm, dvouhrnek má 65mm.
Sluší mu to, že?
Kdo to umí, ten to dělá....ten kdo o tom ví trošku, ten tomu šéfuje..... a kdo o tom neví nic, tak ten to buď učí a nebo o tom alespoň hloupě kecá!
Pes je opakem ženy..... všemu rozumí, ale mlčí :)
Pes je opakem ženy..... všemu rozumí, ale mlčí :)
Re: TZ4K14 ala jarynfira
Vypadá parádně To je z horské sekačky, že má tu velkou vanu?
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
Re: TZ4K14 ala jarynfira
Jo, z horské sekačky. Bude jistější mazání, ale zase na druhou stranu, jsem musel sundat rám pro radlici a budu ho muset pověsit níž.
Kdo to umí, ten to dělá....ten kdo o tom ví trošku, ten tomu šéfuje..... a kdo o tom neví nic, tak ten to buď učí a nebo o tom alespoň hloupě kecá!
Pes je opakem ženy..... všemu rozumí, ale mlčí :)
Pes je opakem ženy..... všemu rozumí, ale mlčí :)
- Holder
- Příspěvky: 1543
- Registrován: úte říj 21, 2008 8:16 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: TZ4K14 ala jarynfira
Teď už jenom přepsat téma TZ-4K-14 na MT8-132.2 .
Re: TZ4K14 ala jarynfira
Budu o tom uvažovat, ale štítek nepustí , dále mě ještě čeká předělávka řízení na hydraulické.
No a dneska jsem udělal vychytávku s pákou ruční brzdy. Trubku jsem provrtal zeshora vrtákem do hloubky cca 70mm a na to vnitřní táhlo udělal novou hlavici s dvěma drážkama na O kroužek. Huráá, konec toho otravného klepání při nastartovaném motoru. Večer nafotím, teď sedím ve vlaku a jedu z práce.
No a dneska jsem udělal vychytávku s pákou ruční brzdy. Trubku jsem provrtal zeshora vrtákem do hloubky cca 70mm a na to vnitřní táhlo udělal novou hlavici s dvěma drážkama na O kroužek. Huráá, konec toho otravného klepání při nastartovaném motoru. Večer nafotím, teď sedím ve vlaku a jedu z práce.
Kdo to umí, ten to dělá....ten kdo o tom ví trošku, ten tomu šéfuje..... a kdo o tom neví nic, tak ten to buď učí a nebo o tom alespoň hloupě kecá!
Pes je opakem ženy..... všemu rozumí, ale mlčí :)
Pes je opakem ženy..... všemu rozumí, ale mlčí :)
Re: TZ4K14 ala jarynfira
To nafoť, to mě zajímá. Přemýšlel jsem ten prostředek (to na co tlačíš prstem) vyšroubovat a vyrobit to ze silonu, akorát jsem nezjistil, jestli je to tam našroubované nebo je to jeden kus s tou dílem "v trubce".
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
Re: TZ4K14 ala jarynfira
Jo Tome....zajdu ti do garáže ještě teď
Kdo to umí, ten to dělá....ten kdo o tom ví trošku, ten tomu šéfuje..... a kdo o tom neví nic, tak ten to buď učí a nebo o tom alespoň hloupě kecá!
Pes je opakem ženy..... všemu rozumí, ale mlčí :)
Pes je opakem ženy..... všemu rozumí, ale mlčí :)
Re: TZ4K14 ala jarynfira
Je to už nasazené, ale sundal jsem tu páku celou a ufikl těch necelých 20 cm, aby se to mohlo na soustruhu vrtat. Díra byla do kužele, takže jsem ji vrtákem srovnal do hloubky cca 70mm. No a udělal jsem na míru ten kolík, na něj 2 drážky a z tyče jsem uřízl ten starý a navařil nový. Ještě jsem při té příležitosti vyměnil pružinu.
Jo a ten kroužek tam mám nasazený zatím jen jeden .....stačí to.
Jo a ten kroužek tam mám nasazený zatím jen jeden .....stačí to.
Kdo to umí, ten to dělá....ten kdo o tom ví trošku, ten tomu šéfuje..... a kdo o tom neví nic, tak ten to buď učí a nebo o tom alespoň hloupě kecá!
Pes je opakem ženy..... všemu rozumí, ale mlčí :)
Pes je opakem ženy..... všemu rozumí, ale mlčí :)
Re: TZ4K14 ala jarynfira
čagos maš to dobře vychytané mě to také štvalo sem tam dal duší s favorita kola,a navliknul ji jako preservativ a nakonec podlepil silikonem a drží to už čtvrtý rok.už jsem to tu psal ale po rozdělení se to asi smazlo.hodi seto těm co nemaj svařečku a ani možnost soustružení.ale jinak klobouk dolu jaryne.pěkně si ho předělal.
Re: TZ4K14 ala jarynfira
Díky Stene, pokud je chuť a nějaké finance, tak se TK dá vylepšit. Dneska, protože bylo počasí na houby, tak jsem kompletoval hydrauliku. Problém byl při sobotě tady u nás koupit hadici od nádrže k novému čerpadlu. Prošel jsem 2 prodejny s autodíly, pak 4 železářství a nakonec jsem ze zoufalství zavolal na telefonní číslo jedné v sobotu zavřené prodejny s náhradními díly zemědělských strojů, paní vedoucí kvůli mě přijela na prodejnu a prodala mi metr a půl hadice a 3 těsnítka na průtokáče .
Takže jsem po obědě mohl zalézt do garáže a tvořit. Protože se mi, když jsem to před pár dny projížděl, nelíbilo chování motoru, tak jsem se pustil do prohlídky odstředivého regulátoru. Nic zásadního jsem na něm neobjevil, myslel jsem, že tam bude něco drhnout. Problém byl v tom, že jsem měl hodně daleko zašroubovaný ten šroub s tlačítkem pro zvýšenou dávku paliva.
Motor se tím pádem choval tak, že nastartovat šel jen s namačknutím kolíku a když jsem se bez přidání plynu rozjížděl, tak na trojku nebo čtyřku zhasnul a nepomohlo ani přidání plynu. Teď už to mám O.K. Při rozjezdu na volnoběh si po poklesu otáček přidá palivo sám.
Ještě mě zlobí spojka....při rozjezdu na čtyřku prokluzuje a málo zabírá .... to samé dělá v kopci. Ale jen na čtyřku. Seřizuje se nějak přítlak pružin?
Takže jsem po obědě mohl zalézt do garáže a tvořit. Protože se mi, když jsem to před pár dny projížděl, nelíbilo chování motoru, tak jsem se pustil do prohlídky odstředivého regulátoru. Nic zásadního jsem na něm neobjevil, myslel jsem, že tam bude něco drhnout. Problém byl v tom, že jsem měl hodně daleko zašroubovaný ten šroub s tlačítkem pro zvýšenou dávku paliva.
Motor se tím pádem choval tak, že nastartovat šel jen s namačknutím kolíku a když jsem se bez přidání plynu rozjížděl, tak na trojku nebo čtyřku zhasnul a nepomohlo ani přidání plynu. Teď už to mám O.K. Při rozjezdu na volnoběh si po poklesu otáček přidá palivo sám.
Ještě mě zlobí spojka....při rozjezdu na čtyřku prokluzuje a málo zabírá .... to samé dělá v kopci. Ale jen na čtyřku. Seřizuje se nějak přítlak pružin?
Kdo to umí, ten to dělá....ten kdo o tom ví trošku, ten tomu šéfuje..... a kdo o tom neví nic, tak ten to buď učí a nebo o tom alespoň hloupě kecá!
Pes je opakem ženy..... všemu rozumí, ale mlčí :)
Pes je opakem ženy..... všemu rozumí, ale mlčí :)
Re: TZ4K14 ala jarynfira
Nemáte kluci tip, co může být s tou spojkou??? A co s tím? Podložit pružiny?
Dneska odpoledne jsem zprovozňoval kámošovi Varinu, která nejela už několik let. Stěžoval si, že mu padá z kotouče, při startování, šňůra. Musel jsem teda kladívkem pomoct tomu náustku, co vede tu šňůru, aby se jinak nasměroval a podložit připevňovací šrouby, protože ten unašeč s jazýčkem drhnul o matici a brzdilo to vracení toho navíjecího kotouče. Chci vám ale napsat, že jsem sundal karbec a to, co bylo v plovákové komoře, jsem v životě neviděl. Normálně tolik kalu z nádrže, jako bych dopil kafe s lógrem a kouknul na dno hrnku . Co se dá udělat s tou nádrží? Jsou tam sice na obou výstupech sítka, ale ten jemný kal to nezastaví.
Dneska odpoledne jsem zprovozňoval kámošovi Varinu, která nejela už několik let. Stěžoval si, že mu padá z kotouče, při startování, šňůra. Musel jsem teda kladívkem pomoct tomu náustku, co vede tu šňůru, aby se jinak nasměroval a podložit připevňovací šrouby, protože ten unašeč s jazýčkem drhnul o matici a brzdilo to vracení toho navíjecího kotouče. Chci vám ale napsat, že jsem sundal karbec a to, co bylo v plovákové komoře, jsem v životě neviděl. Normálně tolik kalu z nádrže, jako bych dopil kafe s lógrem a kouknul na dno hrnku . Co se dá udělat s tou nádrží? Jsou tam sice na obou výstupech sítka, ale ten jemný kal to nezastaví.
Naposledy upravil(a) jarynfira dne ned kvě 12, 2013 8:59 pm, celkem upraveno 1 x.
Kdo to umí, ten to dělá....ten kdo o tom ví trošku, ten tomu šéfuje..... a kdo o tom neví nic, tak ten to buď učí a nebo o tom alespoň hloupě kecá!
Pes je opakem ženy..... všemu rozumí, ale mlčí :)
Pes je opakem ženy..... všemu rozumí, ale mlčí :)
Re: TZ4K14 ala jarynfira
Skus zavolat na dílnu Šálkovi, třeba poradí, jinak Slavie mají v malíčku v Napajedlech, určitě to na netu vyhledáš.
Re: TZ4K14 ala jarynfira
Hmm, nejdřív se na to budu muset podívat, tzn. zase to shodit. Porovnám to nějak s tím přítlačákem s jednoválce. Ale už se mi do toho nechce. Makám s tím už víc než týden ....
Kdo to umí, ten to dělá....ten kdo o tom ví trošku, ten tomu šéfuje..... a kdo o tom neví nic, tak ten to buď učí a nebo o tom alespoň hloupě kecá!
Pes je opakem ženy..... všemu rozumí, ale mlčí :)
Pes je opakem ženy..... všemu rozumí, ale mlčí :)
Re: TZ4K14 ala jarynfira
Nádrž je plastová nebo plechová? Jesli plechová, tak by možná pomohlo ji zevnitř vylít nějaký dvousložkovým epoxidovým lakem (návodů je na netu plno, třeba když chlapi renovují motorky). Ale to by tam spíš byla rez než kal...
V prvé řadě bych to asi pořádně něčím vypláchl (klidně nějakým acetonem nebo něčím) ať už je to nádrž plastová nebo plechová a dal tam nový benzín... Ten kal může dělat i nekvalitní olej ze starého beznínu.
V prvé řadě bych to asi pořádně něčím vypláchl (klidně nějakým acetonem nebo něčím) ať už je to nádrž plastová nebo plechová a dal tam nový benzín... Ten kal může dělat i nekvalitní olej ze starého beznínu.
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
-
- Příspěvky: 4581
- Registrován: stř pro 30, 2009 10:14 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: TZ4K14 ala jarynfira
Tu spojku zkus ještě poštelovat lankem od pedálu