Bielorus EO 2621

Moderátor: Franta.cz

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Killer Koly
Příspěvky: 2789
Registrován: pát dub 10, 2009 1:24 pm
Bydliště: Strakonice

Re: Bielorus EO 2621

#5206 Nový příspěvek od Killer Koly »

roman79 píše:
Killer Koly píše:dik, hned jsem chytrejsi. takze to bude nejspis tohle
http://asoffi.rajce.idnes.cz/nastenka/#kurvitko.jpg

da se to nejak opravit? nebo seridit? a existuje na to schema?
Toto nieje odlahcovaci ventil.
Odlahcovaci ventil je medzi hadicou do hlavneho valca a prepadom do nadrze. Je to na opacnej strane fotky (uplne vpravo) a je pripojeny na ten 4 vývodový fiting. Jedna trubka z horneho rozvadzaca, druha zo spodneho, tretia vyvod do hlavneho valca a strvrta ide cez tento ventil do prepadu nadrze.
Tento ventil na obrazku je na sponovanie retaze otoce.

Vo vnutri je gulicka a pruzina. Pri prekroceni tlaku na jednej strane ho prepusti na druhu stranu. Da sa nastavit nejakou podlozkou pod pruzinu. Ja som ho mal nastaveny asi na 6 MPa a vadilo mi to pri pouzivani kladiva. Nedalo sa poriadne zatlacit. Tak som ho zapchal.


dik moc, asi tusim co myslis. prave odtud se ozyva nejvic to "vrceni" (aspon se mi to zda). rozeberu to a zjistim jak to vypada
Inak piest ako popisujes ze je zavzdusneny sa mi stal vtedy, ked som slabo zatlacil rychlospojku a nebola otvorena. Druha bola v poriadku. Valec sa nehybal moc, ale trochu ano a bol takyto ako bez oleja. Niekde to budes mat zapchate. Ale ten poistny ventil by to mal odpustit do nadrze. Jedine, ze by si mal zapchaty prepad do nadrze. Ale to by ti trhalo cerpadlo aj bez pouzitia hydrauliky len so zapnutym cerpadlom.
Ferda Mravenec, práce všeho druhu

Fiškus
Příspěvky: 216
Registrován: úte čer 02, 2015 6:22 am
Bydliště: Chomutov

Re: Bielorus EO 2621

#5207 Nový příspěvek od Fiškus »

nekarda8 píše:Zdravím potřeboval bych na svém Bělorusu EO 2621 B3 s pístnicovou otoči poradit ohledně problému že když vytočím otoči do Levá nebo do prava tak se mi vždy pomalu vrací do Středu ?
S velkou pravděpodobností se jedná o netěsnost na pístu.Z toho plynou víceméně dvě možnosti.Bud je ruplá manžeta, nebo O-kroužek uvnitř pístu. Pamatuju si, že po vyšroubování pístu z pístní tyče, je většinou O-kroužek buď na tyči, nebo je zápich v pístu a O-kroužek je v něm. Hodně lidí dělá tu chybu, že přetěsní píst(nasadí nový manžety, ale nesundají píst z tyče a nepřetěsní to mezi tyčí a pístem) Poslední variantou je hrubý porušení povrchu válce uvnitř-např rýha, přes kterou to utíká. Jestli má někdo jinej tip? Rozvaděč sice může taky zlobit, ale zdá se mi to míň pravděpodobný.
Naposledy upravil(a) Fiškus dne pát srp 26, 2016 10:11 pm, celkem upraveno 1 x.

Fiškus
Příspěvky: 216
Registrován: úte čer 02, 2015 6:22 am
Bydliště: Chomutov

Re: Bielorus EO 2621

#5208 Nový příspěvek od Fiškus »

Pokud budeš chtít mít jistotu jestli je to skutečně válcem, nech k němu připojenou jen tu hadici, do který právě tlačíš olej.Ideálně tak aby se Ti zasunula tyč.Tu druhou po dojetí do koncový polohy odpoj a na takto odpojenej vývod válce nasaď ideálně jinou hadici, kterou strčíš do kanystru pro jistotu s objemem o něco větším, než je objem válce (ne do kbelíku abys nebyl ohozenej) Budeš dál držet páku a sledovat přitom, jestli stále teče olej do kanystru.Jestli poteče pořád, je jasný, že máš manžetu kaput. Pokud to bude OK měl bys totéž udělat na druhou stranu. Snad jsem to napsal srozumitelně... Opakuju-platí nejdřív dojet do koncový polohy a až pak tu hadici odpojit a hodit do kanystru. Abys zbytečně nevytlačoval objem z pracovního prostoru do kanystru.Při odpojování hadice si musíš být jistý, že odpojuješ hadici, kterou jde olej zpátky do nádrže a je tudíž víceméně bez tlaku!! Opatrně :-) Zjednodušeně řečeno na jednu stranu pístu zatlačíš a na druhý straně pístu sleduješ případnej únik přes manžety. Je ideální mít pomocníka, ale bacha ať nezatáhneš za páku na špatnou stranu! To by Ti pak pomocník poděkoval :-D

Uživatelský avatar
milosba
Příspěvky: 240
Registrován: čtv čer 25, 2015 8:15 pm
Bydliště: Stakčinska Roztoka

Re: Bielorus EO 2621

#5209 Nový příspěvek od milosba »

nnntomas píše:Nemáte představu jak co nejjednodušeji srovnat takto zvohlou lžíci? Kromě rozřezání... :)

Obrázek
nazdar, uuu tak tu ti flexka asi nepomoze pretoze mas deformovanu vystuhu tj: ten trojuholnik z vrchu na ktorom su uchyty.

trojuholnik dole ( novy ) uchyty dole ( a navarit na novo ) a potom skúsiť ten 10mm horny plech tlakom vyrovnat, opakujem tlakom , nie rozrezavanim pre pana alebo ho vyrezat a dat novy ale toto sa ti asi chciet nebude...

nekarda8
Příspěvky: 5
Registrován: pát srp 26, 2016 6:51 pm
Bydliště: Česka Lipa

Re: Bielorus EO 2621

#5210 Nový příspěvek od nekarda8 »

Fiškus píše:
nekarda8 píše:Zdravím potřeboval bych na svém Bělorusu EO 2621 B3 s pístnicovou otoči poradit ohledně problému že když vytočím otoči do Levá nebo do prava tak se mi vždy pomalu vrací do Středu ?
S velkou pravděpodobností se jedná o netěsnost na pístu.Z toho plynou víceméně dvě možnosti.Bud je ruplá manžeta, nebo O-kroužek uvnitř pístu. Pamatuju si, že po vyšroubování pístu z pístní tyče, je většinou O-kroužek buď na tyči, nebo je zápich v pístu a O-kroužek je v něm. Hodně lidí dělá tu chybu, že přetěsní píst(nasadí nový manžety, ale nesundají píst z tyče a nepřetěsní to mezi tyčí a pístem) Poslední variantou je hrubý porušení povrchu válce uvnitř-např rýha, přes kterou to utíká. Jestli má někdo jinej tip? Rozvaděč sice může taky zlobit, ale zdá se mi to míň pravděpodobný.

Diky za radu rozebral jsem pístnice otoče přetěsnil a už je to daleko lepši

Fiškus
Příspěvky: 216
Registrován: úte čer 02, 2015 6:22 am
Bydliště: Chomutov

Re: Bielorus EO 2621

#5211 Nový příspěvek od Fiškus »

nekarda8 píše:
Fiškus píše:
nekarda8 píše:Zdravím potřeboval bych na svém Bělorusu EO 2621 B3 s pístnicovou otoči poradit ohledně problému že když vytočím otoči do Levá nebo do prava tak se mi vždy pomalu vrací do Středu ?
S velkou pravděpodobností se jedná o netěsnost na pístu.Z toho plynou víceméně dvě možnosti.Bud je ruplá manžeta, nebo O-kroužek uvnitř pístu. Pamatuju si, že po vyšroubování pístu z pístní tyče, je většinou O-kroužek buď na tyči, nebo je zápich v pístu a O-kroužek je v něm. Hodně lidí dělá tu chybu, že přetěsní píst(nasadí nový manžety, ale nesundají píst z tyče a nepřetěsní to mezi tyčí a pístem) Poslední variantou je hrubý porušení povrchu válce uvnitř-např rýha, přes kterou to utíká. Jestli má někdo jinej tip? Rozvaděč sice může taky zlobit, ale zdá se mi to míň pravděpodobný.

Diky za radu rozebral jsem pístnice otoče přetěsnil a už je to daleko lepši
:ano: Za málo-jen když to funguje.. 8)

Fiškus
Příspěvky: 216
Registrován: úte čer 02, 2015 6:22 am
Bydliště: Chomutov

Re: Bielorus EO 2621

#5212 Nový příspěvek od Fiškus »

nnntomas píše:Nemáte představu jak co nejjednodušeji srovnat takto zvohlou lžíci? Kromě rozřezání... :)

Obrázek
Nejjednoduší postup rovnání bude-poškozený části ven(flexe se nevyhneš ani omylem), srovnat jen to co se odřezat nedá a co je nezbytně nutný tam nechat a navařit nově vyrobený, nebo opravený části. Bez flexy, svářečky, lisu (v nejhorším palice a autogenu) ani náhodou. A ještě se při tom pěkně zapotíš.. Jinak jednodušší řešení by bylo koupit jinou, protože když uvážíš co Tě bude stát času,práce a energie oprava..... :zapomel:

Uživatelský avatar
pawka
Příspěvky: 4668
Registrován: úte led 11, 2011 9:35 pm
Bydliště: Svitavy

Re: Bielorus EO 2621

#5213 Nový příspěvek od pawka »

jakou vuli maj oka v cepech?
60. léta strojově dobrý
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem

roman79
Příspěvky: 183
Registrován: stř zář 08, 2010 7:29 pm

Re: Bielorus EO 2621

#5214 Nový příspěvek od roman79 »

pawka píše:jakou vuli maj oka v cepech?
Capy v okach maju volu tak akurat, aby isli lahko zasunut ale aby neutekala vazelina okolo ked ju tam tlacis dekalamitkou. :pumpa:

jack1111
Příspěvky: 5
Registrován: čtv zář 15, 2016 11:05 pm
Bydliště: Domažlice

Re: Bielorus EO 2621

#5215 Nový příspěvek od jack1111 »

Zdravím pánové, konecně mam taky sveho veterána doma. Zatim jsem procital forum a sbíral moudra abych nebyl uplny jouda.. Pořád sice trochu plavu v těch typech Belorusu ale myslim ze me se povedlo ukořistit to nejstarsi co zrovna bylo 1971..ale co kulatá maska je podle mě stále in 8) foto poslu hned jak se k tomu dostanu.. Zatim bych se ale chtěl zeptat vás ostřílenych jestli jste někdy neřešily prosakování nafty zkrze naft čerp. nebo jak jsem slysel od znameho zkrz uchcavajici vstrik.. coz se mi teda moc nezdá..To cerpadlo by ale mozne podle mne bylo, pokud na tom mem typu je cerpadlo mazane od motoru bez vlastni naplne.. To co jsem totiz vypustil z motoru je jak černá nafta.. napadlo me jeste to prosakovaní hydro čerpadla ale nejak se mi to zda vice jako nafta.Dalsi věc neválí se vám někomu doma nové trysky na vstřiky? Nebo rovnou za Panem Charvátem..Taky mi vsude mozne krvácí podkop ale myslim že spousta lásky peněz a krve to vyřesí. Díky za názory.Jirka

Uživatelský avatar
Atlan
Příspěvky: 9583
Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
Bydliště: Košice-okolie
Kontaktovat uživatele:

Re: Bielorus EO 2621

#5216 Nový příspěvek od Atlan »

Riesil niekto pretacajuce sa ozubene koleso na otoci bielorusa? Matka je samozrejme zavarena po obvode tak ze odbrusit zvar bude zazitok. Otazka znie zi je ozuzlane len ozubene retazove koleso ale je naseacky aj drazkovana hriadel. Pojde to opravit alebo niekde kupit to retazove velke koleso.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.

Fiškus
Příspěvky: 216
Registrován: úte čer 02, 2015 6:22 am
Bydliště: Chomutov

Re: Bielorus EO 2621

#5217 Nový příspěvek od Fiškus »

jack1111 píše:Zdravím pánové, konecně mam taky sveho veterána doma. Zatim jsem procital forum a sbíral moudra abych nebyl uplny jouda.. Pořád sice trochu plavu v těch typech Belorusu ale myslim ze me se povedlo ukořistit to nejstarsi co zrovna bylo 1971..ale co kulatá maska je podle mě stále in 8) foto poslu hned jak se k tomu dostanu.. Zatim bych se ale chtěl zeptat vás ostřílenych jestli jste někdy neřešily prosakování nafty zkrze naft čerp. nebo jak jsem slysel od znameho zkrz uchcavajici vstrik.. coz se mi teda moc nezdá..To cerpadlo by ale mozne podle mne bylo, pokud na tom mem typu je cerpadlo mazane od motoru bez vlastni naplne.. To co jsem totiz vypustil z motoru je jak černá nafta.. napadlo me jeste to prosakovaní hydro čerpadla ale nejak se mi to zda vice jako nafta.Dalsi věc neválí se vám někomu doma nové trysky na vstřiky? Nebo rovnou za Panem Charvátem..Taky mi vsude mozne krvácí podkop ale myslim že spousta lásky peněz a krve to vyřesí. Díky za názory.Jirka
Ahoj. Typy jsou cca 3. Tááákže: 1.) kulatej čumák+kabina s hrbem 2.) hranatej čumák+ kabina s hrbem 3.) hranatej čumák kabina bez hrbu Mám tu řekl bych zlatou střední cestu. Vstřikovací čerpadlo má svoji vlastní náplň, ale jestli se nafta dokáže přetlačit kamsi do motoru fakt nevím. Čichal jsi k tomu vypuštěnýmu sajrajtu? Po naftě by měl bejt cejtit pokud jí obsahuje.. Zkus si počíst těch pár stránek tady a lecos se dozvíš :D

Uživatelský avatar
Milan 48
Příspěvky: 69
Registrován: stř lis 26, 2008 10:21 pm
Bydliště: Osadne

Re: Bielorus EO 2621

#5218 Nový příspěvek od Milan 48 »

Zdravim Pani.
Neviete niekto nahodou akou silou dotiahnut hlavu, idem menit tesnenie. Vyzera to tak ze sa dostava voda do oleja a nie hydr. olej.
Dakujem

roman79
Příspěvky: 183
Registrován: stř zář 08, 2010 7:29 pm

Re: Bielorus EO 2621

#5219 Nový příspěvek od roman79 »

Milan 48 píše:Zdravim Pani.
Neviete niekto nahodou akou silou dotiahnut hlavu, idem menit tesnenie. Vyzera to tak ze sa dostava voda do oleja a nie hydr. olej.
Dakujem
Vší silou. :ano: ked si das rozumnu paku tak nemas sancu tie sroby odtrhnut. Je to predsa rusky stroj, vydrzi nieco.

roman79
Příspěvky: 183
Registrován: stř zář 08, 2010 7:29 pm

Re: Bielorus EO 2621

#5220 Nový příspěvek od roman79 »

Atlan píše:Riesil niekto pretacajuce sa ozubene koleso na otoci bielorusa? Matka je samozrejme zavarena po obvode tak ze odbrusit zvar bude zazitok. Otazka znie zi je ozuzlane len ozubene retazove koleso ale je naseacky aj drazkovana hriadel. Pojde to opravit alebo niekde kupit to retazove velke koleso.
Daj fotku toho ozubenia aby sme vedeli povedat ci je to v ozubeni. Drazkovanie nepovoli. Retaz mas dosponovanu?

Odpovědět

Zpět na „Traktory sériové výroby - lesní stroje a bagry“