56/2001 Sb. Zákon o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích a o změně zákona č. 168/1999 Sb., o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla a o změně některých souvisejících zákonů (zákon o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla), ve zn
ČÁST SEDMÁ
ZVLÁŠTNÍ VOZIDLA
§ 78
(1) Zvláštní vozidlo lze provozovat, pokud svou konstrukcí a technickým stavem odpovídá technickým požadavkům stanoveným prováděcím právním předpisem a má schválenou technickou způsobilost k provozu podle tohoto zákona.
§ 79
1) Pro registraci a postup při schvalování technické způsobilosti zemědělských a lesnických traktorů a jejich přípojných vozidel a samojízdných pracovních strojů platí část druhá a část třetí tohoto zákona. Pro provoz zemědělských a lesnických traktorů a jejich přípojných vozidel platí dále část čtvrtá s výjimkou § 40(pravidelné technické kontroly).
(2) Povinné registraci nepodléhá pracovní stroj přípojný, který je účelově a technicky určen pro práce v zemědělství; toto vozidlo však lze registrovat na žádost jeho vlastníka.
3) Pro zvláštní vozidla nepodléhající registraci vozidel v registru silničních vozidel vydá výrobce technické osvědčení zvláštního vozidla. Pro zvláštní vozidla registrovaná v registru silničních vozidel vydá výrobce technický průkaz zvláštního vozidla.
UKT,LKT a parta z lesa VIII
Moderátor: Franta.cz
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
Jen pro pořádek
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
Optám se mate nekdo zkušenosti s pneu seha??? Já mám teď mitas ale jzd což je v lese děs. Tak uvažuji o těchto. Přeci jenom cena je oproti nokian je jinde.
- tronda
- Příspěvky: 911
- Registrován: ned pro 21, 2008 9:28 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
a kvalita také, na JD jsem je měl a katastrofa každej měsíc v pneuservise, ale je zajímavý že na zetoru celkem držely-
Asi větší rozměr a váha traktoru na ně byla moc.
Asi větší rozměr a váha traktoru na ně byla moc.
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
11,2 na 24 na UŘ I v pohodě vydrží.
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
Díky za info. Tak snad budou v pohodě. Mam sice také JD ale 5 kovou řadu a rozdíl v ceně je 11 tis Kč na kusu. Né že bych Nokian nebral ale vedení by mě asi vykostilo
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
Taky jsem jedny sjel na předku a vrátil jsem se k Nokianu. Vadilo mi že na silnici celkem skáčou a řešil jsem asi čtyři průrazy.
Cena je dorá (na to co vydrží) ale Nokian je jistota. Na zadní nápravu bych Sehy asi nedal. Měl jsem 14 pr. v rozměru 14,9-24.
Cena je dorá (na to co vydrží) ale Nokian je jistota. Na zadní nápravu bych Sehy asi nedal. Měl jsem 14 pr. v rozměru 14,9-24.
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
On je problém, že Nokian rozměr 11,2, * 24 přestal dělat.
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
Mám na nich čtvrtým rokem obutýho crystala 12,4-24 a 18,4-34 ,vepředu 12pláten , vzadu 16 pláten a co se týče defektu ,tak zatím žádnej, jednou vzadu duše a to bylo tím že se odloupl flek po starým defektu. Ve předu urvanej ventilek.No někdo říká že mají houby záběr ,po silnici skáčou a podobně. Je to věc názoru,ale chtěl bych upozornit že třeba ty co mám já KNK-50 jsou do 30km/h ,aby nebyl problém s pomahači. Jezdil je tady chlápek na new hollandu a jednou měl nějakej problém s policií a následně s pojišťovnou a ta odmítla plnit páč měl pneu do 30 kilometrů a traktor jezdí 40 km/h,tím pádem nevhodný obutí a dlouhá brzdná dráha, .................................. a nic nebude.Byla to tady v okolí celkem kauza, páč chtěl něco i po pneuservisu že mu tam dali špatný pneu a ani nevím jak to celý dopadlo Tak koupit ty vhodný k traktoru, potom jsou samo dražší i ty sehy a skoro se vyrovnají nokianům a jinejm prémiovkám.
Zetor 3011,8011,Yanmar 215d,Valtra N113, 2x sekací traktůrek,Palms10D 5.72 +klembank ,Honda XLV 650 Transalp,Honda XR125L,simson s51enduro,čtyřkolka 250ccm čína, 3x kára domaděl, mulčovač Deleks135cm,štípačky.....
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
To skakanie na ceste moze byt sposobovane aj nespravnym hustenim kolies. Podobne to je aj so zaberom. Hlavne ked to neni zodrate na koleno.
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
Jo ,je to taky o vyvážení traktoru. Na zimu nasazuju dopředu rampovačku, nevím kolik váží ,ale je dost těžká,dávám na ní řetězy ,hrnu s ní rozrajtovaný cesty a podobně. Když jí nasadím ,musím po silnici jet buď na 1500 otáček motoru při čtyřce,nebo na 2000 . Jinak se to rozskáče jak kamzík, po sundání radlice a nasazení ,bedny na vercajk se to uklidní a neskáče to .Jo převodovku mám zrychlenou ,ale snažím se jezdit do 1800 otáček, to je asi 28km/h podle radarů. Bohužel s radlicí přesně nejvíc skokan, když něco vezu ve vyvážečce je to klidnější(to ,ale zase nesmím že ).
Zetor 3011,8011,Yanmar 215d,Valtra N113, 2x sekací traktůrek,Palms10D 5.72 +klembank ,Honda XLV 650 Transalp,Honda XR125L,simson s51enduro,čtyřkolka 250ccm čína, 3x kára domaděl, mulčovač Deleks135cm,štípačky.....
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
Ahoj Širone,
Na kolik tun máš vyvážečku ,kolik kubíku nakládáš na silnici ?
Na kolik tun máš vyvážečku ,kolik kubíku nakládáš na silnici ?
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
Zdar, tak vyvážečka je desetituna, celkovou má psanou dvanáct. Na silnici se snažím s nákladem nevyjíždět,ale když už musím, tak naložím kolik je potřeba,takže i do plna,tak aby šla usadit ruka na dřevo a nepadalo to, samo že to i skurtuju podle pravidel. Většinou je to kůrovcový a tak to není tak těžký, abych se bál skrz váhu.
Zetor 3011,8011,Yanmar 215d,Valtra N113, 2x sekací traktůrek,Palms10D 5.72 +klembank ,Honda XLV 650 Transalp,Honda XR125L,simson s51enduro,čtyřkolka 250ccm čína, 3x kára domaděl, mulčovač Deleks135cm,štípačky.....
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
Díky všem. Zítra jdu přezout tak uvidíme. Jinak jezdím max 30 a to už musí být.
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
Zdravím. Má niekto z vás skúsenosti s pneumatikamy Speedways?! Napríklad https://www.vob.sk/16-9-30-tt-16pr-spee ... 21forestry
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
zdravím.chlapi ,ktorí máte Crystala ako máte riešený motorček na plyn k dialkovému?Foto by pomohlo.Ďakujem