UNC 060 - další kus ve výslužbě...
Moderátor: Franta.cz
Re: UNC 060 - další kus ve výslužbě...
Olejové úniky jsou, děravej chladič oleje prostě nemůžeš ignorovat. Nový chladič na UNC 060 prý momentálně není nikde k sehnání a čeká se, až bude objednávka více kusů... Nevim, takhle mi to řeklo několik prodejců. Já bych nový klidně koupil, výměný fond teď určitě řešit nebudu, potřebuju, abych něco udělal konečně... Rosí mi pravý hydromotor u zadní příruby, nevim proč, ale teď to taky řešit nebudu. Asi bylo lepší, když bylo všechno od hnoje a nevěděl jsem, kde co chčije...
Re: UNC 060 - další kus ve výslužbě...
Ještě jednou děkuji především uživatelům "haven", který mi vždy nafotil co jsem potřeboval, díky chlape a "Tomas6", který mi radil, poradil a občas jsme se neshodli...
Děkuji také všem za konstruktivní připomínky...
Děkuji také všem za konstruktivní připomínky...
Re: UNC 060 - další kus ve výslužbě...
Zajímavý, jen co jsem obvolal před měsícem několik prodejců kvůli tomu novému chladiči, tak už se najednou začínají objevovat. Hmmm cena 25000kč je taky výživná.
Re: UNC 060 - další kus ve výslužbě...
Nemáš zač. A o tom ten svět je ne? Kdyby se všichni na všem shodli, byl by ten svět takový fádní.
Ale musím smeknout, máš to moc hezké. Chladič nechej opravit. Nevím jak u vás,jestli tam někdo opravuje chladiče, tady ho míval skladem výměnou, on bývá většinou utřepaný spodem, páč málokdo má ty horní držáky do rámu. On se potom utřepe. Ty držáky jsou tam velice důležité
Ale musím smeknout, máš to moc hezké. Chladič nechej opravit. Nevím jak u vás,jestli tam někdo opravuje chladiče, tady ho míval skladem výměnou, on bývá většinou utřepaný spodem, páč málokdo má ty horní držáky do rámu. On se potom utřepe. Ty držáky jsou tam velice důležité
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: UNC 060 - další kus ve výslužbě...
Tak jsem s nadšením začal UNC honit do práce. Celkově jsem předělal nově 90% hydrauliky. Zbytek jsem si řikal, že je v pohodě. Nový dvojitý čerpadlo, ok. Nový vedení z toho čerpadla až k rozvaděči. Na hulváta už jsem tam dal hadici, protože to prostě nešlo. Ok. že teče hydraulickej chladič mě vadilo hodně, ale nechal jsem to být, už se to hýbalo. Ale po delší době práce, se to všechno holt zahřeje, olej teče dírama pryč/přisává vzduch=olej pění zase jak svině=ovládání se cuká a je to na pitchu... Pochopil jsem, že hydraulickej okruh, je víceméně potřeba honit ve vakuu. No koupil jsem novej hydraulickej chladič. Za ty peníze určitě nestojí, je váhově asi o třetinu lehčí než originál, materiály ochuzeny, ok, dal jsem ten finanční nesmysl za to. Ukázalo mi to nakonec zase, že je díra ve sváru u šroubení, co se zespoda do toho chladiče utáhne... Zavařil jsem to znova a dal zpět (přitom vypustil zase spoustu oleje, kterej potřebuju dostat zpět do oběhu...
Poučení pro mě a pro všechny ostatní, pokud už to předěláváte takhle, serte na to a udělejte VŠECHNO znova od nova. A máte klid...
Postupně se to odkrývá, oleje je pod unc po vypnutí méně, ale pořád tam něco je...
Poučení pro mě a pro všechny ostatní, pokud už to předěláváte takhle, serte na to a udělejte VŠECHNO znova od nova. A máte klid...
Postupně se to odkrývá, oleje je pod unc po vypnutí méně, ale pořád tam něco je...
Re: UNC 060 - další kus ve výslužbě...
To jsou porodní bolesti. To chce akorát prostě vychytat. Já bych asi co nejvíc natáhl v hadicích. Já jsem tolikrát vařil utřepané oko na připojení brzdy, až jsem tam dal hadice a je klid. To samo až jsem vyměnil všechny trubky co jdou od kabiny k rozvaděči a hydromotorům, za hadice, tak je pod harapákem sucho.
Vidím že ty chladiče nemáš vrchem přišroubované. Nebo to z fotky není zřejmé.
Vidím že ty chladiče nemáš vrchem přišroubované. Nebo to z fotky není zřejmé.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: UNC 060 - další kus ve výslužbě...
Nemám, díry samozřejmě nesedí a nechci vrtat do novýho chladiče za ty prachy, dokud se nepřesvědčím, že neteče
Re: UNC 060 - další kus ve výslužbě...
Tak po nějaké době musím konstatovat, že starý unc nejde prostě zbavit úniků oleje... Nebo jde?
Co se týká hydrauliky, tak jsem to v podstatě asi vyřešil. Jsou stále místa, co rosí, ale to jen rosí, takže to beru jako ok. Bohužel mi začala téct převodovka levá. nevim proč. Byl jsem vystrašen, že tam jde hydraulika přes motor, špatně si možná sedl o kroužek na brzdu a proto to teče. Jednoduché zjištění, kouknout, jestli je tam oleje nad míru, protože tam protejká hydraulika to se nepotvrdilol. Tak je možný, že byl ucpanej odfuk. Převodovka se natlakovala a prostě začala přes nějaký víčko téct? Teče to vždy až po zahřátí a užívání stroje. Olej nesmrdí jako hydraulika ale jako převodák. Rozhodně letos tu převodovku nebudu sundavat, potřebuju aby ten krám dělal. Nevim, je taky možnost, že až to přestane téct, znamená to, že tam neni žádnej olej...
Strčil jsem tam foťák ať mi ukáže
Tak nevim, vypadá, že je to tudy...
Co se týká hydrauliky, tak jsem to v podstatě asi vyřešil. Jsou stále místa, co rosí, ale to jen rosí, takže to beru jako ok. Bohužel mi začala téct převodovka levá. nevim proč. Byl jsem vystrašen, že tam jde hydraulika přes motor, špatně si možná sedl o kroužek na brzdu a proto to teče. Jednoduché zjištění, kouknout, jestli je tam oleje nad míru, protože tam protejká hydraulika to se nepotvrdilol. Tak je možný, že byl ucpanej odfuk. Převodovka se natlakovala a prostě začala přes nějaký víčko téct? Teče to vždy až po zahřátí a užívání stroje. Olej nesmrdí jako hydraulika ale jako převodák. Rozhodně letos tu převodovku nebudu sundavat, potřebuju aby ten krám dělal. Nevim, je taky možnost, že až to přestane téct, znamená to, že tam neni žádnej olej...
Strčil jsem tam foťák ať mi ukáže
Tak nevim, vypadá, že je to tudy...
Re: UNC 060 - další kus ve výslužbě...
Stará tlama, dobrá, ale moc nekouše...
Nová tlama, kouše. Zuby vostrý jako prase...
Nová tlama, kouše. Zuby vostrý jako prase...
Re: UNC 060 - další kus ve výslužbě...
Funguje to dle představ?
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: UNC 060 - další kus ve výslužbě...
Funguje to nad mé očekávání. Vážně.
Na sypký hmoty a uhlazení terénu mi stačila ta stará lopata, ale jak bylo potřeba strhnout kousek terénu, tak jsem byl nahranej. Klouzal jsem po povrchu. Tahle se zařízne a jede, i přes kameny v půdě jsem spokojenej.
Na sypký hmoty a uhlazení terénu mi stačila ta stará lopata, ale jak bylo potřeba strhnout kousek terénu, tak jsem byl nahranej. Klouzal jsem po povrchu. Tahle se zařízne a jede, i přes kameny v půdě jsem spokojenej.
Re: UNC 060 - další kus ve výslužbě...
Lžica jasné, zubatka i do rostlého terénu, kdo nepozná, nepochopí.
Já myslel bobíka.
Já myslel bobíka.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: UNC 060 - další kus ve výslužbě...
Aha. Jo jsem spokojenej. Nejvíc jsem se bál teho nového zapojení hydrauliky, co jsem dělal sám. Nakonec se ukázalo, že všechny ty nový trubky a šroubení, co jsem natahal, je v klidu a bez problému. Kape mi jedno místo, který jsem bohužel nechal se starým šroubením a byla to chyba. Je to propojení od hydraulické nádrže přes hadici do rozvaděče. Prostě to nejde zastavit. A pak mi začala chcát ta levá pojezdová převodovka. Sere mě to, ale nechám to na zimu a opravim to. Teď potřebuju jezdit. Ještě se mi seká ten ventil co je na kastlíku baterky. Většinou a pravidelně po použití a sešlápnutí parkovací brzdy. Byl jsem poučen, že mám mít v kabině kladivo a když se to přihodí, poklepat na něj, aby se vrátil ze zaseklý pružinky. Jo funguje to, ale to nahovno. Zvedat kabinu, bouchnout kladivem a zase jezdit dál... Nevim jestli koupit novej, chtěj za něj skoro 5000. Uvidim. Jo a padá mi nafta, ta padala i dřív, takže jsem zvyklej...
Je to pomocník. Lepší spálit trochu nafty než se udřít s lopatou. Paletizačníma vidlema taky zvládne zvednout hodně. Ještě bych chtěl pořídit nějaký přídavný nářadí.
Ty prachy a ten čas, co jsem v tom utopil, za to stál, proto jsem to dělal...
- mape
- Příspěvky: 1489
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: UNC 060 - další kus ve výslužbě...
Smekám jak si si s tím vyhrál.....
Já to začal taky hodně pečlivě...... Ale brzo jsem zjistil že je to prostě zbytečný z toho dělat voňavku...... Takže dneska odrbanej lak jak blázen , kružnice za kolama , ale funkčně c pohodě...... Spousta věcí opraveno a úniku oleje opravdu minimálně ...... Největší problémy většinou vařené spoje ..... Postupně nahrazují sroubenim a je to výrazně lepší...... Už to pak neteče a když jo tak klíčem utáhnout.....
Já to začal taky hodně pečlivě...... Ale brzo jsem zjistil že je to prostě zbytečný z toho dělat voňavku...... Takže dneska odrbanej lak jak blázen , kružnice za kolama , ale funkčně c pohodě...... Spousta věcí opraveno a úniku oleje opravdu minimálně ...... Největší problémy většinou vařené spoje ..... Postupně nahrazují sroubenim a je to výrazně lepší...... Už to pak neteče a když jo tak klíčem utáhnout.....
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný