Mapovo UNC
Moderátor: Franta.cz
- mape
- Příspěvky: 1546
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
Jde o to že musíš pretahat ovládání na lopatu na jednu stranu a ovládání pojezdu na druhou. Pak to proházet na ovladačích. U ovládání lopaty je to v pohodě. Tam to uděláš na klasickej kříž. U pojezdu musíš buď použít ovladač s vestavěnými rozdelovacimi ventily aby si jednou sekci ovládal dva obvody..... Nebo prasarnu jako já s tím že jsem natočil orstu tak že při pohybu vpřed stlacuji dve sekce. Kdyžtak můžu nafotit .
V principu se pod kabinou vlastně prohodí 4 trubky mezi stranama.
Ono těch 060tek předělaných na jednopaku moc není a tak se s tím nikdo moc nezabýval.
Já si trochu zvykal na reakci ale díky tomu že jsem věděl co od toho očekávat tak jsem si zvykl. Ale jsem spokojenej. Chodí to jak má .
V principu se pod kabinou vlastně prohodí 4 trubky mezi stranama.
Ono těch 060tek předělaných na jednopaku moc není a tak se s tím nikdo moc nezabýval.
Já si trochu zvykal na reakci ale díky tomu že jsem věděl co od toho očekávat tak jsem si zvykl. Ale jsem spokojenej. Chodí to jak má .
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Mapovo UNC
Aha, no tak to muze bejt pekna pruda to prohazovat ty trubky s tama hadiceme mezi tema ovladacema
- mape
- Příspěvky: 1546
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
Já to dával skoro všechno nové a nebylo to tak hrozný. Dělal.jsem to asi 2-3 dny různě po chvilkách.
Ale rozhodně toho nelituji.
Ale rozhodně toho nelituji.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Mapovo UNC
Tak tam jde vlasne o to zprehazet ty hadice co sou vpredu pod kabinou ne
- mape
- Příspěvky: 1546
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
Prohlédni si pořádně schéma ovládacího obvodu a hned uvidíš.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Mapovo UNC
To bohuzel nemam na netu sem nasel akorad navod k obsluze
- mape
- Příspěvky: 1546
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
Myslím ze Miloš ve sv tématu o Inc měl odkaz na katalog ND i dílenskou příručku.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
- mape
- Příspěvky: 1546
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
Tak zase po delší době...... Jeden problém který se mi pořád vrací a to je to že to po ohřátí prostě přestane zvedat....
Tak jsem se obrnel trpělivosti a po ohřátí jsem prostě vypustil olej a porozebral na rozvaděči sekci pro zvedání....
Výsledek . Šoupátko se skoro nehyba. Musím ho poklepavat aby se hnulo nebo ho otáčet a tam najdu polohu ve které se trochu pohybuje. Podle mě to někdo někdy utahl nějakou bejci silou že zdeformoval to tělo nebo nevím Když to vychladne tak se to pohybuje daleko lip. Takže všechny ty rady odborníků že je čerpadlo v háji i když jsem jim argumentoval že nemůže být v háji když na jiné sekci tlak normálně namerim.
No mám dvě možnosti.... Buď rozvaděč zase ven a dát novou jednu sekci která stojí asi 5000 ,-
Nebo mi jeden obrabec radí ať to zkusím lehce zalapovat aby to tam chodilo volněji. Prej to brusnou pastou sjede a bude to v pohodě že už takhle něco někomu dělal.
Vzhledem k tomu že druhé řešení je snadnější tak to zkusím zalapovat.
Jinak co se ostatních věcí týká jsem ostuda a od doby co jsem to zprovoznil tak jsem na to nesáhl . Teď se ale zase trochu zvolní v práci tak se zase něco dodělá.
Musím se také trochu pochválit ... Stojí už mám docela dobře v ruce a libuju si v konkurovani s daleko mladsima strojema díky tomu že to strojníci moc neumí nebo se bojí.
Jediné co mě trochu drti je celkem dost vysoká spotřeba ale to asi moc neovlivnim... Vychází mi to cca 3-4 litry na motohodinu a kdyz ho trochu honím třeba zvedáním vysoko tak to jde i k 5 litrům. Prostě za 6 hodin nemá problém polknout dvacku nafty.
Také se mi obcas stane že povolí nějakej svarovanej spoj na původních trubkách..... Asi to ti svářeči moc neuměli....
Takže cokoli se objevuje špatně tak se snažím už nahrazovat novým.
Co se úniku obecně týká tak že stroje nic nikde nekape až na jednu přírubu na hydromotoru která je už vyměněna a kape to tam pořád. Mám podezření na prasklý tělo hydromotoru na té ploše příruby.
Tak jsem se obrnel trpělivosti a po ohřátí jsem prostě vypustil olej a porozebral na rozvaděči sekci pro zvedání....
Výsledek . Šoupátko se skoro nehyba. Musím ho poklepavat aby se hnulo nebo ho otáčet a tam najdu polohu ve které se trochu pohybuje. Podle mě to někdo někdy utahl nějakou bejci silou že zdeformoval to tělo nebo nevím Když to vychladne tak se to pohybuje daleko lip. Takže všechny ty rady odborníků že je čerpadlo v háji i když jsem jim argumentoval že nemůže být v háji když na jiné sekci tlak normálně namerim.
No mám dvě možnosti.... Buď rozvaděč zase ven a dát novou jednu sekci která stojí asi 5000 ,-
Nebo mi jeden obrabec radí ať to zkusím lehce zalapovat aby to tam chodilo volněji. Prej to brusnou pastou sjede a bude to v pohodě že už takhle něco někomu dělal.
Vzhledem k tomu že druhé řešení je snadnější tak to zkusím zalapovat.
Jinak co se ostatních věcí týká jsem ostuda a od doby co jsem to zprovoznil tak jsem na to nesáhl . Teď se ale zase trochu zvolní v práci tak se zase něco dodělá.
Musím se také trochu pochválit ... Stojí už mám docela dobře v ruce a libuju si v konkurovani s daleko mladsima strojema díky tomu že to strojníci moc neumí nebo se bojí.
Jediné co mě trochu drti je celkem dost vysoká spotřeba ale to asi moc neovlivnim... Vychází mi to cca 3-4 litry na motohodinu a kdyz ho trochu honím třeba zvedáním vysoko tak to jde i k 5 litrům. Prostě za 6 hodin nemá problém polknout dvacku nafty.
Také se mi obcas stane že povolí nějakej svarovanej spoj na původních trubkách..... Asi to ti svářeči moc neuměli....
Takže cokoli se objevuje špatně tak se snažím už nahrazovat novým.
Co se úniku obecně týká tak že stroje nic nikde nekape až na jednu přírubu na hydromotoru která je už vyměněna a kape to tam pořád. Mám podezření na prasklý tělo hydromotoru na té ploše příruby.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Mapovo UNC
Spotreba je naprosto normalni, nemam problem za den zblafnout i 40l 30 je sedivej prumer...
Ten motor je na to slabej
Ten motor je na to slabej
Kazdy vi co delam, jen se to nesmi psat v podpisu. V kolonce povolani je to snad v poradku, pokud ne, tak kolonku z duvodu zbytecnosti odstranit.
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
Re: Mapovo UNC
Jojo. S tou spotřebou to tak je. Když budeš jen tak něco nakládat nebo převážet tak dejme tomu,ale jak hrneš nebo začneš těžit v rostlém terénu tak s naftou nestíháš. Tu píšťalu zkus trochu tou pastou,pomůže to,už jsme to taky řešili. Ale ten rozvaděč hoď na stůl a rozeber. Ať ti ta pasta nenateče i do jiné sekce. Která příruba ti kape...
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
- mape
- Příspěvky: 1546
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
No já byl u těch strojů co si pujcuji zvyklej tak na 1,5-2 litry na hodinu. A vím že třeba avant 635 co jsem si bral od catu tak za den 20 litrů nesezral.... Ale je pravda že s unc udělám ty práce daleko víc .
Tece ní příruba přívodu tlakového oleje na hydromotoru. Jedna jediná. Ostatní jsou suché. Už jsem dal jinou,jiný těsnící kroužek a kape pořád. Budu to muset někde opřít o zeď a někdo aby držel pojezd a druhej aby koukal co se tam děje.
Ten rozvaděč myslíš zalestit šoupě v tom těle?
Já měl v úmyslu jen šoupě.... Rozvaděč bych ani nevyndával. I ten soustružník říkal že jen šoupě a abych mu to normálně přivezl a že to prelesti. Že to dokáže i změřit celkem dost přesně.jestli není třeba oválné a podobně.... Tak nevím
Ten motor že je slabej mi úplně nepřijde. Že by nějak výrazně kouřil a zabíral tak to úplně ne...
Asi by to byla výzva tam naparat jinej motor. Nebo tam dát ten turbo.ale to si myslím že by šla spotřeba nahoru ještě víc.No zatím nebudu řešit.
A přitom se o úspornosti motoru Zetor pejou takový báje...
Dokonce tyhle tříválce se rvou kde kam....
Tece ní příruba přívodu tlakového oleje na hydromotoru. Jedna jediná. Ostatní jsou suché. Už jsem dal jinou,jiný těsnící kroužek a kape pořád. Budu to muset někde opřít o zeď a někdo aby držel pojezd a druhej aby koukal co se tam děje.
Ten rozvaděč myslíš zalestit šoupě v tom těle?
Já měl v úmyslu jen šoupě.... Rozvaděč bych ani nevyndával. I ten soustružník říkal že jen šoupě a abych mu to normálně přivezl a že to prelesti. Že to dokáže i změřit celkem dost přesně.jestli není třeba oválné a podobně.... Tak nevím
Ten motor že je slabej mi úplně nepřijde. Že by nějak výrazně kouřil a zabíral tak to úplně ne...
Asi by to byla výzva tam naparat jinej motor. Nebo tam dát ten turbo.ale to si myslím že by šla spotřeba nahoru ještě víc.No zatím nebudu řešit.
A přitom se o úspornosti motoru Zetor pejou takový báje...
Dokonce tyhle tříválce se rvou kde kam....
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Mapovo UNC
Tak spotřeba je úměrná věku. Mě spíš zlobí vibrace na volnoběžný otáčky, sice mám upadlej jeden silemblok, ale i před tím, než upadl, byly celkem nepříjemný. V tomto ohleddu by byl super čtyřválec, protože třeba motor v DHčku, to je sameťák, ale na čtyřválec tam není místo.
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
- mape
- Příspěvky: 1546
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
Tak se mi povedlo sehnat konečně pořádnou dílnu takže už nebudu dělat nic na unc na dvorku. Ještě mám na svých kseftech nějaké navážení a pak hurá a přez zimu dodělat.
Minulý týden jsem byl zavolán na nouzovou. Někomu se rozbil nakladač a tak se dostali až ke mě.
Přivítali mě se slovy které jsem asi neměl slyšet.... Co to je za magora s takovou opelichanou hajtrou. Nepockame radši než opravím toho Case.....
Já dělal jako že to neslyším. Upravil jsem si prostor před hromadou do roviny a asi za 2 hodiny bylo hotovo.
Toho pána co se mu rozbil ten case hrozně zaráželo proč si pořád posejpam jemnou hlínou místo kde se otáčím.
Když jsem to sbalil a naložil tak mi člověk co mě vyplácel říkal že to co já jsem udělal za dvě hodiny on delal asi tak dvojnásobek a ještě mu zničil pletivo......
Inu přijde mi že dnešní strojníci už řeší jen prachy a nejake praktiky jak pracovat efektivně je nezajímají.
Tak rozrajtovanej plac nakládky už jsem dlouho neviděl. Lital jsem v tom jak hadr. A jaká to byla pohoda když jsem to pak srovnal.
Minulý týden jsem byl zavolán na nouzovou. Někomu se rozbil nakladač a tak se dostali až ke mě.
Přivítali mě se slovy které jsem asi neměl slyšet.... Co to je za magora s takovou opelichanou hajtrou. Nepockame radši než opravím toho Case.....
Já dělal jako že to neslyším. Upravil jsem si prostor před hromadou do roviny a asi za 2 hodiny bylo hotovo.
Toho pána co se mu rozbil ten case hrozně zaráželo proč si pořád posejpam jemnou hlínou místo kde se otáčím.
Když jsem to sbalil a naložil tak mi člověk co mě vyplácel říkal že to co já jsem udělal za dvě hodiny on delal asi tak dvojnásobek a ještě mu zničil pletivo......
Inu přijde mi že dnešní strojníci už řeší jen prachy a nejake praktiky jak pracovat efektivně je nezajímají.
Tak rozrajtovanej plac nakládky už jsem dlouho neviděl. Lital jsem v tom jak hadr. A jaká to byla pohoda když jsem to pak srovnal.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Mapovo UNC
Jojo, vibrace 3valce jsou supr. Na volnoveh drncej zuby...koprkam píše:Tak spotřeba je úměrná věku. Mě spíš zlobí vibrace na volnoběžný otáčky, sice mám upadlej jeden silemblok, ale i před tím, než upadl, byly celkem nepříjemný. V tomto ohleddu by byl super čtyřválec, protože třeba motor v DHčku, to je sameťák, ale na čtyřválec tam není místo.
Ted jaxem delal bahno, nakladka a odvoz, prejezdy ny plnej. Tak 4l/mth.
Paxem se tam svez v 903 speed+ a to je tedy nebe a dudy, mista v kabine, ovladani citlive jak svine. A vibrace zadne. A na tu 2jku to tedy po silnici upaluje pekelne.
Kazdy vi co delam, jen se to nesmi psat v podpisu. V kolonce povolani je to snad v poradku, pokud ne, tak kolonku z duvodu zbytecnosti odstranit.
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
Re: Mapovo UNC
Nazdar Mape.Takýchto borcov mám najradšej.Naposledy ked mi jeden Majster sveta kybicoval do roboty tak som vyskočil von a vravím mu zober si najväčšiu lopatu a rob si to ručne ty kkt.A najlepšie bolo ked za 20 min. prišiel za mnou či by som mu nevedel nakopnúť žabu.