ta pruzinka patri na tu plastovu packu co sa opiera o vzduchovu priveru je tam na to samostatna dierka,druhy konec ide na packu prepinania regulacných stupnov, strunka robi predpatie pre vzduchovu priveru. to tiahlo sa snad ani opacne dat nedapampalan píše:Prosim poradte... mam motor agzat dvojtakt a mam taky problem ze stratil som pruzinku co bol na kovovej packe regulatora, kupil som uz novu pruzinku ale neviem kde to presne patri. Mam to dat na tu plastovu do dierki kde je aj ta kovova tycka ktoru taha karburator? teraz bez pruzinky nereaguje regulator aku funkciu ma presne ta pruzinka??co to taha? Ako funguje presne ten regulator?a este tolko ze nevadi to ked mam opacne namontovanu tiahlo klapky(kovova tycka) ?neviem presne ako to bolo povodne .
AGZAT motor
Moderátor: DYK
Re: AGZAT motor
Tažko sa nám žilo kedysi, elektrina nebola a kerá bola tak aj tá trásla.
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: sob říj 17, 2015 1:25 pm
- Bydliště: Trnava
Re: AGZAT motor
Nazdar kolegovia.
Nedávno (pred 3mesiacmi) kúpil som nový motor na moju prevodovku lebo stará PJ bola už nanič. Motor som kúpil PA100. Dúfal som že keď kúpim nový motor budem už mať pokoj s tech.problémami, ale nieje to tak. Nový motor nejak blbo sa startuje. Studený štart: štartujem sytičom naštartuje a hned aj zdochne. Potom znovu naštartujem ale musim hrať s plynom aby znova nezdochol. A vtedy uz sa to zobudí... teplé štarty sú v poriadku na každé potiahnutie ide. Potom ked motor má prestávku a znova vychladne postup je znova ako pri studenom starte. Nastartujem zdochne. Potom znova startujem trochu ho drzim s plynom aby za zobudil a potom uz funguje. Ked som aj rotavatoroval nejako ten 4stupen akob y bolo slabucky , ked som vyradil regulator z cinnosti motor uz reval:-) a mal aj peknú silu, to iste je aj pri orbe . S regulatorom nejak ako by to malo ist lepsie ale po vyradeni regulatora motor taha pekne, super orie. Motor som poslal aj do servisu kde som kupil ale oni tam povedali ze reklamacia neuznaná lebo neobjavila sa chyba počas servisu. No neviem doma je zase motor a robi to iste čo predtým. Menil som aj nový karbec aj sviečku a to isté. Prosím môžete poradiť že prečo je to tak ako je? Dakujem
Nedávno (pred 3mesiacmi) kúpil som nový motor na moju prevodovku lebo stará PJ bola už nanič. Motor som kúpil PA100. Dúfal som že keď kúpim nový motor budem už mať pokoj s tech.problémami, ale nieje to tak. Nový motor nejak blbo sa startuje. Studený štart: štartujem sytičom naštartuje a hned aj zdochne. Potom znovu naštartujem ale musim hrať s plynom aby znova nezdochol. A vtedy uz sa to zobudí... teplé štarty sú v poriadku na každé potiahnutie ide. Potom ked motor má prestávku a znova vychladne postup je znova ako pri studenom starte. Nastartujem zdochne. Potom znova startujem trochu ho drzim s plynom aby za zobudil a potom uz funguje. Ked som aj rotavatoroval nejako ten 4stupen akob y bolo slabucky , ked som vyradil regulator z cinnosti motor uz reval:-) a mal aj peknú silu, to iste je aj pri orbe . S regulatorom nejak ako by to malo ist lepsie ale po vyradeni regulatora motor taha pekne, super orie. Motor som poslal aj do servisu kde som kupil ale oni tam povedali ze reklamacia neuznaná lebo neobjavila sa chyba počas servisu. No neviem doma je zase motor a robi to iste čo predtým. Menil som aj nový karbec aj sviečku a to isté. Prosím môžete poradiť že prečo je to tak ako je? Dakujem
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: sob říj 17, 2015 1:25 pm
- Bydliště: Trnava
Re: AGZAT motor
????????Nikot nevie reagovať na moj posledný príspevok???Andreas1221 píše:Nazdar kolegovia.
Nedávno (pred 3mesiacmi) kúpil som nový motor na moju prevodovku lebo stará PJ bola už nanič. Motor som kúpil PA100. Dúfal som že keď kúpim nový motor budem už mať pokoj s tech.problémami, ale nieje to tak. Nový motor nejak blbo sa startuje. Studený štart: štartujem sytičom naštartuje a hned aj zdochne. Potom znovu naštartujem ale musim hrať s plynom aby znova nezdochol. A vtedy uz sa to zobudí... teplé štarty sú v poriadku na každé potiahnutie ide. Potom ked motor má prestávku a znova vychladne postup je znova ako pri studenom starte. Nastartujem zdochne. Potom znova startujem trochu ho drzim s plynom aby za zobudil a potom uz funguje. Ked som aj rotavatoroval nejako ten 4stupen akob y bolo slabucky , ked som vyradil regulator z cinnosti motor uz reval:-) a mal aj peknú silu, to iste je aj pri orbe . S regulatorom nejak ako by to malo ist lepsie ale po vyradeni regulatora motor taha pekne, super orie. Motor som poslal aj do servisu kde som kupil ale oni tam povedali ze reklamacia neuznaná lebo neobjavila sa chyba počas servisu. No neviem doma je zase motor a robi to iste čo predtým. Menil som aj nový karbec aj sviečku a to isté. Prosím môžete poradiť že prečo je to tak ako je? Dakujem
Re: AGZAT motor
Ja som regoval ale asi to neodoslalo
Ten sitic po nastartovani vypnes dufam?!
A nechapem preco to nevyreklamujes? To ze sa u nich zavada neukazala?? :O tak bud robis nieco zle ty alebo sa treba len uhadat tam kde si kupoval !!
Ja by som do toho urcite nerypal kedze to mas v zaruke...
Ten sitic po nastartovani vypnes dufam?!
A nechapem preco to nevyreklamujes? To ze sa u nich zavada neukazala?? :O tak bud robis nieco zle ty alebo sa treba len uhadat tam kde si kupoval !!
Ja by som do toho urcite nerypal kedze to mas v zaruke...
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: sob říj 17, 2015 1:25 pm
- Bydliště: Trnava
Re: AGZAT motor
Dik.za odpoved, ale podla teba co moze byt pricina?ak by si nemal motor pod zarukou kde by si hladal chybu?
Re: AGZAT motor
priznam sa ze nepoznam tieto motory. ja mam jikov a vari.
ale predpokladam ze tam nebude velky rozdiel.
moj studeny start na jikov: zapnem sytic, chyti zdochne - vypnem sytic a po nastartovani tiez musim par krat brnknut po plyne aby drzal pekne volnobeh. Niekedy proces opakujem:) stava sa ale, ze nenastartujem a musim vycistit sviecku a vyplavit zostaty benzin z valca potom chyti.
za tepla ide pekne a aj startuje pekne...
pri praci mam na jikove otacky na 3ke, resp. mam ho tam stale - neviem ako je to na PA100.
obecne je zname ze motory pa100 su slabucke
ale este raz nemam - s nim osobne ziadne skusenosti. len porovnavam...
moze to byt aj zle nastaveny regulator otaciek, mozno staci posunut nejaku strunku o jeden zarez hore-dole a mozno kecam
dufam ze aj snahu o pomoc cennis
ale predpokladam ze tam nebude velky rozdiel.
moj studeny start na jikov: zapnem sytic, chyti zdochne - vypnem sytic a po nastartovani tiez musim par krat brnknut po plyne aby drzal pekne volnobeh. Niekedy proces opakujem:) stava sa ale, ze nenastartujem a musim vycistit sviecku a vyplavit zostaty benzin z valca potom chyti.
za tepla ide pekne a aj startuje pekne...
pri praci mam na jikove otacky na 3ke, resp. mam ho tam stale - neviem ako je to na PA100.
obecne je zname ze motory pa100 su slabucke
ale este raz nemam - s nim osobne ziadne skusenosti. len porovnavam...
moze to byt aj zle nastaveny regulator otaciek, mozno staci posunut nejaku strunku o jeden zarez hore-dole a mozno kecam
dufam ze aj snahu o pomoc cennis
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: sob říj 17, 2015 1:25 pm
- Bydliště: Trnava
Re: AGZAT motor
Pravda že cením ďakujem. No tie studene štarty sú aj u teba asi rovnaké ako u mňa teda asi nemam co riesit na záruke podla tvojich opisovjeto to isté správanie. Takze
môzeme podčiarknuť že dvojtakty sa blbo startujú.
A este otazocka sused ma tiez pa100 kupil pred rokom .pracuje vela s motorom, starty su rovnake ako u mna ale on z toho nerobí problém . Tiez jazdi tak ze regulator ma vypnuti a otacky reguluje na packe plynu. Ale na jeho motore je čudné že od novoty má uplne doskrutkovanú skrutku na karbecu na bohatosti zmesi. Ako je to mozne ze to funguje ajtak. Ked povoli srub uz zdochne ten motor.
môzeme podčiarknuť že dvojtakty sa blbo startujú.
A este otazocka sused ma tiez pa100 kupil pred rokom .pracuje vela s motorom, starty su rovnake ako u mna ale on z toho nerobí problém . Tiez jazdi tak ze regulator ma vypnuti a otacky reguluje na packe plynu. Ale na jeho motore je čudné že od novoty má uplne doskrutkovanú skrutku na karbecu na bohatosti zmesi. Ako je to mozne ze to funguje ajtak. Ked povoli srub uz zdochne ten motor.
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: sob říj 17, 2015 1:25 pm
- Bydliště: Trnava
Re: AGZAT motor
Andreas1221 píše:Pravda že cením ďakujem. No tie studene štarty sú aj u teba asi rovnaké ako u mňa teda asi nemam co riesit na záruke podla tvojich opisovjeto to isté správanie. Takze
môzeme podčiarknuť že dvojtakty sa blbo startujú.
A este otazocka sused ma tiez pa100 kupil pred rokom .pracuje vela s motorom, starty su rovnake ako u mna ale on z toho nerobí problém . Tiez jazdi tak ze regulator ma vypnuti a otacky reguluje na packe plynu. Ale na jeho motore je čudné že od novoty má uplne doskrutkovanú skrutku na karbecu na bohatosti zmesi. Ako je to mozne ze to funguje ajtak. Ked povoli srub uz zdochne ten motor.
?????????
Re: AGZAT motor
Tady je téma ke karburátoru Vari. Třeba to pomůže. http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 22&t=11942
A ještě nastavení bohatosti směsi karburátor Jikov Vari , Terra. http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/view ... ?f=46&t=92
A ještě nastavení bohatosti směsi karburátor Jikov Vari , Terra. http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/view ... ?f=46&t=92
Re: AGZAT motor
Ahojte Agzatáci
Chcel by som od vas opytat že na motore Pa100 regulator otáčok ako pužívate ? obmedzujete s tým otáčky alebo máte regulator vyradenú z činnosti a plyn regulujete na plynovej páčke podla potreby?
Dakujem vopred za odpovede...
Chcel by som od vas opytat že na motore Pa100 regulator otáčok ako pužívate ? obmedzujete s tým otáčky alebo máte regulator vyradenú z činnosti a plyn regulujete na plynovej páčke podla potreby?
Dakujem vopred za odpovede...
Re: AGZAT motor
Pri štartovaní studeného motora ho mam na "najmenej", plyn plny a necham chvilu bezat kym sa ako tak zahreje.
Inak ho mam zapnuty za "najviac", ale ubera to vykon motora zavčasu a motor akoby nemal výkon.
Ked ho vyradim tak sa rozbehne aj v terene s vlečkou na 3jku, ked ho zapnem iba na 2jku.
Asi to mam cele zle nastavene, nie som s tym spokojny.
Pouzivam aj 4takt Briggs (rotavator), a ten si otacky drzi tak ako ich nastavim.
Inak ho mam zapnuty za "najviac", ale ubera to vykon motora zavčasu a motor akoby nemal výkon.
Ked ho vyradim tak sa rozbehne aj v terene s vlečkou na 3jku, ked ho zapnem iba na 2jku.
Asi to mam cele zle nastavene, nie som s tym spokojny.
Pouzivam aj 4takt Briggs (rotavator), a ten si otacky drzi tak ako ich nastavim.
AGZAT motor
dobry večer mam doma agzat 100 kupil som novy karburator na agzata za 62€ namontoval som jazdil s nim oral som s nim polia sem tam do lesa a par krat vozil aj material zos stavby domu a po odstaveni agzata som ho chcel naštartovat zacalo dusit motor nejde do otačok vysokych iba strednych a vynechava čo to moze byt ? karburator novy MADE IN CHINA novy tyristor a kruzky plus tesnenia ? stary karburator mi uz vobec nesiel ani po vycisteni s ultrazvukom moze to byt tym karburatorom made in china ? ak ano ako mam postupovat dakujem
Re: Agzat 100-dusi motor
Zdravím je, čistý vzduchový filtr, teče palivo do karburátoru, zkusit namontovat novou zapalovací svíčku.
Re: AGZAT motor
Aké máš označenie na karburátore? Skús doštelovať bohatosť zmesi...gastan17 píše:dobry večer mam doma agzat 100 kupil som novy karburator na agzata za 62€ namontoval som jazdil s nim oral som s nim polia sem tam do lesa a par krat vozil aj material zos stavby domu a po odstaveni agzata som ho chcel naštartovat zacalo dusit motor nejde do otačok vysokych iba strednych a vynechava čo to moze byt ? karburator novy MADE IN CHINA novy tyristor a kruzky plus tesnenia ? stary karburator mi uz vobec nesiel ani po vycisteni s ultrazvukom moze to byt tym karburatorom made in china ? ak ano ako mam postupovat dakujem
Re: AGZAT motor
to som skusal nastavit ale stale rovnakobubuxin píše:Aké máš označenie na karburátore? Skús doštelovať bohatosť zmesi...gastan17 píše:dobry večer mam doma agzat 100 kupil som novy karburator na agzata za 62€ namontoval som jazdil s nim oral som s nim polia sem tam do lesa a par krat vozil aj material zos stavby domu a po odstaveni agzata som ho chcel naštartovat zacalo dusit motor nejde do otačok vysokych iba strednych a vynechava čo to moze byt ? karburator novy MADE IN CHINA novy tyristor a kruzky plus tesnenia ? stary karburator mi uz vobec nesiel ani po vycisteni s ultrazvukom moze to byt tym karburatorom made in china ? ak ano ako mam postupovat dakujem