tam hraje docela venkou roli,kterej motor používáš častěji, protože když jeden motor stojí dýl,tak se v něm začně dělat ten bordel stihne se usadit..Venca11 píše:No, rozhodl jsem se tak, že to hodím do servisu... jen co bude čas. Ale je mi divný, jak jsem psal už výše, stejnej motor je na tom Ponnym co mam vedle toho a ten je v současnosti používanej mnohem míň a tenhle problém tam nikdy nenastal. Každopádně děkuju všem a dám vědět jak to dopadlo...
Vari IV - nedrží volnoběh
Moderátor: DYK
Re: Vari IV - nedrží volnoběh
Honda GXV 160
MT8-132.2
PA-50
MT8-132.2
PA-50
Re: Vari IV - nedrží volnoběh
No jak píšu... častěji používám ten problémovej motor... Ten Ponny je jen na sekání trávy a je cca patnáct let starej a šlape jako hodinky... Tenhle novej po roce dělá problémy...
Re: Vari IV - nedrží volnoběh
tak to ti nemopůžu, je možné že je ten starší poctivěji provedenýVenca11 píše:No jak píšu... častěji používám ten problémovej motor... Ten Ponny je jen na sekání trávy a je cca patnáct let starej a šlape jako hodinky... Tenhle novej po roce dělá problémy...
Honda GXV 160
MT8-132.2
PA-50
MT8-132.2
PA-50
Re: Vari IV - nedrží volnoběh
Zdravicko nedal ste vediet ako to dopadlo stou hondou v servise.Kedze mam presne taky isty problem ako vy tak by ma to zaujmalo.Venca11 píše:No, rozhodl jsem se tak, že to hodím do servisu... jen co bude čas. Ale je mi divný, jak jsem psal už výše, stejnej motor je na tom Ponnym co mam vedle toho a ten je v současnosti používanej mnohem míň a tenhle problém tam nikdy nenastal. Každopádně děkuju všem a dám vědět jak to dopadlo...
Moj motor stym strajkom zacal hned po pol roku....skusil som aj stabilizator paliva ale zatial bez vysledku mam stoho hlavu v smutku.... este ze som si ponechal aj zlaty dobry dvojtakt....
"Boh dal ľudom rozum a strojom robotu"
Re: Vari IV - nedrží volnoběh
Dřív nebo později to potká asi každého.
Celkem pěkný videonávod:
https://www.youtube.com/watch?v=G1_RJxXB5Pg
Celkem pěkný videonávod:
https://www.youtube.com/watch?v=G1_RJxXB5Pg
Re: Vari IV - nedrží volnoběh
Video dobrý, určitě některým dodá odhodlání se do toho pustit. Jen upozorňuju, že ty jehly jsou kalibrované a že není vhodné se tam šťárat kde jakým drátem. Inu všechno chce své.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Vari IV - nedrží volnoběh
Niekde v kutiku duse som dufal ze ceste do servisu sa vyhnem a cely problem vyriesim len pomocou chemickych zazrakov.Lenze motor je stale v zaruke tak si nemozem dovolit pitvacku.Keby uz nieje v zaruke operacia by bola zahajena hned.Citim sa na tolko zrucny ze by som to podla tohto suproveho navodu zvladol.....No co asi bude vylet k predajcovi
"Boh dal ľudom rozum a strojom robotu"
Re: Vari IV - nedrží volnoběh
Zdravím všechny.
Mám problém s Vari motor Jikov. Po opravě, kdy byl zanešený výfukový kanál jede dobře jen po startu začne strašně tarokovat. Myslím, že to dělá regulační klapka na ventilátoru. Nevíte někdo jak ji správně nastavit?
Diky M
Mám problém s Vari motor Jikov. Po opravě, kdy byl zanešený výfukový kanál jede dobře jen po startu začne strašně tarokovat. Myslím, že to dělá regulační klapka na ventilátoru. Nevíte někdo jak ji správně nastavit?
Diky M
Re: Vari IV - nedrží volnoběh
Zdravicko ja len tak pre info ostatnych tak honda bola v servise a ako sa aj spominalo bol to upchaty karbutator.mechanik opat potvrdil ako velmi su tieto motory haklive na kvalitu benzinu.zlaty dobry dvojtakt praci zdar
"Boh dal ľudom rozum a strojom robotu"
Re: Vari IV - nedrží volnoběh
Přece není vadou a vina motoru, že se v něm spaluje nekvalitní palivo? Dneska má benzín menší dobu "použití" než trvanlivé mléko. Na konstrukční stav karburátoru bych to taky nesváděl. Je plně schopen připravovat směs k hoření a díky drobné složitosti má větší a lepší schopnosti při přechodových fází motoru a vliv na spotřebu. Opakuju to zde pořád dokola a je to marný, je to marný, je to marný. V sezoně aspoň zavřít přívod benzínu a karbec vyjet do sucha, když se ví, že ne zítra bude zase motor vrčet, pro zimní odstávku pak ještě i vyprázdnit nádrž. Nebo lít čisýbenzín bez sraček. Já neberu nikomu jeho zkušenost, že nikdy nic a proč teda? Všechno je jednou poprvé a v tomto, bohu žel, na každý motor dojde. Ať už přicpaným karbem, nebo předčasně odešlou membránou. Přitom karbec se nedá v ultrazvuku čistit do nekonečna. Co se týká stabilizátorů, tak to nejsou žádná léčiva, ale pravence, protože až problém nastane nepomohou. Není třeba taky kupovat štamprdlu za stovku, ale jsou jiná levnější, kde je půl litru za sto pade (zhruba) v poměru 1:1000 to snad každý finančně unese.VIF Super Benzin Aditiv. Nebude horší a kdo ví, jestli nemá lepší účinky jako ty ostatní.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod