Vladimír Šimo píše:V tomhle problému nejede jen kancelář pojistitelů ale primárně ti pojistitelé. ČKP jen dává dohromady data zaslaná od pojišťoven, které "povinné ručení" smluvně sjednávají.
Dřív byl úředník a papír a šlo to. Dneska jsou dva až tři úředníci kteří se navzájem nebaví, k nim příslušný počet papírů a navíc fenomén doby počítač. A všichni pracují v jiný firmě.
Určitě by bylo potřeba zjistit použitelný a nenapadnutelný výklad toho ne/provozovaného vozidla ať je v tom jasno. Zatím je jasný jen jedno - že v tom jasno nemá nikdo, snad jen odkupci pohledávek aby sedřeli, ať už pravýho nebo smyšlenýho, dlužníka z kůže.
Mirek
Použitelný výklad mám na základě něho mě první výzvu uznali bez problému, jak jsem dneska zjistil problém je u nich čestná prohlášení jsem napsal na výzvu kterou mě poslali je tam na to kolonka (jiná zdělení) bohužel oni tyto dokumenty nečtou a do protokolu uvádí že jsem jim nic neposlal