Mitsubishi MTE1800D

Kubota, Mitsubishi, Iseki, Jinma, Mahindra,...

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 16786
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: Mitsubishi MTE1800D

#16 Nový příspěvek od oco13 »

Preto som sa pýtal, že mi prišiel na um mulcovac.

Uživatelský avatar
Peter768
Příspěvky: 4621
Registrován: ned led 04, 2009 9:42 pm
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

Re: Mitsubishi MTE1800D

#17 Nový příspěvek od Peter768 »

Kamarát si vyrobil diskovú kosu doma. Mala záber asi 120cm, použil tam nože z krovinorezu a ťahal to čínskym motorom 13Hp, a ten motorček o tom ani nevedel, že niečo ťahá. Celé to mal pred traktorom (samodomo). Vedel by som si to predstaviť vedľa traktora a poháňané kardanom. Kosilo to nádherne.
Ak by si to vyrobil tak, aby sa to "lámalo" a malo výkyv, tak by si s tým pokosil časť svahu. Pri zdvíhaní by sa v trojbode zdvihla celá kosa a pomocou prepákovnia cez rameno hydrauliky a lanka by sa zdvihla lišta do napríklad 40-50° uhla. Takéto jednoduché prepákovanie som mal na lištovej koso ŽTN-152. Vedel by som si predstaviť to mať aj za mojim MT14, len treba vymyslieť prevod....

mufik
Příspěvky: 1584
Registrován: pát pro 04, 2009 6:19 pm
Bydliště: Vsetín

Re: Mitsubishi MTE1800D

#18 Nový příspěvek od mufik »

Tato převodovka se mě zdá docela vyhovující a za dobrý peníz https://www.kardanka.cz/uhlova-prevodovka-37512
Není problém to vymyslet složitě,ale jednoduše./Kalašnikov/

dvk
Příspěvky: 1693
Registrován: pon bře 01, 2010 3:59 pm
Bydliště: CZ

Re: Mitsubishi MTE1800D

#19 Nový příspěvek od dvk »

Pověnoval jsem se trochu motoru. V chladiči byla rezatá voda bez fridexu, celý chladící okruh jsem několikrát propláchl vodou se sodou a pak čistou vodou. Z chladiče se vyplavily jakési hrudky rzi, ale teď už vypadá čistě. Nalil jsem G12+ do -36°.

Obrázek

Motor je typ K3D, 0.979l. Proměřili jsme žhavky (všechny 3 OK) a při té příležitosti poměřili komprese: 35 - 36 - 36 bar. Na internetu jsem našel jako hraniční hodnotu údaj 32bar, rozdíl mezi jednotlivými válci do 2.5bar.

Tady se dá stáhnout seznam náhradních dílů:
http://vieux.tracteurs.free.fr/pdf/Mits ... K3DK3E.pdf

Obrázek

dvk
Příspěvky: 1693
Registrován: pon bře 01, 2010 3:59 pm
Bydliště: CZ

Re: Mitsubishi MTE1800D

#20 Nový příspěvek od dvk »

Udělal jsem si z kamaráda srandu a poslal mu vyfocený jeden štítek, ať mi ho přeloží. Obratem mi poslal sice kostrbatý, nicméně jakštakš přeložený český text ! :shock: Finta je jednoduchá - Google překladač na mobilu, dá se stáhnout volně z Google Play. Umí to překládat přímo "z fotky". Zkoušel jsem přeložit štítek hydrauliky. (Toho pavoučka si nevšímejte. :red: Holt odolný telefon.)

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Tak už vím aspoň půlku. :smich: Ale na co je teda ta druhá páčka na rozvaděči jsem úplně nepobral. :-/
Obrázek

Uživatelský avatar
RoKur
Příspěvky: 1953
Registrován: stř zář 25, 2013 6:47 am
Bydliště: Vrbno pod Pradědem

Re: Mitsubishi MTE1800D

#21 Nový příspěvek od RoKur »

Ahoj dvk

Tak ať Ti Micina dobře slouží, a jseš s ní spokojen.

Buď Ti špatně měří ten budík, nebo máš velké tlaky.
Na tom motoru má být 23 atm. A pokud máš motor K3D, tak tlak na tryskách má být 120 atm.
Zde máš odkaz na uživatelský manuál k motorům Mitsu, pokud ho ještě nemáš. https://drive.google.com/file/d/0BwdgGb ... Y8yPhGUzqw
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 16786
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: Mitsubishi MTE1800D

#22 Nový příspěvek od oco13 »

Mňa ten prekladač pekne serie - jeden znak mi preložil "kvapka vody v ústach" - tak ako si to mám dať do spojitosti s pálou na traktore to neviem. :vztek:

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14629
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: Mitsubishi MTE1800D

#23 Nový příspěvek od DYK »

KoKure, nemůže to být chyba? Naftový dvouválcový motor s nepřímím vstřikem a s 25atm tlaku šel nastartovat už jen za podpory trochy oleje nad píst. Prostě malý tlak na zapálení. Já nevím neznám kde je pravda a co sedí a co ne, ale ty hodnoty od DVK se mi zdají pravdivější. Z praxe i když teda ne z japonským motorů, ale to by mohlo být i jedno, ne?
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

dvk
Příspěvky: 1693
Registrován: pon bře 01, 2010 3:59 pm
Bydliště: CZ

Re: Mitsubishi MTE1800D

#24 Nový příspěvek od dvk »

Díky moc za ten manuál ! Ten mi chyběl. Podle specifikace má mít motor kompresní poměr 23:1 (Compression ratio), to ovšem není kompresní tlak - jsou to dvě různé čísla s jiným významem. 8)

( Třeba moje Terrano II 2.7TDI, komůrkový diesel 4-válec, má kompresní poměr 21.9:1, ale nominální kompresní tlak je 30bar.)

Uživatelský avatar
RoKur
Příspěvky: 1953
Registrován: stř zář 25, 2013 6:47 am
Bydliště: Vrbno pod Pradědem

Re: Mitsubishi MTE1800D

#25 Nový příspěvek od RoKur »

Dyku, jestli to je chyba, nebo ne. Nevím. Nejsem automechanik.
Moje Micina dává tlak 25 atm. Mám vytištěné grafy z diagnózy. Kolem 22 atm se křivka začne zaoblovat, a na 25 je již vodorovná. Všechny válce mají stejný tlak.
A jak jsem psal kdysi. Startuji bez žhavení do -2 na drc.

Ahoj dvk : Nemáš zač. Rád jsem Ti nějak pomohl. :friends:
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)

dvk
Příspěvky: 1693
Registrován: pon bře 01, 2010 3:59 pm
Bydliště: CZ

Re: Mitsubishi MTE1800D

#26 Nový příspěvek od dvk »

Dnes jsme měli milou návštěvu, cestou po výletech se u nás zastavil RoKur s chotí. Děkujeme za příjemně ztrávený čas, byl to moc fajn pokec. :friends: Akorát mám dojem, že jsme si to všechno nestihli dovykládat, musíme příště. :smich: 8)

Taky jsem namontoval novou sedačku, původní lavor byl prorezlý a rozškubaný.

Obrázek

Uživatelský avatar
ladiki
Příspěvky: 3692
Registrován: úte pro 29, 2009 5:07 pm
Bydliště: Haná

Re: Mitsubishi MTE1800D

#27 Nový příspěvek od ladiki »

dvk.....myslím, že RoKur má hlavně milou manželku...já už jsem byl 3. návštěva v pořadí a pořád se usmívala 8) Zaslouží větší obdiv, než ty naše traktorky :ano: :) :friends:

dvk
Příspěvky: 1693
Registrován: pon bře 01, 2010 3:59 pm
Bydliště: CZ

Re: Mitsubishi MTE1800D

#28 Nový příspěvek od dvk »

:smich: :smich: Tak to každopádně.

Občas mám pocit, že ty naše ženy budou mít zachvíli svatozář, za tu nebetyčnou trpělivost s náma. :friends:

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14629
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: Mitsubishi MTE1800D

#29 Nový příspěvek od DYK »

RoKur píše: ned črc 04, 2021 3:13 pm Dyku, jestli to je chyba, nebo ne. Nevím. Nejsem automechanik.
Moje Micina dává tlak 25 atm. Mám vytištěné grafy z diagnózy. Kolem 22 atm se křivka začne zaoblovat, a na 25 je již vodorovná. Všechny válce mají stejný tlak.
A jak jsem psal kdysi. Startuji bez žhavení do -2 na drc.
Asi máš pravdu a u japonců to tak je. U mě u toho Fendra to byl, s těma, tlakama mrtvý motor. Ono taky ty moje tlaky byly o něco nižší než jsem uvedl, když jsem si znovu přečetl, co jsem tehdy o tom psal, je to tady http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 1&start=30
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

Uživatelský avatar
RoKur
Příspěvky: 1953
Registrován: stř zář 25, 2013 6:47 am
Bydliště: Vrbno pod Pradědem

Re: Mitsubishi MTE1800D

#30 Nový příspěvek od RoKur »

Chlapi, já děkuji Vám a Vašim manželkám, že jste se nám věnovali.
Příště snad už ta návštěva Kroměřížského zámku a zahrad snad vyjde.

Ještě jednou děkuji za parádní pokec a prohlídku strojů a zázemí.
A někdy zase příště, třeba u nás.
Mitsubishi MT21 - čtyřválec
Ostrovní FVE: mono 2Sx3P 320W (1900W). Regulátor Epever Tracer6415AN. Baterie Pb 48V/300Ah, LiFePo 285 + 200Ah 16 článků. Měnič (čína) sinus 3200W + 6000W/48V
Solární deskové termo panely KPS11 4ks 1800W (7200W)

Odpovědět

Zpět na „Asijské stroje“