Díky za odpověď, tohle mě zajímá, ale raději bych si byl jistý, jak je to v ČR.pavel sk píše:U nas pred dvomi rokmi na zaklade takehoto osvedcenia stavali na riadne SPZ....
Před jedenácti lety, když jsem vyřizoval doklady na RSa, tak na mě na odboru dopravy kukali jak na magora, že to nikdy čísla nemělo atd. a když jsem jim řekl, ať mi to teda napíšou na papír a daji na to razítko a podpis, tak najednou vyčarovali malý a velký osvědčení a všechno šlo, jenže to jsem měl v ruce komplet popis jak to vyřídit, se všema připravenejma dokumentama.
Tady jsem dohledal jenom
Zákon č. 56/2001 Sb. § 79
(2) Povinné registraci nepodléhá pracovní stroj přípojný, který je účelově a technicky určen pro práce v zemědělství; toto vozidlo však lze registrovat na žádost jeho vlastníka.
(3) Pro zvláštní vozidla nepodléhající registraci vozidel v registru silničních vozidel vydá výrobce technické osvědčení zvláštního vozidla. Pro zvláštní vozidla registrovaná v registru silničních vozidel vydá výrobce technický průkaz zvláštního vozidla.
Ale už jsem nikde nenašel žádnej paragraf, jestli jsou tyhle starý TO ještě platný, nebo se museji nahradit těma novýma s kolkem.
A co se týče tý přestavby, vím že je to blbý, ale když sundám z pětituny sajtny, abych se mi vešly dvě řady, nebo nasadím províšení na obilí, tak už jsem taky změnil účel a vystavuju se úplně stejnýmu postihu. To bych nemohl dělat vůbec nic. Jde mi jen o to, aby když mě zastaví nějakej praštěnej chránič (což už se mi jednou stalo a ještě chtěl, abych mu poděkoval, že mi to dal jen za 2000), tak abych mu mohl něčim legálně zamávat před xichtem a nestál jen jako zmoklá slepice se zelenou kartou.