Iseki TU 205 f
Moderátor: DYK
Re: Iseki TU 205 f
Pánové, jsem velmi potěšen, že je nás více takových, co se dokázali podruhé zamilovat. Ano je tomu tak i i mě a stále prožívám intenzivní okouzlení z vysněného Isekiho. V pátek tomu bude týden co jsem ho přivezl z německa. Testovací jízda (jízdy) dopadly na výbornou a teď je modrý parťák odstaven ke kompletní údržbě.
To je on, včetně pršipláště. Co se týče ovládání vidlí, no nic náročnějšího jsem ještě nezažil... Rozsypané rejže kam se podíváš
https://s23.postimg.cc/4sd141ikb/20170408_105646.jpg
https://postimg.cc/image/ub5dh2247/
To je on, včetně pršipláště. Co se týče ovládání vidlí, no nic náročnějšího jsem ještě nezažil... Rozsypané rejže kam se podíváš
https://s23.postimg.cc/4sd141ikb/20170408_105646.jpg
https://postimg.cc/image/ub5dh2247/
-
- Příspěvky: 504
- Registrován: ned říj 23, 2011 10:51 pm
- Bydliště: Vysočina
Re: Iseki TU 205 f
Nadhera moc peknej a silnej stroj, tak at ti to šlape, hod vice fotek, co plánuješ s nim delat a jake budes delat upravy.
Re: Iseki TU 205 f
Jako první ho po servisu vezmu do lesa, potřebuju udělat probírku, takže vzhledem k manévrovatelnosti to bude paráda. Udělám si pouze nějaký vehement do trojbodu na řetěz. V budoucnu i naviják.
Mám úchyt s koulí takže zatím budu tahat vozejk k autu.
Ale pánové s jedním potřebuju poradit - a to podle jakého návodu děláte údržbu?? jaký olej kam atd? Kde scháníte náhradní díly??
Každá rada vítána! Tisíceré díky
Vašek
Mám úchyt s koulí takže zatím budu tahat vozejk k autu.
Ale pánové s jedním potřebuju poradit - a to podle jakého návodu děláte údržbu?? jaký olej kam atd? Kde scháníte náhradní díly??
Každá rada vítána! Tisíceré díky
Vašek
Re: Iseki TU 205 f
Krasa, ticha zavist ja taky cekam a hledam. Muzu se zeptat na cenu.
Re: Iseki TU 205 f
Zdar Vašku, ať japoneček dobře slouží......
Dovolím si malou radu. Pro začátek servisu vyměň hlavně filtr vzduchový a palivový. Já doporučuji i proplach nádrže. Pokud se ostatní náplně budou tvářit na měrkách OK (hlavně barva, přítomnost vody) tak jen zkontroluj hladiny a pro začátek je tam nech. Projdi celou elektriku od pojistek, přes připojení baterie, zkontroluj kabelové svazky, konektory, ukostření.
Pak už jen jezdi a sleduj co a jak. Většinou se ozvou netěsnosti u náprav. Také traktor doporučuju celkově promazat. Po najetí 10-20mth přejdi k výměnám náplní.
Návodů moc neseženeš, spíš se ptej tady kluků co už Iseki mají.....
Dovolím si malou radu. Pro začátek servisu vyměň hlavně filtr vzduchový a palivový. Já doporučuji i proplach nádrže. Pokud se ostatní náplně budou tvářit na měrkách OK (hlavně barva, přítomnost vody) tak jen zkontroluj hladiny a pro začátek je tam nech. Projdi celou elektriku od pojistek, přes připojení baterie, zkontroluj kabelové svazky, konektory, ukostření.
Pak už jen jezdi a sleduj co a jak. Většinou se ozvou netěsnosti u náprav. Také traktor doporučuju celkově promazat. Po najetí 10-20mth přejdi k výměnám náplní.
Návodů moc neseženeš, spíš se ptej tady kluků co už Iseki mají.....
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: Iseki TU 205 f
Ciao, přesně jak píše Ladiki - důležité jsou filtry a náplně, zkontrolovat i šroubové spoje (měl jsem volné šrouby na nádrži) . Netěsnosti se projeví v průběhu času. Jinak gratulace ke krásnému stroji - modrá je dobrá.....
EX - Iseki TU155 a bazmeky k tomu
Přídavná hydraulika Iseki
TA 227 Chelsea
... a neberte život moc vážně, stejně z něj nevyváznete živí...
Přídavná hydraulika Iseki
TA 227 Chelsea
... a neberte život moc vážně, stejně z něj nevyváznete živí...
Re: Iseki TU 205 f
Pánové děkuji za reakce!
Můj stroj jsem koupil za 3800eur. Což je rozumná cena vzhledem k stavu.
Isekiče už jsem odstavil, nyní vypadá takto:
image upload no compressioncertificity.com
A nyní přímé dotazy na místní zkušeňáky, prosím o rady:
- jaká specifikace motorového oleje? 10w40?? nebo jiný?
- jaký hydraulickopřevodový olej?
- a především - přetěsněního diferáku? jaký je správný postup? Mám to rozebrané a dle všeho je jedna náplň nápravy i domků u kol? Kdo už jste to dělal?
Díky chlapi za rady.
Mimo jiné sem psal do japonska o návod. Moc šancí tomu nedávám, ale co kdyby náhodou
Můj stroj jsem koupil za 3800eur. Což je rozumná cena vzhledem k stavu.
Isekiče už jsem odstavil, nyní vypadá takto:
image upload no compressioncertificity.com
A nyní přímé dotazy na místní zkušeňáky, prosím o rady:
- jaká specifikace motorového oleje? 10w40?? nebo jiný?
- jaký hydraulickopřevodový olej?
- a především - přetěsněního diferáku? jaký je správný postup? Mám to rozebrané a dle všeho je jedna náplň nápravy i domků u kol? Kdo už jste to dělal?
Díky chlapi za rady.
Mimo jiné sem psal do japonska o návod. Moc šancí tomu nedávám, ale co kdyby náhodou
Re: Iseki TU 205 f
začnu od konce:
-japonci Ti nic nepošlou, protože i pro ně je to šedý dovoz. Leda by jsi si napsal v japonštině nějakému japan prodejci......
-přední diferáky na Kubotách mají nápně jak společné, tak zvlášt pro reduktory. Dej všude UTTO a máš klid....
-olej všude UTTO MOL Farm vychází cenově dobře
-do motoru dávám normální 10W-40 jako do osobáku, pokud plánuješ záhul dej 10W-40 olej do náklaďáků
Je fakt, že letos bylo nějak více času, tak jsem to vzal od začátku důkladněji...
po
problémům se snažím předcházet. Prevnitvě jsem rozdělal altík, ikdyž nejevil známky poruchy a ložisko bylo těsně před smrtí...
Grande finale :-)
-japonci Ti nic nepošlou, protože i pro ně je to šedý dovoz. Leda by jsi si napsal v japonštině nějakému japan prodejci......
-přední diferáky na Kubotách mají nápně jak společné, tak zvlášt pro reduktory. Dej všude UTTO a máš klid....
-olej všude UTTO MOL Farm vychází cenově dobře
-do motoru dávám normální 10W-40 jako do osobáku, pokud plánuješ záhul dej 10W-40 olej do náklaďáků
Je fakt, že letos bylo nějak více času, tak jsem to vzal od začátku důkladněji...
po
problémům se snažím předcházet. Prevnitvě jsem rozdělal altík, ikdyž nejevil známky poruchy a ložisko bylo těsně před smrtí...
Grande finale :-)
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: Iseki TU 205 f
Máš kuboťáka pěkně poladěného, to se musí nechat Předcházení problémů je i můj záměr, proto teď věnuju tolik sil na vyladění mého stroje.
Problém je u té přední nápravy, musím vyměnit simerinky (gufera). Chudák je zatím ve stejném rozpolo (rozlo) žením jako na předešlé fotce.
Už jsem se ptal na začátku na náhradní díly a zatím bez reakce. Tak ještě jednou chlapi, kde nakupujete náhradní díly??? Máte nějaký ověřená a hlavně osvědčený zdroj??
Problém je u té přední nápravy, musím vyměnit simerinky (gufera). Chudák je zatím ve stejném rozpolo (rozlo) žením jako na předešlé fotce.
Už jsem se ptal na začátku na náhradní díly a zatím bez reakce. Tak ještě jednou chlapi, kde nakupujete náhradní díly??? Máte nějaký ověřená a hlavně osvědčený zdroj??
Re: Iseki TU 205 f
Ahoj pánové (a dámy?),
kupuji TU 205 F od pana Pavlíka z Hlubočce u Opavy (někdo ho tu v tomhle vláknu taky zmiňoval), za 114 tis., na první ohledání hodně slušný stav, a hlavně nájezd jen něco málo přes 600 mth. Až to budu mít doma, pošlu fotky. Beru k tomu i rotavátor a dvojradličák.
Jsem z Plzně, nevíte někdo o nějaké možnosti sehnat na západě ČR třeba cepový mulčovač, brány apod.?
kupuji TU 205 F od pana Pavlíka z Hlubočce u Opavy (někdo ho tu v tomhle vláknu taky zmiňoval), za 114 tis., na první ohledání hodně slušný stav, a hlavně nájezd jen něco málo přes 600 mth. Až to budu mít doma, pošlu fotky. Beru k tomu i rotavátor a dvojradličák.
Jsem z Plzně, nevíte někdo o nějaké možnosti sehnat na západě ČR třeba cepový mulčovač, brány apod.?
ISEKI TU 205 F WX
Pokud nemá cenu něco udělat pořádně, nemá cenu to dělat vůbec.
Pokud nemá cenu něco udělat pořádně, nemá cenu to dělat vůbec.
Re: Iseki TU 205 f
Myslím, že to bude hodně podobné jako 225, stručný návod (sice s chybami, ale ty se dají odhalit) zde: http://files.kpmalotraktory-eu.webnode. ... eader).pdfajsekič píše: Ale pánové s jedním potřebuju poradit - a to podle jakého návodu děláte údržbu?? jaký olej kam atd? Kde scháníte náhradní díly??
Každá rada vítána! Tisíceré díky
Vašek
Pokud jde o náplně, do motoru normální 10W40 pro diesely, do převodů, reduktorů a diferáku PP80.
Náhradní díly netuším, teprve traktor kupuju (205 F), ale něco se dá pořídit přes e-bay a taky v DE.
ISEKI TU 205 F WX
Pokud nemá cenu něco udělat pořádně, nemá cenu to dělat vůbec.
Pokud nemá cenu něco udělat pořádně, nemá cenu to dělat vůbec.
Re: Iseki TU 205 f
Mám ještě jednu otázku: máte někdo tip, kde by se dalo sehnat závaží na přední rám?
ISEKI TU 205 F WX
Pokud nemá cenu něco udělat pořádně, nemá cenu to dělat vůbec.
Pokud nemá cenu něco udělat pořádně, nemá cenu to dělat vůbec.
Re: Iseki TU 205 f
mirototh píše:Môžeš mi poradit k čomu slúži páčka na pravej strane tá vonkajia a
k čomu je ten vypínač na lavej strane pod volantom .
Nevím, jestli není už příliš opožděná informace, ale u traktorů této řady s manuálním ovládáním hydrauliky (bez elektroniky a propojovacího kabelu) bylo k této páce připojeno lanko, kterým se zdvihal a spouštěl smykovací plech na rotavátoru, případně jiná pohyblivá součást jiného příslušenství (třeba se na to dala přivázat spouštěcí páka postřikovače atd.).
ISEKI TU 205 F WX
Pokud nemá cenu něco udělat pořádně, nemá cenu to dělat vůbec.
Pokud nemá cenu něco udělat pořádně, nemá cenu to dělat vůbec.
Re: Iseki TU 205 f
Zdarvím tomcat68,
na Iseki TU 205 mám japonský manuál, ale dájí se z toho vyčíst důležité informace.........pošli email.........
na Iseki TU 205 mám japonský manuál, ale dájí se z toho vyčíst důležité informace.........pošli email.........
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: Iseki TU 205 f
Ajsekič, objevil jsem zdroj ND na 205ku (a spousty dalších) tady: http://www.yenibiz.co.uk/spare-parts/iseki/tu205.htmlajsekič píše:Už jsem se ptal na začátku na náhradní díly a zatím bez reakce. Tak ještě jednou chlapi, kde nakupujete náhradní díly??? Máte nějaký ověřená a hlavně osvědčený zdroj??
Je to sice dál, ale zato horší cesta, jak praví klasik - Belgie, ale umím si představit, že když to jinak nepůjde, tohle může být řešení. Zkušenost s nimi zatím nemám.
ISEKI TU 205 F WX
Pokud nemá cenu něco udělat pořádně, nemá cenu to dělat vůbec.
Pokud nemá cenu něco udělat pořádně, nemá cenu to dělat vůbec.