Zetor 25 K Rad 5
Re: Zetor 25 K Rad 5
Spojky
A záves???šrotovisko je náš nový obchoďák.. , len tá mastná hlava....
Mihi
A záves???šrotovisko je náš nový obchoďák.. , len tá mastná hlava....
Mihi
Mihi
Re: Zetor 25 K Rad 5
Mastnou hlavu jsem na šroťáku nenašel, ale před nějakou dobou jsem dělal úklid po dědovi v garáži, a našel jsem hlavu pod skříní. Nová v mastném papíře není, ale co jsem ji prohlížel tak prasklá také není. Táta říkal, že si matně pamatuje, že kdysi se kupovala jedna hlava do zásoby kdyby praskla. Přece jen tenkrát (před 30ti lety) se věci na Z 25 sháněly hůře než dnes...
Níže dávám foto stupačky a madla. Inspirace je dle stupačky od Bronťa, ikdyž jsem si ji udělal zcela podle sebe.
S tou stupačkou už po tom nelezu jak opice, nyní je to paráda....
Člověk by nevěřil, co to dá práce to rozměřit a vyrobit, a přitom jenom blbá stupačka...
Níže dávám foto stupačky a madla. Inspirace je dle stupačky od Bronťa, ikdyž jsem si ji udělal zcela podle sebe.
S tou stupačkou už po tom nelezu jak opice, nyní je to paráda....
Člověk by nevěřil, co to dá práce to rozměřit a vyrobit, a přitom jenom blbá stupačka...
- McPeci
- Příspěvky: 3788
- Registrován: pát dub 06, 2012 2:15 pm
- Bydliště: Juřinka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zetor 25 K Rad 5
ha zrcátka teď jsem si vzpoměl že je cca rok nemám namontované měl jsem v plánu je montovat na střešní rám. co myslíte jak by se testační komise tvářila na takový lehký praktický tuning?? sice když si nechá zetor v galerii traktory stylu něco chybí dáme z jiného...
Robert ;)
každý když něco opravuje má na práci nechtěný podpis
https://www.facebook.com/robert.peciva
http://petice.nasetraktory.cz/informace?ank=2&odp[0]=1 petice za legalizaci domadělů v čr
každý když něco opravuje má na práci nechtěný podpis
https://www.facebook.com/robert.peciva
http://petice.nasetraktory.cz/informace?ank=2&odp[0]=1 petice za legalizaci domadělů v čr
Re: Zetor 25 K Rad 5
Zdarec,
Dlouho jsem nic moc nedělal.
Traktor dostal nové zadní lapače nečistot.
Dále jsem k němu pořídil novou třístranně sklopnou, bržděnou kárku, se kterou budu moci jezdit po silnici. Už ji mám přihlášenou. Foto je po dopravě domů.
Dá se říci, že jsem vyměnil za horal který má teď Zdeník. Neboť káru využiju, kdežto nyní již seno ani slámu nedělám. Tak jsem si řekl, prodám horal něco si přidám a pořídím káru.
Po několikaletém zkoumání přívěsů a návěsů na internetu a výstavách např. TECHAGRO, jsem pořídil na zákázku vyrobenou, dle mých parametrů káru od pana Jelínka z Verměřovic. http://www.privesy-jelinek.cz/fotogalerie/#!
Pak jsem ještě dělal místo ve stodole, a vytáhl jsem zetora, který čeká, zda zase bude někdy jezdit. Po ometení prachu a pavučin, jsem ho nastříkal naftou (konzervace) a uložil zpátky a vypodložil na špalky.
Dlouho jsem nic moc nedělal.
Traktor dostal nové zadní lapače nečistot.
Dále jsem k němu pořídil novou třístranně sklopnou, bržděnou kárku, se kterou budu moci jezdit po silnici. Už ji mám přihlášenou. Foto je po dopravě domů.
Dá se říci, že jsem vyměnil za horal který má teď Zdeník. Neboť káru využiju, kdežto nyní již seno ani slámu nedělám. Tak jsem si řekl, prodám horal něco si přidám a pořídím káru.
Po několikaletém zkoumání přívěsů a návěsů na internetu a výstavách např. TECHAGRO, jsem pořídil na zákázku vyrobenou, dle mých parametrů káru od pana Jelínka z Verměřovic. http://www.privesy-jelinek.cz/fotogalerie/#!
Pak jsem ještě dělal místo ve stodole, a vytáhl jsem zetora, který čeká, zda zase bude někdy jezdit. Po ometení prachu a pavučin, jsem ho nastříkal naftou (konzervace) a uložil zpátky a vypodložil na špalky.
- Bronťo
- Příspěvky: 1364
- Registrován: sob dub 02, 2011 7:55 am
- Bydliště: Sobotište / Podbranč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zetor 25 K Rad 5
ten vlek vyzerá super za 25 jak stvoreny a ješte origo legalny a jaké ma rozmeri korba vyzera byt dlchšia ako cca3m a podlaha je pekne nizučko iba o to zadne čelo by som sa trcha bal v terene pri sklapani.
a ty mate ešte jedno K vyzerá zachvalo pride aj na jeho renovaciu?
a ty mate ešte jedno K vyzerá zachvalo pride aj na jeho renovaciu?
Re: Zetor 25 K Rad 5
Vlečka naozaj pasuje a aj farbami...
A druhé K??? Však nám niečo o ňom povedz, čo na ňom budete opravovať?? alebo komlet GO????
Mihi
A druhé K??? Však nám niečo o ňom povedz, čo na ňom budete opravovať?? alebo komlet GO????
Mihi
Mihi
Re: Zetor 25 K Rad 5
Vlek jsem šil přesně za svoji Z25 K.
Délka korby je 2,8 m. Vůbec rozměry byly pro mě velké dilema, ale pak jsem volil tak aby se s tím dobře operovalo.
Základní požadavky jsem měl:
Nosnost 3 tuny a zároveň co nejnižší hmotnost přívěsu, nájezdová brzda, rozměry korby 1,7 x 2,8 m, výška od země co nejnižší, třístranně sklopný. Délka oje 1 metr.
Na mé ježdění jsem vyhodnotil jako lepší nájezdovou brzdu, neboť za Z 25 se u nás nikdy bržděný přívěs netahal a vše se vždy také sjelo. Zároveň by mě nebavilo zapínat vzduch, čekat až traktor nafouká, připojovat hadici a pak přepínat na přívěsu jízda s plným a prázdným. Tohle se zapřáhne a jede se. Na couvání to má automat, takže se nemusí zaklapávat pojistka jako tomu bývalo u starých typů. Bržděný vlek si můžu půjčit od kámoše, když bude třeba.
Tak jak je korba vyklopená dozadu je úplně na konci. Jinak to není potřeba tak moc vyklápět a sajtny pak dají úplně v pohodě. Sám výrobce říkla že výšku sajten má tuhle jako odzkoušenou.
Mailer tam mohl být i menší, ale když jsem mu řekl, že tam mám pouze tlak 80 baru místo 160 barů jako mají traktory UŘ, dal mi tam tento abych neměl při plně naloženém vleku problém.
Zetor 25 K s kabinou máme doma někde od roku 1971, neboť se jezdilo sušit seno cca 7 km po silnici přes jedno městečko, tak se pořídil tento traktor s SPZ. Ten co mám byl v té době bez SPZ.
Koupil se od technických služeb. Traktor má špatný motor, zřejmě možná jenom je třeba vyvložkovat, ale jeden válec tam šel hodně špatně,co si pamatuju.
Já jsem s tím traktorem takřka nejezdil, protože traktor je zcela nevyužíván od roku cca 1993, a od té doby stojí. Bylo to hlavně z důvodu že více byli zvyklí používat traktor bez kabiny, který měl lepší chod motoru a měl mnohem lepší gumy. Takže na začátku devadesátých let byl traktor odstaven a pak uložen na špalky a od té doby stojí. Na posled jsem ho projel asi před 12 lety a hodně u něj tekla voda okolo rozeschlého těsnění.
Z traktoru se v roce 1998 odhlásily SPZ, neboť nikdo netušil, že by mohly být potřeba. Navíc v té době se pomalu končilos hospodařením a na place byla spíše myšlenka pořídit jiný, silnější zetor s SPZ v lepším technickém stavu např. ZETOR 4511 - 6911. Já tehdy pomalu ještě tahal kačera po vsi (chodil jsem do devátý třídy), a proto jsem na druhý traktor kupoval papíry o 11 let později. Jsem nasraný, protože mám od něj doma techničák s ustřiženým rohem a nejde to už nikdy přihlásit. Ptal jsem se na to na DI.
Jinak traktor je z hlediska plechařiny, kompletnosti, originality i technického stavu - vše tam je téměř bez vůlí, vyjma motoru, na tom úplně skvěle.
Nemám na něj čas, ale věřím že jednou projde důkladnou renovací.
Délka korby je 2,8 m. Vůbec rozměry byly pro mě velké dilema, ale pak jsem volil tak aby se s tím dobře operovalo.
Základní požadavky jsem měl:
Nosnost 3 tuny a zároveň co nejnižší hmotnost přívěsu, nájezdová brzda, rozměry korby 1,7 x 2,8 m, výška od země co nejnižší, třístranně sklopný. Délka oje 1 metr.
Na mé ježdění jsem vyhodnotil jako lepší nájezdovou brzdu, neboť za Z 25 se u nás nikdy bržděný přívěs netahal a vše se vždy také sjelo. Zároveň by mě nebavilo zapínat vzduch, čekat až traktor nafouká, připojovat hadici a pak přepínat na přívěsu jízda s plným a prázdným. Tohle se zapřáhne a jede se. Na couvání to má automat, takže se nemusí zaklapávat pojistka jako tomu bývalo u starých typů. Bržděný vlek si můžu půjčit od kámoše, když bude třeba.
Tak jak je korba vyklopená dozadu je úplně na konci. Jinak to není potřeba tak moc vyklápět a sajtny pak dají úplně v pohodě. Sám výrobce říkla že výšku sajten má tuhle jako odzkoušenou.
Mailer tam mohl být i menší, ale když jsem mu řekl, že tam mám pouze tlak 80 baru místo 160 barů jako mají traktory UŘ, dal mi tam tento abych neměl při plně naloženém vleku problém.
Zetor 25 K s kabinou máme doma někde od roku 1971, neboť se jezdilo sušit seno cca 7 km po silnici přes jedno městečko, tak se pořídil tento traktor s SPZ. Ten co mám byl v té době bez SPZ.
Koupil se od technických služeb. Traktor má špatný motor, zřejmě možná jenom je třeba vyvložkovat, ale jeden válec tam šel hodně špatně,co si pamatuju.
Já jsem s tím traktorem takřka nejezdil, protože traktor je zcela nevyužíván od roku cca 1993, a od té doby stojí. Bylo to hlavně z důvodu že více byli zvyklí používat traktor bez kabiny, který měl lepší chod motoru a měl mnohem lepší gumy. Takže na začátku devadesátých let byl traktor odstaven a pak uložen na špalky a od té doby stojí. Na posled jsem ho projel asi před 12 lety a hodně u něj tekla voda okolo rozeschlého těsnění.
Z traktoru se v roce 1998 odhlásily SPZ, neboť nikdo netušil, že by mohly být potřeba. Navíc v té době se pomalu končilos hospodařením a na place byla spíše myšlenka pořídit jiný, silnější zetor s SPZ v lepším technickém stavu např. ZETOR 4511 - 6911. Já tehdy pomalu ještě tahal kačera po vsi (chodil jsem do devátý třídy), a proto jsem na druhý traktor kupoval papíry o 11 let později. Jsem nasraný, protože mám od něj doma techničák s ustřiženým rohem a nejde to už nikdy přihlásit. Ptal jsem se na to na DI.
Jinak traktor je z hlediska plechařiny, kompletnosti, originality i technického stavu - vše tam je téměř bez vůlí, vyjma motoru, na tom úplně skvěle.
Nemám na něj čas, ale věřím že jednou projde důkladnou renovací.
- Pechy
- Příspěvky: 181
- Registrován: stř říj 17, 2012 8:35 am
- Bydliště: Třemošnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zetor 25 K Rad 5
Zkrátím to.. Co je doma, to se počítá. Kor takový kousek.. Vlek je parádní..Cena?Rad 5 píše:Vlek jsem šil přesně za svoji Z25 K.
Délka korby je 2,8 m. Vůbec rozměry byly pro mě velké dilema, ale pak jsem volil tak aby se s tím dobře operovalo.
Základní požadavky jsem měl:
Nosnost 3 tuny a zároveň co nejnižší hmotnost přívěsu, nájezdová brzda, rozměry korby 1,7 x 2,8 m, výška od země co nejnižší, třístranně sklopný. Délka oje 1 metr.
Na mé ježdění jsem vyhodnotil jako lepší nájezdovou brzdu, neboť za Z 25 se u nás nikdy bržděný přívěs netahal a vše se vždy také sjelo. Zároveň by mě nebavilo zapínat vzduch, čekat až traktor nafouká, připojovat hadici a pak přepínat na přívěsu jízda s plným a prázdným. Tohle se zapřáhne a jede se. Na couvání to má automat, takže se nemusí zaklapávat pojistka jako tomu bývalo u starých typů. Bržděný vlek si můžu půjčit od kámoše, když bude třeba.
Tak jak je korba vyklopená dozadu je úplně na konci. Jinak to není potřeba tak moc vyklápět a sajtny pak dají úplně v pohodě. Sám výrobce říkla že výšku sajten má tuhle jako odzkoušenou.
Mailer tam mohl být i menší, ale když jsem mu řekl, že tam mám pouze tlak 80 baru místo 160 barů jako mají traktory UŘ, dal mi tam tento abych neměl při plně naloženém vleku problém.
Zetor 25 K s kabinou máme doma někde od roku 1971, neboť se jezdilo sušit seno cca 7 km po silnici přes jedno městečko, tak se pořídil tento traktor s SPZ. Ten co mám byl v té době bez SPZ.
Koupil se od technických služeb. Traktor má špatný motor, zřejmě možná jenom je třeba vyvložkovat, ale jeden válec tam šel hodně špatně,co si pamatuju.
Já jsem s tím traktorem takřka nejezdil, protože traktor je zcela nevyužíván od roku cca 1993, a od té doby stojí. Bylo to hlavně z důvodu že více byli zvyklí používat traktor bez kabiny, který měl lepší chod motoru a měl mnohem lepší gumy. Takže na začátku devadesátých let byl traktor odstaven a pak uložen na špalky a od té doby stojí. Na posled jsem ho projel asi před 12 lety a hodně u něj tekla voda okolo rozeschlého těsnění.
Z traktoru se v roce 1998 odhlásily SPZ, neboť nikdo netušil, že by mohly být potřeba. Navíc v té době se pomalu končilos hospodařením a na place byla spíše myšlenka pořídit jiný, silnější zetor s SPZ v lepším technickém stavu např. ZETOR 4511 - 6911. Já tehdy pomalu ještě tahal kačera po vsi (chodil jsem do devátý třídy), a proto jsem na druhý traktor kupoval papíry o 11 let později. Jsem nasraný, protože mám od něj doma techničák s ustřiženým rohem a nejde to už nikdy přihlásit. Ptal jsem se na to na DI.
Jinak traktor je z hlediska plechařiny, kompletnosti, originality i technického stavu - vše tam je téměř bez vůlí, vyjma motoru, na tom úplně skvěle.
Nemám na něj čas, ale věřím že jednou projde důkladnou renovací.
- McPeci
- Příspěvky: 3788
- Registrován: pát dub 06, 2012 2:15 pm
- Bydliště: Juřinka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zetor 25 K Rad 5
moje řeč taky chci vědět cenu, vlečka je super
Robert ;)
každý když něco opravuje má na práci nechtěný podpis
https://www.facebook.com/robert.peciva
http://petice.nasetraktory.cz/informace?ank=2&odp[0]=1 petice za legalizaci domadělů v čr
každý když něco opravuje má na práci nechtěný podpis
https://www.facebook.com/robert.peciva
http://petice.nasetraktory.cz/informace?ank=2&odp[0]=1 petice za legalizaci domadělů v čr
Re: Zetor 25 K Rad 5
Gratuluju k novému vleku, je parádní, oproti tomu mému z pajky je daleko lepší - nižší a jistě i lehčí. Kolik máš hmotnost prázdného?
Divím se, že tam nemáš přední bílé obrysovky, já myslel, že nad 1600 mm šířky tam musí být, tak jsem je dodělával. Ten majler je 60-80-100-120, nebo začínáš nahoře na 40 mm? Dlouhej teda je parádně. Jak jsem to tak počítal, vyklopení třech tun se nemusíš bát, klidně se tam mohlo začínat i na průměru 80 mm, tedy pokud by hydraulika ten tlak dávala a pokud jsem dobře počítal, že majler se opírá v polovině korby.
Divím se, že tam nemáš přední bílé obrysovky, já myslel, že nad 1600 mm šířky tam musí být, tak jsem je dodělával. Ten majler je 60-80-100-120, nebo začínáš nahoře na 40 mm? Dlouhej teda je parádně. Jak jsem to tak počítal, vyklopení třech tun se nemusíš bát, klidně se tam mohlo začínat i na průměru 80 mm, tedy pokud by hydraulika ten tlak dávala a pokud jsem dobře počítal, že majler se opírá v polovině korby.
Re: Zetor 25 K Rad 5
Hmotnost prazdneho vleku je něco kolem 600 kg, presnou vahu nevim a vyrobce ji pouze odhadl do TP na 650 kg, ale sám rikal ze by to melo byt mene. Az bude cas zvazim to v kovosrotu.
Cena byla cca o 25 % nizsi, nez kdybych koupil seriovku a nebylo by to site na miru.
Predni obrysovky to ma, ju sklopeneho vleku jsou videt. Jsou dosti schovany pod korbou.
Cena byla cca o 25 % nizsi, nez kdybych koupil seriovku a nebylo by to site na miru.
Predni obrysovky to ma, ju sklopeneho vleku jsou videt. Jsou dosti schovany pod korbou.
Re: Zetor 25 K Rad 5
Jinak jeste jsem zapomel odpovedet, mailer je za polovinou a vysouva se odspodu. Naprava je cca 30 cm za polovinou.
Re: Zetor 25 K Rad 5
Zdravím, prosím tě kde se dají levně koupit gumy 12,4-36, podle fora jsem zjistil, že tyto jsou na 25K nejlepší? Dík.
Re: Zetor 25 K Rad 5
Čau, já jsem tehdy hledal nejlevnější přes net. Ten internetový obchod už je nyní zrušen...mirauh píše:Zdravím, prosím tě kde se dají levně koupit gumy 12,4-36, podle fora jsem zjistil, že tyto jsou na 25K nejlepší? Dík.