MF-70 r. v. 1983

Vari, Terra, PF aj.

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Tom
Příspěvky: 8866
Registrován: stř črc 04, 2007 6:47 pm
Bydliště: Ostrava

Re: MF-70 r. v. 1983

#46 Nový příspěvek od Tom »

Jo, gufera jsou velmi stinná stránka eMeFky. Dal jsem tam dvoubřité silikonové, a od té doby jsem s tím nevyjel :smich: Abych pravdu řekl, doufám, že už s tím vyjet ani nebudu muset.
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz

katoo
Příspěvky: 8
Registrován: sob úno 14, 2009 11:00 am

Re: MF-70 r. v. 1983

#47 Nový příspěvek od katoo »

No my jsme na MFce zatím měnili jen svíčky a olej,jinak myslím nic.
To zapalování nevím,už mě to fakt štve,dneska jsem zkoušel i nahřívat svíčku,zkusil jsem asi 20 starých svíček (novou už nemám musím koupit).Motor ani neškytnul.Jiskru ti dává.

Nevím co ještě vyzkoušet,jedině že by byl přicpaný výfuk.

Uživatelský avatar
kůrovec
Příspěvky: 723
Registrován: stř pro 31, 2008 3:57 pm
Bydliště: Benešov u Semil

Re: MF-70 r. v. 1983

#48 Nový příspěvek od kůrovec »

katoo píše:No my jsme na MFce zatím měnili jen svíčky a olej,jinak myslím nic.
To zapalování nevím,už mě to fakt štve,dneska jsem zkoušel i nahřívat svíčku,zkusil jsem asi 20 starých svíček (novou už nemám musím koupit).Motor ani neškytnul.Jiskru ti dává.

Nevím co ještě vyzkoušet,jedině že by byl přicpaný výfuk.
Koukni se ještě na šroub bohatosti směsi-měl by být vyšroubovaný od dorazu na 3/4 otáčky.

JirkaJ
Příspěvky: 2
Registrován: ned led 25, 2009 6:47 pm

Re: MF-70 r. v. 1983

#49 Nový příspěvek od JirkaJ »

Ahoj. Je to trochu mimo téma ale nemáte někdo katolg nahradních dílu na MF s frézou na sních a rudukčnímy koly. Díky Jirka

katoo
Příspěvky: 8
Registrován: sob úno 14, 2009 11:00 am

Re: MF-70 r. v. 1983

#50 Nový příspěvek od katoo »

Konečně se mi povedlo nastartovat.Kolega mi poradil odpustit trochu benzínu,že ten co tam je delší dobu se usazuje a taky vyprchávájí oktany,proto je těžce zapalitelný.
Ale co myslím pomohlo nejvíce byl výfuk,ten jsem povolil a udělal škvíry a motor pak chytnul,sice kouřil jak děs,ale pak se to srovnalo a šlapal nádherně. 8)

spálenec
Příspěvky: 4
Registrován: úte úno 17, 2009 1:13 pm

Re: MF-70 r. v. 1983

#51 Nový příspěvek od spálenec »

katoo píše:Konečně se mi povedlo nastartovat.Kolega mi poradil odpustit trochu benzínu,že ten co tam je delší dobu se usazuje a taky vyprchávájí oktany,proto je těžce zapalitelný.
Ale co myslím pomohlo nejvíce byl výfuk,ten jsem povolil a udělal škvíry a motor pak chytnul,sice kouřil jak děs,ale pak se to srovnalo a šlapal nádherně. 8)


Ahoj mám podobný problém .
MFka chytá a jede bez problému,ale asi čtvr hodiny potom výstřel do výfuku a konec.
Vyměnit svíčku která je celá zakarbonovaná za čistou a zase to chvílku jede.
Je to fakt na palici trvá to už pár let ,údajně je problém v benzínu/i]který se vyrábí bez olova.
Motor je po go u chlapa který to dělá 30 let zkusil jsem skutečně všechno a problém trvá.
Máte někdo podobnou zkušenost?

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14629
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: MF-70 r. v. 1983

#52 Nový příspěvek od DYK »

Jaký olej a v jakém poměru ho dáváš?
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

katoo
Příspěvky: 8
Registrován: sob úno 14, 2009 11:00 am

Re: MF-70 r. v. 1983

#53 Nový příspěvek od katoo »

No tak svíčku jsem měl vždycky čistou,ale pro jistotu jsem to projel drátěným kartáčem.U tebe to spíš vypadá na bohatou směs nebo fakt na moc oleje.

spálenec
Příspěvky: 4
Registrován: úte úno 17, 2009 1:13 pm

Re: MF-70 r. v. 1983

#54 Nový příspěvek od spálenec »

katoo píše:No tak svíčku jsem měl vždycky čistou,ale pro jistotu jsem to projel drátěným kartáčem.U tebe to spíš vypadá na bohatou směs nebo fakt na moc oleje.
Chlapi,zkoušel jsem opravdu všechno druhy benzínu,střídal pumpy,oleje,poměry.
Měl jsem to rozebraný do šroubku,jediný co přichází v úvahu je indukční cívka byl jsem pro ní
v ag jičín a stála skoro litr ,ale servisák říkal že by ji vyměnil za bosch a to se mi moc nechce.
Do budoucna tam hodim možná jinej motor asi hondu.
Jinak je to výbornej stroj a neměl jsem s ním za dvacet let žádnej problém (jen ty slavný gufera)
,ale co se s tim děje posledních asi šest let to nemá obdoby.
Díky.

Uživatelský avatar
staník
Příspěvky: 5500
Registrován: stř říj 22, 2008 6:13 am
Bydliště: U Nového Města na Mo

Re: MF-70 r. v. 1983

#55 Nový příspěvek od staník »

Podíval bych se na ten tlumič výfuku-dvoutakt je na to citlivej.Pokud to jaktady někdo píše rozběhne po povolení tlumiče výfuku,není o čem přemýšlet.U všech dvoutaktů se vždy doporučuje po nějakém čase nebo při problémech dekarbonizovat výfuk.Dělá se to tak že se do odmontovaného tlumiče naleje asi půl deci benzínu a někde na bezpečném místě se to zapálí.Plameny spálí usazený karbon s olejem a po zhasnutí se zbylý prach vyklepe a vyfouká.Vyčisti taky vzduchový filtr,sítko vyper a vyfoukej stlačeným vzduchem.Pokud by jste někdo potřeboval nějaké díly třeba ty gufera tak napište,sousedím v práci s pánem kterej má na opravy MF živnost.
Dílna je dílna
Pokud na něco zapomenu tak mi to prosím připomeňte.

Uživatelský avatar
vjf55
Příspěvky: 161
Registrován: úte říj 21, 2008 7:44 pm
Bydliště: 53401 holice

Re: MF-70 r. v. 1983

#56 Nový příspěvek od vjf55 »

staník píše:Podíval bych se na ten tlumič výfuku-dvoutakt je na to citlivej.Pokud to jaktady někdo píše rozběhne po povolení tlumiče výfuku,není o čem přemýšlet.U všech dvoutaktů se vždy doporučuje po nějakém čase nebo při problémech dekarbonizovat výfuk.Dělá se to tak že se do odmontovaného tlumiče naleje asi půl deci benzínu a někde na bezpečném místě se to zapálí.Plameny spálí usazený karbon s olejem a po zhasnutí se zbylý prach vyklepe a vyfouká.Vyčisti taky vzduchový filtr,sítko vyper a vyfoukej stlačeným vzduchem.Pokud by jste někdo potřeboval nějaké díly třeba ty gufera tak napište,sousedím v práci s pánem kterej má na opravy MF živnost.
pokud mužeš tak se zeptej na orientační cenu jestli neví hnací paky lišty s kamenem kulisy nebo jestli ten kamen kulisy co je bronzovy nevysoustružuje sam dík

Uživatelský avatar
staník
Příspěvky: 5500
Registrován: stř říj 22, 2008 6:13 am
Bydliště: U Nového Města na Mo

Re: MF-70 r. v. 1983

#57 Nový příspěvek od staník »

Dneska jsem se ptal a tak ta páka stojí asi 1400,-Kč a ten kamen asi 500,-Kč.Sám to nedělá-je potřeba aby to bylo přesný.
Dílna je dílna
Pokud na něco zapomenu tak mi to prosím připomeňte.

Krcaka1
Příspěvky: 1202
Registrován: sob črc 07, 2007 8:46 pm
Bydliště: Olomouc

Re: MF-70 r. v. 1983

#58 Nový příspěvek od Krcaka1 »

Potřeboval bych pro kolegu nějaké odkazy kde se dají sehnat ND na MF70, konkrétně se jedná o startovací mechanizmus. Dík.

Uživatelský avatar
Honza50
Příspěvky: 3478
Registrován: úte říj 21, 2008 3:22 pm
Bydliště: Tachovsko

Re: MF-70 r. v. 1983

#59 Nový příspěvek od Honza50 »

Originál sem nesehnal a mám tam jiný. Sehnal jsem ho v AGROVESTU.
zetor 5748, Belarus EO 2621

Uživatelský avatar
Honza50
Příspěvky: 3478
Registrován: úte říj 21, 2008 3:22 pm
Bydliště: Tachovsko

Re: MF-70 r. v. 1983

#60 Nový příspěvek od Honza50 »

Dneska jsem vyměnil simering u zapalování a dal tam originál. Zkusil jsem sekat a po chvilce začala zase trochu blbnout. Tak jsem dal nový těsnění u výfuku a u karburátoru a jde. Doufám, že to teď dlouho vydrží.
Naposledy upravil(a) Honza50 dne čtv čer 04, 2009 6:34 am, celkem upraveno 1 x.
zetor 5748, Belarus EO 2621

Odpovědět

Zpět na „Traktory sériové výroby - jednoosé frézy“