Rozzikův 4x4
- Atlan
- Příspěvky: 9587
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozzikův 4x4
44 ti neda tolko prudu a nemas dostatocne otacky na start.....
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: Rozzikův 4x4
jeste me napadly spatny kabely od baterky jestli mas startovaci kabely z kauflandu tak to nenastartujes,14 dni jsem nemohl nastartovat ,sehnal jsem i jinej starter a porad nic pak jsem dal poradny kabely motor zacal tocit jak divej a uz startoval v pohode
- Rozzik
- Příspěvky: 418
- Registrován: čtv črc 05, 2007 2:08 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Rozzikův 4x4
Kabely jsou originál od startéru... Ta 44 baterka s tím sice točí, ale když to hned nenaskočí, tak pak už slábne. Tak snad to ta 150 pořádně roztočí a konečně to chytne. Nechtělo by se mi teď nějak složitě rozebírat motor... Potřebuju už dělat dál na rámu a né se zabývat motorem...
Čus
Čus
- Rozzik
- Příspěvky: 418
- Registrován: čtv črc 05, 2007 2:08 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Rozzikův 4x4
Čus,
tak jsem ještě v pátek vyzkoušel to že jsem přemontoval trubky z čerpadla... Celé jsem je pootočil o jakoby 90° tak abych mohl na ně namontovat vstřiky mimo motor a vyzkoušel to čerpadlo... Pár otáček a krásná naftová mlhovina lítala asi 0,5m...
Vrátil jsem vstřiky do motoru, trubky do původní pozice, ale baterka už byla slabá...
Dnes ráno 17.3.2014 ve 6:36 SELČ jsem tam připojil 150Ah baterku, nažhavil a chíli tomu trvalo něž to začalo blafat... ale pak to konečně chytlo a byl to mazec... V naší údržbě nebylo rázem vidět... Ale ten smrádek naftového kouře byl známkou vítěztví nad hmotou...
Jen malý postřeh, který jsem zaznamenal při asi 3 úspěšných startech... Motor jede na plný plýn a na plynovou páčku to vůbec nereaguje... Zkoušel jsem i hýbat se sytičem, ale taky bez úspěchu... Tak nevím čím by to mohlo být... Jestli nebude něco seklého přeci jen v tom čerpadle... Teď se každopádně pustím dál do práce na rámu, a přitom asi přece jen sundam to čerpadlo a nechám ho zkouknout tím pánem... Bude to sice asi něco stát, ale lepší než pak schánět jiné... které by mělo stejně nejasný původ...
Čus a Díky
tak jsem ještě v pátek vyzkoušel to že jsem přemontoval trubky z čerpadla... Celé jsem je pootočil o jakoby 90° tak abych mohl na ně namontovat vstřiky mimo motor a vyzkoušel to čerpadlo... Pár otáček a krásná naftová mlhovina lítala asi 0,5m...
Vrátil jsem vstřiky do motoru, trubky do původní pozice, ale baterka už byla slabá...
Dnes ráno 17.3.2014 ve 6:36 SELČ jsem tam připojil 150Ah baterku, nažhavil a chíli tomu trvalo něž to začalo blafat... ale pak to konečně chytlo a byl to mazec... V naší údržbě nebylo rázem vidět... Ale ten smrádek naftového kouře byl známkou vítěztví nad hmotou...
Jen malý postřeh, který jsem zaznamenal při asi 3 úspěšných startech... Motor jede na plný plýn a na plynovou páčku to vůbec nereaguje... Zkoušel jsem i hýbat se sytičem, ale taky bez úspěchu... Tak nevím čím by to mohlo být... Jestli nebude něco seklého přeci jen v tom čerpadle... Teď se každopádně pustím dál do práce na rámu, a přitom asi přece jen sundam to čerpadlo a nechám ho zkouknout tím pánem... Bude to sice asi něco stát, ale lepší než pak schánět jiné... které by mělo stejně nejasný původ...
Čus a Díky
- Rozzik
- Příspěvky: 418
- Registrován: čtv črc 05, 2007 2:08 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Rozzikův 4x4
Tak lehce pokračuji na rámu... dám jsem potom nějaké fotky...
Koukal jsem ale na diferenciál zadní nápravy (Aro 461) a nejak se tam vrklá ten unašeč kardanu... takže bych to potřeboval rozebrat. A bude stačit povolit jen těch asi 20 šroubů okolo toho čumáku, nebo budu muset vytáhnout nějak i poloosy???
Dík Čus
Koukal jsem ale na diferenciál zadní nápravy (Aro 461) a nejak se tam vrklá ten unašeč kardanu... takže bych to potřeboval rozebrat. A bude stačit povolit jen těch asi 20 šroubů okolo toho čumáku, nebo budu muset vytáhnout nějak i poloosy???
Dík Čus
- Atlan
- Příspěvky: 9587
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozzikův 4x4
Aj polosi...
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
- Rozzik
- Příspěvky: 418
- Registrován: čtv črc 05, 2007 2:08 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Rozzikův 4x4
Takže nejdřív vytáhnout polosy (asi nějakých stahovákem) a pak povolit všechny ty šroubky kolem diferáku zvenku a sundat to ju... ?
No tak to je teda pěkná rozdělávka... bych se picnul...
Díky
No tak to je teda pěkná rozdělávka... bych se picnul...
Díky
- Rozzik
- Příspěvky: 418
- Registrován: čtv črc 05, 2007 2:08 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Rozzikův 4x4
- Rozzik
- Příspěvky: 418
- Registrován: čtv črc 05, 2007 2:08 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Rozzikův 4x4
Čus,
tak jsem se lehce zasekl na mrtvém bodě... Chtěl bych do rámu vrátit motor a začít dělat věci nutné k nějaké zkoušce... ale abych mohl vrátit motor potřebuji u převodovky zavařit diferenciál... a problém je ten že mi 4Q převodovka z golfa II nejde rozebrat... pročetl jsem tady na fóru všemožné rady s touto problematikou, ale všichni mají převodovku 5Q, kde nějak sundají to kolečko a pak se to dá rozpůlit... Já tam žádně kolečko páte rychlosti nemám...
Mám povolené všechny ty šrouby kolem v místě kde by se to mělo půlit... jde to od sebe asi 5mm ale pak ani ťuk...
Jedině mě napadlo jedna možnost... tam kde je páčka spojky co tlačí na tu tyčku středem hřídelky, tak pod tím víčkem je právě ta hřídelka a na ní je takový pojistný kroužek... bohužel to není obyč segrovka na kleště, ale nějaký divný pojistný kroužek, který teda netuším jak roztáhnout a sundat... jestli je tedy tato cesta správná...
Budu rád za nějaké info...
Díky Čus
tak jsem se lehce zasekl na mrtvém bodě... Chtěl bych do rámu vrátit motor a začít dělat věci nutné k nějaké zkoušce... ale abych mohl vrátit motor potřebuji u převodovky zavařit diferenciál... a problém je ten že mi 4Q převodovka z golfa II nejde rozebrat... pročetl jsem tady na fóru všemožné rady s touto problematikou, ale všichni mají převodovku 5Q, kde nějak sundají to kolečko a pak se to dá rozpůlit... Já tam žádně kolečko páte rychlosti nemám...
Mám povolené všechny ty šrouby kolem v místě kde by se to mělo půlit... jde to od sebe asi 5mm ale pak ani ťuk...
Jedině mě napadlo jedna možnost... tam kde je páčka spojky co tlačí na tu tyčku středem hřídelky, tak pod tím víčkem je právě ta hřídelka a na ní je takový pojistný kroužek... bohužel to není obyč segrovka na kleště, ale nějaký divný pojistný kroužek, který teda netuším jak roztáhnout a sundat... jestli je tedy tato cesta správná...
Budu rád za nějaké info...
Díky Čus
Re: Rozzikův 4x4
Ahoj,
nemám žádnou zkušenost s rozděláním převodovky (ale taky mě čeká zavaření difu - u 5q), zkus se podívat sem pokud jsi na to už nenarazil, třeba ti to dodá nějakou inspiraci ikdyž se jedná o demontáž 5q http://www.brokevw.com/teardown.html
Zdar a sílu
nemám žádnou zkušenost s rozděláním převodovky (ale taky mě čeká zavaření difu - u 5q), zkus se podívat sem pokud jsi na to už nenarazil, třeba ti to dodá nějakou inspiraci ikdyž se jedná o demontáž 5q http://www.brokevw.com/teardown.html
Zdar a sílu
Re: Rozzikův 4x4
já jsem nic nerozebíral ,vyřízl jsem do obalu převodovky okýnko zavařil dif a zpátky jsem to nalepil silikonemRozzik píše:Čus,
tak jsem se lehce zasekl na mrtvém bodě... Chtěl bych do rámu vrátit motor a začít dělat věci nutné k nějaké zkoušce... ale abych mohl vrátit motor potřebuji u převodovky zavařit diferenciál... a problém je ten že mi 4Q převodovka z golfa II nejde rozebrat... pročetl jsem tady na fóru všemožné rady s touto problematikou, ale všichni mají převodovku 5Q, kde nějak sundají to kolečko a pak se to dá rozpůlit... Já tam žádně kolečko páte rychlosti nemám...
Mám povolené všechny ty šrouby kolem v místě kde by se to mělo půlit... jde to od sebe asi 5mm ale pak ani ťuk...
Jedině mě napadlo jedna možnost... tam kde je páčka spojky co tlačí na tu tyčku středem hřídelky, tak pod tím víčkem je právě ta hřídelka a na ní je takový pojistný kroužek... bohužel to není obyč segrovka na kleště, ale nějaký divný pojistný kroužek, který teda netuším jak roztáhnout a sundat... jestli je tedy tato cesta správná...
Budu rád za nějaké info...
Díky Čus
- Rozzik
- Příspěvky: 418
- Registrován: čtv črc 05, 2007 2:08 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Rozzikův 4x4
Čus, a nemáš někde fotku jak jsi to kuchnul... asi bych se tomu zase tak moc nebránil... bojím se toho že když to budu vařit rozebrané, že se to pak někam hne a už mi to nepůjde zpět do ložisek a diferáku... takže tato varianta by to řešila... Ale co když se diferák zahřeje... neteče to???pitrsss píše:já jsem nic nerozebíral ,vyřízl jsem do obalu převodovky okýnko zavařil dif a zpátky jsem to nalepil silikonemRozzik píše:Čus,
tak jsem se lehce zasekl na mrtvém bodě... Chtěl bych do rámu vrátit motor a začít dělat věci nutné k nějaké zkoušce... ale abych mohl vrátit motor potřebuji u převodovky zavařit diferenciál... a problém je ten že mi 4Q převodovka z golfa II nejde rozebrat... pročetl jsem tady na fóru všemožné rady s touto problematikou, ale všichni mají převodovku 5Q, kde nějak sundají to kolečko a pak se to dá rozpůlit... Já tam žádně kolečko páte rychlosti nemám...
Mám povolené všechny ty šrouby kolem v místě kde by se to mělo půlit... jde to od sebe asi 5mm ale pak ani ťuk...
Jedině mě napadlo jedna možnost... tam kde je páčka spojky co tlačí na tu tyčku středem hřídelky, tak pod tím víčkem je právě ta hřídelka a na ní je takový pojistný kroužek... bohužel to není obyč segrovka na kleště, ale nějaký divný pojistný kroužek, který teda netuším jak roztáhnout a sundat... jestli je tedy tato cesta správná...
Budu rád za nějaké info...
Díky Čus
Díky Čus
Re: Rozzikův 4x4
Cus.
Mas to pokne zrobene len ten vykiv prednej napravy sa ni zda dost slaby.Aby sa nestalo ze ked niekam skocis prednou napravou aby sa ti nezlomila nohavica.Ja mam napravy z auza.Tiez som uvazoval nad retazovym prevodom ale nakoniec som si vyrobil prevodovku aku som potreboval.Budes to mat paradny traktorik.Nech ti ide praca od ruky.
Mas to pokne zrobene len ten vykiv prednej napravy sa ni zda dost slaby.Aby sa nestalo ze ked niekam skocis prednou napravou aby sa ti nezlomila nohavica.Ja mam napravy z auza.Tiez som uvazoval nad retazovym prevodom ale nakoniec som si vyrobil prevodovku aku som potreboval.Budes to mat paradny traktorik.Nech ti ide praca od ruky.