Peyrakův Slepenec
Peyrakův Slepenec
rok výroby - koupeno 2013
motor - RS-09 2V
převodovka - neznámá 4+1 doplněna dvěma řetezovými převody do pomala
nápravy - prodejce tvrdil GAZ, ale jsou každá jiná, přední je masivnější
brzdy - provozní kapalinové na všechna kola, mechanická ruční na zadek
kola - šípy 6,5x16
příslušenství - vzadu koule ISO50
hydraulika - není
váha - odhadem kolem 600kg podle toho jak se to chovalo na vleku za autem
šířka - zjistím
rozvor - zjistím
celková délka - zjistím
probíhá oprava dynama aby to dobíjelo, doteď to jezdilo v režimu dones si nabitou baterku a jeď
je to takovej slepenec, jak kdyby na to někdo spěchal, postupně ho budu ladit k obrazu svému, motor šlape výborně, ta převodka na řízení není šnekovka, má to brutální zpětnou vazbu a musí se s tím opatrně, s tím určitě něco udělám
motor - RS-09 2V
převodovka - neznámá 4+1 doplněna dvěma řetezovými převody do pomala
nápravy - prodejce tvrdil GAZ, ale jsou každá jiná, přední je masivnější
brzdy - provozní kapalinové na všechna kola, mechanická ruční na zadek
kola - šípy 6,5x16
příslušenství - vzadu koule ISO50
hydraulika - není
váha - odhadem kolem 600kg podle toho jak se to chovalo na vleku za autem
šířka - zjistím
rozvor - zjistím
celková délka - zjistím
probíhá oprava dynama aby to dobíjelo, doteď to jezdilo v režimu dones si nabitou baterku a jeď
je to takovej slepenec, jak kdyby na to někdo spěchal, postupně ho budu ladit k obrazu svému, motor šlape výborně, ta převodka na řízení není šnekovka, má to brutální zpětnou vazbu a musí se s tím opatrně, s tím určitě něco udělám
- zetorak jirka
- Příspěvky: 4525
- Registrován: ned pro 18, 2011 12:35 pm
- Bydliště: Hajnice OKR: Trutnov
Re: Peyrakův Slepenec
Zdravím, tak to je teda péro, ale hlavně že se to pohybuje , to řízení je teda fakt brutalní, ale jako základ dobrý, aspoň si máš s čím krátit volnou chvíli,a kam ukládat své úspory a určitě z toho uděláš stroj k obrazu svému. kterou nápravu to má kyvnou ? záběr doufám stálý 4*4, kde se to v čem láme ? trošku nám ho popiš aj nafoť detajly, ať víme na čem jsi. A nezoufej, nevypadá to tak špatně.
Re: Peyrakův Slepenec
jo, pohon je stálý 4x4, nemá to kyvnou nápravu, otáčí se to v kloubu, je tam trubka v trubce, skrz to vede kardan k zadní nápravě
řetězový převody jsou dvojitým dvacítkou řetězem, tak to snad mít nějakou výdrž, napíná se to náklonem celý převodovky stavěcím šroubem
jo a tu samou převodovku jsem tu v jednom vlákně na nějakém samohybu našel, bylo tam napsáno že je to ze škody 30, ale ta by měla být 5+1 tak nevím, nebo jsem ten pátej kvalt nenašel
od pátku s tím budu v lese, jsem na to zvědavej, mám to vymyšlený tak že s vlekem od auta si tímhle samohybem budu trajdat po lese, naložím to metrama a pak vzhůru k cestě, tam to přepřáhnu a hurá dom, bohužel je to cca 6km
řetězový převody jsou dvojitým dvacítkou řetězem, tak to snad mít nějakou výdrž, napíná se to náklonem celý převodovky stavěcím šroubem
jo a tu samou převodovku jsem tu v jednom vlákně na nějakém samohybu našel, bylo tam napsáno že je to ze škody 30, ale ta by měla být 5+1 tak nevím, nebo jsem ten pátej kvalt nenašel
od pátku s tím budu v lese, jsem na to zvědavej, mám to vymyšlený tak že s vlekem od auta si tímhle samohybem budu trajdat po lese, naložím to metrama a pak vzhůru k cestě, tam to přepřáhnu a hurá dom, bohužel je to cca 6km
Re: Peyrakův Slepenec
Neviem neviem či je tá prevodovka práve škoda 30. Tá prevodovka je hovado a neviem kde by si ju tam napchal.
Sú v tej prevodovke synchrony? Spiatočku radíš doprava hore? Ak nemáš synchrony a spiatočku radíš tak ako som napísal tak potom 5ty stupeň máš dolava dole
Sú v tej prevodovke synchrony? Spiatočku radíš doprava hore? Ak nemáš synchrony a spiatočku radíš tak ako som napísal tak potom 5ty stupeň máš dolava dole
Re: Peyrakův Slepenec
Ahoj,sice tam z téj převodovky moc nevididím alě podľa víka s tým kľackem je z ereny.
Čím věčí kladivo, tým věčí odborník, kurva podaj ně to pořádné kladivo!
Kůkni na triála.http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =2&t=19240
Kůkni na triála.http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =2&t=19240
Re: Peyrakův Slepenec
jo, erena by to být mohla, zpátečka se u mě řadí povytažením toho klacku a pak dozadu, mimochodem při dýlce klacku je to taky zážitek
Re: Peyrakův Slepenec
Ahoj,no,ono to néni ani tak o déľce,jak o tem v jakéj chujovéj poloze je sama ta převodovka a tým pádem co z teho kľacka máš udělaný za čagan.V ereně to bylo enom mírně zešikma a tam sa tým řadilo celkem fań.A Já teho mám v triálě enom poloviřní déľku,pěkně po ruce,skoro rovno hore a to je také šup,šup.
Čím věčí kladivo, tým věčí odborník, kurva podaj ně to pořádné kladivo!
Kůkni na triála.http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =2&t=19240
Kůkni na triála.http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =2&t=19240
Re: Peyrakův Slepenec
tak poznatky z lesa jsou jasné, to řízená je totálně na chuja, vnejen že je to o ruce, ale ještě je jenom z plnýho levýho do plnýho pravýho rejdu 1,5 otáčky volantem, na cestě mi to ani nepřišlo, ale v tom lese se to pomalu nedalo uřídit jak to šlo těžko
další věc je že je vysoko ta koule na vlek
v plným levým rejdu se bovden od plynu našponuje o kryt řetězu na výstupu z převodovky a samo si to přidá
pedál spojky je jedinej na předku a v plným pravým rejdu se na něj nedá dostat
no a nakonec to zpřevodování by mohlo být ještě víc do pomala
ale jinak spokojenost, svou práci to odvedlo, 5x jsem se točil, vždycky s 1,5 metrem směsi dubu a buku, příští víkend to dorazím
další věc je že je vysoko ta koule na vlek
v plným levým rejdu se bovden od plynu našponuje o kryt řetězu na výstupu z převodovky a samo si to přidá
pedál spojky je jedinej na předku a v plným pravým rejdu se na něj nedá dostat
no a nakonec to zpřevodování by mohlo být ještě víc do pomala
ale jinak spokojenost, svou práci to odvedlo, 5x jsem se točil, vždycky s 1,5 metrem směsi dubu a buku, příští víkend to dorazím
Re: Peyrakův Slepenec
http://www.youtube.com/watch?v=WgatmeajkrI
videjko z vyjížďky, která měla za cíl ohřátí motoru kvůli výměně oleje, řídil otec
předělali jsme plyn, pedál, lanko s bowdenem, i přepákování u motoru, nyní je daleko lepší regulace motoru a hlavně je to nezávislé na úhlu zalomení řízení
upravil jsem zadní závěs na vozík, nyní mám možnost 3 výšek závěsu
olej z motoru byl humus, spousta kalu, černá barva, konzistence vody
mám udělanou elektriku, repasoval jsem dynamo, doplnil relé, takže dobíjí, ještě to chce novou baterku
šířka stroje přes kola zadní nápravy je 93cm, zadní pláště jsou 7,5x16, jeden je nový, jeden je na maděru, kdyby někdo jeden měl, koupím, přední jsou 6,5x16
videjko z vyjížďky, která měla za cíl ohřátí motoru kvůli výměně oleje, řídil otec
předělali jsme plyn, pedál, lanko s bowdenem, i přepákování u motoru, nyní je daleko lepší regulace motoru a hlavně je to nezávislé na úhlu zalomení řízení
upravil jsem zadní závěs na vozík, nyní mám možnost 3 výšek závěsu
olej z motoru byl humus, spousta kalu, černá barva, konzistence vody
mám udělanou elektriku, repasoval jsem dynamo, doplnil relé, takže dobíjí, ještě to chce novou baterku
šířka stroje přes kola zadní nápravy je 93cm, zadní pláště jsou 7,5x16, jeden je nový, jeden je na maděru, kdyby někdo jeden měl, koupím, přední jsou 6,5x16
- zetorak jirka
- Příspěvky: 4525
- Registrován: ned pro 18, 2011 12:35 pm
- Bydliště: Hajnice OKR: Trutnov
Re: Peyrakův Slepenec
No paráda, traktor běhá jako vítr. Něco s tím řízením, abys nepřišel o ruce, a bude to pomocník jako hrom.
Re: Peyrakův Slepenec
tak si tu hraju s myšlenkou hydraulického dvoupístnicového řízení, no a pořád váhám nad tou geometrií, mě je vlastně jednou s jakým výsuvem budou pístnice, protože ten trojúhelník tam z nich spáchám vždy, pokud nebudou moc dlouhé, nebo se pletu? pístnice mám shánět co nejtenčí? orbitrol až podle nich
jen kvůli tomu budu muset překopat brzdy, protože brzdový válec je pod podlahou kam by měla přijít jedna pístnice
jen kvůli tomu budu muset překopat brzdy, protože brzdový válec je pod podlahou kam by měla přijít jedna pístnice
Re: Peyrakův Slepenec
Já to mám řešený velkým servem z Liazky a taky to utáhne kloubák co má přez tři tuny.Zkrátka jen jedna páka co by ti ničemu nepřekážela.Myslím že tvoji velikost traktoru by jsi urejdoval převodkou z V3s co je bez serva,které se nechají najít ve šrotě.Bylo by to daleko jednodužší než kompletní předělávání druhu řízení a brzd.Stálej pohon čerpadla na servo a další na hydrauliku vypínatelné.
Re: Peyrakův Slepenec
Dnes jsme dorazili druhou etapu brambor, 17 řádků po cca 50ti metrech, vybráno cca 2100kg, první etapa byla na jiné parcele 8 řádků po cca 80ti metrech, z toho bylo cca 1500kg.
Na traktoru se nic nedělalo, makal o senách. V zimě na to vlítnu, řízení, hydraulika, repase hlav a určitě nějaká kosmetika.
Na traktoru se nic nedělalo, makal o senách. V zimě na to vlítnu, řízení, hydraulika, repase hlav a určitě nějaká kosmetika.
- zetorak jirka
- Příspěvky: 4525
- Registrován: ned pro 18, 2011 12:35 pm
- Bydliště: Hajnice OKR: Trutnov
Re: Peyrakův Slepenec
Dobrá práce, co to máš za brambory, že máš eště teď zelený natě ? já už nemám natě žádný, ale brambor jako sraček. Koukám traktor šlape jako vítr.