Pepův traktor
- Rendy9999
- Příspěvky: 1644
- Registrován: stř črc 04, 2007 12:58 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pepův traktor
zlomená poloosa ale tak že nešla vyrvat z difu ,musela jit náprava ven a dif šel jen trochu odchlipnout pajsrem a ten pulměsíc jsem musel rozříznout tak že jsem dával nové štefty a ložisko , z toho hnacího kola jsem to musel s Rendou vymlátit ,no a po dvou letech nefunkční uzávěrky se to sfouklo při jednomToreto píše:Čo tá posledná fotka?
Re: Pepův traktor
Pepo,mohol by si mi poradit?Ten prvý traktor si mal pôvodne s motorom 3001,bol to slaby motor keď si ho menil?Bo mám podobný a neviem či mám zhanať nejakýsilnejši.Rendy9999 píše:zlomená poloosa ale tak že nešla vyrvat z difu ,musela jit náprava ven a dif šel jen trochu odchlipnout pajsrem a ten pulměsíc jsem musel rozříznout tak že jsem dával nové štefty a ložisko , z toho hnacího kola jsem to musel s Rendou vymlátit ,no a po dvou letech nefunkční uzávěrky se to sfouklo při jednomToreto píše:Čo tá posledná fotka?
To chce klid!
- Rendy9999
- Příspěvky: 1644
- Registrován: stř črc 04, 2007 12:58 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pepův traktor
pokud jsem měl motor 3001 tak to byl muj první naftovy motor , v te době byla dostupna nafta ,tak jsem neřešil koně ,přidalo se na čerpadle a jede se dál řešil bych to jak často ten trakturek budeš využívat a hlavně k čemu , v každém případě je 69 uplně někde jinde ,za tu samou spotřebu 2x víc práce , je tu ještě jedna možnost a to turbo ,určitě to i tu 30tku oživí .
- Rendy9999
- Příspěvky: 1644
- Registrován: stř črc 04, 2007 12:58 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pepův traktor
Rendy9999 píše:pokud jsem měl motor 3001 tak to byl muj první naftovy motor , v te době byla dostupna nafta ,tak jsem neřešil koně ,přidalo se na čerpadle a jede se dál , u tebe bych řešil jak často ten trakturek budeš využívat a hlavně k čemu , v každém případě je 69 uplně někde jinde ,za tu samou spotřebu 2x víc práce , je tu ještě jedna možnost a to turbo ,určitě to i tu 30tku oživí .
-
- Příspěvky: 63
- Registrován: úte led 06, 2009 12:09 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pepův traktor
Rendy,Rendy9999 píše:pokud jsem měl motor 3001 tak to byl muj první naftovy motor , v te době byla dostupna nafta ,tak jsem neřešil koně ,přidalo se na čerpadle a jede se dál řešil bych to jak často ten trakturek budeš využívat a hlavně k čemu , v každém případě je 69 uplně někde jinde ,za tu samou spotřebu 2x víc práce , je tu ještě jedna možnost a to turbo ,určitě to i tu 30tku oživí .
keď píšeš o "oturbení" pôvodne atmosferického motora,prosím ťa o radu:
- upravoval si aj nejako vstrekovacie čerpadlo? Alebo len dopasovať turbo medzi výfuky a sania, mazanie a odpad, a hotovo?
MOžno by som skúsil dobastliť turbo do mojej Sierry 2,3D, z motora akého obsahu by si doporučil zháňať turbo? 1,9l?2,0l? alebo 2,5l?
- s pevnou geometriou, alebo pohrať sa aj s variabilitou?
Viem, že dízle z osobákov neuznávaš, no já som s týmto (v t805) na moje potreby spokojný... Skôr len špekulujem a prijímam výzvy... :-)
Ďakujem vopred.
Re: Pepův traktor
Pekna masina.Mikro píše:Tady jsou gumy BF goodrich o kterých jsem psal
Re:
Rendy9999 píše:Ïuric píše:Zdar Pepo,prosim te o radu!Jak jsi vyresil napojeni motoru Z 6911 s prevodovkou V3S.Treba jakou jsi pouzil spojku?+Prirubu od prevodovky popr motoru!!!
Spojkovy setrvak je osoustruzeny z dvou-lamelove spojky na jedno.
fotky jsou z DH 112 ale rozmerove jsou stejne s tim co jsem soustruzil
na svem traktoru mam prirubu delanou tuto dehackovou po uprave chystam na novy stroj puvodne na ni byla prev. robur
Zdravim mam nieco podobne tiez prirubu z dh112 na motor zetor 30 ale mam mensi problem ked stlacim spojku nieco tam skraboce mam take tusenie ze zrejme konci pritlacne lozisko na spojke tak by som chcel vedet ci niekto nevie ake ma to lozisko seriove cislo alebo nieco podla coho bz som ho mohol zacat zhanat.za radu vopred dakujem
- Rendy9999
- Příspěvky: 1644
- Registrován: stř črc 04, 2007 12:58 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pepův traktor
pokud se pamatuju tak ložisko z teho dehačka mělo výstupek protože planžety jsou hladké ale číslo si fakt nepamatuju
- Rendy9999
- Příspěvky: 1644
- Registrován: stř črc 04, 2007 12:58 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pepův traktor
k temto motorum bych volil přeci jen turbo z většího obsahu než je samotny obsah motoru , jde jen o to aby to turbo nešlo na plny tlak ,nebo je ještě jedna možnost použít turbo i z menšího nebo stejného obsahu ale s přefukem a nastavit ho tak že třeba při 0,7 přepustí a máš jistotu že motor nezničíš , nejsu žadny odborník ,v temto jsem si nechal poradit .U osobackych motorů už před x lety badal nad turbem mistr REZIS tu z fora ,pokus se obratit přímo na něj .Schneider81 píše:Rendy,Rendy9999 píše:pokud jsem měl motor 3001 tak to byl muj první naftovy motor , v te době byla dostupna nafta ,tak jsem neřešil koně ,přidalo se na čerpadle a jede se dál řešil bych to jak často ten trakturek budeš využívat a hlavně k čemu , v každém případě je 69 uplně někde jinde ,za tu samou spotřebu 2x víc práce , je tu ještě jedna možnost a to turbo ,určitě to i tu 30tku oživí .
keď píšeš o "oturbení" pôvodne atmosferického motora,prosím ťa o radu:
- upravoval si aj nejako vstrekovacie čerpadlo? Alebo len dopasovať turbo medzi výfuky a sania, mazanie a odpad, a hotovo?
MOžno by som skúsil dobastliť turbo do mojej Sierry 2,3D, z motora akého obsahu by si doporučil zháňať turbo? 1,9l?2,0l? alebo 2,5l?
- s pevnou geometriou, alebo pohrať sa aj s variabilitou?
Viem, že dízle z osobákov neuznávaš, no já som s týmto (v t805) na moje potreby spokojný... Skôr len špekulujem a prijímam výzvy... :-)
Ďakujem vopred.
- Terablick
- Příspěvky: 10674
- Registrován: pon kvě 04, 2009 10:22 pm
- Bydliště: 38901
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pepův traktor
Obecně pokud se montuje turbo na motor kterej turbo neměl (ani v jiný verzi), je dobré nedávat moc velkej tlak . Motory co maj turbo v originále maj o to nižší kompresní poměr. Takže je třeba si zjistit kompresní poměr motoru ze kterého turbo pochází a motoru na kterej ho chceme dát. Jednoduchým výpočtem stanovíme jakej max. tlak nastavit (raději o něco menší, protože i pevnost dílů bud menší u motoru bez turba) . Těch 0,7 je až kam . Turbo z většího motoru je dobrej způsob v případě nízkootáčkového provozu (dokonce lidi dělávaj to, že použijou výfukovou část turba z malého motoru a vzduchovou z velkého) . Ale tlak musí být tak jako tak nižší
Rád poradím s hydraulikou. Pište ale vždy na email hydraulika@post.cz
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
Re: Pepův traktor
rezis o ničem neví
Dávat turbo na motor který turbo neměl a nedělal se ve verzi s turbem je prasárna a něco ulítne. Turbomotory mají nižší kompresní poměr. Cca 17:1 zatím co klasické atmosféry 23:1. Navíc aby to jelo má čerpalo regulaci dávky nafty. Jen více vzduchu nepomůže když nemá co spalovat. Navícmotor aby jel s turbem musí mít vcelku otáčky. Jinak prostě turbo nemá dostatek energie a netlačí. Případně turbo z menšího objemu jenže co pak zas nemá ten motor vrch neboť turbo nestačí dodávát vzduch a naopak motor ztrácí výkon. (čím větší turbo tím "kopne" později). Takže se změní úplně charakteristika toho motoru.
Jestli variabilní lopatky nebo mechanický obtok je jedno. Obojí má za následek udržení tlaku v mezích. Spíše bych volil obtok a mechanicky řízený - nová turba ho mají řízení podtlakem pomocí elektroniky a solenoidů což je komplikace.
Suma sumárum pokud to co tam je stačí nerýpal bych do toho. Nabastlené turbo není až taková výhra.
Osobně mám na 2,3D Oplu turbo z Lancie 1,7TD. Ale před tím bylo zjišťování kompresních poměrů a rozdílů v dílech. (můj motor se dělal i ve verzi s turbem a blok i hlavu mají stejnou) navíc motor už neměl tlaky takže jsem jej mírně vylepšil, ale to jen protože není co ztratit a mám to na jen blbnutí.
Dávat turbo na motor který turbo neměl a nedělal se ve verzi s turbem je prasárna a něco ulítne. Turbomotory mají nižší kompresní poměr. Cca 17:1 zatím co klasické atmosféry 23:1. Navíc aby to jelo má čerpalo regulaci dávky nafty. Jen více vzduchu nepomůže když nemá co spalovat. Navícmotor aby jel s turbem musí mít vcelku otáčky. Jinak prostě turbo nemá dostatek energie a netlačí. Případně turbo z menšího objemu jenže co pak zas nemá ten motor vrch neboť turbo nestačí dodávát vzduch a naopak motor ztrácí výkon. (čím větší turbo tím "kopne" později). Takže se změní úplně charakteristika toho motoru.
Jestli variabilní lopatky nebo mechanický obtok je jedno. Obojí má za následek udržení tlaku v mezích. Spíše bych volil obtok a mechanicky řízený - nová turba ho mají řízení podtlakem pomocí elektroniky a solenoidů což je komplikace.
Suma sumárum pokud to co tam je stačí nerýpal bych do toho. Nabastlené turbo není až taková výhra.
Osobně mám na 2,3D Oplu turbo z Lancie 1,7TD. Ale před tím bylo zjišťování kompresních poměrů a rozdílů v dílech. (můj motor se dělal i ve verzi s turbem a blok i hlavu mají stejnou) navíc motor už neměl tlaky takže jsem jej mírně vylepšil, ale to jen protože není co ztratit a mám to na jen blbnutí.
Bydlím v Dětmarovicích udal bych i ulici, ale bohužel je tady nemáme
- Míša Bourák
- Příspěvky: 605
- Registrován: úte črc 17, 2012 7:58 pm
- Bydliště: Znojmo
Re: Pepův traktor
Zdar,Schneider81 píše:Rendy,Rendy9999 píše:pokud jsem měl motor 3001 tak to byl muj první naftovy motor , v te době byla dostupna nafta ,tak jsem neřešil koně ,přidalo se na čerpadle a jede se dál řešil bych to jak často ten trakturek budeš využívat a hlavně k čemu , v každém případě je 69 uplně někde jinde ,za tu samou spotřebu 2x víc práce , je tu ještě jedna možnost a to turbo ,určitě to i tu 30tku oživí .
keď píšeš o "oturbení" pôvodne atmosferického motora,prosím ťa o radu:
- upravoval si aj nejako vstrekovacie čerpadlo? Alebo len dopasovať turbo medzi výfuky a sania, mazanie a odpad, a hotovo?
MOžno by som skúsil dobastliť turbo do mojej Sierry 2,3D, z motora akého obsahu by si doporučil zháňať turbo? 1,9l?2,0l? alebo 2,5l?
- s pevnou geometriou, alebo pohrať sa aj s variabilitou?
Viem, že dízle z osobákov neuznávaš, no já som s týmto (v t805) na moje potreby spokojný... Skôr len špekulujem a prijímam výzvy... :-)
Ďakujem vopred.
na motor ze Sierry by bylo nejlepší turbo s transita 2,5td(přetlak 0,6 až 0,7 atm.).Ono netlačí moc i na tom transitu,takže když ho dáš na tu 2,3d nic nezkazíš.
ZETOR TRACTORS a.s. Brno-Líšeň
- Rendy9999
- Příspěvky: 1644
- Registrován: stř črc 04, 2007 12:58 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pepův traktor
ta růra ma venkem 275 mm a délka 100 mm ,tlouštku netuším .