Sammy 4x4
Re: Sammy 4x4
Tak po nasazení kol na přední nápravu je šířka 138cm a mezi koly je mezera 99cm. Po nákresu mi vyšel výkyv max 15° do strany, bude to stačit? čep bude ve výšce 60cm nad zemí, a světlá výška bude 26cm, což je slušný offroad. Jen nechápu jak můžeš mít mikro traktor o váze 330kg, když mě váží nápravy 130kg a kolo 20kg= 210kg , a to ještě nemám motor a převodovku s rámem.
- Atlan
- Příspěvky: 9584
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sammy 4x4
Co mate vsetci stymi stupnami, prejdes 30cm brazdu bez toho zeby isiel vykyv na doraz ?
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: Sammy 4x4
no já nevím,jestli budeš mít osu výkyvu přední nápravy 60 jak vysoko pak bude motor a výstup poloosy z převodovky citron ?? to do té rozvodovky aro asi nenalámeš ( předpokládám že použiješ z ara jen rozvodovku, ne celou převodovku ) nedělej čep a udělej výkyv přes trubku která bude okolo hrušky diferáku
Další výhradu mám vůči komponentům, nápravy suzuki 1.3 nebo litr v benzínu a ty do toho pustíš krouťák 1,9 D a ještě k tomu 3,5 krát větší ( odhaduju stálý převod v difu převodovky citron) a ještě 2 x to je redukce v aru ( toto by platilo pouze v případě že samuraj nemá redukci , to já nevím tak toto netvrdím), logicky jsme došli k závěru že do náprav budeš pouštět 5 x větší krouťák než na které jsou stavěny a možná 10 x jestli ten samuraj nemá redukci, ale už to asi máš sehnané tak budíž....
Nikde jsem to tu ještě neviděl ale :
zkus rozebrat převodovku citron a pošpekuluj jestli by tam šlo udělat něco jako uzávěrka a jestli by tam převodovka citron šla namontovat vůči motoru v jiné poloze ( tak aby byl motor nastojato a převodovka natočená výstupy na poloosy dole ne naboku ) kdyby to všechno nějak šlo tak motor potáhnou hodně dozadu a výstupy na poloosy jít rovnou do náprav ( něco takového tu někdo realizoval ale s motorem a převodovkou favorit a hnal jen zadní nápravu ) a kdyby ta uzávěrka citron nešla tak zavařit dif a udělat nějakou rozepínatelnou spojku na náhomu pro přední nápravu. tak by jsi tam vůbec nedával tu rozvodku aro
Další výhradu mám vůči komponentům, nápravy suzuki 1.3 nebo litr v benzínu a ty do toho pustíš krouťák 1,9 D a ještě k tomu 3,5 krát větší ( odhaduju stálý převod v difu převodovky citron) a ještě 2 x to je redukce v aru ( toto by platilo pouze v případě že samuraj nemá redukci , to já nevím tak toto netvrdím), logicky jsme došli k závěru že do náprav budeš pouštět 5 x větší krouťák než na které jsou stavěny a možná 10 x jestli ten samuraj nemá redukci, ale už to asi máš sehnané tak budíž....
Nikde jsem to tu ještě neviděl ale :
zkus rozebrat převodovku citron a pošpekuluj jestli by tam šlo udělat něco jako uzávěrka a jestli by tam převodovka citron šla namontovat vůči motoru v jiné poloze ( tak aby byl motor nastojato a převodovka natočená výstupy na poloosy dole ne naboku ) kdyby to všechno nějak šlo tak motor potáhnou hodně dozadu a výstupy na poloosy jít rovnou do náprav ( něco takového tu někdo realizoval ale s motorem a převodovkou favorit a hnal jen zadní nápravu ) a kdyby ta uzávěrka citron nešla tak zavařit dif a udělat nějakou rozepínatelnou spojku na náhomu pro přední nápravu. tak by jsi tam vůbec nedával tu rozvodku aro