Franta.cz píše:Pánové vaše úvahy v teoretické rovině jsou sice skvělé ovšem: pokud vezmete domeček předního náhonu a přišroubujeteho místo toho plechu, tak kolo čouhající z domečku přesně zapadne do kola v převodovce .Navíc traktory bez předního náhonu tam žádné ozubené kolo nemají
Tak jak to píšeš ty bych řek že to tak bude.
Proč by to mělo být něco jinýho když tam přijde domeček k přední nápravě?
Franta.cz píše:Pánové vaše úvahy v teoretické rovině jsou sice skvělé ovšem: pokud vezmete domeček předního náhonu a přišroubujeteho místo toho plechu, tak kolo čouhající z domečku přesně zapadne do kola v převodovce .Navíc traktory bez předního náhonu tam žádné ozubené kolo nemají
Tak jak to píšeš ty bych řek že to tak bude.
Proč by to mělo být něco jinýho když tam přijde domeček k přední nápravě?
Tak potom ty by si mi vedel vysvetlit ako funguje redukcia?
Franta.cz píše:Pánové vaše úvahy v teoretické rovině jsou sice skvělé ovšem: pokud vezmete domeček předního náhonu a přišroubujeteho místo toho plechu, tak kolo čouhající z domečku přesně zapadne do kola v převodovce .Navíc traktory bez předního náhonu tam žádné ozubené kolo nemají
Tak jak to píšeš ty bych řek že to tak bude.
Proč by to mělo být něco jinýho když tam přijde domeček k přední nápravě?
Tu sa nejedna len o teoreticke uvahy, ale ide o to, ze pri tejto alternative ako tvrdite vy ten predny nahon moze ist, ale iba na "cestne rychlosti" a to je kamen urazu. To koleso, ktore ma ondra na fotke musi byt na vsetkych zetoroch URI, je to sucast redukcnej prevodovky. Prikladam foto prevodovky Z3011, kde si ho mozte vsimnut ako polozku c.24
Franta.cz píše:Pánové vaše úvahy v teoretické rovině jsou sice skvělé ovšem: pokud vezmete domeček předního náhonu a přišroubujeteho místo toho plechu, tak kolo čouhající z domečku přesně zapadne do kola v převodovce .Navíc traktory bez předního náhonu tam žádné ozubené kolo nemají
Tak jak to píšeš ty bych řek že to tak bude.
Proč by to mělo být něco jinýho když tam přijde domeček k přední nápravě?
Tak potom ty by si mi vedel vysvetlit ako funguje redukcia?
já sem to rozdělaný neviděl a nerozumím tomu, jen sem si říkal když tam přijde domeček tak že je to kolo na přední náhon.
A co se udělá s tím kolem redukce když tam ondra bude chtít dát ten domeček?
Podľa toho obrázku z katalógu jasne vidieť že pri prednom náhone sa radenie cestná-redukcia sa robí presuvnou spojkou ako má crystal, to znamená že prevod redukcie je v stálom zábere (preto aj neskôr mohli použiť šikmé zuby).
Od ozubenej spojky ide prevod na voľne uložené široké koleso a odtiaľ do prídavnej prevodovky.
To jedno koleso ako na fotke má v redukčnej každý jeden traktor.
Samotné koleso v prídavnej prevodovke je dosť tenké a viac vzadu a nemá šancu zapadnúť do kolesa na fotke.
Franta.cz píše:Pánové vaše úvahy v teoretické rovině jsou sice skvělé ovšem: pokud vezmete domeček předního náhonu a přišroubujeteho místo toho plechu, tak kolo čouhající z domečku přesně zapadne do kola v převodovce .Navíc traktory bez předního náhonu tam žádné ozubené kolo nemají
Tak jak to píšeš ty bych řek že to tak bude.
Proč by to mělo být něco jinýho když tam přijde domeček k přední nápravě?
Tak potom ty by si mi vedel vysvetlit ako funguje redukcia?
já sem to rozdělaný neviděl a nerozumím tomu, jen sem si říkal když tam přijde domeček tak že je to kolo na přední náhon.
A co se udělá s tím kolem redukce když tam ondra bude chtít dát ten domeček?
Vies,ani s tymi domcekami to nie je tak ako si mysli franta,lebo to koleso staleho zaberu redukcie je vacsie ako vlozene koleso a ten domcek ti bude odhanat.Pasovat bude,ale doma vyrobeny,nie tovarensky.
Franta.cz píše:Pánové vaše úvahy v teoretické rovině jsou sice skvělé ovšem: pokud vezmete domeček předního náhonu a přišroubujeteho místo toho plechu, tak kolo čouhající z domečku přesně zapadne do kola v převodovce .Navíc traktory bez předního náhonu tam žádné ozubené kolo nemají
Tak jak to píšeš ty bych řek že to tak bude.
Proč by to mělo být něco jinýho když tam přijde domeček k přední nápravě?
Tak potom ty by si mi vedel vysvetlit ako funguje redukcia?
já sem to rozdělaný neviděl a nerozumím tomu, jen sem si říkal když tam přijde domeček tak že je to kolo na přední náhon.
A co se udělá s tím kolem redukce když tam ondra bude chtít dát ten domeček?
s redukcnim kolem se neudela nic zustane tam jinak bys nemel redukce. ono jak si to nemel rozdelane blbe se to vysvetluje taky sem z teho byl leco i kdyz sem to mel rozdelane ale po pr vecerech nad tim sem to pochopil, vsecko co mam byt k predku mate na tom obrazku od Janicka, tam estli este ma ten slovni popis tak to mozna pochopite lepe. jinak je to z katalogu urceneho na 6748-45 a je to cele jen o predku.
Ford 8970, Landini 125, Zetor 12145, 6945, 6045 s nakladačem, vyvážečka STS Kesla 203T, štěpkovač Eschlbock Biber 7 Trio, Kubota B 1600
octaviaman 1 píše:Koukám že máš nějaký volný řetazy - pak jsou hodně ve vzorku a tím pádem jsou ti k ničemu.
Já si je pořádně utáhnul.
jj přesně tim to bylo vytahal sem je ze vzorku utahnul přetahnul eště kurtou odhazel předni kola a pomalu jsem couval ale porat mě to tahlo na břeh co byl vedle
Zetor 6718 , Zetor 6945 , Zetor 7341 , New holland Tl 90 , Valtra N 141