MF-70 r. v. 1983
Moderátor: DYK
- Blajda
- Příspěvky: 882
- Registrován: čtv led 31, 2008 1:17 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: MF-70 r. v. 1983
Už sem to sem dával,ale ztratilo se to.Tady je mulčovač k MFce co jsem předloni koupil.
Chtěl sem to hlavně na prosíkání mezi zasazenejma smrčkama na louce.Loni na jaře sem to zkoušel a šlo to parádně.
Chtěl sem to hlavně na prosíkání mezi zasazenejma smrčkama na louce.Loni na jaře sem to zkoušel a šlo to parádně.
Zetor 3011 a 6748
-
- Příspěvky: 2162
- Registrován: stř črc 04, 2007 7:00 am
- Bydliště: 1
Re: MF-70 r. v. 1983
Chlapi prosím Vás pište sem zajímavoti, nebo i blbosti o svých strojích. Je to už až trapné jak se Johny 1490 a kozel snaží držet těmi bezvýznamnými příspěvky to svoje téma pořád nahoře.
Nevěř všemu co si myslíš
Re:
Neměl by jsi fotku toho mezikusu a fotku jak to vypadá za TK? Děkuju moc.Tom píše:Když se udìlá šikovný mezikus, který na jedné stranì sedí na TK a na druhé na náøadí z MF, tak je to super.Gryzly píše:taky máme doma jednu už asi 20 let a jednu asi rok. ta roèní má míò najeto a má užší kosu a menší obsah motoru.
Obraceè jsme pøedìlali za TKèko.
Re: Re:
Bohužel nic takového nemám, ale vím, že to jde udělat.Rad 5 píše:Neměl by jsi fotku toho mezikusu a fotku jak to vypadá za TK? Děkuju moc.Tom píše:Když se udìlá šikovný mezikus, který na jedné stranì sedí na TK a na druhé na náøadí z MF, tak je to super.Gryzly píše:taky máme doma jednu už asi 20 let a jednu asi rok. ta roèní má míò najeto a má užší kosu a menší obsah motoru.
Obraceè jsme pøedìlali za TKèko.
Já budu muset něco takového udělat na Agrii, abych mohl používat MF obracák.
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
Re: MF-70 r. v. 1983
nevíte nahodou kolik stojí hnací páka lišty je to ta v skříni nahonu a v ní je bronzový kamen kulisy jestli to nahodou někdo nekupoval nebo nemá na prodej zajíma mě cena obou paky i kamene
- josip
- Příspěvky: 1959
- Registrován: čtv črc 05, 2007 12:07 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: MF-70 r. v. 1983
na slovensku tak oklo tak do 165 €vjf55 píše:nevíte nahodou kolik stojí hnací páka lišty je to ta v skříni nahonu a v ní je bronzový kamen kulisy jestli to nahodou někdo nekupoval nebo nemá na prodej zajíma mě cena obou paky i kamene
Re: MF-70 r. v. 1983
Zdravím.
Mám dotaz pro zkušené s tímto strojem.
Každé dva roky měním simeringy na klice, protžese mi emefka začne rozbíhat. Simeringy vyměním, a je vše na dva roky zase v klidu. Siemringy jsou ale vždy na první pohled nepoškozené, ani nejsou vyražené. Nepozoruju na nich žádné opotřebení. Simerinky dávám ždy ještě na silikon. Měním vždy najenou, protože jsem jednou zkusil vyměnit pouze od zapalování a bylo to stále stejné.
Nevíte čím by to mohlo být, že to je tak často a bez viditelných vad na simeringu? Myslel jsem si jestli to třeba nemůže být špatným ventilem v karburátoru, který pouští benzín, a vzniká tam tak podtlak nebo přetlak? MF je koupena cca 1988-89, a simeringy jsem porpve dělal 2001-2002. Takže zezačátku to bylo OK a teď to zlobí každý druhý rok.
Potřeboval bych tedy nějakou chytrou radu.
Mám dotaz pro zkušené s tímto strojem.
Každé dva roky měním simeringy na klice, protžese mi emefka začne rozbíhat. Simeringy vyměním, a je vše na dva roky zase v klidu. Siemringy jsou ale vždy na první pohled nepoškozené, ani nejsou vyražené. Nepozoruju na nich žádné opotřebení. Simerinky dávám ždy ještě na silikon. Měním vždy najenou, protože jsem jednou zkusil vyměnit pouze od zapalování a bylo to stále stejné.
Nevíte čím by to mohlo být, že to je tak často a bez viditelných vad na simeringu? Myslel jsem si jestli to třeba nemůže být špatným ventilem v karburátoru, který pouští benzín, a vzniká tam tak podtlak nebo přetlak? MF je koupena cca 1988-89, a simeringy jsem porpve dělal 2001-2002. Takže zezačátku to bylo OK a teď to zlobí každý druhý rok.
Potřeboval bych tedy nějakou chytrou radu.
Re: MF-70 r. v. 1983
Já jsem slyšel že jsou gufera u MF-70 náchylná ke zničení když ti MF střelí do výfuku - a je po nich. Já jsem je naposledy dělal v r.2003 a od té doby jsou v pohodě.A to sekám opravdu dost , chodím si sekáním v létě přivydělávat. Jinak kousek od nás v Roztokách u Jilemnice dělá MF-70 už 30 let p. Mendřický - je to opravdu borec,číslo na něj je 731480096 - zkus to s ním zkonzultovat .
Re: MF-70 r. v. 1983
Otázka je jaké gufera tam dáváš.Patří tam prý nějaké speciální.
- Blajda
- Příspěvky: 882
- Registrován: čtv led 31, 2008 1:17 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: MF-70 r. v. 1983
Jak říká franta, měli by to být nějaké speciální proti vysoké teplotě a otěru.Ale označení nením.Franta.cz píše:Otázka je jaké gufera tam dáváš.Patří tam prý nějaké speciální.
My sme tam měli asi 4 roky ale nějaký horší a ted je na opravě zas.Půjdou tam ty nejlepší.Ten chlápek je tam dával známýmu a už je má 8 rok a no problem.
A taky prej se dost blbě shání.
Ten co nám to dělá tak říkal že mu všude nabízejí nějaký jiný ale ty co chce ne
Zetor 3011 a 6748
- Blajda
- Příspěvky: 882
- Registrován: čtv led 31, 2008 1:17 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: MF-70 r. v. 1983
jo do konce zimy bysme to měli mít zase doma po výměně tech gufer, tak se toho pána můžu zeptat na přesný označení,popř. výrobce.
Zetor 3011 a 6748
Re: MF-70 r. v. 1983
Tak sem přidám taky nějaký fotky.Mám k ní ještě mulčovač jako Blajda, koště a žačku.Tak se dívám že už chtěla taky umýt.
Re: MF-70 r. v. 1983
Ahojte,potřeboval bych poradit ohledně startování MF-ky.
Chtěl jsem dneska vyfrézovat tu kalamitu co venku napadla a ouvej,nejde nastartovat ani za nic.Měnil jsem svíčky (všechny bohužel staré,ale jiskru dávají),profukoval jsem,ale nenaskočí ani za nic.Jedině mi 2x střelil do výfuku a to bylo vše.Svíčky byly jen trošičku zvlhlé jinak nic.Tak nevím jestli to je tím,že dochází malo směsi nebo už fakt nevím.
Chtěl jsem dneska vyfrézovat tu kalamitu co venku napadla a ouvej,nejde nastartovat ani za nic.Měnil jsem svíčky (všechny bohužel staré,ale jiskru dávají),profukoval jsem,ale nenaskočí ani za nic.Jedině mi 2x střelil do výfuku a to bylo vše.Svíčky byly jen trošičku zvlhlé jinak nic.Tak nevím jestli to je tím,že dochází malo směsi nebo už fakt nevím.
Re: MF-70 r. v. 1983
To se zeptej, pokud možno dřív než to budete mít hotové a hlavně to sem napiš. Aspoň mne by to zajímalo.Blajda píše:jo do konce zimy bysme to měli mít zase doma po výměně tech gufer, tak se toho pána můžu zeptat na přesný označení,popř. výrobce.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: MF-70 r. v. 1983
MF je znama tym ze ma chronicke problemi so semeringami. Tie semeringy su namahane ani nie tak teplom ako tym ze klukova skryna je mala pre tak velky objem valca, piest ide dole a vznika riadny pretlak a potom ide piest hore a vznika podtlak, semering dostava na prdel. V 75% pripadov odide ten na strane zapalovania. V lete to menime dost casto, tiez tam davame nejake zvlastne nemoze tam ist hocico. Zistim o co ide a dam vediet.
Inak, ked zlyhavaju semeringy tak vznika dost velke nebezpecenstvo znicenia motora. Ked je masina riadne nazhavena a semering povoli tak z MF- ky sa stava diesel a chyta samozapal. Masina vyleti do otacok a uz nepotrebuje elektriku, nepomoze ani vytiahnut kabel ani rozbyt sviecku. Jedina moznost je dat dvojku zapnut kosu a vletiet do velkej travy a zadusit to.
Uz aj nam sa to stalo, robili sme MF co mala problem so zapalovanim, zmetkovelo ked sa zohrialo. Opravili sme zapalovanie, nastartoval som a dal jej riadny zahul, uz som prichadzal k dielni a zrazu rupol semering, masina vyletela do ohromnych otacok. Rychlo som prisiel k dielni, kosa nebola namontovana tak som predok oprel o mur, dvojka a pustil spojku. Kolesa okamzite zacali smykat ale otacky nepadali. Otec sa postavil na MFku a potom pomaly klesli otacky az sa zadusila. S tym neni sranda, je schopne to ten agragat rozhodit.
A este, MF neznasa otacky, stryko ma MF uz 35 rokov ale este asi nikdy nemal plny plyn, pri praci mu nikdy neda viac ako pol plynu a za tych 35 rokov zatial nebola menena ziadna suciastka, ani semering. Len startovacia snura a sviecka.
Inak, ked zlyhavaju semeringy tak vznika dost velke nebezpecenstvo znicenia motora. Ked je masina riadne nazhavena a semering povoli tak z MF- ky sa stava diesel a chyta samozapal. Masina vyleti do otacok a uz nepotrebuje elektriku, nepomoze ani vytiahnut kabel ani rozbyt sviecku. Jedina moznost je dat dvojku zapnut kosu a vletiet do velkej travy a zadusit to.
Uz aj nam sa to stalo, robili sme MF co mala problem so zapalovanim, zmetkovelo ked sa zohrialo. Opravili sme zapalovanie, nastartoval som a dal jej riadny zahul, uz som prichadzal k dielni a zrazu rupol semering, masina vyletela do ohromnych otacok. Rychlo som prisiel k dielni, kosa nebola namontovana tak som predok oprel o mur, dvojka a pustil spojku. Kolesa okamzite zacali smykat ale otacky nepadali. Otec sa postavil na MFku a potom pomaly klesli otacky az sa zadusila. S tym neni sranda, je schopne to ten agragat rozhodit.
A este, MF neznasa otacky, stryko ma MF uz 35 rokov ale este asi nikdy nemal plny plyn, pri praci mu nikdy neda viac ako pol plynu a za tych 35 rokov zatial nebola menena ziadna suciastka, ani semering. Len startovacia snura a sviecka.