problémový motor 7201

Moderátor: Lukashil

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Brendak
Příspěvky: 2790
Registrován: sob říj 06, 2007 12:44 am
Bydliště: okr. Břeclav

Re: Dymivost Zetor 7045 po vymene cerpadla

#301 Nový příspěvek od Brendak »

Ti co sem chodí delší dobu si možná všimli se kterýma dvěma kolegama se dá snadno dostat do křížku a je lepší debatu ukončit. Pak to vypadá , že to tu upadá.

Auto-klassik
Příspěvky: 1743
Registrován: ned pro 27, 2009 4:40 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Dymivost Zetor 7045 po vymene cerpadla

#302 Nový příspěvek od Auto-klassik »

Lukashil píše:
Auto-klassik píše:
jarda avsop píše:nevím jestli čerpadla znam ale i třeba rotační bosch opravuji přimo na autě ani je nevyndavam a dokažu je i nastavit bez stolice přímo na autě dnes jsem to dělal na fordu galaxi.zetoracke jsem dělal za sociku hlavně avie zetor crystal i první unifikovanou řadu
Tak to jsi šikovný ! Prozradˇtedy jak nastavuješ předepsanou dávku /cm3/zdvih/ ?
Slovo seřídit může mít několik významů :
-seřídit podle předpisu výrobce,dle technického předpisu
-seřídit tak ,že stroj jede jako by v nouzovém režimu,tedy s omenými prametry/výkon ,spotřeba.../
-seřídit také znamená,že stroj ma horší parametry než před seřízením
V tvém případě se jedná o to,že na základě pocitů/zrak,sluch,čich.../ se ti parametry jeví jako lepší než předtím,ale nikdy se nedá hovořit o tom,že je to seřízeno podle technického předpisu s předepsaným parametry.
Je to úplně stejné jako když tu někdo na fóru prohlásí ,že má traktor po GO a hlavní změnou je nátěr a po čase se zjistí nebo se přizná ,že mu nejde uzávěrka.....Takže se vlastně o žádnou GO nejedná.
vím že mluvíš o mě a ty to víš také
a teĎ mi řekni jak ovlivníš vlastnosti materiálu?


když jsem go udělal chodilo všechno včetně uzávěrky
to že jednou v zimě najednou jít přestala a já potřeboval vyjet a pak se zjistilo že přestala jít kvůli ohnutému čepu na ovládání je asi mojí chytrostí že?

a pokud vím dělal jsem motor, brzdy, řízení, elektroinstalaci, topení a přední nápravu.
takže ta hlavní změna asi určitě nebyl nátěr :smich: :smich: :smich: :smich: :smich: :smich: :smich: :smich: :smich: :smich: :smich: :smich: :smich: :smich: :smich: :smich: :smich: :smich: :smich: :smich: :smich: :smich: :smich: :smich: :smich: :smich: :smich: :smich:
Nepsal jsem o tobě,nemáš na to žádný důkaz,že jsi se toho chytnul za to nemohu, znamená to však ,že tvoji příspěvky vyjadřují pocity ,které záměrně nenecháváš projít přes mozek.V tom nemohu nic dělat,je to jen tvůj problém.Šmejlík=pocit!

jarda avsop
Příspěvky: 1141
Registrován: pon dub 01, 2013 10:13 am
Bydliště: jaroměř

Re: Dymivost Zetor 7045 po vymene cerpadla

#303 Nový příspěvek od jarda avsop »

Auto-klassik píše:
jarda avsop píše:nevím jestli čerpadla znam ale i třeba rotační bosch opravuji přimo na autě ani je nevyndavam a dokažu je i nastavit bez stolice přímo na autě dnes jsem to dělal na fordu galaxi.zetoracke jsem dělal za sociku hlavně avie zetor crystal i první unifikovanou řadu
Tak to jsi šikovný ! Prozradˇtedy jak nastavuješ předepsanou dávku /cm3/zdvih/ ?
Slovo seřídit může mít několik významů :
-seřídit podle předpisu výrobce,dle technického předpisu
-seřídit tak ,že stroj jede jako by v nouzovém režimu,tedy s omenými prametry/výkon ,spotřeba.../
-seřídit také znamená,že stroj ma horší parametry než před seřízením
V tvém případě se jedná o to,že na základě pocitů/zrak,sluch,čich.../ se ti parametry jeví jako lepší než předtím,ale nikdy se nedá hovořit o tom,že je to seřízeno podle technického předpisu s předepsaným parametry.
Je to úplně stejné jako když tu někdo na fóru prohlásí ,že má traktor po GO a hlavní změnou je nátěr a po čase se zjistí nebo se přizná ,že mu nejde uzávěrka.....Takže se vlastně o žádnou GO nejedná.
Všechno nejsem bez stolice nastavit čerpadlo řadove pístkove je nutne nastavit na stolici jenotlive davkovaní ale ale kouřivost a otačky přesněji nastavíte na traktoru potřebujete otačkoměr a měřič kouřivosti ale takove rotační nepotřebuje vubec stolici nastaví se volnoběch to jde za chodu motoru a to posunutím vrchní hlavou, ostatní řídí řídící jednotka kde se všechno vyčte diagnostikou super vag nastavení předvstřiku jde tam pořítačem ovlivnit startovací davka a da se vyčíst kolik je momentalní davka paliva,da se počítačem zkontrolovat regulace předvstřiku v celem rozsahu je to nejlepší čerpadlo co bylo v dějinach diesel motoru vyvinuto jednoduche a spolehlive

Auto-klassik
Příspěvky: 1743
Registrován: ned pro 27, 2009 4:40 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Dymivost Zetor 7045 po vymene cerpadla

#304 Nový příspěvek od Auto-klassik »

Pro Jara avsop:
Konečně jsi to zkorigoval. Trochu jsi se naparoval,byla to příliš silná slova.Musel jsem na to reagovat.
Sám přiznáváš ,že řadová čerpadle bez stolice nelze řádně udělat.
Co se týká rotačních tak musíš mít VAG,programy,otáčkoměr a kouřoměr a to je investice v podstatě jako za půl nové stolice.
Zřejmě si to půjčuješ zadax ve firmě,tak to potom jde.

jarda avsop
Příspěvky: 1141
Registrován: pon dub 01, 2013 10:13 am
Bydliště: jaroměř

Re: Dymivost Zetor 7045 po vymene cerpadla

#305 Nový příspěvek od jarda avsop »

Auto-klassik píše:Pro Jara avsop:
Konečně jsi to zkorigoval. Trochu jsi se naparoval,byla to příliš silná slova.Musel jsem na to reagovat.
Sám přiznáváš ,že řadová čerpadle bez stolice nelze řádně udělat.
Co se týká rotačních tak musíš mít VAG,programy,otáčkoměr a kouřoměr a to je investice v podstatě jako za půl nové stolice.
Zřejmě si to půjčuješ zadax ve firmě,tak to potom jde.
koukam že jsi to blbě přečetl.Ja se nenaparuju jen o tom něco vím a co o tom víš ty že do toho tak rad rypeš

Uživatelský avatar
Brendak
Příspěvky: 2790
Registrován: sob říj 06, 2007 12:44 am
Bydliště: okr. Břeclav

Re: Dymivost Zetor 7045 po vymene cerpadla

#306 Nový příspěvek od Brendak »

Brendak píše:Ti co sem chodí delší dobu si možná všimli se kterýma dvěma kolegama se dá snadno dostat do křížku a je lepší debatu ukončit. Pak to vypadá , že to tu upadá.
:up:

Uživatelský avatar
Lukashil
Příspěvky: 7028
Registrován: sob čer 27, 2009 11:35 pm
Bydliště: okr. Kutná Hora

Re: Dymivost Zetor 7045 po vymene cerpadla

#307 Nový příspěvek od Lukashil »

brendaku škoda že nemůžem dojít na pívo :friends:
Stydím se za tuto zem

Uživatelský avatar
Brendak
Příspěvky: 2790
Registrován: sob říj 06, 2007 12:44 am
Bydliště: okr. Břeclav

Re: Dymivost Zetor 7045 po vymene cerpadla

#308 Nový příspěvek od Brendak »

To jo. :friends: Každý zavazí svému okolí něčím. Jan Werich.

jarda avsop
Příspěvky: 1141
Registrován: pon dub 01, 2013 10:13 am
Bydliště: jaroměř

Re: Dymivost Zetor 7045 po vymene cerpadla

#309 Nový příspěvek od jarda avsop »

už jsem si všiml že tady jsou dva co ničemu nerozumí a radi kritizujou už se rozhoduju že se odhlasím nemam zapotřebí se dohadovat s takovejma blbečkama

Uživatelský avatar
ondra
Příspěvky: 4744
Registrován: sob lis 17, 2007 9:03 am
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

Re: Dymivost Zetor 7045 po vymene cerpadla

#310 Nový příspěvek od ondra »

jarda avsop píše:
Auto-klassik píše:Pro Jara avsop:
Konečně jsi to zkorigoval. Trochu jsi se naparoval,byla to příliš silná slova.Musel jsem na to reagovat.
Sám přiznáváš ,že řadová čerpadle bez stolice nelze řádně udělat.
Co se týká rotačních tak musíš mít VAG,programy,otáčkoměr a kouřoměr a to je investice v podstatě jako za půl nové stolice.
Zřejmě si to půjčuješ zadax ve firmě,tak to potom jde.
koukam že jsi to blbě přečetl.Ja se nenaparuju jen o tom něco vím a co o tom víš ty že do toho tak rad rypeš
Když si pozorně přečteš většinu příspěvků jednoho člena zdejšího fora , tak můžeš zjistit že vždy píše jen že nikdo nic neumí nezná a dělá špatně , ovšem jak to či ono udělat správně snad ještě nikdy nenapsal , když někdo má pravdu a on to záhy zjistí hned přehodí jakou kde udělal gramatickou chybu nebo spletl pořadí písmen , ovšem o stránku předem to matlá uplně stejně , z těchto pár výstupů věřím že si většina zde na foru o dotyčném udělali svůj obrázek :)
Zetor 6718 , Zetor 6945 , Zetor 7341 , New holland Tl 90 , Valtra N 141

Uživatelský avatar
myshootko
Příspěvky: 978
Registrován: stř kvě 26, 2010 1:48 pm
Bydliště: Partizanske

Re: Dymivost Zetor 7045 po vymene cerpadla

#311 Nový příspěvek od myshootko »

Chlapi, rad by som sa vratil k teme. Nedavno som kupil zetor 6245. Povodny majitel v nom z nejakeho dovodu (vraj 6201 sa im zdal slaby motor) zamenil motor za 7001. A este navyse na ten motor dali cerpadlo zo 7201. Problem je, ze teraz to dymi na modro bez ohladu na to ci je motor studeny alebo zohriaty. Povodny majitel mi tvrdil, ze je to prave tym cerpadlom. Kontroloval som aj motorovy olej a zda sa, ze olej to nezerie. Takze to asi fakt dava viac nafty. Spravim vselico, ale vstrekovacie cerpadlo je pre mna celkom velka neznama. Preto by som vas chcel poprosit o radu, ci to dat niekomu nejak nastavit alebo radsej zohnat aspon original cerpadlo zo 7001 alebo uplne najlepsie povodny motor 6201. Dakujem vopred :friends:
Foton 254

Pavel
Příspěvky: 8356
Registrován: sob črc 07, 2007 12:56 pm
Bydliště: dobrovice u mb

Re: Dymivost Zetor 7045 po vymene cerpadla

#312 Nový příspěvek od Pavel »

dej ceradlo znova na stolici mozn a se budes divyt me delali cerpadlo trikrat behem tydne to same co mas ty me to delalo

Uživatelský avatar
myshootko
Příspěvky: 978
Registrován: stř kvě 26, 2010 1:48 pm
Bydliště: Partizanske

Re: Dymivost Zetor 7045 po vymene cerpadla

#313 Nový příspěvek od myshootko »

Aha, takze v zasade nie je uplne zle, ze na motore 7001 je cerpadlo zo 7201, tak? Fungovat by to malo, akurat to treba spravne nastavit. Rozumiem tomu spravne?
Foton 254

Auto-klassik
Příspěvky: 1743
Registrován: ned pro 27, 2009 4:40 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Dymivost Zetor 7045 po vymene cerpadla

#314 Nový příspěvek od Auto-klassik »

myshootko píše:Chlapi, rad by som sa vratil k teme. Nedavno som kupil zetor 6245. Povodny majitel v nom z nejakeho dovodu (vraj 6201 sa im zdal slaby motor) zamenil motor za 7001. A este navyse na ten motor dali cerpadlo zo 7201. Problem je, ze teraz to dymi na modro bez ohladu na to ci je motor studeny alebo zohriaty. Povodny majitel mi tvrdil, ze je to prave tym cerpadlom. Kontroloval som aj motorovy olej a zda sa, ze olej to nezerie. Takze to asi fakt dava viac nafty. Spravim vselico, ale vstrekovacie cerpadlo je pre mna celkom velka neznama. Preto by som vas chcel poprosit o radu, ci to dat niekomu nejak nastavit alebo radsej zohnat aspon original cerpadlo zo 7001 alebo uplne najlepsie povodny motor 6201. Dakujem vopred :friends:
Pravdou je,že motor 7001 je výkonější proti 62o1.Dát na moror 7001 čerpadlo z Z 7201 by neměla být žádná katastrofa.
Otv.tlaky trysek bych nechal na původních hodnotách pro 7011.Modrý kouř určitě není důsledkem této záměny!
Pokud motor kouří modře ,je to projev spalování oleje a s naftou to v podstatě nesouvisí.Změř si nebo si nech změřit kompresní tlaky!Můj odhad je ,že budou nízké t.j.pod hodnotu 2,7MPa.

Auto-klassik
Příspěvky: 1743
Registrován: ned pro 27, 2009 4:40 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Dymivost Zetor 7045 po vymene cerpadla

#315 Nový příspěvek od Auto-klassik »

jarda avsop píše:
Auto-klassik píše:Pro Jara avsop:
Konečně jsi to zkorigoval. Trochu jsi se naparoval,byla to příliš silná slova.Musel jsem na to reagovat.
Sám přiznáváš ,že řadová čerpadle bez stolice nelze řádně udělat.
Co se týká rotačních tak musíš mít VAG,programy,otáčkoměr a kouřoměr a to je investice v podstatě jako za půl nové stolice.
Zřejmě si to půjčuješ zadax ve firmě,tak to potom jde.
koukam že jsi to blbě přečetl.Ja se nenaparuju jen o tom něco vím a co o tom víš ty že do toho tak rad rypeš
Promiň ,četl jsem to nesprávně tady to je:
"nevím jestli čerpadla znam ale i třeba rotační bosch opravuji přimo na autě ani je nevyndavam a dokažu je i nastavit bez stolice přímo na autě dnes jsem to dělal na fordu galaxi.zetoracke jsem dělal za sociku hlavně avie zetor crystal i první unifikovanou řadu"
No,při dalším přečtení zjištuji,že jsou to vlasně dvě věty a to mě zmátlo.Věta vždy začíná velkým písmenem,je to nová myšlenka.
Tak to naparování.......... beru zpět a omlouvám se!
Součsně ti přípomínám,že to tvoje rypeš s tím příště šetři.V mém případě se jedná o tzv. konstruktivní kritiku,která podněcuje k uvažování o nových nápadech, nových řešení.Ti kdo se tom neorientují,tak mohou mylně myslet,že se jedná o kritiku destruktivní.K tomu však mám velmi daleko.

Odpovědět

Zpět na „Technické problémy Zetor“