problémový motor 7201
Moderátor: Lukashil
Re: Dymivost Zetor 7045 po vymene cerpadla
Ti co sem chodí delší dobu si možná všimli se kterýma dvěma kolegama se dá snadno dostat do křížku a je lepší debatu ukončit. Pak to vypadá , že to tu upadá.
-
- Příspěvky: 1743
- Registrován: ned pro 27, 2009 4:40 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Dymivost Zetor 7045 po vymene cerpadla
Nepsal jsem o tobě,nemáš na to žádný důkaz,že jsi se toho chytnul za to nemohu, znamená to však ,že tvoji příspěvky vyjadřují pocity ,které záměrně nenecháváš projít přes mozek.V tom nemohu nic dělat,je to jen tvůj problém.Šmejlík=pocit!Lukashil píše:vím že mluvíš o mě a ty to víš takéAuto-klassik píše:Tak to jsi šikovný ! Prozradˇtedy jak nastavuješ předepsanou dávku /cm3/zdvih/ ?jarda avsop píše:nevím jestli čerpadla znam ale i třeba rotační bosch opravuji přimo na autě ani je nevyndavam a dokažu je i nastavit bez stolice přímo na autě dnes jsem to dělal na fordu galaxi.zetoracke jsem dělal za sociku hlavně avie zetor crystal i první unifikovanou řadu
Slovo seřídit může mít několik významů :
-seřídit podle předpisu výrobce,dle technického předpisu
-seřídit tak ,že stroj jede jako by v nouzovém režimu,tedy s omenými prametry/výkon ,spotřeba.../
-seřídit také znamená,že stroj ma horší parametry než před seřízením
V tvém případě se jedná o to,že na základě pocitů/zrak,sluch,čich.../ se ti parametry jeví jako lepší než předtím,ale nikdy se nedá hovořit o tom,že je to seřízeno podle technického předpisu s předepsaným parametry.
Je to úplně stejné jako když tu někdo na fóru prohlásí ,že má traktor po GO a hlavní změnou je nátěr a po čase se zjistí nebo se přizná ,že mu nejde uzávěrka.....Takže se vlastně o žádnou GO nejedná.
a teĎ mi řekni jak ovlivníš vlastnosti materiálu?
když jsem go udělal chodilo všechno včetně uzávěrky
to že jednou v zimě najednou jít přestala a já potřeboval vyjet a pak se zjistilo že přestala jít kvůli ohnutému čepu na ovládání je asi mojí chytrostí že?
a pokud vím dělal jsem motor, brzdy, řízení, elektroinstalaci, topení a přední nápravu.
takže ta hlavní změna asi určitě nebyl nátěr
-
- Příspěvky: 1141
- Registrován: pon dub 01, 2013 10:13 am
- Bydliště: jaroměř
Re: Dymivost Zetor 7045 po vymene cerpadla
Všechno nejsem bez stolice nastavit čerpadlo řadove pístkove je nutne nastavit na stolici jenotlive davkovaní ale ale kouřivost a otačky přesněji nastavíte na traktoru potřebujete otačkoměr a měřič kouřivosti ale takove rotační nepotřebuje vubec stolici nastaví se volnoběch to jde za chodu motoru a to posunutím vrchní hlavou, ostatní řídí řídící jednotka kde se všechno vyčte diagnostikou super vag nastavení předvstřiku jde tam pořítačem ovlivnit startovací davka a da se vyčíst kolik je momentalní davka paliva,da se počítačem zkontrolovat regulace předvstřiku v celem rozsahu je to nejlepší čerpadlo co bylo v dějinach diesel motoru vyvinuto jednoduche a spolehliveAuto-klassik píše:Tak to jsi šikovný ! Prozradˇtedy jak nastavuješ předepsanou dávku /cm3/zdvih/ ?jarda avsop píše:nevím jestli čerpadla znam ale i třeba rotační bosch opravuji přimo na autě ani je nevyndavam a dokažu je i nastavit bez stolice přímo na autě dnes jsem to dělal na fordu galaxi.zetoracke jsem dělal za sociku hlavně avie zetor crystal i první unifikovanou řadu
Slovo seřídit může mít několik významů :
-seřídit podle předpisu výrobce,dle technického předpisu
-seřídit tak ,že stroj jede jako by v nouzovém režimu,tedy s omenými prametry/výkon ,spotřeba.../
-seřídit také znamená,že stroj ma horší parametry než před seřízením
V tvém případě se jedná o to,že na základě pocitů/zrak,sluch,čich.../ se ti parametry jeví jako lepší než předtím,ale nikdy se nedá hovořit o tom,že je to seřízeno podle technického předpisu s předepsaným parametry.
Je to úplně stejné jako když tu někdo na fóru prohlásí ,že má traktor po GO a hlavní změnou je nátěr a po čase se zjistí nebo se přizná ,že mu nejde uzávěrka.....Takže se vlastně o žádnou GO nejedná.
-
- Příspěvky: 1743
- Registrován: ned pro 27, 2009 4:40 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Dymivost Zetor 7045 po vymene cerpadla
Pro Jara avsop:
Konečně jsi to zkorigoval. Trochu jsi se naparoval,byla to příliš silná slova.Musel jsem na to reagovat.
Sám přiznáváš ,že řadová čerpadle bez stolice nelze řádně udělat.
Co se týká rotačních tak musíš mít VAG,programy,otáčkoměr a kouřoměr a to je investice v podstatě jako za půl nové stolice.
Zřejmě si to půjčuješ zadax ve firmě,tak to potom jde.
Konečně jsi to zkorigoval. Trochu jsi se naparoval,byla to příliš silná slova.Musel jsem na to reagovat.
Sám přiznáváš ,že řadová čerpadle bez stolice nelze řádně udělat.
Co se týká rotačních tak musíš mít VAG,programy,otáčkoměr a kouřoměr a to je investice v podstatě jako za půl nové stolice.
Zřejmě si to půjčuješ zadax ve firmě,tak to potom jde.
-
- Příspěvky: 1141
- Registrován: pon dub 01, 2013 10:13 am
- Bydliště: jaroměř
Re: Dymivost Zetor 7045 po vymene cerpadla
koukam že jsi to blbě přečetl.Ja se nenaparuju jen o tom něco vím a co o tom víš ty že do toho tak rad rypešAuto-klassik píše:Pro Jara avsop:
Konečně jsi to zkorigoval. Trochu jsi se naparoval,byla to příliš silná slova.Musel jsem na to reagovat.
Sám přiznáváš ,že řadová čerpadle bez stolice nelze řádně udělat.
Co se týká rotačních tak musíš mít VAG,programy,otáčkoměr a kouřoměr a to je investice v podstatě jako za půl nové stolice.
Zřejmě si to půjčuješ zadax ve firmě,tak to potom jde.
Re: Dymivost Zetor 7045 po vymene cerpadla
Brendak píše:Ti co sem chodí delší dobu si možná všimli se kterýma dvěma kolegama se dá snadno dostat do křížku a je lepší debatu ukončit. Pak to vypadá , že to tu upadá.
Re: Dymivost Zetor 7045 po vymene cerpadla
brendaku škoda že nemůžem dojít na pívo
Stydím se za tuto zem
Re: Dymivost Zetor 7045 po vymene cerpadla
To jo. Každý zavazí svému okolí něčím. Jan Werich.
-
- Příspěvky: 1141
- Registrován: pon dub 01, 2013 10:13 am
- Bydliště: jaroměř
Re: Dymivost Zetor 7045 po vymene cerpadla
už jsem si všiml že tady jsou dva co ničemu nerozumí a radi kritizujou už se rozhoduju že se odhlasím nemam zapotřebí se dohadovat s takovejma blbečkama
Re: Dymivost Zetor 7045 po vymene cerpadla
Když si pozorně přečteš většinu příspěvků jednoho člena zdejšího fora , tak můžeš zjistit že vždy píše jen že nikdo nic neumí nezná a dělá špatně , ovšem jak to či ono udělat správně snad ještě nikdy nenapsal , když někdo má pravdu a on to záhy zjistí hned přehodí jakou kde udělal gramatickou chybu nebo spletl pořadí písmen , ovšem o stránku předem to matlá uplně stejně , z těchto pár výstupů věřím že si většina zde na foru o dotyčném udělali svůj obrázekjarda avsop píše:koukam že jsi to blbě přečetl.Ja se nenaparuju jen o tom něco vím a co o tom víš ty že do toho tak rad rypešAuto-klassik píše:Pro Jara avsop:
Konečně jsi to zkorigoval. Trochu jsi se naparoval,byla to příliš silná slova.Musel jsem na to reagovat.
Sám přiznáváš ,že řadová čerpadle bez stolice nelze řádně udělat.
Co se týká rotačních tak musíš mít VAG,programy,otáčkoměr a kouřoměr a to je investice v podstatě jako za půl nové stolice.
Zřejmě si to půjčuješ zadax ve firmě,tak to potom jde.
Zetor 6718 , Zetor 6945 , Zetor 7341 , New holland Tl 90 , Valtra N 141
Re: Dymivost Zetor 7045 po vymene cerpadla
Chlapi, rad by som sa vratil k teme. Nedavno som kupil zetor 6245. Povodny majitel v nom z nejakeho dovodu (vraj 6201 sa im zdal slaby motor) zamenil motor za 7001. A este navyse na ten motor dali cerpadlo zo 7201. Problem je, ze teraz to dymi na modro bez ohladu na to ci je motor studeny alebo zohriaty. Povodny majitel mi tvrdil, ze je to prave tym cerpadlom. Kontroloval som aj motorovy olej a zda sa, ze olej to nezerie. Takze to asi fakt dava viac nafty. Spravim vselico, ale vstrekovacie cerpadlo je pre mna celkom velka neznama. Preto by som vas chcel poprosit o radu, ci to dat niekomu nejak nastavit alebo radsej zohnat aspon original cerpadlo zo 7001 alebo uplne najlepsie povodny motor 6201. Dakujem vopred
Foton 254
Re: Dymivost Zetor 7045 po vymene cerpadla
dej ceradlo znova na stolici mozn a se budes divyt me delali cerpadlo trikrat behem tydne to same co mas ty me to delalo
Re: Dymivost Zetor 7045 po vymene cerpadla
Aha, takze v zasade nie je uplne zle, ze na motore 7001 je cerpadlo zo 7201, tak? Fungovat by to malo, akurat to treba spravne nastavit. Rozumiem tomu spravne?
Foton 254
-
- Příspěvky: 1743
- Registrován: ned pro 27, 2009 4:40 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Dymivost Zetor 7045 po vymene cerpadla
Pravdou je,že motor 7001 je výkonější proti 62o1.Dát na moror 7001 čerpadlo z Z 7201 by neměla být žádná katastrofa.myshootko píše:Chlapi, rad by som sa vratil k teme. Nedavno som kupil zetor 6245. Povodny majitel v nom z nejakeho dovodu (vraj 6201 sa im zdal slaby motor) zamenil motor za 7001. A este navyse na ten motor dali cerpadlo zo 7201. Problem je, ze teraz to dymi na modro bez ohladu na to ci je motor studeny alebo zohriaty. Povodny majitel mi tvrdil, ze je to prave tym cerpadlom. Kontroloval som aj motorovy olej a zda sa, ze olej to nezerie. Takze to asi fakt dava viac nafty. Spravim vselico, ale vstrekovacie cerpadlo je pre mna celkom velka neznama. Preto by som vas chcel poprosit o radu, ci to dat niekomu nejak nastavit alebo radsej zohnat aspon original cerpadlo zo 7001 alebo uplne najlepsie povodny motor 6201. Dakujem vopred
Otv.tlaky trysek bych nechal na původních hodnotách pro 7011.Modrý kouř určitě není důsledkem této záměny!
Pokud motor kouří modře ,je to projev spalování oleje a s naftou to v podstatě nesouvisí.Změř si nebo si nech změřit kompresní tlaky!Můj odhad je ,že budou nízké t.j.pod hodnotu 2,7MPa.
-
- Příspěvky: 1743
- Registrován: ned pro 27, 2009 4:40 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Dymivost Zetor 7045 po vymene cerpadla
Promiň ,četl jsem to nesprávně tady to je:jarda avsop píše:koukam že jsi to blbě přečetl.Ja se nenaparuju jen o tom něco vím a co o tom víš ty že do toho tak rad rypešAuto-klassik píše:Pro Jara avsop:
Konečně jsi to zkorigoval. Trochu jsi se naparoval,byla to příliš silná slova.Musel jsem na to reagovat.
Sám přiznáváš ,že řadová čerpadle bez stolice nelze řádně udělat.
Co se týká rotačních tak musíš mít VAG,programy,otáčkoměr a kouřoměr a to je investice v podstatě jako za půl nové stolice.
Zřejmě si to půjčuješ zadax ve firmě,tak to potom jde.
"nevím jestli čerpadla znam ale i třeba rotační bosch opravuji přimo na autě ani je nevyndavam a dokažu je i nastavit bez stolice přímo na autě dnes jsem to dělal na fordu galaxi.zetoracke jsem dělal za sociku hlavně avie zetor crystal i první unifikovanou řadu"
No,při dalším přečtení zjištuji,že jsou to vlasně dvě věty a to mě zmátlo.Věta vždy začíná velkým písmenem,je to nová myšlenka.
Tak to naparování.......... beru zpět a omlouvám se!
Součsně ti přípomínám,že to tvoje rypeš s tím příště šetři.V mém případě se jedná o tzv. konstruktivní kritiku,která podněcuje k uvažování o nových nápadech, nových řešení.Ti kdo se tom neorientují,tak mohou mylně myslet,že se jedná o kritiku destruktivní.K tomu však mám velmi daleko.