MINI 070, 075
Re: MINI 070, 075
... pro Texiho,... píšeš:... přichází sem dva dráty-proti kostře měřím jednou ss napětí-vlisovaná dioda- 12V, a střídavé U kolem 9V. To ss napětí nikam nepokračuje a st napětí odchází dál...
Tak jsem to asi špatně pochopil, nebo je tu překlep, Sorry... měl jsem za to, že to ss 12V DC nikam nevede a těch st 9V AC jde někam na spotřebiče a dobíjení !!! Obyčejným digitálním voltmetrem nelze přesně změřit hodnotu jednocestně usměrněného napětí. Dioda usměrní jen jednu půlvlnu sinusoidy, tak že je to vlastně pulzující napětí, ale to už jsem ti psal v mejlíku Zřejmě se chybička vloudila..... bude lepší psát AC/DC , ať je to lépe rozlišitelné ...
Měj se fajn ... Dali.
Tak jsem to asi špatně pochopil, nebo je tu překlep, Sorry... měl jsem za to, že to ss 12V DC nikam nevede a těch st 9V AC jde někam na spotřebiče a dobíjení !!! Obyčejným digitálním voltmetrem nelze přesně změřit hodnotu jednocestně usměrněného napětí. Dioda usměrní jen jednu půlvlnu sinusoidy, tak že je to vlastně pulzující napětí, ale to už jsem ti psal v mejlíku Zřejmě se chybička vloudila..... bude lepší psát AC/DC , ať je to lépe rozlišitelné ...
Měj se fajn ... Dali.
Re: MINI 070, 075
...no to jsem se špatně vyjádřil .Ten stav byl před připojením starteru a baterie.Příště si dám větší pozor,jak to napíšu.
Zítra zapojím světla na AC vývod a baterii se směrovkami na DC vývod.A taky poměřím napětí při různých otáčkách a dám vědět.
Zítra zapojím světla na AC vývod a baterii se směrovkami na DC vývod.A taky poměřím napětí při různých otáčkách a dám vědět.
MT8-070MINI motor BS11Hp I/C 1992
MFD-019 motor BS5Hp 1994
MFD-019 motor BS5Hp 1994
Re: MINI 070, 075
texi píše:...no to jsem se špatně vyjádřil .Ten stav byl před připojením starteru a baterie.Příště si dám větší pozor,jak to napíšu.
Zítra zapojím světla na AC vývod a baterii se směrovkami na DC vývod.A taky poměřím napětí při různých otáčkách a dám vědět.
... vitaj Slovane,.... ne ne ne , klidně můžeš ty směrovky připojit na AC společně se světli, pokud tam máš elektronický přerušovač, protože u vnitř něho je na vstupu dioda a tá už se postará o usměrnění pro samotný přerušovač. Nevím, jestli by to fungovalo i na bimetalový přerušovač, ale podle mě asi ano . A dobíjení nechej samostatně na DC. Hlavně si změř napětí v max. otáčkách, aby ti to nepřebíjelo. Potom mě dej vědět , jak to dopadlo ... Dali.
-
- Příspěvky: 64
- Registrován: pon led 23, 2012 5:49 pm
- Bydliště: zilina
Re: MINI 070, 075
ahojte.kupil som 11konovy briggs na inzerat a nema benzinove cerpadlo na zadnej starne motora pod hriadelou ako ten co som mal v minim original,preto sa chcem spytat ci to ma kazdy na svojom motore,alebo ci si motor potiahne benzin sam a cerpadlo nepotrebuje...dakujem za odpoved,dufam ze som to dobre napisal
Re: MINI 070, 075
Poslal jsem ti email s výsledkem měření.Flydali píše:texi píše:...no to jsem se špatně vyjádřil .Ten stav byl před připojením starteru a baterie.Příště si dám větší pozor,jak to napíšu.
Zítra zapojím světla na AC vývod a baterii se směrovkami na DC vývod.A taky poměřím napětí při různých otáčkách a dám vědět.
... vitaj Slovane,.... ne ne ne , klidně můžeš ty směrovky připojit na AC společně se světli, pokud tam máš elektronický přerušovač, protože u vnitř něho je na vstupu dioda a tá už se postará o usměrnění pro samotný přerušovač. Nevím, jestli by to fungovalo i na bimetalový přerušovač, ale podle mě asi ano . A dobíjení nechej samostatně na DC. Hlavně si změř napětí v max. otáčkách, aby ti to nepřebíjelo. Potom mě dej vědět , jak to dopadlo ... Dali.
MT8-070MINI motor BS11Hp I/C 1992
MFD-019 motor BS5Hp 1994
MFD-019 motor BS5Hp 1994
Re: MINI 070, 075
... vitaj Slovane,... já jsem tam měl membránové čerpadlo, vymontoval jsem ho a dal přívod na přímo. Nepozoruju v tom žádný rozdíl. Motor si sám nepotáhne, benzin tam teče samospádem, ale musím si hlídat hladinu, protože někdy jak se nakloní nebo jede do většího kopce a není v nádrži dost benálu, tak to chcípne. A to už je jedno jestli tam máš čerpadlo nebo ne. Nacucne si to vzduch a je vymalováno. Prostě nádrž je kostrukčně špatně řešená. Mohla být výše položená s kónickým dnem a v nejnižším bodě sítko a ventil a minimální hladina v nádrži nad úrovní plovákové komory karburátoru v jaké koliv poloze traktorku. Nevím, jak to mají ostatní na motorech BaS, U mojeho motoru je AIR PULS vyveden z boku nálevky na doplňování a kontrolu oleje, a pokud není dobře utěsněno hrdélko nálevky, tak pulzující vzduch, který rozkmitává membránu v čerpadle, aby mohlo čerpat benzín, tak buď čerpá málo nebo nečerpá vůbec. Odvětrání klikové komory, kde se vytváří tlak a podtlak pod pístem, je vyvedeno do vzduchového filtru, tak si myslím, že pulzující vzduch jde tudy, nejmenší cestou odporu a čerpadlo tak tak rozkmitá. A je taky možné, že ten benzín samospádem proteče přes čerpadlo, aniž bys to nějak poznal. Jedině odpojit hadičku od karbecu a nakopnout to.. Uvidíš, co ti napíšou druzí .......měj se fanfárově ..stewinko136 píše:ahojte.kupil som 11konovy briggs na inzerat a nema benzinove cerpadlo na zadnej starne motora pod hriadelou ako ten co som mal v minim original,preto sa chcem spytat ci to ma kazdy na svojom motore,alebo ci si motor potiahne benzin sam a cerpadlo nepotrebuje...dakujem za odpoved,dufam ze som to dobre napisal
Re: MINI 070, 075
Na toto jsem narazil na bazoši http://dom.bazos.sk/inzerat/32486468/MT8-070-mini.php
S motorem z malucha http://dom.bazos.sk/inzerat/30823780/Pr ... ni-070.php
S motorem z malucha http://dom.bazos.sk/inzerat/30823780/Pr ... ni-070.php
Re: MINI 070, 075
... co chceš na to říct ?...
... jak někdo může znetvořit tak pěkný traktorek ....
... to by měli za to spíš ještě doplatit, že si to vůbec někdo vezme ....!!!..... ... ...
... jak někdo může znetvořit tak pěkný traktorek ....
... to by měli za to spíš ještě doplatit, že si to vůbec někdo vezme ....!!!..... ... ...
Re: MINI 070, 075
.... tady někdo prodává příslušenství k Miníkovi ...: Predám na malotraktor Mt8 mini 070, výrobca Agrozet Prostejo - Ponuka - [15.12. 2013]
Predám na malotraktor MT8 mini 070, výrobca Agrozet Prostejov,prislušenstvo-jednost ranný pluh 170€,vlečka-150€,PLUH OBRACÁK 250€,dvojradkovač-80€,ND na malotraktor aj jednotlivo
http://dom.bazos.sk/inzerat/32406910/Pr ... ostejo.php
Predám na malotraktor MT8 mini 070, výrobca Agrozet Prostejov,prislušenstvo-jednost ranný pluh 170€,vlečka-150€,PLUH OBRACÁK 250€,dvojradkovač-80€,ND na malotraktor aj jednotlivo
http://dom.bazos.sk/inzerat/32406910/Pr ... ostejo.php
Re: MINI 070, 075
Prajem Vám všetkým štastné a veselé vianočné sviatky.
Dlho som tu nebol, ale na miníkovi veselo pracujeme. Už máme doma aj nový motor, štartovací box a batériu. Poslali mi vraj všetko, ale ja som chcel aj regulátor dobíjania čo ponúkali - na ten zabudli. Ten doriešim potom. Podľa príručky čo som dostal k motoru má štartovací box päť káblov, ale ten náš má šesť. Aj s tým sa musím popasovať.
Inak traktor začíname skladať(hovorím tomu, že priberá na váhe), v piatok ho hádam dáme dohromady. Potom môžme osadiť motor. Už mám doma nové silenbloky a hardy spojky, ale z ich ceny ma skoro vystrelo. Chýba mi asi už len sedačka, ktorá je u čalúnnika. Keď už repasovať, tak všetko. Prikladám foto motora - celej zásielky a aktuálny stav miniho.
Dlho som tu nebol, ale na miníkovi veselo pracujeme. Už máme doma aj nový motor, štartovací box a batériu. Poslali mi vraj všetko, ale ja som chcel aj regulátor dobíjania čo ponúkali - na ten zabudli. Ten doriešim potom. Podľa príručky čo som dostal k motoru má štartovací box päť káblov, ale ten náš má šesť. Aj s tým sa musím popasovať.
Inak traktor začíname skladať(hovorím tomu, že priberá na váhe), v piatok ho hádam dáme dohromady. Potom môžme osadiť motor. Už mám doma nové silenbloky a hardy spojky, ale z ich ceny ma skoro vystrelo. Chýba mi asi už len sedačka, ktorá je u čalúnnika. Keď už repasovať, tak všetko. Prikladám foto motora - celej zásielky a aktuálny stav miniho.
Re: MINI 070, 075
Ahoj st04
Na kolik přišel ten motor od ROTEKU?Ten regulátor urguj nejraději hned.Na jejich stránkách jsem se nedopátral žádného ceníku.
S pozdravem
Tapak
Na kolik přišel ten motor od ROTEKU?Ten regulátor urguj nejraději hned.Na jejich stránkách jsem se nedopátral žádného ceníku.
S pozdravem
Tapak
Re: MINI 070, 075
S Rotekom je to tak, že nemajú ani cenník, ani E-shop. Pre motor treba ísť do Viedne. Mne ho priviezol kolegov syn. Všetko stálo 318,-E +dovoz. Podľa mňa slušná cena. A s tým regulátorom to bude problém. Určite tam za takú drobnosť nikto nepôjde. V tej predajni mi vraj zabalili všetko čo bolo k motoru treba. A regulátor som na ich stránke vyhrabal niekde medzi náhradnými dielmi. Pár strán dozadu niekto spomínal regulátor od Vape, tak asi pôjdem tou cestou. Najskôr sa mi musí podariť motor zapojiť, naštartovať a odmerať, koľko to vlastne dáva voltov. Neviem ešte, ako tam zapojím svetlá a smerovky. Niekde som tu čítal, že starý motor B&S dával striedavý prúd a tento nový má v tom štartovacom boxe diódu do ktorej ide prúd od svetelnej cievky, a tak si myslím, že dióda usmerňuje striedavý prúd na jednosmerný??? Ale to som zistil len tak pri stole, keďže cez vianoce nepracujeme. Uvidím, čo a ako z toho stvorím.
Majte sa.
Majte sa.
- Atlan
- Příspěvky: 9587
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: MINI 070, 075
Na regulator sa .... Tam je len biedna cievka ktora horko tazko da 1A, tak ze v klude ti to bude dobijat baterku aj bez regulatora. NA tahanie stavy pre svetla zabudni, max nejake LEDkove svetla osadit.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: MINI 070, 075
Je jasné, že nebudem tú chabú el. sústavu trápiť obyčajnými žiarovkami. Bol som zisťovať led žiarovky a všetky sú dostať kúpiť. Ale to budem riešiť, až bude traktor pojazdný. Ešte mám jeden dotaz. Aký olej mám kúpiť do motora? V návode bol písaný len plno, alebo polosyntetický klasifikácie API SL, SM. Čo som sa dočítal na nete, väčšinou sa tam dáva olej 10W 30.Skúste niekto poradiť, nech nekúpim nejakú blbosť.
Re: MINI 070, 075
... vitaj Slovane, ..St04řko.... dej tam plnou syntetiku, je to nový motor, tím budeš mít jistotu že jsi pro to udělal maximum. Ale i polosyntetika 10W40 může být, tím taky neublížíš. Já plním motory jenom tímto olejem....
... k tomu dobíjení : ... pokud ti jde jenom jeden káblík z motoru a je na něm vidět zatavená dioda, je tento vodič pouze pro dobíjení aku. Cívka alternátoru je navinuta tak , aby to dostačovalo dobíjet. Jedna dioda (jednocestné usměrnění - pulzující) může v pohodě dobíjet gelové akumulátory. Nevím, jak by se chovalo napětí, kdyby jsi ještě k aku připojil světla, asi by došlo k úbytku napětí a z alternátoru by část šla do žárovek a část do aku a možná by došlo k poklesu napětí a nedostatečnému dobíjení aku. Ale jsou i takové motory, které mají i dvě altern. cívky. Jednu na dobíjení a druhou na spotřebiče. S těmi LEDkami to není špatný nápad, mají malý odběr a menší úbytek napětí, ale otázkou je ,jestli budou mít takovou svítivost , jako žárovka ?.... Já mám v úmyslu LEDky hodit na zadek, brzdu a směrovky a na hlavní světlo nechat žárovku .... Dnes jsem na BaS přemotal vinutí na statoru alternátoru, a než se setmělo, tak jsem stihnul změřit AC napětí na alternátoru , a DC napětí za reg.Vape na akumulátoru, při vypnutých a při zapnutých světlech a napětí se stále drželo na 14,2V DC při nízkých i při vysokých otáčkách. Takže zítra budu pokračovat, ještě změřím dobíjecí proud a jaký proud odebírají spotřebiče. Potom celou tuto úpravu hodím sem nebo na ulož.to .... zatím se měj fanfárově, jaro se blíží ..!!!
napiš mě sem tvůj mejlík, já ti pošlu nějakou dokumentaci k elektro instalaci GX390 ....
... k tomu dobíjení : ... pokud ti jde jenom jeden káblík z motoru a je na něm vidět zatavená dioda, je tento vodič pouze pro dobíjení aku. Cívka alternátoru je navinuta tak , aby to dostačovalo dobíjet. Jedna dioda (jednocestné usměrnění - pulzující) může v pohodě dobíjet gelové akumulátory. Nevím, jak by se chovalo napětí, kdyby jsi ještě k aku připojil světla, asi by došlo k úbytku napětí a z alternátoru by část šla do žárovek a část do aku a možná by došlo k poklesu napětí a nedostatečnému dobíjení aku. Ale jsou i takové motory, které mají i dvě altern. cívky. Jednu na dobíjení a druhou na spotřebiče. S těmi LEDkami to není špatný nápad, mají malý odběr a menší úbytek napětí, ale otázkou je ,jestli budou mít takovou svítivost , jako žárovka ?.... Já mám v úmyslu LEDky hodit na zadek, brzdu a směrovky a na hlavní světlo nechat žárovku .... Dnes jsem na BaS přemotal vinutí na statoru alternátoru, a než se setmělo, tak jsem stihnul změřit AC napětí na alternátoru , a DC napětí za reg.Vape na akumulátoru, při vypnutých a při zapnutých světlech a napětí se stále drželo na 14,2V DC při nízkých i při vysokých otáčkách. Takže zítra budu pokračovat, ještě změřím dobíjecí proud a jaký proud odebírají spotřebiče. Potom celou tuto úpravu hodím sem nebo na ulož.to .... zatím se měj fanfárově, jaro se blíží ..!!!
napiš mě sem tvůj mejlík, já ti pošlu nějakou dokumentaci k elektro instalaci GX390 ....