traktorfanda píše:Můžeš mi prosím změřit jak je široký ten mezikus mezi motorem a převodovkou.
De mi oto jestli bych se stou šířkou dostal na 14cm nebo míň.
Jak se k tomu dostanu tak to změřím ale co si taak vzpomínám a
tuším že to mám 120.
Tak jsem konečně změříl ten mezikus a musím se omluvit za mystifikaci má to 160 no.
Dík. Sice si mě nepotěšil,ale uvydím až budu mit ten motor doma jestli by to nešlo udělat o ty 2cm menší.
Já myslím že ne. Všechno jsem se snažil dělat co možná nejkratší. možá by bylo jednodužší o ty dva cm prodloužit traktor.
Dneska jsem zase dovezl trochu dřeva a dokonce se mi to podařilo i vyfotit. Vlečka má rozměr 2500x1400 a výška bočnic je 900 ale budu dělat novou, prd se tam vleze tohle jsem tahal už za malím tratorkem:
traktorfanda píše:No konečně nějaký fotečky při práci. Ale stejně je jich pořád málo. Nepřemíšlels když už budeš dělat novou vlečku tak zrovna hnanou? Ať mám co
Hnanou asi ne přemýšlel jsem nad tím. Ale nelibí se mi ta váha navíc a odpor dyferáku. Musel bych vymyslet nějakou spešl spojku abych to mohl mimo terén vypnout ůplně a to je asi víc práce než abych to vůbec využili. Takže postavím jenom zvětšenou kopii té stávající rozměry. Chci rozměry 1750*3000*1000 akorát musím vymyslet bočnice tak aby šli otvíra nějak na dvakrát, ještě nevím. Teď musím sehnat materiám kola a majler. Majler ještě ani nevím jak bude potřeba dlouhej, a kola nevím jestli použít stený co mam teď (jsou to 8-12 ze zdvyžky) nebo raději sehnat 10/75-15,3 ty první jsou sici dobrý že mají velkou nosnost a nejsou široký (což je výhoda na silnici) ale v terénu se hodně boří. Jo a 100°centně musí být bržděna(současná bržděná je).
Nádhera.Parádně udělanej a promyšlenej traktorek.S tim výkonem tě chápu,taky sem měl 66kw a na tuhle velikost traktůrků je příjemnější mít něco kolem 80kw.... Máš to suprový
vrtá mi hlavou, jeden píše že 66kW stačí, teď zase názor že 80kW je akorát, no já mám plán se Zetoráckým motorem 30 koní, ale to je asi obrovský rozdíl mezi autovým a traktorovým motorem. Jak se těším až vyjedu a odzkouším to...
Na světě mám nejraději tu rozmanitost, každej den mě nasere někdo jinej.
já to beru tak že autovej motor má výkon ve vyšších otáčkách a musí se častěji řadit, traktor jde od volnoběhu a furt. Proto kW výkon není zase tak rozhodující, důležitý je kroutící moment. Si vzpomínám na 25A co 25 koňmi nadělá práce....
Na světě mám nejraději tu rozmanitost, každej den mě nasere někdo jinej.