Desta 1622 - diskuze
Moderátoři: rezis, Leo, Malboro
-
- Příspěvky: 496
- Registrován: stř lis 19, 2008 10:19 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Desta 1622 Diesel dvouválec
tenhle nápad jsem měl asi před 3ma rokama,když sem měl pučenou přesně tuhle destu a měl možnost jí odkoupit,po tejdnu zapadávání na téměř rovnym štěrkovym(pevnym,uježděnym) povrchu sem to vzdal a destu vrátil.měl sem vize že jí dám větší šípový kola atd. ale nakonec sem to zhodnotil jako bezvýsledné.podle mě je to moc práce a bez většího zlepšení,jinak stroj je to dobrej ale někam na asfalt a né moc do kopce
neuznavam slovo "nejde",všechno jde něco holt na h....
Re: Desta 1622 Diesel dvouválec
V pohodě se s ní dá bez závaží jezdit, lépe zatáčí, ale na druhou stranu jen stačí naložit těch 700 kg co váží závaží a už začíná jezdit jen po předních. Jakmile jsem nainstaloval závaží zpět hned jsem zapadl na místě, kde jsem před tím jezdil. Spraví to vibrační deska a štěrk - zhutním podklad po kterém jezdím.
Re: Desta 1622 Diesel dvouválec
Ještě prosím poraďte jak tu dvojmontáž vytvořit - jak jste na to šli Vy. Mám na Destě disky sešroubované ze dvou dílů (ne na pera). Jestli koupit ještě jedny stejné disky a nějak navařit na sebe, nebo jak jinak. A nebo jestli na destu nepasují dysky z nějakého jiného stroje, třeba Bobka.
Pěkný den.
Pěkný den.
Re: Desta 1622 Diesel dvouválec
Tak dneska jsem z Destou rajtoval po zahradě a samozřejmě sem zapadl
Naštval jsem se, donesl klíče a závaží jsem odmontoval. Desta jako kdyby ožila. Krásně se s ní jezdí. Zkoušel jsem cca 600kg paletu a tu to zvládlo. Pak jsem potřeboval pohnout s velkou cca 900kg skříní a to už se zadek zvedal. Přifrčel soused, skočil na zadek a v poho.
Musím tedy udělat nějaké mobilní závaží na zadek a podle potřeby ho mít buď na vidlích ve předu nebo vzádu. Myslím, že až vymyslím ještě ty dvojmontáže bude to supr.
Naštval jsem se, donesl klíče a závaží jsem odmontoval. Desta jako kdyby ožila. Krásně se s ní jezdí. Zkoušel jsem cca 600kg paletu a tu to zvládlo. Pak jsem potřeboval pohnout s velkou cca 900kg skříní a to už se zadek zvedal. Přifrčel soused, skočil na zadek a v poho.
Musím tedy udělat nějaké mobilní závaží na zadek a podle potřeby ho mít buď na vidlích ve předu nebo vzádu. Myslím, že až vymyslím ještě ty dvojmontáže bude to supr.
Re: Desta 1622 Diesel dvouválec
Tak už jednou jsem ti psal, že tvé snahy považuji za beznadějné. Po tom co dnes píšeš mně napadlo jediné:
Ještě že sis nekoupil lokomotivu. Ta by zapadla určitě.
Ještě že sis nekoupil lokomotivu. Ta by zapadla určitě.
Re: Desta 1622 Diesel dvouválec
:)Nebo si kup Destu do Terénu,teď byla na Bazoši za 45 tisíc........ITS píše:Snaha o úpravu desty do terénu je beznadějný počin. Nepomohou ani dvojmontáže s řetězy. Najdi si jinou náplň práce.
Super 50 1963 ,1961,samodomo 4x2 r.v 85 1,2,teď vv 1,4D
Re: Desta 1622 Diesel dvouválec
Pro ITS: Máš konkrétní informace k tomu že to nejde nebo jen vaříš z vody. Dík za poznatek ale já se jen tak nevzdám, nevím proč bych si nemohl Destu vylepšit k svému obrazu a jsem si jistý že zlepšení se dostaví - znovu píši, že z Desty nechci udělat tank...
Pro sychrovaka: Průšvih je že já potřebuju, něco menšího a všechny terení desty se dělají pro mě moc velké (hlavně pak široké - 2m). Bazoš občas sleduji a terenku za takovoudle cenu jsem nikdy neviděl, můžeš prosím dát link.
Pro sychrovaka: Průšvih je že já potřebuju, něco menšího a všechny terení desty se dělají pro mě moc velké (hlavně pak široké - 2m). Bazoš občas sleduji a terenku za takovoudle cenu jsem nikdy neviděl, můžeš prosím dát link.
Re: Desta 1622 Diesel dvouválec
Ahoj Martine můžu,pán asi potřebuje prachy už je za 33 tisíc
http://stroje.bazos.cz/inzerat/28394984/Desta.php
http://stroje.bazos.cz/inzerat/28394984/Desta.php
Super 50 1963 ,1961,samodomo 4x2 r.v 85 1,2,teď vv 1,4D
Re: Desta 1622 Diesel dvouválec
opravdu užitečnej odkaz
z jednomontážní desty dvojmontážní rozumě nejde udělat, mám jednomontáž s uzávěrkou ale vždy si dobře rozmyslím kam s ní jedu (už mě fakt nebaví ji furt zvedat heverem a podkládat kola ) to rozšíření kvůli stabilitě neřeš, časem se s ní naučíš - jinak když se převrací na bok je to pomalé, je dobré nemít dveře = stihneš v pohodě vystoupit
když se převrací dopředu, musíš to předvídat a ihned pustit vidle dolů. Dozadu jsem se nikdy nepřevrátil
z jednomontážní desty dvojmontážní rozumě nejde udělat, mám jednomontáž s uzávěrkou ale vždy si dobře rozmyslím kam s ní jedu (už mě fakt nebaví ji furt zvedat heverem a podkládat kola ) to rozšíření kvůli stabilitě neřeš, časem se s ní naučíš - jinak když se převrací na bok je to pomalé, je dobré nemít dveře = stihneš v pohodě vystoupit
když se převrací dopředu, musíš to předvídat a ihned pustit vidle dolů. Dozadu jsem se nikdy nepřevrátil
Něco nejde? Je třeba tvrdit: "mě to nejde"
Vždy se najde někdo kdo to dokáže.
Vždy se najde někdo kdo to dokáže.
Re: Desta 1622 Diesel dvouválec
Mam presne taku istu destu... Je to občas utrpenie... ked je mokro nejazdím... ked potrebujem do kopčeka, alebo po trave bez nakladu tak chodím na spiatočke.... Tak zvladne ovela viac... no a nad tou dvojmontažou som tiež premýšlal ale lepšie sa mi pozdava dať dozadu za zavažie nejaký valec ktorým sa bude dať otačať a bude sa hydraulicky dať zdvihnuť alebo pustiť dolu a rozložit váhu zavažia na väčšiu plochu... Na rozdelovači mam jednu páčku volnú ktorá by to mohla dirigovať... nieje to idealne predlži sa celá desta, ale asi by to pomohlo...
ak niekto niečo chce tak pisať na cont7133@gmail.com Už tu niesom. V poslednom čase zaberá miesto každý príspevok.
Re: Desta 1622 Diesel dvouválec
já zas koumám nějaký způsob jak využít hydrauliku na zvednutí když píchnu gumucont33 píše:a bude sa hydraulicky dať zdvihnuť
- jezdím hodně po stavbách a píchnu často
Něco nejde? Je třeba tvrdit: "mě to nejde"
Vždy se najde někdo kdo to dokáže.
Vždy se najde někdo kdo to dokáže.
Re: Desta 1622 Diesel dvouválec
podložim pod prednu časť kus tvrdeho dreva na strane kde je defekt a naklonom smerom od seba sa desta zdvihne....
ak niekto niečo chce tak pisať na cont7133@gmail.com Už tu niesom. V poslednom čase zaberá miesto každý príspevok.
Re: Desta 1622 Diesel dvouválec
Tak přispěju taky svou troškou so mlýna. Není to sice dvouválec Diesel, ale jinak je snad všechno stejný.
Když jme jí pořídili, tak měla vpředu standartní úzký kola který se bořily všude na našem území. Dlouhou dobu jsme přemýšleli o tuplákách, ale nakonec to dopadlo tak, že jsme sehnali širší gumy z jiný desty. Disk jsme sešroubovali ze dvou širších půlek šroubovacího disku. Foto snad napoví.
Jízdní vlastnosti se tím podstatně zlepšily. Teď už jenom něco vymyslet se zadkem a sehnat delší vidle a bude to
Když jme jí pořídili, tak měla vpředu standartní úzký kola který se bořily všude na našem území. Dlouhou dobu jsme přemýšleli o tuplákách, ale nakonec to dopadlo tak, že jsme sehnali širší gumy z jiný desty. Disk jsme sešroubovali ze dvou širších půlek šroubovacího disku. Foto snad napoví.
Jízdní vlastnosti se tím podstatně zlepšily. Teď už jenom něco vymyslet se zadkem a sehnat delší vidle a bude to
Multicar M25, Desta BVH 1622
Re: Desta s motorem 1203, rada
taky mam benzinovou ceka na generalku trosku tunim mam us udelany dvoumontaze dopredu ostatni as pres zimu ,kde mas cerpadlo ja mam dve na klikovce je mala prevodovka spojena dvojtym retezem natvrdo ,zatim mam na pracu tu samou ve trikole dobra jen to kolecko vzadu rado zapadne
to jerabove rameno je fakt supr
to jerabove rameno je fakt supr
zetor a liaz navzdy