![:D :D](./images/smilies/004.gif)
Dnes jsem dělal další pokusy a záhada je rozluštěna.
Čtyři vodítka ventilů z osmi mají poměrně velkou vůli. Zítra ještě změřím hodinkama.
Takže to dle mě bere olej zvrhu hlavy, víc než by mělo. Vodítka a ventily jsou osazena nová.
Přeměřím cca vule a ty co budou moc, znovu vyměním
![zapomel :zapomel:](./images/smilies/016.gif)
Musím se někam podívat kolik je tolerance.
Dále jsem studoval ventily a v sedlech a některé mají na 1/5 obvodu mírný prosak.
Je vidět dle mírně očouzené hranky. Test propusnosti pomocí benzínu jsem dělal
před osazením i ted a ventil kapalinu drží , přesto to budu ještě muset trošku doladit.
Sečteno podtženo , poměním vodítka a nějaké ventily.
Znovu zalapuji sedla ventilů a mělo by to být OK.
+ Nové těsnění pod palici.
Tlaky ve válci bohužel zatím změřeny nemám, musím si vyrobit nějaký přípravek.
Vyrobil jsem si i kapiláru. Vzal jsem trubičku a šmiknul jsem jí. Dále jsem nasadil kus hadičky
a na ní pak skleněnou trubičku - pruchozí. Nasadil jsem to na první vývod čerpadla a setrvákem otočil
na značky , hladinu jsem měl v trubičce na nějaké rysce. Následně jsem hýbal čerpadlem
ale hladina se ani nehla. Tak než budu blbnou dál.... jaký je přesný postup nastavení předvstřiku ?
Jeden jsem tu někde na foru četl ale nevím zda jsem to správně pojal.
Je také možné i to, že čerpadlo na které jsem zkoušel druhý pokus (původní s kterým jsem koupil motor)
je KO.