tom22 píše:Zrovna dneska jsem přetěsňoval všechny pístnice, ale záleží jaké máš typy. Jestli na nich máš kolinko přiděláno čtyřmi šrouby, nebo ho máš navařené rovnou na válci. Podle toho se liší manžety i o-kroužky.
Mám ten novší typ hranatou kabínou a dlhším ramenom, ale nepamätám si ako to tam je uchytené asi navarené kolienko. Veď ak máš zoznam budeme radi ak sa s ním podelíš
Jak zlehka má jít točit volantem? Když nadzdvihnu přední kola radlicí, tak to jde pěkně lehounce. Když stojí na místě na zemi, tak v podstatě točit volantem vůbec nejde, při jízdě docela ztuha. Jak to má být správně? Mám starší typ s kulatou kabinou...
tom22 píše:Chlapi Prosím o radu. Četl jsem tady jak nastavit tlaky a jestli tomu dobře rozumim tak ten vrchní zadní rozvaděč má být nastaven na 100. Ten pod ním na 75 a přední taky na 100. Nechápu ale jakým způsobem nastavit brzdu otoče. 2. Otázka přetlakový ventil je ten na kterém se nastavují tlaky? A pojistný ventil je to samé, nebo je někde jinde... Díky za rady
tom22 píše:Chlapi Prosím o radu. Četl jsem tady jak nastavit tlaky a jestli tomu dobře rozumim tak ten vrchní zadní rozvaděč má být nastaven na 100. Ten pod ním na 75 a přední taky na 100. Nechápu ale jakým způsobem nastavit brzdu otoče. 2. Otázka přetlakový ventil je ten na kterém se nastavují tlaky? A pojistný ventil je to samé, nebo je někde jinde... Díky za rady
jo začínám tomu rozumět.. a když nastavuju tu brzdu otoču tak taky musím držet nějakou páku od rozvaděče, nebo jen šteluji ten ventil za kolem a sleduji tlak?
a druhá otzka: na tom přetlakovém ventile když chci vyměnit gumičky tak stačí jen ty dvě na tý pojistný matce, nebo sou i pod tou pružinkou?
povolíš tu skrutku 3 a natiahneš rameno a daš paku do strany aby sa ti začal točiť otoč... ked paku vypneš do neutralu sleduj manometer aký tlak ukazuje... podla toho pojdeš pritiahnuť alebo povolit ventil za kolesom.... musíš skakať hore dolu do stroja ako opica alebo si zavolaš pomoc... ak si dobre pamätám tak brzda musi prepúštať pri 110 atm... ked máš nastavené tlaky tak by sa mal otoč plynule zastaviť pri maximalnom natiahnutí ramien maximalne na 45 cm od momentu ked vypneš otoč... tak isto nastavíš aj druhu stranu otoču...
ak niekto niečo chce tak pisať na cont7133@gmail.com Už tu niesom. V poslednom čase zaberá miesto každý príspevok.
cont33 píše:povolíš tu skrutku 3 a natiahneš rameno a daš paku do strany aby sa ti začal točiť otoč... ked paku vypneš do neutralu sleduj manometer aký tlak ukazuje... podla toho pojdeš pritiahnuť alebo povolit ventil za kolesom.... musíš skakať hore dolu do stroja ako opica alebo si zavolaš pomoc... ak si dobre pamätám tak brzda musi prepúštať pri 110 atm... ked máš nastavené tlaky tak by sa mal otoč plynule zastaviť pri maximalnom natiahnutí ramien maximalne na 45 cm od momentu ked vypneš otoč... tak isto nastavíš aj druhu stranu otoču...
díky už je mi to jasné... ten ventil na rozvaděči jsem povolil a vyměnil gumičky na té pojištovaci matce.jsou tam ještě někde v tom přetlakovém vantilu?
cont33 píše:povolíš tu skrutku 3 a natiahneš rameno a daš paku do strany aby sa ti začal točiť otoč... ked paku vypneš do neutralu sleduj manometer aký tlak ukazuje... podla toho pojdeš pritiahnuť alebo povolit ventil za kolesom.... musíš skakať hore dolu do stroja ako opica alebo si zavolaš pomoc... ak si dobre pamätám tak brzda musi prepúštať pri 110 atm... ked máš nastavené tlaky tak by sa mal otoč plynule zastaviť pri maximalnom natiahnutí ramien maximalne na 45 cm od momentu ked vypneš otoč... tak isto nastavíš aj druhu stranu otoču...
díky už je mi to jasné... ten ventil na rozvaděči jsem povolil a vyměnil gumičky na té pojištovaci matce.jsou tam ještě někde v tom přetlakovém vantilu?
ak si dobre pamätam tak su aj tam... tie na matici su len aby to netieklo mimo...
ak niekto niečo chce tak pisať na cont7133@gmail.com Už tu niesom. V poslednom čase zaberá miesto každý príspevok.
cont33 píše:povolíš tu skrutku 3 a natiahneš rameno a daš paku do strany aby sa ti začal točiť otoč... ked paku vypneš do neutralu sleduj manometer aký tlak ukazuje... podla toho pojdeš pritiahnuť alebo povolit ventil za kolesom.... musíš skakať hore dolu do stroja ako opica alebo si zavolaš pomoc... ak si dobre pamätám tak brzda musi prepúštať pri 110 atm... ked máš nastavené tlaky tak by sa mal otoč plynule zastaviť pri maximalnom natiahnutí ramien maximalne na 45 cm od momentu ked vypneš otoč... tak isto nastavíš aj druhu stranu otoču...
díky už je mi to jasné... ten ventil na rozvaděči jsem povolil a vyměnil gumičky na té pojištovaci matce.jsou tam ještě někde v tom přetlakovém vantilu?
ak si dobre pamätam tak su aj tam... tie na matici su len aby to netieklo mimo...
OK mrknu na to, díval jsem se, že je tam pružinka, ale nechtěl jsem do toho vrtat.
Honza50 píše:pokud na něm není posilovač tak moc točit na místě nepůjde
Hmm, něco na posilování tam je - vede do toho hydraulika a při zvýšení otáček motoru jde s volantem (kola ve vzduchu) pohybovat ještě mírně lehčeji. Domníval jsem se, že tohle vybavení je na všech Belorusech 2621 stejne - nebo někde posilovač je a jinde není??
roman79 píše:Buracie kladivo ma jeden vstup a dve spiatocky. Musim tahat 3 hadice az k rozvadzacu alebo sa to moze spojit priamo na kladive a tahat len 2 hadice?
Mám dojem že to riešil kolega tu z fora jirkasbk tak pozri v jeho príspevkoch - dúfam, že sa nemýlim
môže byť manžeta v sereve po smrti... maš tam dosť oleja? čerpadlo na servo po smrti... a kludne môžu byt aj zadreté stlpice na prednej náprave a to servo to jednoducho neutiahne.... pomocný čap na prednej náprave sa nedá mazať... môže byť zadrený aj ten...
najčastejšia závada malo oleja....
ak niekto niečo chce tak pisať na cont7133@gmail.com Už tu niesom. V poslednom čase zaberá miesto každý príspevok.