Gaz 66
Re: Gaz 66
mm originál motor mal 115 koní (86Kw) 3200ot. ten gaz 66 je zrejme ťažší od 805 aj od avie. Tá slavia by bola slabá.
Re: Gaz 66
So 66 tkou vozim drevo uz nejakych 5 rokov (rocne pre 2 domy), ten motor problem nie je, spotreba ak pocitame na 100km tak povedzme +/- 25 L, ak v tazkom terene tak to co na 100km jazdy je priblizne na hodinu (u vsetkych aut mi to vychadza priblizne rovnako, hodinova spotreba v tazkom terene je +/- to co normal na 100km). Naftovy motor by som tam nedaval, to sa pri nom nepocujes a nenadychnes , sa neda nicim nahradit, ked prides pri -15, -20 strcis kluc otocis a ides, mozes sa stojac pred motorom normalne porozpravat, pripadne pri vyfuku necitis, ze stojis pri aute. Mimo to, vyvod na navijak je z hlavnej prevodovky, takze treba patlat nejaky prirubu ...
S navijakom akurat tak potiahnut drevo inac tie kolikove samosvory + centralny dofuk/odfuk staci na vsetko....
S V3S sa porovnavat neda, 66 je luxus, posilovac, max rychlost cosi cez 100km/h, vysoka stabilita (nizke tazisko), standard samosvory, centralne hustenie, sklopna kabina ....
S navijakom akurat tak potiahnut drevo inac tie kolikove samosvory + centralny dofuk/odfuk staci na vsetko....
S V3S sa porovnavat neda, 66 je luxus, posilovac, max rychlost cosi cez 100km/h, vysoka stabilita (nizke tazisko), standard samosvory, centralne hustenie, sklopna kabina ....
Re: Gaz 66
Tak to s tou spotrebounení až take strašné ako som počul
Bielorus MTZ-5MS 1969 tu: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 70&t=44398
Re: Gaz 66
Není ten benzínový motor malootáčkový? Vím, že je z nějaké ameriky, a když jsem to auto u nás viděl jezdit u geodetů, tak mně připadalo, že to jezdí na zvýšený volnoběh a ani to moc nevytáčeli. A musím říct, že to ani nekouřilo a moc rámusu to taky nedělalo.
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
Re: Gaz 66
No max otacky cosi malo cez 3000, co je relativne malo, je to 4,2L V8, nemyslim, zeby bol z ameriky , v podstate je to cosi ako dve Volgy . S tou spotrebou je to tak, ze karburator ma dve komory fungujuce paralelne, kazda pre 4 valce, co je dost citlive na nastavenie, tie dve strany motora musia palit +/- rovnako. Dalsi typicky zadrhel byva s valcom od ktoreho sacieho potrubia je vedeny podtlak do posilovaca, ked to tam netesni, tak prisava falosny vzduch. No ak ked sa taketo veci pozberaju tak sa na to potom tlaci, nejde to a samozrejme zerie ...
Ono si treba popocitat aj tie investicie pracu a za kolko km sa to vrati, ked tam supnes ropak miesto benzinu, ten naftak tiez v takom aute nepojde za 10 L, ale povedzme 15-20 a uz si skoro tam kde je povodny benzin ....
Ono si treba popocitat aj tie investicie pracu a za kolko km sa to vrati, ked tam supnes ropak miesto benzinu, ten naftak tiez v takom aute nepojde za 10 L, ale povedzme 15-20 a uz si skoro tam kde je povodny benzin ....
Re: Gaz 66
V Domanizi ho mal jeden bez motora a on ho dal do srotu za par eur
Re: Gaz 66
Tyhle motory se dávaly i do čajky.
Re: Gaz 66
Nechapem ako može niekdo povedat že tamten rusky aušus je lepši ako v3ska už len preto že v3ska je diesel a teda nepotrebuje ku chodu elektriku a tym je spolahlivejšia, gaz nema lepšiu priechodnost ako v3ska to hovoria ty ktory snou nejazdia len ju tak akorat vydeli ist po ceste.Zo starym otcom sa mormalne možem rospravat pri nej ked je naštartovana a pokial je diesel nevytahany tak ani nedimy nejak moc,a v zime dam do nasavania horkovzdušnu pištol a normalne chyti a to na dva 74ah akumulutory.
Re: Gaz 66
V něčem máš pravdu ale GAze nastartuješ baterkou z osobáku a klidně i klikou a to i v zimě.Pruchodnost to má pro domácí ježdění dobrou.A srovnávat jízdu s vejdou a s gazem mužeš tak akorád na závodech nějakýho offfroudu.Jinak gaz má servo a stará vejda ne.Každý auto má svoje .Nehaním ani jedno,oba jsou to stroje,pokud jsou originál a ne vypitvaný motory nahrazený buh ví čím.S objema jsem jezdil na vojně a potom jsem je měl i doma.Prostě mazlíci.
Re: Gaz 66
Ale šak vo v3ske mam baterky s osobaku 74ah take sa davaju do dieslovych osobnych aut.
Re: Gaz 66
Ale tie baterie sú tam dve, či? GAZ 66 je skvelé auto, kto ho haní, kecá.
Nissan Patrol K260, traktor Pejo 4x4 vo výstavbe.
-
- Příspěvky: 1677
- Registrován: stř úno 03, 2010 12:15 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Gaz 66
ja mam urcite kriteria, ktore od auta do lesa vyzadujem: obratnost, prechodnost v blate a spotreba.
zatial mam 805 s 1.9tdi motorom, nieje to ziaden pretekar, ale na 15l nafty mam doma cca 50 metrakov dreva a to ho vozim cca 6-7 km z hory a z toho 3 chodim ciste horou. co sa mi zda ako slusna spotreba...uvazoval som nad gazom, velmi sa mi pacil, aj som ho zohnal dobrou cenou, ale ked som si pozrel rozmery, tak som od toho upustil, lebo sirka cca 2,5 metra je dost, ked potrebujem kluckovat pomedzi porast...jeden cas som behal aj na V3S a nikdy v zivote by som nemenil za 805, lebo to je hovado velke, dlhe a neobratne a okrem ineho, tam kde som potreboval zacuvat s vejtrou do kopca, ta mi uz stala na jednom kamienku a na tatre uplne s prehladom a s jednym prstovm v nose...a myslim, ze ten gaz je na tom cca to iste ako 805, akurat sirsie...prechodnost na vejtre by som velmi neriesil, lebo jedine co mozes chytit je nejaky vysoky pen aj ked 805 ma prechodnost tusim ze len 45cm a zatial som spodok nechytil a ten gaz bude tiez nieco podobne, po cestach vacsinou nie su az take nerovnosti, aby ti chytalo diferak na tom gaze. co sa tyka blata, tak vsetci vieme, ze dvojmontaz do blata nepatri a ten kto sa bude hadat, este nevie, ze ako blato asi vypada...
zatial mam 805 s 1.9tdi motorom, nieje to ziaden pretekar, ale na 15l nafty mam doma cca 50 metrakov dreva a to ho vozim cca 6-7 km z hory a z toho 3 chodim ciste horou. co sa mi zda ako slusna spotreba...uvazoval som nad gazom, velmi sa mi pacil, aj som ho zohnal dobrou cenou, ale ked som si pozrel rozmery, tak som od toho upustil, lebo sirka cca 2,5 metra je dost, ked potrebujem kluckovat pomedzi porast...jeden cas som behal aj na V3S a nikdy v zivote by som nemenil za 805, lebo to je hovado velke, dlhe a neobratne a okrem ineho, tam kde som potreboval zacuvat s vejtrou do kopca, ta mi uz stala na jednom kamienku a na tatre uplne s prehladom a s jednym prstovm v nose...a myslim, ze ten gaz je na tom cca to iste ako 805, akurat sirsie...prechodnost na vejtre by som velmi neriesil, lebo jedine co mozes chytit je nejaky vysoky pen aj ked 805 ma prechodnost tusim ze len 45cm a zatial som spodok nechytil a ten gaz bude tiez nieco podobne, po cestach vacsinou nie su az take nerovnosti, aby ti chytalo diferak na tom gaze. co sa tyka blata, tak vsetci vieme, ze dvojmontaz do blata nepatri a ten kto sa bude hadat, este nevie, ze ako blato asi vypada...
Re: Gaz 66
Tak v blátě určitě je lepší T.805,měl jsem jich několik.Nedám na ní dopustit.Pv3s v blátě hází bordel pod sebe,myslím pod poslední nápravu a je konec.Pruchodnost má výbornou ale na kačenu nemá.
Re: Gaz 66
To je pravda že 805 je v terene neprekonatelna a o dost lepšia ako kotiny typu gaz zil, zil je ešte vetši šrot ako gaz to už ked vyšlo s tovarne sa to rozpadavalo.
- fabikmiroslav
- Příspěvky: 4585
- Registrován: úte čer 09, 2009 8:35 pm
- Bydliště: Trenčín
Re: Gaz 66
Pred nedavnom som stretol v Martine pri priemyselnom parku dva 131 Zil tahače nevidel som že by s nich niečo odpadavalo.Rusaci neboli sprosty vedeli prečo do nich davaju benzinaky
Dobre už bolo