kompresory
Re: kompresory
dyku a myslíš, že by stačila na pneu nářadí ta liazka? Jeto přece jenom dvoupísťák. Jednou jsme vyměnovali na Scanii R420 disk a Scanča to utáhla a to byl ten velký dvouruční utahovák.... Liazky se mi líbí, že se dají levně sehnat...
Re: kompresory
Najprv poriadne vyskúšaj ten čo máš doma a potom sa rozhodneš či ti to stačí, alebo potrebuješ niečo silnejšie. Skús nájšt štítok na vzdušníku aby si vedel na aký tlak je. Základom je dobrý manometer, poistný ventil zatiaľ zaslep a natlač ho na nejakých 8 at (ak na tolko môžeš natlakovať vzdušník) a uvidíš, za koľko ti to natlačí, ako to zvláda kompresor. Ak nie, zoťenieš z liazky, ale tam sa budeš musieť pohrať s utesnením a mazaním, inal je to výkonný kompresor.
Re: kompresory
Jestli by stačil ten z Liazky si netroufnu říct, protože nevím, kolik dává litrů za minutu. Mít kompresor, který dokáže natlačit třeba 20 atm a přitom mu to dlouho trvá, protože dává málo objemu je úpně, ve tvém případě, na nic. Pro tebe kompresor, který vypíná v 8 atm musí stačit, hlavně ať to dá co nejdřív. Velikost zásobníku hraje určitou roli, ale ne hlavní, protože když kompresor nestíhá doplňovat, tak prostě nestíhá. Každé pneu nářadí má uvedeno minimální nároky jak na množství vzduchu, tak tlak, který by měl redučák dávat. Příklad pneumatický utahovák "žere" 150L a pracuje při tlaku 6 nebopřeba sedm atm. A najde se tam i informace o průřezu připojovací hadice. To, že nestačí ta hobby kroucená šestka mám vyzkoušený a vercajk měl napsanou min. 8 mm. Redukční, funkční redukční ventil je třeba, není dobrý do nářadí pouštět větší než předepsaný tlak. Jednak se Nm utahováku nezvětší, dáno konstrukcí, zato solidně klesá jeho životnost.jurij.jp píše:dyku a myslíš, že by stačila na pneu nářadí ta liazka? Jeto přece jenom dvoupísťák. Jednou jsme vyměnovali na Scanii R420 disk a Scanča to utáhla a to byl ten velký dvouruční utahovák.... Liazky se mi líbí, že se dají levně sehnat...
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: kompresory
to je pouze zpetny ventil , ktery po poklesu tlaku [pri vypousteni po vypnuti motoru] v potrubi mezi kompresorem a vzdusnikem uzavre cestu mezi potrubim a vzdusnikem. Vlastni vypousteni se provadi hadickou , ktera z te male diry vede do tlakoveho spinace , ve kterem je vlastni odlehcovaci ventil ovladany kotvou tlakoveho spinace. Nova provedeni tlakacu asi ventil mit budou vsechny. Posledni OEZy se vyrabely ve vice provedenich a odlehcovaci ventil byl jen v nekterych. Bohuzel OEZy se jiz nevyrabi a nelze je sehnat , nez jen skladove zasoby.rezis píše:Jak toto funguje? Neměl to někdo rozebráno? K tomu asi musí být ten tlakový spínač s přípojkou odlechčovacího ventilu? Ten tlakový spínač to sám neumí?
Sakra a odkaz jsem nedal
http://www.svarecky-kompresory.cz/rozbe ... a/d-72790/
Zde jsou vsechny potrebne parametry , kterouzto stranku jiz davno vyhrabal BT.DYK píše: Jestli by stačil ten z Liazky si netroufnu říct, protože nevím, kolik dává litrů za minutu.
http://www.marting.sk/adaco/adaco_4143.htm
Na mě se nemusí řvát , mě to stačí říct 16x.
Re: kompresory
Dosti výstižná a poučná odpověď, děkuji. Právě toho se bojím, že mi to bude na nic! Změřím čas nafoukání do hodnoty kterou mi to dá. Obávám se, ale že na vzdušníku štítek nemám do kolika ho můžu foukat. Vypadá to na silnostěnnou nádobu, těch 6 atm by mohl dát. Víc na budíku (manometru) nemámDYK píše: Jestli by stačil ten z Liazky si netroufnu říct, protože nevím, kolik dává litrů za minutu. Mít kompresor, který dokáže natlačit třeba 20 atm a přitom mu to dlouho trvá, protože dává málo objemu je úpně, ve tvém případě, na nic. Pro tebe kompresor, který vypíná v 8 atm musí stačit, hlavně ať to dá co nejdřív. .
Re: kompresory
Nenasiel som ine vhodnejsie vlakno tak sa tu skusim prizivit. Dnes som kupil kompresor so vzdusnikom, (skor by mal ist do temy Kovosrot lebo bol za 50e) potrebuje trochu poladit, doplnit tlakovy spinac, el. instalaciu ..... Inak je funkcny, akurat neviem co je to za typ, vyrobca (mal by to byt fabricky vyrobok) a hlavne ake su jeho parametre. Je to dvojstupnovy dvojvalec.
Dik
Dik
-
- Příspěvky: 199
- Registrován: ned pro 06, 2009 12:08 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: kompresory
Kluci poraď te jakou značku komresoru a jaky motor by měl být do dílny.
-
- Příspěvky: 199
- Registrován: ned pro 06, 2009 12:08 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: kompresory
Je to dobrý kompresor nebo ne? http://www.eva.cz/zbozi/43823/kompresor ... 00-50-bluemusolimos píše:Kluci poraď te jakou značku komresoru a jaky motor by měl být do dílny.
Re: kompresory
Na také bežné používanie by mal vydržať pár rokov a cena sa mi zdá tiež priaznivámusolimos píše:Je to dobrý kompresor nebo ne? http://www.eva.cz/zbozi/43823/kompresor ... 00-50-bluemusolimos píše:Kluci poraď te jakou značku komresoru a jaky motor by měl být do dílny.
-
- Příspěvky: 199
- Registrován: ned pro 06, 2009 12:08 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: kompresory
Dík za odpověd.Chci na běžne používaní. Neplanuji sním něco stříkat.Možna jednou TZ,ale to je par plechu.Jake značky jsou třeba ověřené?CBS píše:Na také bežné používanie by mal vydržať pár rokov a cena sa mi zdá tiež priaznivámusolimos píše:Je to dobrý kompresor nebo ne? http://www.eva.cz/zbozi/43823/kompresor ... 00-50-bluemusolimos píše:Kluci poraď te jakou značku komresoru a jaky motor by měl být do dílny.
Re: kompresory
Ověřené značky jsou např. Schneider Bohemia a Orlík, ale pro domácí dílenské potřeby třeba Güde.
Běžné používání - to je ofukování, foukání kol a sem tam stříkání? Pokud ano, tak pro tyto účely je kompresor v odkazu určitě vhodný, pro pneunářadí by už byl ale slabý.
Běžné používání - to je ofukování, foukání kol a sem tam stříkání? Pokud ano, tak pro tyto účely je kompresor v odkazu určitě vhodný, pro pneunářadí by už byl ale slabý.
-
- Příspěvky: 199
- Registrován: ned pro 06, 2009 12:08 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: kompresory
Dík.Pneunařadí používat nebudu tak asi pujdu do toho v odkazu.Japa píše:Ověřené značky jsou např. Schneider Bohemia a Orlík, ale pro domácí dílenské potřeby třeba Güde.
Běžné používání - to je ofukování, foukání kol a sem tam stříkání? Pokud ano, tak pro tyto účely je kompresor v odkazu určitě vhodný, pro pneunářadí by už byl ale slabý.
Re: kompresory
Ahoj lidi,už nějakej ten pátek mám doma tenhle kompresor
http://koste78.rajce.idnes.cz/KOMPRESOR/
Neví,někdo,z čeho by to mohlo být?
Celý leta byl zapojenej jen jeden válec,zprovoznil jsem i druhej a docela dost se hřejou hadice ,co jdou do vzduchojemu-je to normální?
http://koste78.rajce.idnes.cz/KOMPRESOR/
Neví,někdo,z čeho by to mohlo být?
Celý leta byl zapojenej jen jeden válec,zprovoznil jsem i druhej a docela dost se hřejou hadice ,co jdou do vzduchojemu-je to normální?
Re: kompresory
já ti nevím, ale nemají tam být 2 hadice? Z každé té hlavy jedna.
Věrný člen agresorů.com
Re: kompresory
To už jsem udělal.Bylo to zapojený jen na jeden válec,ten druhej měl zaslepený sání i výtlak.
Udělal jsem téčko,spojil výstupy z hlav a dál do vzduchojemu.
Problém je v tom,že když kompresor natlakuje a vypne,tak tlak ze vzduchojemu se tlačí přes klikovku ven a vytlačuje mi olej.Existuje nějakej zpětnej ventil na hadici? Aby se uzavřel tlak do hlav.
Nebo netěsní ventily? Je to možný?
Udělal jsem téčko,spojil výstupy z hlav a dál do vzduchojemu.
Problém je v tom,že když kompresor natlakuje a vypne,tak tlak ze vzduchojemu se tlačí přes klikovku ven a vytlačuje mi olej.Existuje nějakej zpětnej ventil na hadici? Aby se uzavřel tlak do hlav.
Nebo netěsní ventily? Je to možný?