malotraktor píše:Škoda, že nemáš v profilu vyplněný věk. Protože tohle je názor hodný 10-ti letého děcka. To by potom mohli povolit doma dělaný auta atd. atd. Ony i ty názory, že všelijaké mašťárny jsou lepší a bezpečnější než tovární stroje jsou taky dost přitažené za vlasyimaginaro píše:stát chce pořád někde brát peníze a šetřit a takobá jednoduchá věc je nenapadne- já bych zavedl za poplatek vyjímku pro provoz domadělů na veřejných komunikacích.Muselo by to mít všechno FUNKČNÍ co je předepsáno pro provoz na veř.komunikacích(světla, brzdy, atd.) a vyjímka by platila na max.2km od konce obce ve které jsem nahlášen k trv.pobytu.Já osobně bych klidně nějakých 500,- kč/rok za to že kolem baráku můžu po silnici dal.Pak bych ale musel mít samozřejmě i pojistku, to je jasné.Ale pořád by tu byla volba pro ty co tvrdí že to nepotřebují- žádná vyjímka, žádná pojistka.Myslím že těch co by to dali by bylo dost(zvlášť v případech kdy člověk nemá za barákem výjezd do polí pač má kolem domky) a pár peněz by to do ksy taky dalo.Ale pak bych chtěl aby se ty peníze použily VÝHRADNĚ NA OPRAVU OKRSEK!!!
NONONO ne na neho tak zhurta, na Slovensku sa teraz konečne ľady pohli !
Ministerstvo vnútra plánuje ďalšie zmeny v zákone o premávke. Aspon niečo dobré táto vláda, aj ked Dobré:Zlé sa schvaľujwe v pomere 1:100. Teda okrem iného......:
Novela prináša úľavu aj majiteľom záhradných či iných malotraktorov so zvláštnym evidenčným číslom začínajúcim písmenom „C“. Tí budú môcť jazdiť po cestách III. triedy, miestnych a účelových komunikáciách, avšak len za nezníženej viditeľnosti. Novela zároveň umožní vydávať tieto špeciálne značky aj tzv. neschváleným vozidlám, napríklad vlastnoručne vyrobeným traktorom, avšak za predpokladu, že ide o vozidlá určené na poľnohospodárske alebo lesné práce. Pokiaľ by chcel majiteľ použiť cestu vyššej triedy alebo jazdiť za zníženej viditeľnosti, musí požiadať o výnimku, o ktorej sme podrobnejšie informovali v článku zaoberajúcom sa témou malotraktorov.