Můžou a nemusí, záleží kam to dáš, větčinou to každý řeší tak, že to repasují výměnným způsobem. Jednoduše dají novou kostku, pokud nemají kvalitní diagnostiku. Zkoumání a laborování by zákazníka mohlo vyjít na hříšné peníze.traxo.o píše:to my je jasne ale ale na stolici my na 100% zistia zavadu.?Krcaka1 píše:Jako laik nemáš šanci, pokud nemáš příručku na opravu těchto věcí kde jsou uvedeny nastavovací hodnoty a pokud nemáš znalosti o fukci, a nepoznáš zda daná součástka je (musel by jsi být strojař)O:K, máš smůlu Větčina ventilů je vzájemně lapovaná a těsní svoji geometrickou přesností)traxo.o píše:no chapem uz tu pisaly ze je tam nejaky plniaci ventil ale jak to na 100% zistim ze to je tak ?Krcaka1 píše:Zpětný ventil(plnící ventil)- je ovládán diferenciálním ventilem a slouží k plnění pracovního válce pro zvedání neseného nářadí.Při otevření diferenciálního ventilu se zpětný(plnící) ventil uzavře a při zdvižené poloze neseného nářadí se tlak ve válci uzamkne.
Další důležitý facikl na kostce je reduktor tlaku- slouží k dosažení dokonalé těsnosti šoupátka vnitřního okruhu a zpětného ventilu.
no atd. jsou tady nákresy, řezy ..........
Ten kdo tuhle hydrauliku vymyslel, musel být dobrá bedna.
oprava kostka go
Moderátor: Lukashil
Re: oprava kostka go
Re: oprava kostka go
nevis na kolko to asi tak vyde penezKrcaka1 píše:Můžou a nemusí, záleží kam to dáš, větčinou to každý řeší tak, že to repasují výměnným způsobem. Jednoduše dají novou kostku, pokud nemají kvalitní diagnostiku. Zkoumání a laborování by zákazníka mohlo vyjít na hříšné peníze.traxo.o píše:to my je jasne ale ale na stolici my na 100% zistia zavadu.?Krcaka1 píše:Jako laik nemáš šanci, pokud nemáš příručku na opravu těchto věcí kde jsou uvedeny nastavovací hodnoty a pokud nemáš znalosti o fukci, a nepoznáš zda daná součástka je (musel by jsi být strojař)O:K, máš smůlu Větčina ventilů je vzájemně lapovaná a těsní svoji geometrickou přesností)traxo.o píše:no chapem uz tu pisaly ze je tam nejaky plniaci ventil ale jak to na 100% zistim ze to je tak ?Krcaka1 píše:Zpětný ventil(plnící ventil)- je ovládán diferenciálním ventilem a slouží k plnění pracovního válce pro zvedání neseného nářadí.Při otevření diferenciálního ventilu se zpětný(plnící) ventil uzavře a při zdvižené poloze neseného nářadí se tlak ve válci uzamkne.
Další důležitý facikl na kostce je reduktor tlaku- slouží k dosažení dokonalé těsnosti šoupátka vnitřního okruhu a zpětného ventilu.
no atd. jsou tady nákresy, řezy ..........
Ten kdo tuhle hydrauliku vymyslel, musel být dobrá bedna.
Re: oprava kostka go
To ti neřeknu, pokud nevíš příčinu, tak nemůžeš nacenit opravu. Ale pokud ti dají záruku na funkčnost 6 měsíců , pochybuji, že se dívají doprava či doleva, pokud mají pochyby, vše dávají nové, aby byla záruka funkčnosti.traxo.o píše:nevis na kolko to asi tak vyde penezKrcaka1 píše:Můžou a nemusí, záleží kam to dáš, větčinou to každý řeší tak, že to repasují výměnným způsobem. Jednoduše dají novou kostku, pokud nemají kvalitní diagnostiku. Zkoumání a laborování by zákazníka mohlo vyjít na hříšné peníze.traxo.o píše:to my je jasne ale ale na stolici my na 100% zistia zavadu.?Krcaka1 píše:Jako laik nemáš šanci, pokud nemáš příručku na opravu těchto věcí kde jsou uvedeny nastavovací hodnoty a pokud nemáš znalosti o fukci, a nepoznáš zda daná součástka je (musel by jsi být strojař)O:K, máš smůlu Větčina ventilů je vzájemně lapovaná a těsní svoji geometrickou přesností)traxo.o píše:no chapem uz tu pisaly ze je tam nejaky plniaci ventil ale jak to na 100% zistim ze to je tak ?Krcaka1 píše:Zpětný ventil(plnící ventil)- je ovládán diferenciálním ventilem a slouží k plnění pracovního válce pro zvedání neseného nářadí.Při otevření diferenciálního ventilu se zpětný(plnící) ventil uzavře a při zdvižené poloze neseného nářadí se tlak ve válci uzamkne.
Další důležitý facikl na kostce je reduktor tlaku- slouží k dosažení dokonalé těsnosti šoupátka vnitřního okruhu a zpětného ventilu.
no atd. jsou tady nákresy, řezy ..........
Ten kdo tuhle hydrauliku vymyslel, musel být dobrá bedna.
Re: oprava kostka go
sak to...ked nezistia pricinu a daju vsetko nove tak to bude drahe .to si aj ja doma pomenimKrcaka1 píše:To ti neřeknu, pokud nevíš příčinu, tak nemůžeš nacenit opravu. Ale pokud ti dají záruku na funkčnost 6 měsíců , pochybuji, že se dívají doprava či doleva, pokud mají pochyby, vše dávají nové, aby byla záruka funkčnosti.traxo.o píše:nevis na kolko to asi tak vyde penezKrcaka1 píše:Můžou a nemusí, záleží kam to dáš, větčinou to každý řeší tak, že to repasují výměnným způsobem. Jednoduše dají novou kostku, pokud nemají kvalitní diagnostiku. Zkoumání a laborování by zákazníka mohlo vyjít na hříšné peníze.traxo.o píše:to my je jasne ale ale na stolici my na 100% zistia zavadu.?Krcaka1 píše:Jako laik nemáš šanci, pokud nemáš příručku na opravu těchto věcí kde jsou uvedeny nastavovací hodnoty a pokud nemáš znalosti o fukci, a nepoznáš zda daná součástka je (musel by jsi být strojař)O:K, máš smůlu Větčina ventilů je vzájemně lapovaná a těsní svoji geometrickou přesností)traxo.o píše:no chapem uz tu pisaly ze je tam nejaky plniaci ventil ale jak to na 100% zistim ze to je tak ?Krcaka1 píše:Zpětný ventil(plnící ventil)- je ovládán diferenciálním ventilem a slouží k plnění pracovního válce pro zvedání neseného nářadí.Při otevření diferenciálního ventilu se zpětný(plnící) ventil uzavře a při zdvižené poloze neseného nářadí se tlak ve válci uzamkne.
Další důležitý facikl na kostce je reduktor tlaku- slouží k dosažení dokonalé těsnosti šoupátka vnitřního okruhu a zpětného ventilu.
no atd. jsou tady nákresy, řezy ..........
Ten kdo tuhle hydrauliku vymyslel, musel být dobrá bedna.
Re: oprava kostka go
Jenže pokud to je v kostce tak tu si jen tak neopravíš. Jasně, při troše štěstí ji rozebereš a dáš nový O kroužky, jenže je tam spousta kuželek a lapovaných povrchů a to doma neopravíš.
Re: oprava kostka go
sak to ja vieem ze to neopravym ked to bude v kostke sak dam novu .oni tiez daju novu alebo opravia .? uz my ju opravovali celu go a stale to iste .trago105 píše:Jenže pokud to je v kostce tak tu si jen tak neopravíš. Jasně, při troše štěstí ji rozebereš a dáš nový O kroužky, jenže je tam spousta kuželek a lapovaných povrchů a to doma neopravíš.
Re: oprava kostka go
Hoši... a nešlo by to bez tých "rozsiahlych citácii"?
Vyzerá to tu ako na smetisku...
Vyzerá to tu ako na smetisku...
Re: oprava kostka go
tak zkus zavolat do toho Brna jak jsem dával odkaz, samotnýho by mě zajímala cena výměnnym způsobemtraxo.o píše:sak to ja vieem ze to neopravym ked to bude v kostke sak dam novu .oni tiez daju novu alebo opravia .? uz my ju opravovali celu go a stale to iste .trago105 píše:Jenže pokud to je v kostce tak tu si jen tak neopravíš. Jasně, při troše štěstí ji rozebereš a dáš nový O kroužky, jenže je tam spousta kuželek a lapovaných povrchů a to doma neopravíš.
Re: oprava kostka go
este jedna otazka pod kostkou ma byt nejake tesnenie alebo nietrago105 píše:tak zkus zavolat do toho Brna jak jsem dával odkaz, samotnýho by mě zajímala cena výměnnym způsobemtraxo.o píše:sak to ja vieem ze to neopravym ked to bude v kostke sak dam novu .oni tiez daju novu alebo opravia .? uz my ju opravovali celu go a stale to iste .trago105 píše:Jenže pokud to je v kostce tak tu si jen tak neopravíš. Jasně, při troše štěstí ji rozebereš a dáš nový O kroužky, jenže je tam spousta kuželek a lapovaných povrchů a to doma neopravíš.
- Michal(zetor)
- Příspěvky: 4291
- Registrován: stř pro 12, 2007 9:19 pm
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: oprava kostka go
Ahoj kluci zeptám se budete to určitě vědět třeba Kolega Krcaka1 Já když změřím tlak v rychlospojkách tak mě manometr ukazuje necelejch 200 atm takže to začne přepouštět ventil. Mám to tak nechat nebo ho vyndat a na měřáku ho naladit na těch 170-180 atm jak to má bejt?
Děkuji za názory
Děkuji za názory
Zetor 6911 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =35&t=6675
Nakladač ND4-027 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... &start=120
ŽTR 165 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 52&t=27420
Nakladač ND4-027 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... &start=120
ŽTR 165 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 52&t=27420
- zetorak jirka
- Příspěvky: 4525
- Registrován: ned pro 18, 2011 12:35 pm
- Bydliště: Hajnice OKR: Trutnov
Re: oprava kostka go
Michale, vůbec bych to neřešil. A pokaď máš na něčem špatný hadice tak ti popraskaj i na tech 180, a jinýmu to nevadí.Michal(zetor) píše:Ahoj kluci zeptám se budete to určitě vědět třeba Kolega Krcaka1 Já když změřím tlak v rychlospojkách tak mě manometr ukazuje necelejch 200 atm takže to začne přepouštět ventil. Mám to tak nechat nebo ho vyndat a na měřáku ho naladit na těch 170-180 atm jak to má bejt?
Děkuji za názory
Re: oprava kostka go
20 MPa je hodně, v příručce je psáno 14+0,5 MPa na pojišťováku u čerpadla
Re: oprava kostka go
"Pojistný ventil závislého čerpadla hydrauliky je seřízen u všech typů traktorů (5211-7745) na tlak 16 + 2 MPa. U traktorů s nezávislým čerpadlem hydrauliky je pojistný ventil seřízen na tlak 18 + 2 MPa."
A otváraci tlak na valci hydrauliky je nastavený na 21+2MPa a je zhodný pre všetky typy traktorov 6011-7341
A otváraci tlak na valci hydrauliky je nastavený na 21+2MPa a je zhodný pre všetky typy traktorov 6011-7341
Re: oprava kostka go
no taak ze zohnal som druhu kostku od predajcu co u nas predava nahradne diely ale zevraj je po oprave ale nejde vobec tedadream píše:"Pojistný ventil závislého čerpadla hydrauliky je seřízen u všech typů traktorů (5211-7745) na tlak 16 + 2 MPa. U traktorů s nezávislým čerpadlem hydrauliky je pojistný ventil seřízen na tlak 18 + 2 MPa."
A otváraci tlak na valci hydrauliky je nastavený na 21+2MPa a je zhodný pre všetky typy traktorov 6011-7341
ked som ju namontoval tak raz zdivihla a potom uz nic iba vonkajsi okruh ide v pohode ale vnutorny nejde vobec asi tam pojde nova...
Re: oprava kostka go
Tohle mi řekli i kluci od nás tady nedaleko z dílen. Prostě ta kostka je tak složitá že stačí ji vymontovat a dát tam jinou a stejně se to klidně nerozchodí a musí to jít na stolici.
Nadávali že stačí ji odpojit a připojit a stejně blbne.
Nevím , neznám to ale oni snad jo,dělají o traktorech léta tak by zkušenosti měli mít.
Já právě kostku navíc mám a hydraulika je taky nespolehlivá tak sháním informace a hledám jak to odstranit.
Nadávali že stačí ji odpojit a připojit a stejně blbne.
Nevím , neznám to ale oni snad jo,dělají o traktorech léta tak by zkušenosti měli mít.
Já právě kostku navíc mám a hydraulika je taky nespolehlivá tak sháním informace a hledám jak to odstranit.
Dílna je dílna
Pokud na něco zapomenu tak mi to prosím připomeňte.
Pokud na něco zapomenu tak mi to prosím připomeňte.