MOTORY ZETOR - obecná diskuse

Moderátor: Lukashil

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
fric
Příspěvky: 232
Registrován: pát črc 06, 2007 7:51 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#76 Nový příspěvek od fric »

co tam máš za písty a vložky???? myslím značku toho výrobku naše , poslký nebo německý KolbenShmit , a je to píst s teflonem???

Uživatelský avatar
Michal(zetor)
Příspěvky: 4231
Registrován: stř pro 12, 2007 9:19 pm
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#77 Nový příspěvek od Michal(zetor) »

maršl píše:krasa ja cu takyyyy :pohar: 8) napis mi pls kolik te prisli ty vlozky a valce a co si delal s hlavama. daval si nove pouzdra na vstriky? trysky si serizoval?

No jedna sada(vložka,píst,kroužky,čep a gumičky)stála 1140Kč s daní.Hlavy sem měl celý rozebraný nový vodítka ventylů,mrazovky,vložky vstřikovačů,frezovaly se sedla ventylů a zabrušovali se.A trysky sem dával nové.

Uživatelský avatar
Michal(zetor)
Příspěvky: 4231
Registrován: stř pro 12, 2007 9:19 pm
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#78 Nový příspěvek od Michal(zetor) »

fric píše:co tam máš za písty a vložky???? myslím značku toho výrobku naše , poslký nebo německý KolbenShmit , a je to píst s teflonem???
Sady jsou český...
22122008146.jpg

Uživatelský avatar
maršl
Příspěvky: 3012
Registrován: stř říj 17, 2007 11:03 pm
Bydliště: Kančí hory
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#79 Nový příspěvek od maršl »

diky moc a kolik este stalo to repasovani hlavy a trysky. budem totiz taky kompletne delat go motora tak chcu zhruba vedet co kolik stoji at se neleknu 8) :)
Ford 8970, Landini 125, Zetor 12145, 6945, 6045 s nakladačem, vyvážečka STS Kesla 203T, štěpkovač Eschlbock Biber 7 Trio, Kubota B 1600

Uživatelský avatar
Michal(zetor)
Příspěvky: 4231
Registrován: stř pro 12, 2007 9:19 pm
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#80 Nový příspěvek od Michal(zetor) »

maršl píše:diky moc a kolik este stalo to repasovani hlavy a trysky. budem totiz taky kompletne delat go motora tak chcu zhruba vedet co kolik stoji at se neleknu 8) :)
No tak hlavy mě nestaly vubec nic,vlastně jenoom co sem kupoval material(vodítka a mrazovky pár korun)protože hlavy sem si dělal ve škole na praxích máme tam nato vybavení.No a trysky stojej myslim kolem 300 kč/ks?Ted z hlavy nevim musel bbych se ti podívat.

Uživatelský avatar
maršl
Příspěvky: 3012
Registrován: stř říj 17, 2007 11:03 pm
Bydliště: Kančí hory
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#81 Nový příspěvek od maršl »

Michal(zetor) píše:
maršl píše:diky moc a kolik este stalo to repasovani hlavy a trysky. budem totiz taky kompletne delat go motora tak chcu zhruba vedet co kolik stoji at se neleknu 8) :)
No tak hlavy mě nestaly vubec nic,vlastně jenoom co sem kupoval material(vodítka a mrazovky pár korun)protože hlavy sem si dělal ve škole na praxích máme tam nato vybavení.No a trysky stojej myslim kolem 300 kč/ks?Ted z hlavy nevim musel bbych se ti podívat.
a tryska cela komplet co vidime nebo jen ten vnitrek, ptam sa pro upresneni. nedivej sa orientacne mi to staci
Ford 8970, Landini 125, Zetor 12145, 6945, 6045 s nakladačem, vyvážečka STS Kesla 203T, štěpkovač Eschlbock Biber 7 Trio, Kubota B 1600

Uživatelský avatar
Michal(zetor)
Příspěvky: 4231
Registrován: stř pro 12, 2007 9:19 pm
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#82 Nový příspěvek od Michal(zetor) »

maršl píše:
Michal(zetor) píše:
maršl píše:diky moc a kolik este stalo to repasovani hlavy a trysky. budem totiz taky kompletne delat go motora tak chcu zhruba vedet co kolik stoji at se neleknu 8) :)
No tak hlavy mě nestaly vubec nic,vlastně jenoom co sem kupoval material(vodítka a mrazovky pár korun)protože hlavy sem si dělal ve škole na praxích máme tam nato vybavení.No a trysky stojej myslim kolem 300 kč/ks?Ted z hlavy nevim musel bbych se ti podívat.
a tryska cela komplet co vidime nebo jen ten vnitrek, ptam sa pro upresneni. nedivej sa orientacne mi to staci

Jen vnitřek...obal sem nechal nic mu nebylo.

Uživatelský avatar
Milanhájenka
Příspěvky: 243
Registrován: pon zář 24, 2007 9:56 pm
Bydliště: Moravská Třebová

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#83 Nový příspěvek od Milanhájenka »

Vidím chlapi že v těch motorech s vrtáním 100 nebo 102 máte stále chaos. :smich: Pokusím se vám to trochu vysvětlit. Většina 69tek má na bloku za čerpadlem nálitek 6701-0121-2 a 67ky 6701-0121. Důležité je vyražené výrobní číslo které musí být ve tvaru: *6901* xxyxyyy. V tom-to případě jsou v něm vložky 102 a blok má pro ně vyrobenou větší díru i větší tu vypouklinu za čtvrtým válcem pro průtok vody. Je li tam číslo *6701*xxyxyy má vložky 100 a 102kový tam narvat nejdou, jedině by se na soustruhu stočil vnější průměr vložky o 2 mm. Což není úplně šťastné řešení a stejně aby to byl motor 6901 je třeba vyměnit vačkovou hřídel, protože 69 - 7701 mají jiné časování ventilů než 67 - 62. Viděl jsem i blok 6701 se kterým si dal někdo práci a díry pro vložky přefrézoval na vrtání 102, ale kvůli menší vypouklině docházelo u čtvrtého válce k zadírání ze zadní strany, protože mezi válcem a blokem prakticky nebylo místo pro vodu. Tak že blok na vyhození jelikož v něm 100 vložky hrkaly a 102 nechladily. Tím chci říct že pokud již číslo není orginál s hvězdama a někdo ho vybrousil, nezbývá než sundat hlavu a vložku přeměřit. Jinak pro toho kdo nemá tu zadní vypouklinu v oku je docela problém poznat o jaký motor se opravdu jedná.

Uživatelský avatar
staník
Příspěvky: 5493
Registrován: stř říj 22, 2008 6:13 am
Bydliště: U Nového Města na Mo

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#84 Nový příspěvek od staník »

Chtěl bych se zeptat jestli jde rozeznat vačka na 67 od vačky na 69 podle katalogu mají stejný čísla? :-/ Vačku ze 77 jsem viděl a ta má ostré vrcholy ale jak poznat rozdíl mezi 67/69 to nemám potuchy.
Dílna je dílna
Pokud na něco zapomenu tak mi to prosím připomeňte.

Uživatelský avatar
Milanhájenka
Příspěvky: 243
Registrován: pon zář 24, 2007 9:56 pm
Bydliště: Moravská Třebová

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#85 Nový příspěvek od Milanhájenka »

staník píše:Chtěl bych se zeptat jestli jde rozeznat vačka na 67 od vačky na 69 podle katalogu mají stejný čísla? :-/ Vačku ze 77 jsem viděl a ta má ostré vrcholy ale jak poznat rozdíl mezi 67/69 to nemám potuchy.
Katalogové číslo vačky na 6701 nevím. Ale hodím sem tabulku s časováním ventilů.
Přílohy
asování.JPG

Uživatelský avatar
Janicko777
Příspěvky: 289
Registrován: čtv pro 20, 2007 11:01 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#86 Nový příspěvek od Janicko777 »

Ahoj Milan, tu tabulku poznam a tu vacku som riesil aj ja, no dospel som k zaveru, ze v 6701 je ta ista vacka ako v 6901 a je to to iste ako 4001. V 67kovom katalogu je obj. cislo to iste ako na 4011. Tiez sme rozobrali jeden motor 6701 v povodnom stave, ktory bol v nejakom HONe myslim a porovnali vacky s 6901 a bolo to to iste. Tu zmenu casovania by som skor videl v pouzitim ineho rozvodoveho kolesa s posunutou drazkou. Este dodam, ze ta vacka by mala byt taka ista az po motor 7701.
Zetor 7745, Zetor 6718 a Zetor 25A

Uživatelský avatar
staník
Příspěvky: 5493
Registrován: stř říj 22, 2008 6:13 am
Bydliště: U Nového Města na Mo

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#87 Nový příspěvek od staník »

Ano stejná tabulka je v knížce ing Lupoměcha Zetor.Dneska jsem volal pánovi kterej dělal v Agrozetu servisáka Zetorů i do Stránecké Zhoře. Oba zdroje mi řekli abych to nechal že je to jedno.Tak nevím :-/ babo raď.
Dílna je dílna
Pokud na něco zapomenu tak mi to prosím připomeňte.

ágéem
Příspěvky: 39
Registrován: úte úno 10, 2009 1:58 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#88 Nový příspěvek od ágéem »

Janicko777 píše:Ahoj Milan, tu tabulku poznam a tu vacku som riesil aj ja, no dospel som k zaveru, ze v 6701 je ta ista vacka ako v 6901 a je to to iste ako 4001. V 67kovom katalogu je obj. cislo to iste ako na 4011. Tiez sme rozobrali jeden motor 6701 v povodnom stave, ktory bol v nejakom HONe myslim a porovnali vacky s 6901 a bolo to to iste. Tu zmenu casovania by som skor videl v pouzitim ineho rozvodoveho kolesa s posunutou drazkou. Este dodam, ze ta vacka by mala byt taka ista az po motor 7701.
:tyty: Pozor! Tak to není. Vačka je stejná pro typy 4001 - 6901, ale pro 7001 - 7701 má jiný konec s drážkou. U těchto typů je totiž mechanický snímač motohodin nahrazen elektrickým!

Uživatelský avatar
Blajda
Příspěvky: 882
Registrován: čtv led 31, 2008 1:17 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#89 Nový příspěvek od Blajda »

ágéem píše:
Janicko777 píše:Ahoj Milan, tu tabulku poznam a tu vacku som riesil aj ja, no dospel som k zaveru, ze v 6701 je ta ista vacka ako v 6901 a je to to iste ako 4001. V 67kovom katalogu je obj. cislo to iste ako na 4011. Tiez sme rozobrali jeden motor 6701 v povodnom stave, ktory bol v nejakom HONe myslim a porovnali vacky s 6901 a bolo to to iste. Tu zmenu casovania by som skor videl v pouzitim ineho rozvodoveho kolesa s posunutou drazkou. Este dodam, ze ta vacka by mala byt taka ista az po motor 7701.
:tyty: Pozor! Tak to není. Vačka je stejná pro typy 4001 - 6901, ale pro 7001 - 7701 má jiný konec s drážkou. U těchto typů je totiž mechanický snímač motohodin nahrazen elektrickým!
Ty děláš v AGM?
Zetor 3011 a 6748

Uživatelský avatar
staník
Příspěvky: 5493
Registrován: stř říj 22, 2008 6:13 am
Bydliště: U Nového Města na Mo

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#90 Nový příspěvek od staník »

Vačku ze 77 jsme měli ale ta je jiná-má ostré vrcholy skoro jako když porovnáš š 120 L a LS.
Dílna je dílna
Pokud na něco zapomenu tak mi to prosím připomeňte.

Odpovědět

Zpět na „Motory Zetor“