Avia 15, 20 , 21 - valník - vyplatí se provozovat
- buml
- Příspěvky: 1089
- Registrován: stř říj 13, 2010 7:36 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Avia 15, 20 , 21 - rada
no jak tady postupně ubíráte na tonáži , tak mu sem zachvilku doporučíte kolečka , taky to neco odveze
Záleží co potřebuješ , dodávku do 3.5 bych hledal Ducato , J5 , C25 , Boxer nebo Jumper , skříň se dá sehnat za pár korun , ale valník asi bude horší . Jednak jich tady moc není a pokud to je v dobrým stavu , tak to málokdo prodá . Já jsem měl Ducato / nosnost 1600 kg / a odtahalo neskutečný množství materiálu a když šlo do světa , tak ho koupili zedníci a u nich ještě jezdilo hafo let .
Záleží co potřebuješ , dodávku do 3.5 bych hledal Ducato , J5 , C25 , Boxer nebo Jumper , skříň se dá sehnat za pár korun , ale valník asi bude horší . Jednak jich tady moc není a pokud to je v dobrým stavu , tak to málokdo prodá . Já jsem měl Ducato / nosnost 1600 kg / a odtahalo neskutečný množství materiálu a když šlo do světa , tak ho koupili zedníci a u nich ještě jezdilo hafo let .
Každý problém má řešení , záleží jenom z kterého konce ho začnem řešit
Re: Avia 15, 20 , 21 - rada
jezdil sem skřínovým boxerem 2007 3.0hdi a to auto nemělo problém uvezt 4,2 tuny když se vešly a co vim tak předemnou jezdil i s károu na kterej byli další 1.5 tuny
malej traktorista v malým traktoru
- MILDAZETOR
- Příspěvky: 915
- Registrován: stř lis 05, 2008 7:45 am
- Bydliště: Brno
Re: Avia 15, 20 , 21 - rada
Skříní je dost, ale já bych potřeboval spíš krátký valník (něco jak je AVIA 15 - 21), ale raděj do 3,5tuny.
Máte nějaký další typ?
Máte nějaký další typ?
- zetorak jirka
- Příspěvky: 4525
- Registrován: ned pro 18, 2011 12:35 pm
- Bydliště: Hajnice OKR: Trutnov
Re: Avia 15, 20 , 21 - rada
Pak si kup Multikáru, vejde se do 3,5t uveze 2t a pěkně si poskáčeš než někam dojedeš.
Re: Avia 15, 20 , 21 - rada
MILDAZETOR: Snažili jsme ti tu poradit, na který auta se zaměřit. Zkus se dívat po inzertních serverech a občas se tam něco solidního najde. Těch valníků opravdu moc není proti skříním, takže i v inzercích jich tolik není.
Průměrná délka valníku na autě je cca 3m. Maxi verze mají 4m valník. Nebylo byl lepší koupit větší přívěsný vozík a odvezeš na něm taky dost věcí.
Průměrná délka valníku na autě je cca 3m. Maxi verze mají 4m valník. Nebylo byl lepší koupit větší přívěsný vozík a odvezeš na něm taky dost věcí.
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
- MILDAZETOR
- Příspěvky: 915
- Registrován: stř lis 05, 2008 7:45 am
- Bydliště: Brno
Avia 15, 20 , 21 - valník - vyplatí se provozovat
Kolegové mám na Vás dotaz: Vyplatí se pro soukromé účely provozovat ještě valníkovou Avii 15 (20 nebo 21) vzhledem k povinnému ručení (Jaká je cena?) a stáří těchto vozů? Jaké v tom vidíte klady a nebo zápory? Nebo je lepší jít do něčeho novějšího a menšího do 3,5T?
Dík za názory.
Dík za názory.
Re: Avia 15, 20 , 21 - valník - vyplatí se provozovat
já měl valník 1203 a už to patřilo do kategorie nákladní automobil a platil sem pojistku asi 4000 za rok, což je nehorázný, obsah byl 1.2 ,..(mimochodem na toledo 1.9 tdi platim 1900 :-) ) takže pojiska u avie bude taky pecka,..záleží taky na bodech
Re: Avia 15, 20 , 21 - valník - vyplatí se provozovat
Mám na sukromné účely A 30 sklápač platím poistku cca 300e k tomu samozrejme mýto kedže to je nad 3,5t. Ale u vás v čechách to može byt o dost iné.
Re: Avia 15, 20 , 21 - valník - vyplatí se provozovat
Otázka je, na co ji chceš používat. Má nosnost cca 15metráků, což uvezou i valníky do 3,5t. Leštěnku rozhodně neseženeš, i když to je možné, známému se to povedlo, ale většinou to budou dobité auta, do kterých budeš muset investovat. Proto se jich všichni zbavují. Spíše už zbavili.
Na toto auto musíš mít C skupinu, musíš se vyhnout placeným úsekům kvůli mýtu, a jak je to s pojištěním, to nevím, to si musíš zjistit sám po pojišťovnách. Jízdní vlastnosti - po asfaltu to jede, ale musí být suchý. Na mokru mně to hrabalo i na rovině. Z trávy mně museli tahat. Zadek auta je dost lehký.
A pak musíš mít i trpělivé sousedy, páč když trochu víc jetou Avii nastartuješ, tak ji nejen uslyší, ale tento vyvíječ dýmu i ucítí.
A jestli si chceš tento klenot pořídit, to záleží jen na tobě. Ale nejspíš se ho pak už nezbavíš, jen ho pošleš do hutí.
Na toto auto musíš mít C skupinu, musíš se vyhnout placeným úsekům kvůli mýtu, a jak je to s pojištěním, to nevím, to si musíš zjistit sám po pojišťovnách. Jízdní vlastnosti - po asfaltu to jede, ale musí být suchý. Na mokru mně to hrabalo i na rovině. Z trávy mně museli tahat. Zadek auta je dost lehký.
A pak musíš mít i trpělivé sousedy, páč když trochu víc jetou Avii nastartuješ, tak ji nejen uslyší, ale tento vyvíječ dýmu i ucítí.
A jestli si chceš tento klenot pořídit, to záleží jen na tobě. Ale nejspíš se ho pak už nezbavíš, jen ho pošleš do hutí.
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
- MILDAZETOR
- Příspěvky: 915
- Registrován: stř lis 05, 2008 7:45 am
- Bydliště: Brno
Re: Avia 15, 20 , 21 - valník - vyplatí se provozovat
No co jsem se díval, tak ty Avie jsou tak od 10 do 20tisíc oproti dodávkám - valníkům ( 35 a víc tisíc.). Měl bych to na dovoz materiálu na opravu RD a kolem baráku. Mám sice vozík za auto,ale né na vše je to dostatečně velký.
Re: Avia 15, 20 , 21 - valník - vyplatí se provozovat
Či sa ti to vyplatí, musíš vedieť len ty sám.
Ja mám V3Sku na papieroch, a nevyplatí sa mi to. Preto musím urobiť občas dáku furmanku, aby si V3Ska na seba zarobila. Náklady sú každý rok STK a EK a poistka 500 eur. Plus údržba.
Teraz pri výstavbe ranča už konečne bude užitočná. Kúpil som k nej aj bagrík, a tak môžem doma robiť, keď mám čas ja, a nie všetci ostatný.
Prevádzkovať áviu nie je až tak nákladné. Spotreba prijatelnejšia, a tak ju určite využiješ aj na menšie frnkanie. A aj susedia budú každú chvílku dačo potrebovať. Ešte je fajn, aby si vedel naložiť ťažšie veci. Preto buď hydraulické čelo, kontajner, či dáku lahkú ruku.
Druhá možnosť kúpiť väčší vozík. Ak je v dome auto na ťahanie.
Ja mám V3Sku na papieroch, a nevyplatí sa mi to. Preto musím urobiť občas dáku furmanku, aby si V3Ska na seba zarobila. Náklady sú každý rok STK a EK a poistka 500 eur. Plus údržba.
Teraz pri výstavbe ranča už konečne bude užitočná. Kúpil som k nej aj bagrík, a tak môžem doma robiť, keď mám čas ja, a nie všetci ostatný.
Prevádzkovať áviu nie je až tak nákladné. Spotreba prijatelnejšia, a tak ju určite využiješ aj na menšie frnkanie. A aj susedia budú každú chvílku dačo potrebovať. Ešte je fajn, aby si vedel naložiť ťažšie veci. Preto buď hydraulické čelo, kontajner, či dáku lahkú ruku.
Druhá možnosť kúpiť väčší vozík. Ak je v dome auto na ťahanie.
V3S S3 HR3001, Bielorus EO 2621, Gaz 69, PK26, Patrol GR, MT365, HDJ80...
http://www.4x4nazory.sk
http://www.4x4nazory.sk
Re: Avia 15, 20 , 21 - valník - vyplatí se provozovat
já bych šel do dodávky neplatí pro tebe žádný omezení, mýto neplatíš, spotřeba dost podobná osobáku ...
malej traktorista v malým traktoru
Re: Avia 15, 20 , 21 - valník - vyplatí se provozovat
co se týče ergonomie, spotřeby, smradu a ceny provozu, myslím, že není nic horšího než Avie. Kdysi nic jiného nebylo, ale teď je malých náklďáčků plno.
Re: Avia 15, 20 , 21 - valník - vyplatí se provozovat
kdyby vsechen svetovej sprad skodil, tak jako smrad avie,skáčou tady raci po oknech i dneska...
60. léta strojově dobrý
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
Re: Avia 15, 20 , 21 - valník - vyplatí se provozovat
A už máš něco vybraného?
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.