Myslíš, že se Ti vyplatí koupit traktor, na který nebudeš moci mít doklady a nebude na značkách? Až to budeš prodávat, myslíš, že to prodáš za cenu traktoru na značkách? Myslím, že ne. A mít nový traktor beze značek, to jsou podle mně vyhozený peníze. A jednou poznáš, že ty značky potřebuješ. Nebudeš jen jezdit na zahrádce kolem baráku, a ty značky budou moc chybět.FERI69 píše:Zdravím
uvažujem , že so nechám poslať traktor priamo, z Číny. Rátam s výkonom cca 25 HP. Viac menej si ho chcem kúpiť ako hobby, nepotrebujem a nechcem ho prihlásiť na čísla a dúfam, že sa vyhnem problémom s reklamáciami. Vyberám model, s čo najlepšími referenciami. Potrebujem sa postarať o nejaké záhrady cca 50 árov, mulčovať, kosiť, nejaké políčka so zemiakmi, sem tam na drevo do lesa..... . Ak neušetrím minimálne 3000,- € oproti oficiálnym dovozcom, tak do importu nepôjdem. Testujem exportérov na ceny a vyberám si podľa referencii, na základe ktorých sa rozhodujem medzi značkami FOTON TE 254 A Mahindra MFS-254. Zatail mám ponbuku na Mahindru na 8080,- USD / 6000 €. BEz kabíny. Cena je s dopravou do Bratislavy a bez DPH. Čakám ešte na ponuku na FOTON.
Myslíte, žeby sa dalo ušetriť, ak by som vyberal model, ktoré nemajú europske certifikáty? Valmi sa v nich nevyznám, asi COC... Nebolo by to na úkor kvality?
Máte už niekto skúsensoť?
Čo si o tom myslíte?
Radši si zaplať víc euro za traktor s certifikací a značkama, budoucnost ti řekne, že jsi udělal dobře. Proč si myslíš, že všichni kluci ze slovenska se tu snaží dát své tovární stroje na značky?
Koupě traktoru je jen tvá věc, ale traktor se nenakupuje na pár let. Tak to zkus ještě promyslet. Já ti do toho nechci mluvit, jen myslím, že u koupi takové věci je dobré přemýšlet hodně dopředu, k čemu ho budeš používat a že je mít lepší traktor, s kterým se nemusíš bát na silnic.