Tome promiň, bez urážky, ale mě se to dotklo. Navrhl sem konkrétné alternetivu, a ty tu plácneš nějaký obecný kecy že máme najít náhradu. Tak nám ji na tu MFD 19 najdi, já sem ji nenašel. Navíc to není Wildtec ale Wiltec a pokud sem se díval správně tak nemá v nabídce modely s vyvedeným zprátečkovým hřídelem. Trochu mě to nasralo, ale jinak všechno dobrý.Tom píše:Co se týče náhrady motoru tak to jsou blbé kecy, že tam něco nesedí. Najdi si na internetu technickou specifikaci svého motoru, hlavně rozměry. Zajímají tě rozměry děr na upevnění motoru (na podstavě), výška klikové hřídele nad zemí a její průměr. Podle těhle údajů nalezneš motor, který tam bude pasovat, a nemusí to být ani drahý Briggs, jsou i levnější varianty viz Wildtec apod. Všichni ty motory dělají stejné aby byly zaměnitelné.
Mountfield MS 19
Moderátor: DYK
Re: Mountfield MS 19
Re: Mountfield MS 19
Omlouvám se, nemyslel jsem to špatně. Jenom vím co v Mountfieldu na lidi zkouší, aby se vykašlali na staré mašiny a koupili si novou. Strýc má od nich sekačku a dává to na ty jejich posézonní kontroly. To, co by udělal v dílně na ponku za jedno odpoledne s tím že by vyměnil co je potřeba za pár korun, tak za to si naúčtují velké prachy za zbytečné úkony, které bůh ví jestli udělali. To je ale jeho věc, to není předmětem příspěvku.
Kdyby chtěli, tak se snažili nějakou alternativu najít. To, že tenhle konkrétní motor má hřídel na zpátečku jsem nevěděl, vím, že nějaké MTF je mají jiné ne, bohužel teď nemám čas na netu hledat informace k tomu co potřebuju sám, takže jsem se nedíval ani na ten motor a jeho alternativy.
Na tom nebylo nic nekonkrétního. Konkrétně jsem poradil, podle čeho motor vybírat. Samozřejmě, nebýt hřídelky na zpátečku, bylo by to jednodušší. Taky jsem napsal, že není jenom drahý Briggs, že se dají pořídit i jiné motory. Za překlep se omlouvám, komu se to někdy nestalo...
Jenom jsem chtěl přispět do diskuse a třeba tím pomoct. Jsem za blbce, čímž se omlouvám, už to dělat nebudu
Kdyby chtěli, tak se snažili nějakou alternativu najít. To, že tenhle konkrétní motor má hřídel na zpátečku jsem nevěděl, vím, že nějaké MTF je mají jiné ne, bohužel teď nemám čas na netu hledat informace k tomu co potřebuju sám, takže jsem se nedíval ani na ten motor a jeho alternativy.
Na tom nebylo nic nekonkrétního. Konkrétně jsem poradil, podle čeho motor vybírat. Samozřejmě, nebýt hřídelky na zpátečku, bylo by to jednodušší. Taky jsem napsal, že není jenom drahý Briggs, že se dají pořídit i jiné motory. Za překlep se omlouvám, komu se to někdy nestalo...
Jenom jsem chtěl přispět do diskuse a třeba tím pomoct. Jsem za blbce, čímž se omlouvám, už to dělat nebudu
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
Re: Mountfield MS 19
tak se hned neurážej to bych nechtěl, i já sem tě špatně pochopil, někdy se to z příspěvku těžko luští. Jás e taky omlouvám že sem tak vyjel, jen mě podráždilo že si psal že stačí sehnat náhradu. Ono to opravdu není jednoduchý. Myslíms i že hledat umím a nakonec sem musel koupit BS. Takže jak sem psal, všechno dobrý a nezlob se
Re: Mountfield MS 19
Mě nedošla ta hřídelka....
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
- pavoucek
- Příspěvky: 290
- Registrován: pát úno 12, 2010 10:45 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mountfield MS 19
.................. Ono to opravdu není jednoduchý........................
Já právě přemýšlím o té převodovce z důvodu, že do budoucna bude nutná výměna motoru a i když ten BS vydržel toho hodně a musel jsem ho jednou už spravovat (přepouzdrovat), tak určitě budu hledat levnější alternativu třebas i celou: http://www.jipos.cz/component/virtuemar ... ct_id=2314. Nářadí, kola, atd si můžeš upravit z MS
Já právě přemýšlím o té převodovce z důvodu, že do budoucna bude nutná výměna motoru a i když ten BS vydržel toho hodně a musel jsem ho jednou už spravovat (přepouzdrovat), tak určitě budu hledat levnější alternativu třebas i celou: http://www.jipos.cz/component/virtuemar ... ct_id=2314. Nářadí, kola, atd si můžeš upravit z MS
Zakon automechanika: Kazde naradi se v urcitou chvili promeni v kladivo.
Re: Mountfield MS 19
No nevím jak stejná to bude náhrada. Řekl bych, že je to spíše subtilní jednoúčelák.
Když náhrada za Mtf pro ty co jsou s řemeny zžití a mají nějaké to příslušenství pak snad třeba http://zahradni-technika.stavba-stroje. ... t610e.html
Kdo se tomu chce nejdřív podívat prošku po "střevech" http://www.vari.cz/res/data/073/008609.pdf nebo http://www.vari.cz/res/data/073/008608.pdf
Když náhrada za Mtf pro ty co jsou s řemeny zžití a mají nějaké to příslušenství pak snad třeba http://zahradni-technika.stavba-stroje. ... t610e.html
Kdo se tomu chce nejdřív podívat prošku po "střevech" http://www.vari.cz/res/data/073/008609.pdf nebo http://www.vari.cz/res/data/073/008608.pdf
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Mountfield MS 19
Potřeboval bych prosím inspiraci, jak na větší řemenici. Dvoububnovka jede příliš rychle a tohle by bodlo. Taky jestli někdo nedělal úpravu náhonu bubnů, protože často nože do sebe mlátí, když jsou na sobě závislé jen spojením klíňákem, který různě může proklouznout. Asi by to chtělo náho řetězem, či zubatým klíňákem? Pokud bych to předělal na 6 ks žabek, tak si to v tomhle systému neumím představit. To bych musel jen vyměňovat rozmlácené žabky často dřív, než něco poseču. Další úpravu bych viděl v tom, že jsou bubny spojeny dole, kde se to pak ucpává trávou. Jedná se o typ MS-06. Myslím, že novější už to tak blbě vymyšlený nemaji. Díky.Dvordy píše:Co se týká originál dvojbubnovky, tak jsme nechávali dělat větší řemenici na motoru, aby to mělo větší otáčky a ještě jsme přidávali další žabky na bubny. Teď má každý buben 6 ks žabek.
Re: Mountfield MS 19
Zdravim byl bych taky vděčnej za nějaký konkrátní rady cose týče 2bubnovky na MS 19 dnes sem nechal vytořit řemenici o pruměru 80 jako je na odstředivý spojce na sekačce ale nevim jak to bude fungovat i když teoretycky by mělo bejt na bubnu 2000 ot/min což je napsaný na krytech a s těmyhle převody by to tak mělo i bej.V moundfíldu mi nabídli řemenici o pruměru 70 mm což je 2 varianta pro MS 19 ale to si myslim že je nedostatečný jetli máte někdo jiný zkušenost rád si jí vyslechu,co se týče potkávání žabek taky mam tenhle problem tak sem zkusil spodní kotouč v místě žabek jemně vyhnoud dolu a ono ejhle vůle se zvěčila a žabky na sebe nedošáhnou ale musí bej dotažený nakrev ty šrouby na kterejch jsou přimontovaný,no a co se týče ucpávání jetli se to teda ucpává ještě sem s tim nesekal tak bych tam a asi to i udělam navařim za každou žabku plíšek,teda konkrétně na ten válcovej buben aby to dělalo vítr a tu trávu to snadněc prohodilo mezi bubnama,velký 4 bubnový rotačky za traktor to maj takle vyřešený a funguje jim to je pravda že ony nemaj spojený bubny dole těma plazama,ale jinej nápad mě nenapadá pokud někdo máte něco osvěčenýho tak poradte prosím at nevymejšlíme už vymyšlené.
Proč ta nafta musí bejt tak drahá!
- Atlan
- Příspěvky: 9587
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mountfield MS 19
Keby si dal foto toho zazraku aj remenoveho prevodu na tych bubnoch, skor by sa dalo poradit co a ako. Existuju remene zo zubami.....
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: Mountfield MS 19
To je nápad!! Špatné řešení originálu vylepšit o ještě horší řešení s ozubeným řemenem, který nesnáší proměnnou zatěžovanost a díky jí, má mizernou životnost plus cena. Zahradní traktůrky Arojet z Jičína používají "časovaného" pohonu nožů. Majitelé by mohli vyprávět, co se jim honí v hlavě, když platí nový řemen. Jiné firmy používají natočení sečení aby nedocházelo k nedosečeným proužkům a funguje to na normální klíňáky taky.
Dvoububnovky z Mf, mají jeden buben, nebo mají mít jeden buden nepatrně víš, právě aby se nepotkávaly nože. Ucpávání je míněno určitě malou průchodností hmoty mezi bubny. Bubny jsou průměrově malé a moc místa mezi nima není, proto pomůže navaření Lprofilu ale na "nohy" dubnů. Prostě aby to fungovalo jako lopatky, které ženou hmotu za stroj. Tento problém je hlavně při prvních sečích, kdy je hmoty nejvíc.
Dvoububnovky z Mf, mají jeden buben, nebo mají mít jeden buden nepatrně víš, právě aby se nepotkávaly nože. Ucpávání je míněno určitě malou průchodností hmoty mezi bubny. Bubny jsou průměrově malé a moc místa mezi nima není, proto pomůže navaření Lprofilu ale na "nohy" dubnů. Prostě aby to fungovalo jako lopatky, které ženou hmotu za stroj. Tento problém je hlavně při prvních sečích, kdy je hmoty nejvíc.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Mountfield MS 19
Zdravím všechny,tady je ukázka z dnešního dne, kdy jsem plnil dvě kubíkové nádrže vodou na zalévání záhonků na zahradě, jelikož tam není studna vozím vodu z nedalekého rybníka.Na kárku se mi vejdou 3sudy po 200lt,jeden sud naplním za 5minut.
Po cca 100m je opět vyprázdním do nádrží a vracím se k rybníku.
Doufám,že už nezamrzne a tak se chystám pomalu sázet brambůrky.
Do motoru leju míň oleje M6ad , častěji kontroluji množství a kouří podstatně slaběji. Docela jsem zvědav, jak dlouho motor ještě vydrží.
Po cca 100m je opět vyprázdním do nádrží a vracím se k rybníku.
Doufám,že už nezamrzne a tak se chystám pomalu sázet brambůrky.
Do motoru leju míň oleje M6ad , častěji kontroluji množství a kouří podstatně slaběji. Docela jsem zvědav, jak dlouho motor ještě vydrží.
MT8-070MINI motor BS11Hp I/C 1992
MFD-019 motor BS5Hp 1994
MFD-019 motor BS5Hp 1994
Re: Mountfield MS 19
ja nevidím problém vo výmene motora keď sa pozriete na súčasnú príručku MS 07 http://static.mountfield.cz/sk/prilohy/ ... 7_2010.pdf tak je tam vidieť že spiatočka je riešená pomocnou kladkou takže podla mňa je jednoduchšie kúpiť nejaký lacný motor trebárs aj naftoví a prirobiť tam tu kladku vždy to bude lepšie riešenie ako kriesiť ten starý a lacnejšie ako kupovať origilálku ktoré sa už možno ani nevyrábajú
ja mam takú skúsenosť že ten spiatočkoví remen sa dosť prehrieval a dokonca na našej MS bola veľká plechová remenica tak zle vylisovaná že na remeňovej drážke chýbala (s pohľadu vodiča) pravá kužeľová plocha a tím sa ten remen všelijak krútil
ja mam takú skúsenosť že ten spiatočkoví remen sa dosť prehrieval a dokonca na našej MS bola veľká plechová remenica tak zle vylisovaná že na remeňovej drážke chýbala (s pohľadu vodiča) pravá kužeľová plocha a tím sa ten remen všelijak krútil
kto nič nerobí,nič nepokazí
Re: Mountfield MS 19
texi píše:Zdravím všechny,tady je ukázka z dnešního dne, kdy jsem plnil dvě kubíkové nádrže vodou na zalévání záhonků na zahradě, jelikož tam není studna vozím vodu z nedalekého rybníka.Na kárku se mi vejdou 3sudy po 200lt,jeden sud naplním za 5minut.
Po cca 100m je opět vyprázdním do nádrží a vracím se k rybníku.
Doufám,že už nezamrzne a tak se chystám pomalu sázet brambůrky.
Do motoru leju míň oleje M6ad , častěji kontroluji množství a kouří podstatně slaběji. Docela jsem zvědav, jak dlouho motor ještě vydrží.
Tak tohle je vážně špička poprosím nafotit podrobněji a co to je za čerpadlo,děkuju
Re: Mountfield MS 19
Jak se na to tak dívám,není to klasické čerpadlo z darlinku?
- Atlan
- Příspěvky: 9587
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mountfield MS 19
Zeby SVA32
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.