Svářecí technika
- slavo63
- Příspěvky: 225
- Registrován: pon srp 03, 2009 3:52 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Svářecí technika
čo poviete na tento invertor? na bezne domace prace arc160 mini
Re: Svářecí technika
tak to je jenže ty s hranatým se vyráběli nejdřív takže ted jim už většinou uplynula 40let životnostkenybz píše:hoši minulý týden jsem volal do firmy co servisuje hasičáky a je jedno jaký má podstavec nesmí být starší víc jak 40 roků pak je možné udělat revizi cca 300 no a pak možete plnit o 106 při revizi vám možů napřání vymontovat trubku co je v hasičáku aby nešla kapalná složka CO2 do svářečky
malej traktorista v malým traktoru
- slavo63
- Příspěvky: 225
- Registrován: pon srp 03, 2009 3:52 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Svářecí technika
Nikto ho nema?
- Atlan
- Příspěvky: 9581
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Svářecí technika
skus pohladat na svarfore.cz
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: Svářecí technika
Už s ňou varíme dva roky a zatiaľ ide. Jediný problém bol, že sa odpálil + kábel od klieští, asi bol slabšie dotiahnutý. Odvtedy nič.
Myslím, že na doma bohate stačí. Ešte sa mi ju nepodarilo prehriať a to ani v lete.
Myslím, že na doma bohate stačí. Ešte sa mi ju nepodarilo prehriať a to ani v lete.
- exot
- Příspěvky: 3808
- Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
- Bydliště: Český ráj 294 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Svářecí technika
http://www.svarforum.cz/forum/viewtopic.php?id=2810
Co se běžných svářečských prací bych sice volil gamu ale i tenhle vám udělá službu jen případné problémy bude asi větší problém řešit než českých invertorů.
Co se běžných svářečských prací bych sice volil gamu ale i tenhle vám udělá službu jen případné problémy bude asi větší problém řešit než českých invertorů.
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Re: Svářecí technika
Zdravím všetkých, mám v pláne kupovať CO2 zvaračku. Rozmýšľam nad kúpou Formig 249, jedinú nevýhodu v nej vidím, že nemá plynulú napäťovú reguláciu. Čo mi nato poviete? Nie som na 100% rozhodnutý nad jej kúpou, ak by mi niekto vedel poradiť aj nejakú inú zváračku nebudem proti. Uvažoval som aj nad http://www.rucne-naradie.sk/telwin-digi ... s-produktu alebo aj silnejšiu verziu s rozsahom do 320A. Ďakujem
UNI-systém MT7-055
- exot
- Příspěvky: 3808
- Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
- Bydliště: Český ráj 294 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Svářecí technika
Nevýhoda to žádná není je to vlastnost takřka všech Mig Mag automatu s odbočkovým transformátorem.V reálu to na 99,99% nevadí
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Re: Svářecí technika
Zdravím , chci ted kupovat svářečku , mám vyhlídlou tuhle http://www.omc.cz/omi-336 myslíte že bude stačit ? sváření občas plechy 15 mm , pásoviny atd prostě na doma děkuji za odpovědi
Zetor 6718 , Zetor 6945 , Zetor 7341 , New holland Tl 90 , Valtra N 141
- exot
- Příspěvky: 3808
- Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
- Bydliště: Český ráj 294 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Svářecí technika
Na to jsi se tady už ptal pokud se nepletu ve vlákně o soustruzích.Takže ještě jednou ano na to co potřebuješ ta svářečka stačit bude.Co se pruvaru týká použij čisté CO2.Pokud chceš mužeme to probrat podrobněji.Samozřejmě záleží na více věcech nejen výkonu svářečky a jejím zatěžovateli ale i na použitem pruměru přídavného materiálu(pruměr drátu) ochranném plynu, teplotě druhu čistotě tloustce základního materiálu a v neposlední řadě nastavení svářečky a zručnosti a schopnostech svářeče.
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Re: Svářecí technika
Ano, ano ptal , ale tam se to né každému líbil můj dotaz
Jinak drát zvolím 1 ku takže teda snad něco pořidí
Jinak drát zvolím 1 ku takže teda snad něco pořidí
Zetor 6718 , Zetor 6945 , Zetor 7341 , New holland Tl 90 , Valtra N 141
- exot
- Příspěvky: 3808
- Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
- Bydliště: Český ráj 294 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Svářecí technika
Pri kazdem dvourocnim prezkouseni na EN svarim plech tloustky12 mm dratem prumeru 1mm je to svar V na 3 vrstvy jak nalezato tak i stoupacku svary jdou pak na mechanicke zkousky.Svarecka nejaky starsi migatronic 250.V posledn dobe jsem varil skrin prevodovky z 15 plechu 1.2 drat same koutaky 10-14 sprchou ,rozstrik minimalni lehce odstranitelny rostrik, vse na jednu vrstvu cca 300A 30V coz je energie oblouku cca 9 kw nastesti mam vodou chlazeny horak .No v realu se to mnohdy (hlavne kdyz je kvalt a v mnohych podnicich kdyz jsou sefove nenazrani a nebo svareci prasata) svarecka i dost vomasti tak jak by to i mnohdy nema byt.
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Re: Svářecí technika
Chtěl bych se zeptat ohledně sváření nerezu. Je nějaká možnost, jak uspokojivě svářet nerez s COčkem ? Nerezový drát je jasný, co dál ? Argon místo CO ? Nejde mi o nějaké extra pevné nebo namáhané sváry, optická nedokonalost taky nevadí (počítám s broušením/leštěním), typický příklad co bych třeba potřeboval je nádoba na vodu typu expanzka nebo třeba ochranný rám na auto.
- exot
- Příspěvky: 3808
- Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
- Bydliště: Český ráj 294 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Svářecí technika
Takže obecně Nerez je nerez proto že obsahuje hodně chromu (oxidy chromu zajišťují nerezovost) a minimum uhlíku (chrom s uhlíkem tvoří karbidy chromu které jsou tvrdé křehké a korodují) takže na svár nic moc.pokud chcete nerez svářet Mig metodou pak samozřejmě drátem na nerez a ochraný plyn argon + nějaké procento kyslíku (třeba innomaxx) .Pokud by jste použili čisté CO2 nebo směsný plyn s více než cca 2% CO pak bude docházet ke kontaktu CO2 se svarovým kovem a obloukem k přechodu uhlíku do svaru a vznikáním výše zmíněných karbidů. Takto vzniklý svár nebude nerezový a hlavně neznámých vlastností.Pokud chcete svářet nerez v ochranné atmosféře CO2 lze použít trubičkový drát,Mrkněte na svarforum.cz
Expanzní nádobu nedělejte z nerezu raději si kupte expanzomat vyjde to levněji a hlavně třeba 17241 je choulostivá na chlor který je ve vodě a bude docházek k dulkové korozi kromě jiného i díky vyšším teplotám které ji urychlí.Dají se samozřejmě použít i nerezi které nejsou na chlor tak citlivé ale samozřejmě dražší.Ochranný rám bych raději vařil tigem (perfektní kontrola nad svářecím procesem).
Expanzní nádobu nedělejte z nerezu raději si kupte expanzomat vyjde to levněji a hlavně třeba 17241 je choulostivá na chlor který je ve vodě a bude docházek k dulkové korozi kromě jiného i díky vyšším teplotám které ji urychlí.Dají se samozřejmě použít i nerezi které nejsou na chlor tak citlivé ale samozřejmě dražší.Ochranný rám bych raději vařil tigem (perfektní kontrola nad svářecím procesem).
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Re: Svářecí technika
Díky za vhled do problematiky Ještě se zeptám, ten innomaxx je teda směsný plyn Argon+O2 ? Je to nějaká specialita nebo ho budou mít normálně tam kde plní flašky CO2 ?
A druhá věc, ta expanzka byla jeden příklad, další co mě zajímá tak pokud bych chtěl z nerezu svařit tělěso předehřevu do auta .. jak bude nerez a sváry odolávat fridexu (na bázi ethylenglykolu) ? Má cenu se tím zabývat nebo to prostě uvařit z klasické oceli ?
A druhá věc, ta expanzka byla jeden příklad, další co mě zajímá tak pokud bych chtěl z nerezu svařit tělěso předehřevu do auta .. jak bude nerez a sváry odolávat fridexu (na bázi ethylenglykolu) ? Má cenu se tím zabývat nebo to prostě uvařit z klasické oceli ?