Přestavba PF-62 na 63D

Vari, Terra, PF aj.

Moderátor: DYK

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Ladislav Bém
Příspěvky: 214
Registrován: sob říj 23, 2010 8:41 am
Bydliště: Štěpkov

Přestavba PF-62 na 63D

#1 Nový příspěvek od Ladislav Bém »

Chlapy,mám prozbu nemá někdo zkušenosti s montáží motoru 1D80 do pf 62.Origo přírubu asi neseženu,tak jí budu muset vyrobyt a ani nevím jak se upravuje stetrvák a tak.Děkuju za rady

Tady je moje mašina
Obrázek

brichatec
Příspěvky: 57
Registrován: ned dub 11, 2010 12:57 pm
Bydliště: Humpolec

Re: Přestavba PF-62 na 63D

#2 Nový příspěvek od brichatec »

Těžko seženeš přírubu .Spíš bude přicházet v úvahu její výroba .šikovný soustružník ti ji určitě vyrobí a nebo pokud máš soustruh tak sám.Polotovar budeš potřebovat průměr min 330mm v něm později přijde zhotovit díra 210 mm,to vsi potom přesně doměříš na převodovce.A hlavně tloušťka toho polotovaru je 60mm.Ahoj

Uživatelský avatar
Ladislav Bém
Příspěvky: 214
Registrován: sob říj 23, 2010 8:41 am
Bydliště: Štěpkov

Re: Přestavba PF-62 na 63D

#3 Nový příspěvek od Ladislav Bém »

brichatec píše:Těžko seženeš přírubu .Spíš bude přicházet v úvahu její výroba .šikovný soustružník ti ji určitě vyrobí a nebo pokud máš soustruh tak sám.Polotovar budeš potřebovat průměr min 330mm v něm později přijde zhotovit díra 210 mm,to vsi potom přesně doměříš na převodovce.A hlavně tloušťka toho polotovaru je 60mm.Ahoj
Myslíš že by to nešlo z roury a dvouch plechovejch plátů,páč takovou desku asi těžko seženu.

brichatec
Příspěvky: 57
Registrován: ned dub 11, 2010 12:57 pm
Bydliště: Humpolec

Re: Přestavba PF-62 na 63D

#4 Nový příspěvek od brichatec »

Takhle vypadá ta vyrobená příruba http://postimage.org/image/rr809hf9j/ a http://postimage.org/image/m8p7rl1q9/, motor 1D80 má cca 100kg, nutno zhotovit dostatečně tuhé.Jestli máš možnost sem dát foto motoru tak sem dej foto ze strany setrváku

Uživatelský avatar
Ladislav Bém
Příspěvky: 214
Registrován: sob říj 23, 2010 8:41 am
Bydliště: Štěpkov

Re: Přestavba PF-62 na 63D

#5 Nový příspěvek od Ladislav Bém »

brichatec píše:Takhle vypadá ta vyrobená příruba http://postimage.org/image/rr809hf9j/ a http://postimage.org/image/m8p7rl1q9/, motor 1D80 má cca 100kg, nutno zhotovit dostatečně tuhé.Jestli máš možnost sem dát foto motoru tak sem dej foto ze strany setrváku
Pro motor mám teprav jet,ale dnes m i psal pán,co mí nabízí motor i s přírubou a spojkou za 10 litru,tak to asi vemu

brichatec
Příspěvky: 57
Registrován: ned dub 11, 2010 12:57 pm
Bydliště: Humpolec

Re: Přestavba PF-62 na 63D

#6 Nový příspěvek od brichatec »

No já za něj dával sedm a půl a pán mi ho předvedl v chodu a dal mi na něj záruku.

chobotek
Příspěvky: 11688
Registrován: ned lis 07, 2010 3:50 pm
Bydliště: Hohenelbe

Re: Přestavba PF-62 na 63D

#7 Nový příspěvek od chobotek »

To bych ještě zvážil. Vzhledem k tomu, že PFD-63 se objevuji v inzerci okolo 8-12tis (ano, někteří si neváhají říct o 20), mohlo by se zdát výhodnější ji koupit a prodat PF-62. Budeš to mít včetně stranových brzd a závaží na klečích.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.

Uživatelský avatar
Ladislav Bém
Příspěvky: 214
Registrován: sob říj 23, 2010 8:41 am
Bydliště: Štěpkov

Re: Přestavba PF-62 na 63D

#8 Nový příspěvek od Ladislav Bém »

chobotek píše:To bych ještě zvážil. Vzhledem k tomu, že PFD-63 se objevuji v inzerci okolo 8-12tis (ano, někteří si neváhají říct o 20), mohlo by se zdát výhodnější ji koupit a prodat PF-62. Budeš to mít včetně stranových brzd a závaží na klečích.
Oběvují,to máš pravdu,ale hodně vzácně a když,tak jsou hned pryč.Jak jsi to myslel s těma brzdama,já ji bržděnou mám,nebo měla 63 na každý kolo brzdu zvlášť???

chobotek
Příspěvky: 11688
Registrován: ned lis 07, 2010 3:50 pm
Bydliště: Hohenelbe

Re: Přestavba PF-62 na 63D

#9 Nový příspěvek od chobotek »

V inzerci jsem jich viděl dost, člověk na to narazí, když hledá něco jiného, třeba díly na 1D80. Zkus si dát inzerát tu do sekce koupím, třeba ti tam pak někdo, kdo na ni narazí, pošle odkaz.
PF-63 má na každé kolo zvlášť páčku s aretací.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.

zelenac
Příspěvky: 2112
Registrován: sob srp 29, 2009 9:11 am
Bydliště: LM a castejsie kamio

Re: Přestavba PF-62 na 63D

#10 Nový příspěvek od zelenac »

Ten naftak bude mat asi aj silnejsie kolesa v prevodoch a aj portaly ma otocene nadol,takze ma vyssi podvozok.Tiez by som to radsej riesil vymenou celej frezy.

chobotek
Příspěvky: 11688
Registrován: ned lis 07, 2010 3:50 pm
Bydliště: Hohenelbe

Re: Přestavba PF-62 na 63D

#11 Nový příspěvek od chobotek »

Ne, stroje jsou identické, PFD má navíc tu zmiňovanou mezipřírubu.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.

Uživatelský avatar
Ladislav Bém
Příspěvky: 214
Registrován: sob říj 23, 2010 8:41 am
Bydliště: Štěpkov

Re: Přestavba PF-62 na 63D

#12 Nový příspěvek od Ladislav Bém »

zelenac píše:Ten naftak bude mat asi aj silnejsie kolesa v prevodoch a aj portaly ma otocene nadol,takze ma vyssi podvozok.Tiez by som to radsej riesil vymenou celej frezy.
Pleteš si to s TJ-6,ta má portáli jak Tk,ty PF 1/2/3D maj převodovky stejný,jen 1 je bezbrzd

zelenac
Příspěvky: 2112
Registrován: sob srp 29, 2009 9:11 am
Bydliště: LM a castejsie kamio

Re: Přestavba PF-62 na 63D

#13 Nový příspěvek od zelenac »

V tom pripade sa omluvam a hambim.Ale preco potom ked sa da do 62ky ten naftovy motor,tak rychlost spadne na polovicu?Alebo ma prevod do rychla v tom medzikuse?

Uživatelský avatar
Atlan
Příspěvky: 9587
Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
Bydliště: Košice-okolie
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba PF-62 na 63D

#14 Nový příspěvek od Atlan »

Zeby ten dizel mal mensie max otacky.....
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.

zelenac
Příspěvky: 2112
Registrován: sob srp 29, 2009 9:11 am
Bydliště: LM a castejsie kamio

Re: Přestavba PF-62 na 63D

#15 Nový příspěvek od zelenac »

Naskor to bude tak :) ,len potom nechapem,ze origo naftova PFka ide rovnako rychlo ako benzinova,aj ked motor toci polovicu :-/ .Ked su rovnake prevodovky.Takze,bud to rovnake prevody nema,alebo ma,ale za motorom musi byt este prevod do rychla.

Odpovědět

Zpět na „Traktory sériové výroby - jednoosé frézy“