Přestavba PF-62 na 63D
Moderátor: DYK
- Ladislav Bém
- Příspěvky: 214
- Registrován: sob říj 23, 2010 8:41 am
- Bydliště: Štěpkov
Re: Přestavba PF-62 na 63D
Těžko seženeš přírubu .Spíš bude přicházet v úvahu její výroba .šikovný soustružník ti ji určitě vyrobí a nebo pokud máš soustruh tak sám.Polotovar budeš potřebovat průměr min 330mm v něm později přijde zhotovit díra 210 mm,to vsi potom přesně doměříš na převodovce.A hlavně tloušťka toho polotovaru je 60mm.Ahoj
- Ladislav Bém
- Příspěvky: 214
- Registrován: sob říj 23, 2010 8:41 am
- Bydliště: Štěpkov
Re: Přestavba PF-62 na 63D
Myslíš že by to nešlo z roury a dvouch plechovejch plátů,páč takovou desku asi těžko seženu.brichatec píše:Těžko seženeš přírubu .Spíš bude přicházet v úvahu její výroba .šikovný soustružník ti ji určitě vyrobí a nebo pokud máš soustruh tak sám.Polotovar budeš potřebovat průměr min 330mm v něm později přijde zhotovit díra 210 mm,to vsi potom přesně doměříš na převodovce.A hlavně tloušťka toho polotovaru je 60mm.Ahoj
Re: Přestavba PF-62 na 63D
Takhle vypadá ta vyrobená příruba http://postimage.org/image/rr809hf9j/ a http://postimage.org/image/m8p7rl1q9/, motor 1D80 má cca 100kg, nutno zhotovit dostatečně tuhé.Jestli máš možnost sem dát foto motoru tak sem dej foto ze strany setrváku
- Ladislav Bém
- Příspěvky: 214
- Registrován: sob říj 23, 2010 8:41 am
- Bydliště: Štěpkov
Re: Přestavba PF-62 na 63D
Pro motor mám teprav jet,ale dnes m i psal pán,co mí nabízí motor i s přírubou a spojkou za 10 litru,tak to asi vemubrichatec píše:Takhle vypadá ta vyrobená příruba http://postimage.org/image/rr809hf9j/ a http://postimage.org/image/m8p7rl1q9/, motor 1D80 má cca 100kg, nutno zhotovit dostatečně tuhé.Jestli máš možnost sem dát foto motoru tak sem dej foto ze strany setrváku
Re: Přestavba PF-62 na 63D
No já za něj dával sedm a půl a pán mi ho předvedl v chodu a dal mi na něj záruku.
Re: Přestavba PF-62 na 63D
To bych ještě zvážil. Vzhledem k tomu, že PFD-63 se objevuji v inzerci okolo 8-12tis (ano, někteří si neváhají říct o 20), mohlo by se zdát výhodnější ji koupit a prodat PF-62. Budeš to mít včetně stranových brzd a závaží na klečích.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
- Ladislav Bém
- Příspěvky: 214
- Registrován: sob říj 23, 2010 8:41 am
- Bydliště: Štěpkov
Re: Přestavba PF-62 na 63D
Oběvují,to máš pravdu,ale hodně vzácně a když,tak jsou hned pryč.Jak jsi to myslel s těma brzdama,já ji bržděnou mám,nebo měla 63 na každý kolo brzdu zvlášť???chobotek píše:To bych ještě zvážil. Vzhledem k tomu, že PFD-63 se objevuji v inzerci okolo 8-12tis (ano, někteří si neváhají říct o 20), mohlo by se zdát výhodnější ji koupit a prodat PF-62. Budeš to mít včetně stranových brzd a závaží na klečích.
Re: Přestavba PF-62 na 63D
V inzerci jsem jich viděl dost, člověk na to narazí, když hledá něco jiného, třeba díly na 1D80. Zkus si dát inzerát tu do sekce koupím, třeba ti tam pak někdo, kdo na ni narazí, pošle odkaz.
PF-63 má na každé kolo zvlášť páčku s aretací.
PF-63 má na každé kolo zvlášť páčku s aretací.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: Přestavba PF-62 na 63D
Ten naftak bude mat asi aj silnejsie kolesa v prevodoch a aj portaly ma otocene nadol,takze ma vyssi podvozok.Tiez by som to radsej riesil vymenou celej frezy.
Re: Přestavba PF-62 na 63D
Ne, stroje jsou identické, PFD má navíc tu zmiňovanou mezipřírubu.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
- Ladislav Bém
- Příspěvky: 214
- Registrován: sob říj 23, 2010 8:41 am
- Bydliště: Štěpkov
Re: Přestavba PF-62 na 63D
Pleteš si to s TJ-6,ta má portáli jak Tk,ty PF 1/2/3D maj převodovky stejný,jen 1 je bezbrzdzelenac píše:Ten naftak bude mat asi aj silnejsie kolesa v prevodoch a aj portaly ma otocene nadol,takze ma vyssi podvozok.Tiez by som to radsej riesil vymenou celej frezy.
Re: Přestavba PF-62 na 63D
V tom pripade sa omluvam a hambim.Ale preco potom ked sa da do 62ky ten naftovy motor,tak rychlost spadne na polovicu?Alebo ma prevod do rychla v tom medzikuse?
- Atlan
- Příspěvky: 9587
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba PF-62 na 63D
Zeby ten dizel mal mensie max otacky.....
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: Přestavba PF-62 na 63D
Naskor to bude tak ,len potom nechapem,ze origo naftova PFka ide rovnako rychlo ako benzinova,aj ked motor toci polovicu .Ked su rovnake prevodovky.Takze,bud to rovnake prevody nema,alebo ma,ale za motorom musi byt este prevod do rychla.