motor Peugeot 1,8D - zprovoznění

vše k motorům, včetně spojky, chlazení, palivové soustavy atd.

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
ondřej zetor 25K
Příspěvky: 765
Registrován: čtv srp 26, 2010 8:24 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

motor Peugeot 1,8D - zprovoznění

#1 Nový příspěvek od ondřej zetor 25K »

Zdravim chlapi muže mi někdo poradit ohledně věcí na motoru co jsou v kroužku k čemu slouži? díky
Přílohy
peugeot.jpg
Zetor 6945 Zetor 25 K Suzuki Samurai 1,9 D Nissan Terrano 2 2,7 Tdi Plato na 2 tuny a tak dále :-)

Eky
Příspěvky: 586
Registrován: úte zář 25, 2012 12:16 pm
Bydliště: Okolí Slaného.Kladno

Re: motor peugeot 1.8 diesel rada

#2 Nový příspěvek od Eky »

to v tom prvnim kroužku z hora neni to sytič?? jen typiju pač tam někde být musí.
Pokud tvůj plán selhal, změň plán, ale nikdy neměň svůj cíl!

poldikxx
Příspěvky: 624
Registrován: pát led 02, 2009 5:19 pm
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: motor peugeot 1.8 diesel rada

#3 Nový příspěvek od poldikxx »

To je nouzový chcípák.sytič vede od termostatu lankem až k čerpadlu z druhé strany kam si oznašil ten chcípák.a na té vaně je to jenom zaslepení toho si nevšímej tam nejspíše byla vratka oleje z turba

Uživatelský avatar
ondřej zetor 25K
Příspěvky: 765
Registrován: čtv srp 26, 2010 8:24 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: motor peugeot 1.8 diesel rada

#4 Nový příspěvek od ondřej zetor 25K »

díky moc chlapi za radu :friends:
Zetor 6945 Zetor 25 K Suzuki Samurai 1,9 D Nissan Terrano 2 2,7 Tdi Plato na 2 tuny a tak dále :-)

panter-josef
Příspěvky: 747
Registrován: ned srp 23, 2009 11:54 am
Bydliště: České Budějovice

Re: motor peugeot 1.8 diesel rada

#5 Nový příspěvek od panter-josef »

to vratka od turba není. to ji má z druhé strany. vyfot to datilněji. vratka vede skrz blok motoru. tadyto vapadá že je to na vaně

Uživatelský avatar
ondřej zetor 25K
Příspěvky: 765
Registrován: čtv srp 26, 2010 8:24 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: motor peugeot 1.8 diesel rada

#6 Nový příspěvek od ondřej zetor 25K »

Ahoj. Chlapi poraďte mám problém při teplotě kolem 90 stupnů začne motor klepat , kovový zvuk , a jde na 3 válce , aš teplota spadne na 80 tak je to vklidu a uš to nedělá. jak teplota zase stoupne občas to udělá a kdyš přidám plyn chytne se to a přestane , mužou to být trysky nebo hydraulické zvedátka , kouslé to snad není maže to 3 atmosvéry na volnoběh
Zetor 6945 Zetor 25 K Suzuki Samurai 1,9 D Nissan Terrano 2 2,7 Tdi Plato na 2 tuny a tak dále :-)

poldikxx
Příspěvky: 624
Registrován: pát led 02, 2009 5:19 pm
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: motor peugeot 1.8 diesel rada

#7 Nový příspěvek od poldikxx »

překontroluj rozvody,tenhle motor hydraulické zvedátka nemá jsou tam podložky kterýma se vymezuje vůle.jem možné že i vstřikovací čerpadlo něco s ním bude.jo a jaké máš čidlo teploty a ukazatel a jaké (origo)? jelikož peugeot 1.8D nemá budík teploty jenom kontrolu na přehřání.

panter-josef
Příspěvky: 747
Registrován: ned srp 23, 2009 11:54 am
Bydliště: České Budějovice

Re: motor peugeot 1.8 diesel rada

#8 Nový příspěvek od panter-josef »

s největší pravděpodobností vstřikovač 8)

Uživatelský avatar
ondřej zetor 25K
Příspěvky: 765
Registrován: čtv srp 26, 2010 8:24 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: motor peugeot 1.8 diesel rada

#9 Nový příspěvek od ondřej zetor 25K »

Zdravím rozhodi jsem vstříky vyskoušel a tři chcaly jak dunaj takže doufám že příčina odhalená , přesně tak jak piše kolega výše 8)
Zetor 6945 Zetor 25 K Suzuki Samurai 1,9 D Nissan Terrano 2 2,7 Tdi Plato na 2 tuny a tak dále :-)

Uživatelský avatar
jezus666
Příspěvky: 351
Registrován: pát led 18, 2013 11:43 am
Bydliště: Jalubí

Re: motor peugeot 1.8 diesel rada

#10 Nový příspěvek od jezus666 »

Zdar chlapi,

prosím o radu, mám takový možná hloupý dotaz. Chtěl bych připojit nádrž k motoru peug 1.9D. Mám nádrž bez spodní výpusti (jakoby kanystr) a zajímá mně, jestli bude stačit protáhnout hadičky víčkem nádrže a čerpadlo si naftu nasaje, nebo sehnat nádrž s dolní výpustí.

Díky

Uživatelský avatar
Jarda-k
Příspěvky: 2169
Registrován: úte čer 05, 2012 4:47 pm
Bydliště: Kaznějov

Re: motor peugeot 1.8 diesel rada

#11 Nový příspěvek od Jarda-k »

U auta to saje taky horem....

Uživatelský avatar
jezus666
Příspěvky: 351
Registrován: pát led 18, 2013 11:43 am
Bydliště: Jalubí

Re: motor peugeot 1.8 diesel rada

#12 Nový příspěvek od jezus666 »

Takže myslíš, že když tedy hadičky protáhnu jenom víčkem tak to nebude dělat problémy?

Uživatelský avatar
ondřej zetor 25K
Příspěvky: 765
Registrován: čtv srp 26, 2010 8:24 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: motor peugeot 1.8 diesel rada

#13 Nový příspěvek od ondřej zetor 25K »

problém to určitě nebude :nene: z nádrže to taky tahá přes vrch ze dna 8)
Zetor 6945 Zetor 25 K Suzuki Samurai 1,9 D Nissan Terrano 2 2,7 Tdi Plato na 2 tuny a tak dále :-)

Sadra17
Příspěvky: 6346
Registrován: ned led 01, 2012 11:59 pm
Bydliště: Netolice

Re: motor peugeot 1.8 diesel rada

#14 Nový příspěvek od Sadra17 »

teoreticky může pokud budeš mít hladinu moc vysoko
malej traktorista v malým traktoru

mašina
Příspěvky: 74
Registrován: stř bře 20, 2013 8:40 pm
Bydliště: žďár nad sázavou

Re: motor peugeot 1.8 diesel rada

#15 Nový příspěvek od mašina »

..přesně tak...stačí ty hadice dát jen do víčka...a pozor originál je v peugeotu ruční pumpička....buďto "ufon" s filtrem a nebo jen černej mačkací balonek...jsou to ruční čerpadla vřazená mezi nádrž (tvůj kanystr) a vstřikovací čerpadlo....samo si to nikdy nenatáhne...musíš tomu pomoci když je to "suché"-prázdné...až potom nastartuješ motor je soustava defakto odvzdušněná a bude ti to startovat pak bezproblémů..takto je to zamýšleno origo u aut.....jedině takhle to rozchodíš....sám mám 1,9D 50kW rok 94 prostě už s tím černým plastovým sáním a spokojenost maximální...předtím jsem tam měl 1203....karbec origo jsem kokot z něj prodal ještě když mě ležel v dílně a pak jsem ladil starý vydrbaný ze 105-120..už to nikdy nebylo vono..nakonec se to celý dosralo zimou kdy mě vylítla jedna mrazuvka ..následovalo nastartování (ne mnou)a ježdění :smich: mtor se odporoučel do věčnejch vrakovišť...stejně s tím měl co dělat aby to dával když jsem oral nebo tahal klady...tadle 1,9D je stroj jak prase....hlavně to nechcípe nekašle neškytá...a nic nežere....oproti té 1203..mám tu v dílně ještě 1,8TD 93' 66kw tak přemýšlím jestli to nedopadne :)

Odpovědět

Zpět na „Motory“