Oprava prasklého plaště
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Re: Díra v plášti
tohle delame taky ale to uz je podlepeni se svarenim
Re: Díra v plášti
no to je dobré a zajimala by mě cena tadyk této opravy a nekdo blíž u nás by nebyl? 250kilometru abych se dověděl že to je drahy to nepovezu
Frézování, soustružení a jiné činnosti v dílně, Zetor 50 super
Re: Díra v plášti
po svatkach skusym zjistit kdo to dea na tvy strane
Re: Díra v plášti
S podlepením a zavařením to tady dělá skoro každý pneuservis co obouvá náklaďáky.Já už jsem měl několikráť zavařenou pneu na traktoru do lesa když se to zkrz výšku vzorku a umýstění díry oplatilo. Orientačně počítej dvě stovky na centimetr trhliny ve vnitř pneumatiky.Taky né všechno chcou ještě dělat nebo nedají záruku jako na můj červencový průraz zadní 12 plátnové sehy o délce asi 7cm za který sem zaplatil zhruba těch 1 400. Zatím drží,klepi,klep.
Ty pneu na 805 jsou kolikráť v inzerátech za pár stokorun,takže investovat do drahé opravy nemá smysl.
Ty pneu na 805 jsou kolikráť v inzerátech za pár stokorun,takže investovat do drahé opravy nemá smysl.
Re: Díra v plášti
Ahoj, mám na káře taky zavařenou gumu. Je stará jako svět. Je to 10,5x15,3 a drží parádně. Vozím na to velký váhy a zatím pohoda. Kámoš mi to jednou vzal ke známému, jestli by to šlo zavařit. Za týden to přivezl a ani jsem to nemohl najít, jak to bylo zavařené. Bylo to řízlé tak 7 cm na boku. Dneska to nevím, na kterém kole to je. Musel bych hodně hledat. Jenže to bylo kámošovi protislužba a bylo to za lahev slivovice. To co mám to 24" průraz to bude rána až k tomu dojde to opravit. Ale má najeto jen pár kilometrů.
Re: Díra v plášti
to já mám na té mojé vlečce 3,5 tunové takovó gumu že to je až k neuvěřeni že takovyho neco negdo dokázal, dovezl sem kdysi od kamoša co dělal pořádek na dvorku kola, myslel co mě nedal za zázrak a ono jakysi stary potvory, guma snaď nejaké výrobce BAŤA nebo kdo, no už sem je vzal abych nejel s prázdnem, doma nafóknu a uvidime co steho bude asi to zdělat a ráfy do šmelcu.. no jedna drží dodnes už 8let na té je pul plášťa navulkanizovanyho opravó, to je vzorek,vzorek,vzorek, pak konec vzorku asi dvacet centimetru je lata bez vzorku přes celé běhón až do pul gumy a pak zase vzorek a v druhym kole ktery mělo prasklinu která se po nafóknuti otevřela tak tu jako že zdělám z ráfu že že ho jako vyhodim, bylo to přirezly tak že to obřežu nožem no pichnu do té pukliny kósek to šlo a pak ani boha no napajtal sem se jak hovado, a co to bylo za problém, no nekemu už jednó prdla a bylo v té pneumatice zevnitřku nalepená druhá pneumatika akorád v tym prasklym to zrovna nebylo, takže s puvodnich 10pláten jich tam bylo 20 a tadyk tu zaplátovanó, se mě jednóc stalo že sem pichnul a kde honem kolo, no tu je ta potvora s tó obrovskó lató, no už je nasazená tech 8let, taky to nešetřim, vlečka na 3,5 tun a kolikrát byly péra ohnuty naopak že pneumatiky dřely o spodek a zatim jako jediná drži tlak a nebyla pichnutá, to zase jak by se pichlo tak to určitě taky bude podlepeny tó druhó pneumatikó a je to přirezly jenom se na to čovek mrkne tak steho leze škralóp rzi ale kolo drži jak fest
Frézování, soustružení a jiné činnosti v dílně, Zetor 50 super
- Milhauss
- Příspěvky: 11622
- Registrován: pon srp 20, 2007 8:47 pm
- Bydliště: Čáslav 28601 a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Díra v plášti
Oto kde Ti to dělali??? Já s tou mojí gumou byl v Kutné hoře a nechtěli s tím nic mít,i když je to jen na káru Je to blízko vnitřní hraně,ale není to nic hrozného
Re: Díra v plášti
Ahoj, bylo to v Atokombi u Holoubka. Chvíli to už taky je. Třeba se jim to nevyplatilo a nedělají to. Nebo jestli Jsi byl jinde. Na osobák mi jednou dělal v Uhlířskejch Janovicích Karas. Taky to zavařil, ale povídal, že dělá jen na osobáky.
Jo jak píše Baťa, měl jsem Trabanta tak 11 roků. Když jsem ho koupil a dovezl domů, všechno jsem překontroloval a přešel. No a na rezervu jsem dal jedno kolo ze zadní nápravy. Byly tam dvě stejný, ale jedno sjetý na placku a druhý pěknej vzorek. To s tím lepším vzorkem jsem dal na rezervu a to druhé sundal a na nápravu dal kola jiný. Ale ta rezerva byla tuším GoodYear celkem slušnej vzorek. No ale to chci napsat, celou dobu co jsem Trabanta měl jsem tu rezervu nemusel ani fous přifouknout. Tenkrát jsem ji nafouknul na 2,5 Atm, pro jistotu, kdyby utikala, aby byla dost. Když jsem Trabanta prodával, pán se ptal, jestli ta rezarva je funkční, protože jel po vlastní ose. Jasně že je 11 let plně funkční. Změřil jsem mu ji a měla 2,2 Atm. Po těch 11 letech jsem ji nikdy nepřifukoval. To samé platí o kolech z té SK 4 co mám doma ty dvě. Před 16 rokama jsem je upravil ( ještě když jsem dělal na fabryce ) Sesadil nafouknul na 2,5 Atm. Od té doby nefoukal!! Dneska v nich bude ještě trochu tlak. Určitě! V obouch.
Jo jak píše Baťa, měl jsem Trabanta tak 11 roků. Když jsem ho koupil a dovezl domů, všechno jsem překontroloval a přešel. No a na rezervu jsem dal jedno kolo ze zadní nápravy. Byly tam dvě stejný, ale jedno sjetý na placku a druhý pěknej vzorek. To s tím lepším vzorkem jsem dal na rezervu a to druhé sundal a na nápravu dal kola jiný. Ale ta rezerva byla tuším GoodYear celkem slušnej vzorek. No ale to chci napsat, celou dobu co jsem Trabanta měl jsem tu rezervu nemusel ani fous přifouknout. Tenkrát jsem ji nafouknul na 2,5 Atm, pro jistotu, kdyby utikala, aby byla dost. Když jsem Trabanta prodával, pán se ptal, jestli ta rezarva je funkční, protože jel po vlastní ose. Jasně že je 11 let plně funkční. Změřil jsem mu ji a měla 2,2 Atm. Po těch 11 letech jsem ji nikdy nepřifukoval. To samé platí o kolech z té SK 4 co mám doma ty dvě. Před 16 rokama jsem je upravil ( ještě když jsem dělal na fabryce ) Sesadil nafouknul na 2,5 Atm. Od té doby nefoukal!! Dneska v nich bude ještě trochu tlak. Určitě! V obouch.
Re: Díra v plášti
pokud to neni moc blizko hrany patky tam neni kam dat totiz presah zaplaty tak byto melo jit my zas nedelame osobaky a delame zem edelskou lesni a stavebni techniku
Re: Díra v plášti
Byt tebou,tak s tym nešpekulujem a ani neuvažujem o oprave,pretože ako to tu už niekto pisal oprava by bola možno drahšia ako ked kupiš dve zachovale gumy.... tato oprava je vhodna pre gumy,ktore podla mna stoja 5000,9000 a viac Kč a nie na gumu,ktoru zoženeš za 500Kč...