MINI 070, 075
Re: MINI 070, 075
Nevadí, hlavně že jsme se dobrali správného výsledku
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
Re: MINI 070, 075
Přeji dobrý večer všem minikařům, mám dotaz, pro vypnutí talíře spojky musím vyvynout opravdu velkou sílu. Myslím, že takhle ztuha to jít nemá. Chod talíře je max. 5 mm. Koupil jsem u pana Karafiáta nové pružinky, jelikož na staré spojce byly jen 3 kusy a každá jiná, tak nevím, jestli nejsou moc silné. Prosím nezměřil byste mi někdo průměr, délku, a počet závitů pružinek? Popřípadě poradil kde je chyba?
Děkuji
Re: MINI 070, 075
Problém se spojkou vyřešen člověk se poučí z chyb, nejhorší na tom je, že ze svých. Po asi desátém rozdělání spojky jsem si všimnul, že mi ta ovládací vidlice drhne o matice od šroubů, kterými je spojena převodovka s rámem.
Re: MINI 070, 075
Pouhý oznam..... web o Mini, původně umístěný na doméně ic.cz je přestěhován na adresu http://www.mt8-mini.4fan.cz/ a to z funkčních důvodů.
-
- Příspěvky: 64
- Registrován: pon led 23, 2012 5:49 pm
- Bydliště: zilina
Re: MINI 070, 075
cawte chlapi.chcem sa spytat kolko cca vazia zelezne kolesa na miniho aj so skobami???cca?????? dakujem
Re: MINI 070, 075
ahoj, podla letaku 43,5kg atreystewinko136 píše:cawte chlapi.chcem sa spytat kolko cca vazia zelezne kolesa na miniho aj so skobami???cca?????? dakujem
Re: MINI 070, 075
Nebude to hmotnost i s kolama?
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
-
- Příspěvky: 64
- Registrován: pon led 23, 2012 5:49 pm
- Bydliště: zilina
Re: MINI 070, 075
myslim si ze asi aj s kolesami.dakujem andrej.ako inak funguje mini?mam hydrojednotku za 70e na ruke rozmyslam ci to zobrat do nahrady,co vy nato?Tom píše:Nebude to hmotnost i s kolama?
Re: MINI 070, 075
Ja mám doma robené a sú pevné a dobré vyskúšané a jedno môže vážit tak 10-12 kg ale to tak podla odhadu .
Re: MINI 070, 075
Ahojte, vsetko najlepsie k Stefanovi a radostne posviatky. Nedalo mi to a odvazili sme tie ocelove kolesa a vaha uvedena na letaku je len za tie orebne. Jedno kolo=cca 20kg (necelych) a zvysok bayoko 3kg su stifty a sroby. Ked som to viezol vlakom z Kromeriza tak som to odhadoval na 50, ale tolko zas nemaju. Co planujes Stewinko s tou vahou? Ci len tak kolko zavazia pridaju tie kola?stewinko136 píše:myslim si ze asi aj s kolesami.dakujem andrej.ako inak funguje mini?mam hydrojednotku za 70e na ruke rozmyslam ci to zobrat do nahrady,co vy nato?Tom píše:Nebude to hmotnost i s kolama?
Moj Mini zvladol orbu lepsie ako som cakal, krasne zaklapaval brazdu, na videu som potom videl ako brazda zhltla cely agatovy kolik. Dal som CD s videami a foto Strafnikovi, tak ked mu vyjde cas mozno nejake pouzitelne zavesi na svoje stranky o mini. Na jednom z nich je ten kolik vidiet. A vlastne som navleky ani nevybalil. Mozno na jar ked bude viac vlahy.
Pluh az do chvile, kym som ho neurval pri jednom zabudnutom koreni po starej jabloni makal bez chyby. Zvarili sme ho, ale uz to nie je ono a tak budeme na buduci rok laborovat s nastavenim.Bol som nedavno u jedneho servisaka na tie male motory co tam davame ako cinsku nahradu za Hondu a dostal som par cennych rad a ked bude zaujem rad sa podelim. Posielam foto pooranej zazimovanej zahradky aj vinohradu. Majte so dobre. =ap=
-
- Příspěvky: 64
- Registrován: pon led 23, 2012 5:49 pm
- Bydliště: zilina
Re: MINI 070, 075
ahoj.co take ti poradil???ma aj nejake nahradne diely?ja by som potreboval manualne startovanie,lebo mne sa rozpadlo.ked som volal do hodny mi povedali ze okolo 5000sk.za to je skoro druhy motoratrey píše:Ahojte, vsetko najlepsie k Stefanovi a radostne posviatky. Nedalo mi to a odvazili sme tie ocelove kolesa a vaha uvedena na letaku je len za tie orebne. Jedno kolo=cca 20kg (necelych) a zvysok bayoko 3kg su stifty a sroby. Ked som to viezol vlakom z Kromeriza tak som to odhadoval na 50, ale tolko zas nemaju. Co planujes Stewinko s tou vahou? Ci len tak kolko zavazia pridaju tie kola?stewinko136 píše:myslim si ze asi aj s kolesami.dakujem andrej.ako inak funguje mini?mam hydrojednotku za 70e na ruke rozmyslam ci to zobrat do nahrady,co vy nato?Tom píše:Nebude to hmotnost i s kolama?
Moj Mini zvladol orbu lepsie ako som cakal, krasne zaklapaval brazdu, na videu som potom videl ako brazda zhltla cely agatovy kolik. Dal som CD s videami a foto Strafnikovi, tak ked mu vyjde cas mozno nejake pouzitelne zavesi na svoje stranky o mini. Na jednom z nich je ten kolik vidiet. A vlastne som navleky ani nevybalil. Mozno na jar ked bude viac vlahy.
Pluh az do chvile, kym som ho neurval pri jednom zabudnutom koreni po starej jabloni makal bez chyby. Zvarili sme ho, ale uz to nie je ono a tak budeme na buduci rok laborovat s nastavenim.Bol som nedavno u jedneho servisaka na tie male motory co tam davame ako cinsku nahradu za Hondu a dostal som par cennych rad a ked bude zaujem rad sa podelim. Posielam foto pooranej zazimovanej zahradky aj vinohradu. Majte so dobre. =ap=
Re: MINI 070, 075
ahoj.co take ti poradil???ma aj nejake nahradne diely?ja by som potreboval manualne startovanie,lebo mne sa rozpadlo.ked som volal do hodny mi povedali ze okolo 5000sk.za to je skoro druhy motor[/quote]
To strartování se mi rozsypalo taky. Honda není charita Objednal jsem si kompletní startér z http://www.vse-pro-pily.cz/znacka/pro-honda/ za necelých 500,- Kč. Ona moje čína je věrnou kopií Honda GX 390. Startér sedí perfektně a cena ujde (originál to taky nebude).
Moje zkušenosti s čínou nic moc! Vydržela dvě sezóny a pak motor začal nepříjemně hučet. Vyměnil jsem ložiska na vyvažovací hřídeli a byl klid. Jenomže jsem zjistil velkou axiální vůli na klikové hřídeli, což bylo asi od začátku. Mám pocit, že se to projevovalo občasným zaseknutím motoru, což nebylo zadření, ale při startování se někdy projevil velký odpor. Při razantnějším trhnutí se starter rozsypal. Je fakt, že MINI musel makat (převážně orba), ale od motoru jsem očekával víc, asi jsem měl smůlu. Je po sezóně, MINI odpočívá v garáži a já přemýšlím co dál. Honda GX 390 má základní cenu 28.000,- Kč, Briggs Stratton se starterem 30.000,- Kč + tablet zdarma!!! GO číny smysl nemá, tak nevím MINI se osvědčil a plně mi vyhovuje. Asi budu šetřit a vrátím tam Briggse.
To strartování se mi rozsypalo taky. Honda není charita Objednal jsem si kompletní startér z http://www.vse-pro-pily.cz/znacka/pro-honda/ za necelých 500,- Kč. Ona moje čína je věrnou kopií Honda GX 390. Startér sedí perfektně a cena ujde (originál to taky nebude).
Moje zkušenosti s čínou nic moc! Vydržela dvě sezóny a pak motor začal nepříjemně hučet. Vyměnil jsem ložiska na vyvažovací hřídeli a byl klid. Jenomže jsem zjistil velkou axiální vůli na klikové hřídeli, což bylo asi od začátku. Mám pocit, že se to projevovalo občasným zaseknutím motoru, což nebylo zadření, ale při startování se někdy projevil velký odpor. Při razantnějším trhnutí se starter rozsypal. Je fakt, že MINI musel makat (převážně orba), ale od motoru jsem očekával víc, asi jsem měl smůlu. Je po sezóně, MINI odpočívá v garáži a já přemýšlím co dál. Honda GX 390 má základní cenu 28.000,- Kč, Briggs Stratton se starterem 30.000,- Kč + tablet zdarma!!! GO číny smysl nemá, tak nevím MINI se osvědčil a plně mi vyhovuje. Asi budu šetřit a vrátím tam Briggse.
Re: MINI 070, 075
K tomu starovaniu: u mna je rozdiel ci startujem uplne studeny, alebo len pred chvilu chciply. Vzdy ale plati, ze ziadne prudke pohyby, uz som to tu raz pisal. Nechyti napoprpve? Neva. Napodruhé alebo aj napotretie ale chyti. Hlavne sa pohram so syticom. Rada od servisaka: nikdy sa nechytaj karburatora, dokial to chyta aspon na treti krat. Jak ho rozladis, tak len servis.
To Vlom: GO tychto nasich smejdov neprichadza do uvahy. Da sa spravit, ale vyjde na 14 000,-czk, cca 500€. Takze za to by bolo jeden a pol noveho. Zaklad je dostatok a kvalitneho oleja.Az po nalievacie hrdlo Rovnica „lacny motor:drahy olej“. Takze na jar olej vymenim za novy, aj ked odmakal len niekolko desiatok mh. Asi kupim to pocitadlo mh, lebo netusim kolko bol v prevadzke. Servisak este hovoril, ze tieto(lacne) motory este vyvidel zadrete, ale urvana ojnica a vyvaleny bok su pravidelny nasledok nizkej hladiny oleja. Dolezite hlavne pri orbe ked sme nakloneni ze pomaly vypadneme zo sedla.
Ja mam pocit z mojho motora, ze moc zere paliva. Ale kym maka tak mu to tolerujem.A ked sme orali, tiez sa mi zvuk nepacil, dufam ze je to len pocit a nie predzvest zavady (nakoniec to bolo malo benzinu a kuckal ako by sa chcel zadriet). Dufam, ze mi vydrzi viac ako dve sezony. Poznanie tejto dilemy pride na Vianoce. Buduce Vianoce. Cau
PS: ani ja som stareho Brigsa este nezahodil
To Vlom: GO tychto nasich smejdov neprichadza do uvahy. Da sa spravit, ale vyjde na 14 000,-czk, cca 500€. Takze za to by bolo jeden a pol noveho. Zaklad je dostatok a kvalitneho oleja.Az po nalievacie hrdlo Rovnica „lacny motor:drahy olej“. Takze na jar olej vymenim za novy, aj ked odmakal len niekolko desiatok mh. Asi kupim to pocitadlo mh, lebo netusim kolko bol v prevadzke. Servisak este hovoril, ze tieto(lacne) motory este vyvidel zadrete, ale urvana ojnica a vyvaleny bok su pravidelny nasledok nizkej hladiny oleja. Dolezite hlavne pri orbe ked sme nakloneni ze pomaly vypadneme zo sedla.
Ja mam pocit z mojho motora, ze moc zere paliva. Ale kym maka tak mu to tolerujem.A ked sme orali, tiez sa mi zvuk nepacil, dufam ze je to len pocit a nie predzvest zavady (nakoniec to bolo malo benzinu a kuckal ako by sa chcel zadriet). Dufam, ze mi vydrzi viac ako dve sezony. Poznanie tejto dilemy pride na Vianoce. Buduce Vianoce. Cau
PS: ani ja som stareho Brigsa este nezahodil
Re: MINI 070, 075
Co píše atrey o startování je svatá pravda, vztek ale dokáže divy. Olej jsem dával kvalitní a hlídal jsem si ho. Ten náklon MINIho mě nenapadl, to může být u motorů stabiláků problém, mám rád hlubokou brázdu, takže náklon je fakt veliký. Oral jsem minimálně dvě hodiny v kuse a měl jsem na uších dobrý chrániče. Když jsem je sundal, tak jsem se divil jaký zvuk motor má. Nicméně ty ložiska na vyvažovací hřídeli (5202) drahý nejsou a výměna je snadná. Stačí stáhnout hardy spojku a oddělat zadní víko a vše je krásně přístupné. Dobrá rada je, nesahat na nic jinýho, hlavně ne na mechanizmus a táhlo omezovače otáček - jinak se budete divit (zkušenost). Samozřejmě správně vrátit hřídel podle vyražených důlků, zakrytovat a je hotovo. Myslím si, že axiální vůle hřídele může být ten můj problém. Při vyšroubované svíčce se motor krásně protáčí, jakmile svíčku zašroubuji, klade starter velký odpor. Když se podaří motor nastartovat, má klidný chod, ale při volnoběhu se umí zaseknout, nezadře se. Uvítám radu.
Původního Briggse jsem se zbavil, nezbývá, než uvažovat nad http://www.e-zahrada.cz/motory/horizont ... ektro.html
Původního Briggse jsem se zbavil, nezbývá, než uvažovat nad http://www.e-zahrada.cz/motory/horizont ... ektro.html
- Atlan
- Příspěvky: 9583
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: MINI 070, 075
Rozhod ten motor cely, neexistuje ze nezistis co tomu je a skontroluj volu na ventiloch (drieku)ci sa nahodou nezasekavaju.... Neviem ci tam nahodou neidu loziska s volou C3 ale v navode o tom nepisu, jedine este nejako poskodene kolesa ak niesu plastove....
A ber to tak ze aj honda moze mat zly kus motora.
A ber to tak ze aj honda moze mat zly kus motora.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.