Ahojky, vlek se mi také moc líbí. akorát jsem takovej docela netechnik a chtěl bych poradit postup čím byla odstraněna rez ze spodu vlečky ? Opískováním ? nebo prostě ocelovej kartáč a dřina jak sviňa ?
Dík za info.
Dejva
Vlek 3,5t po GO
Moderátoři: rezis, Leo, Malboro
Re: Vlek 3,5t po GO
ahoj, celý vlek jsem rozebral na na jednotlivé díly, které jsem měl možnost opískovat, ale rám na ten jsem nastoupil s draťákem a flexou s drátěným kotoučem. U korby to bylo jednoduché, tam se dávala nová podlaha....
Re: Vlek 3,5t po GO
My to máme spojeny železnou tyčí.CBS píše:Tieto vleky majú jeden veľký nedostatok, a to, že je ťahaný cez perá prednej nápravy. Tie sa zohýbajú, na rám to tiež pôsobí ako votknutý nosník. Jeden pán mal nápad prepojiť nápravy rúrou, neriešil to už niekto?
Velka nevyhoda téhle vlečky jsou přední pera blízko osy vlečky. Je hodne "vejvraťácká". Ve svahu se korba snadno nakloní a kvůli absenci dorazů se opře o přední kolo. V našem dost členitým terénu to je problém.
Re: Vlek 3,5t po GO
Nápravy u tohoto typu vleček se "spojovaly" i řetězem s napínacím elementem. V roce 2012 a letech následující řešit technickou dokonalost vleku, který byl vyráběn před padesáti a možná více roky mě přijde jako trochu zcestné. Tyto vleky nahrazovaly potahové vozy a tam, kde projel potah s potahovým vozem, tam zcela určitě projel traktor s Vámi popisovaným vlekem.
Re: Vlek 3,5t po GO
Zdravim mam dotaz ohledne cisla ramu ,kde je umisteno .Dekuji
Re: Vlek 3,5t po GO
Ahoj Franto, nad pravým čepem péra přední nápravy zvnějšku..........
Teď, teď, teď tu byl. Museli jste se potkat.