MINI 070, 075
Re: MINI 070, 075
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
-
- Příspěvky: 205
- Registrován: stř led 06, 2010 12:43 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: MINI 070, 075
To jsem nevěřil, že na tom dlouhém ramenu zvedneš plnou lopatu hlíny. Máš to fajn. Zase je o čem přemýšlet.
-
- Příspěvky: 205
- Registrován: stř led 06, 2010 12:43 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: MINI 070, 075
Také se chystám na orbu. Při kultivátorování bramborniště jsem zjistil, že mi při větším zatížení prokluzuje spojka. Musel jsem ji demontovat, odmasit a vyměnit gufera. Alespoň zpětnou montáž jsem zdokumentoval na fotkách.
-
- Příspěvky: 64
- Registrován: pon led 23, 2012 5:49 pm
- Bydliště: zilina
Re: MINI 070, 075
ahojte.robil niekto G.O. prednej napravy???moja ma uz dost velku vôlu tak by som chcel to dat troska do poriadku.poprosim nejaku radu.dakujem
Re: MINI 070, 075
Stawinko, to samostatné vlákno, které jsi pravděpodobně omylem založil a špatně pojmenoval jsem smazal, můžeme pokračovat tady.stewinko136 píše:ahojte.robil niekto G.O. prednej napravy???moja ma uz dost velku vôlu tak by som chcel to dat troska do poriadku.poprosim nejaku radu.dakujem
Co se týče nápravy... U mojeho bývalého Miniho byly vůle i na nábojích kol, ložiska jsem vyměnil, a kola se viklala pořád. To je asi největší problém, který ti tam může nastat, protože buď budeš muset část těch nábojů vyrobit znova nebo je nadvažit a na soustruhu stočit na požadovaný průměr. Jinak není nic problém, pro svisláky vytočíš nová futra, středový čep - na nápravě vytočíš o něco větší díru a čep vyrobíš nový. Stáhnutí čepu se tady už řešilo, zepředu je tam plocháč s dvouma dírama se závitama (tuším M10) - jak tam zašroubuješ šrouby, tak ho vytáhneš. Kulové čepy na řízení jsou ze Škody 120. To je asi vše, co bys potřeboval vědět...
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
-
- Příspěvky: 64
- Registrován: pon led 23, 2012 5:49 pm
- Bydliště: zilina
Re: MINI 070, 075
capy na riadeni su vymenene.chyba uz bude asi iba v cape co drzi napravu....skusim to zhodit len este neviem ako vyrobim ten cap.Tom píše:Stawinko, to samostatné vlákno, které jsi pravděpodobně omylem založil a špatně pojmenoval jsem smazal, můžeme pokračovat tady.stewinko136 píše:ahojte.robil niekto G.O. prednej napravy???moja ma uz dost velku vôlu tak by som chcel to dat troska do poriadku.poprosim nejaku radu.dakujem
Co se týče nápravy... U mojeho bývalého Miniho byly vůle i na nábojích kol, ložiska jsem vyměnil, a kola se viklala pořád. To je asi největší problém, který ti tam může nastat, protože buď budeš muset část těch nábojů vyrobit znova nebo je nadvažit a na soustruhu stočit na požadovaný průměr. Jinak není nic problém, pro svisláky vytočíš nová futra, středový čep - na nápravě vytočíš o něco větší díru a čep vyrobíš nový. Stáhnutí čepu se tady už řešilo, zepředu je tam plocháč s dvouma dírama se závitama (tuším M10) - jak tam zašroubuješ šrouby, tak ho vytáhneš. Kulové čepy na řízení jsou ze Škody 120. To je asi vše, co bys potřeboval vědět...
Re: MINI 070, 075
Také bych se přidal k té přední nápravě. Jsou 2 možnosti:
1. vytlučené pouzdro (trubka) středového čepu
2. poškozený čep.
Myslím, ale že 2. varianta je méně častá.
1. variantu doporučuji řešit odvrtáním pouzdra v nápravě (strojně na frézce nebo horizontce) a převložkováním novým pouzdrem (je přivařeno - odvrtat) Toto řešení je komplikované svou náročností na přesnost pozdra (průměr, délka) Délka pouzdra je důležitá, je to zdroj budoucího opotřebení uložení přední nápravy (zejména při aplikaci s čelní radlicí). Nutno vymezit co nejpřesněji délkovou vůli pozdra s okem rámu. Do repase se zmenšeným čepem bych se nepouštěl, jednak čep obvykle není poškozen (totéž se dá říci o otvorech v oku rámu přední nápravy) a pak souosost všech děr si žádá speciální výstružník/výhrubník nestandartní délky. Mám za sebou částečnou repasi takového poškození, zatím jsem vymezil pouze délkovou vůli - náprava na čepu chodila dopředu/dozadu zhruba 1,5mm. Později dojde na pouzdro přední nápravy, ale až společně s kulovými čepy. Pro oba případy je potřeba strojní vybavení (míněno zmenšení čepu nebo nové pouzdro), takže mi se jeví rozumnější vyměnit to pouzdro než zmenšovat čep, není-li přímo poškozen.
1. vytlučené pouzdro (trubka) středového čepu
2. poškozený čep.
Myslím, ale že 2. varianta je méně častá.
1. variantu doporučuji řešit odvrtáním pouzdra v nápravě (strojně na frézce nebo horizontce) a převložkováním novým pouzdrem (je přivařeno - odvrtat) Toto řešení je komplikované svou náročností na přesnost pozdra (průměr, délka) Délka pouzdra je důležitá, je to zdroj budoucího opotřebení uložení přední nápravy (zejména při aplikaci s čelní radlicí). Nutno vymezit co nejpřesněji délkovou vůli pozdra s okem rámu. Do repase se zmenšeným čepem bych se nepouštěl, jednak čep obvykle není poškozen (totéž se dá říci o otvorech v oku rámu přední nápravy) a pak souosost všech děr si žádá speciální výstružník/výhrubník nestandartní délky. Mám za sebou částečnou repasi takového poškození, zatím jsem vymezil pouze délkovou vůli - náprava na čepu chodila dopředu/dozadu zhruba 1,5mm. Později dojde na pouzdro přední nápravy, ale až společně s kulovými čepy. Pro oba případy je potřeba strojní vybavení (míněno zmenšení čepu nebo nové pouzdro), takže mi se jeví rozumnější vyměnit to pouzdro než zmenšovat čep, není-li přímo poškozen.
Re: MINI 070, 075
Zdravim..chcem sa opytat..vlastnim Mini 070 s motorom briggs and stratton 11hp... zacal som s nim mat problemy..velmi zle a a az vobec nechce nastartovat..skusili sme vymenit zapalovaciu cievku nepomohlo..karburator vyzerat byt v poriadku... pocul som nieco o olejovom cidle ze blbne a dusi motor..neviete nieco poradit?
Re: MINI 070, 075
Cívku jste vyměnili, ale co svíčku? Hází to pěknou jiskru? Ten olej můžete rovnou zkusit vyměnit, bůh ví, jak starý ten v tom motoru je. Pokud to nepůjde ani potom, tak se mrknout na nastavení karburátoru (předpokládám, že celou palivovou soustavu jste vyčistili, ne jenom karburátor), případně změřit tlaky v motoru.
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
Re: MINI 070, 075
svicka je nova...iskru hadze pekne skusali sme...olej je pravidelne meneny...to nastavenie motora moze byt...len ked je problem ho vobec natocit...bez naskoceneho motora ho moc nenastavim
Re: MINI 070, 075
Na netu si nejdi příručku, podívej se, jak má být nastavený karburátor (tam je nápsáno něco ve smyslu "1/2 otáčky od dorazu" atd. tak podle toho to nastav, potom by to mělo jít nakopnout a pak se to jenom donastaví během chodu Ale poměř ty tlaky, jestli to třeba není připečené...
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
-
- Příspěvky: 205
- Registrován: stř led 06, 2010 12:43 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: MINI 070, 075
Pokud jsi měnil zapalovací cívku, je správně nastavená vzdálenost od magnetu?
Co dodávka paliva? Máš tam čerpadlo nebo samospád? Vyzkoušet funkčnost čerpadla nebo zkontrolovat dostatek paliva v nádrži.
Těsnost celého sání. Nejlépe vyměnit všechna těsnění u sacího kolena, příp. těsnění karburátoru.
Zkus hledat v tomto vlákně, už se to tu řešilo. Na stránce 140 jsou odkazy na nějaké seřízení.
Co dodávka paliva? Máš tam čerpadlo nebo samospád? Vyzkoušet funkčnost čerpadla nebo zkontrolovat dostatek paliva v nádrži.
Těsnost celého sání. Nejlépe vyměnit všechna těsnění u sacího kolena, příp. těsnění karburátoru.
Zkus hledat v tomto vlákně, už se to tu řešilo. Na stránce 140 jsou odkazy na nějaké seřízení.
Re: MINI 070, 075
skusim dik...to olejove cidlo nic? s tym netreba nic robit?
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: pát črc 01, 2011 1:37 pm
- Bydliště: Vřesina u Hlučína
Re: MINI 070, 075
Jestli by si nerozchodil ten 11Hp motor tak ho hoď někde do ahoj a kup třeba tohle http://www.bergland24.cz/elektrocentral ... -kw--13-ps já ho mám spokojenost až nad hlavu - jen ti odejde asi po 30 moto hodinách svíčka - tam dáš novou za 20kč z Favorita nebo z něčeho co má stejné rozměry jiskřiště .-D
Re: MINI 070, 075
a viete mi poradit aj ine motory pre mini 070? nieco kvalitnejsie..viac variant a nejake vyhody nevyhody...popripade kde by som to zohnal