Otův čeveňák
-
- Příspěvky: 51
- Registrován: stř lis 14, 2007 10:25 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Otův čeveňák
prosim ta, aky prevodovy pomer ma ten dif zo Zigula? Teraz mi napadlo. Keby sa miesto retaze pouzil prevod cez dajme tomu 2x13 klinovy remen? Plnilo by to funkciu "spojky" Pri jazde po asfalte by mali klinaky moznost presmyknut a zrovnat rychlost zadku.
Re: Otův čeveňák
to by ma tiež zaujmalo ale tu možnosť s klnaky to by asi neudržalo alebo by to pískalo ako píštalka nie?roman-ke píše:prosim ta, aky prevodovy pomer ma ten dif zo Zigula? Teraz mi napadlo. Keby sa miesto retaze pouzil prevod cez dajme tomu 2x13 klinovy remen? Plnilo by to funkciu "spojky" Pri jazde po asfalte by mali klinaky moznost presmyknut a zrovnat rychlost zadku.
Re: Otův čeveňák
No to není špatnej nápad. Já tenkrát když jsem to dělal, tak to mě nenapadlo. Ale já myslím, že by to nemuselo pískat. Protože by řemeny běžely pořád, akorát když by se zapnul předek, tak by táhly. A zase ten rozdíl těch náprav je dost malej. Normálně na louce nebo v lese necejtím vůbec žádnej rozdíl, akorát na tvrdu trochu malinko jo. Ale zase to je tak málo, že na hlíně nedělají šípy vůbec posunutej obtisk. Ale ty řemeny, tam by byla uplně super možnost dopočítat a na soustruhu sladit otáčky předku a zadku. To by šlo potom sesadit traktůrek a dát na nápravy kola a poznačit na kolech a řemenicích a ujet třeba 10x otočení kol a spočítat rozdíl otáček řemenice hnané a hnací a podle toho dopočítat průměry řemenic k sobě, přesoustružit, koupit potom řemeny na míru a dát nějakej šponovák a mělo by to sedět lepší, než řetěz. Tam jsem musel dávat půlčlánek, abych neměl volnej řetěz. Jinak už jsem tady psal, tam mi chybí na tom pohonu napínací kolečko, někde jsem ho stratil. Je tam vidět jenom hřídelka. Asi jsem ho zapoměl dobře zajistit. Jo ještě ty řemeny by určitě byly o 80% míň hlučný. To by taky nebylo k zahození.
- Dřevák
- Příspěvky: 182
- Registrován: úte říj 21, 2008 11:27 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Otův čeveňák
jestli chceš jezdit s klíňákama, tak pytel kalafuny s sebou!!!
Můžete stokrát tvrdit, že to nepůjde, ale dokud to nezkusíte, bude to jen pouhý tvrzení
Re: Otův čeveňák
potrebujem radu!mysliš si ked mi pojdu predna aj zadná náprava rovnakou rýchlosťou a nebude sa dať vypínať predok tak bude to vadiť ???
Re: Otův čeveňák
proč by to mělo vadit pokud nebudes jezdit po silnici s uzaverkama ktere nemas vadit to nebude
Re: Otův čeveňák
dík tiež si to myslím len som sa chcel ujistiťLičnák píše:proč by to mělo vadit pokud nebudes jezdit po silnici s uzaverkama ktere nemas vadit to nebude
- josip
- Příspěvky: 1959
- Registrován: čtv črc 05, 2007 12:07 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Otův čeveňák
ja mam tiez 4x4 stali pohon kolesa rovnake a nevadi to a uz som na nom urobil tych par kilakov a v pohode to slapeToreto píše:dík tiež si to myslím len som sa chcel ujistiťLičnák píše:proč by to mělo vadit pokud nebudes jezdit po silnici s uzaverkama ktere nemas vadit to nebude
Re: Otův čeveňák
jj lebo tiež prerábam traktor na 4x4 a chcem sa ujistiť že to nebude bvadiť ked sa nebude dať vypínať predok dakujem za info.josip píše:ja mam tiez 4x4 stali pohon kolesa rovnake a nevadi to a uz som na nom urobil tych par kilakov a v pohode to slapeToreto píše:dík tiež si to myslím len som sa chcel ujistiťLičnák píše:proč by to mělo vadit pokud nebudes jezdit po silnici s uzaverkama ktere nemas vadit to nebude
Re: Otův čeveňák
No a ty budeš mít obě nápravy stejné? I kola potom taky? To bys potom neměl problém, s dopočtem otáček. To by Ti jely obě nápravy stejně a měl bys to vpohodě. To by si mohl mít potom hnaný obě nápravy stále. Ale to vypínání není zase tak složitý na výrobu. Já když jedu s károu do kopce a zapnu předek, tak to je docela znát. Trochu to motor zatíží. Není to nijak moc, ale je to znát. Proto na pevnym podkladu jezdím bez předku. Nejvíc je to znát v zimě, než se motor dost prohřeje. Po nastartování dávám na sítko ventilátoru na chvíli noviny, aby se dřív motor ohřál a tolik se nsochlazoval. Už jsem ho startoval i ve velkejch mrazech a vždycky chytnul. Byl uplně celej ojínělej a venku -18 a chytnul. Zkoušel jsem to i ve velkym mrazu. Zákled je dobrá beterka aby s tím hodně motala. Jáké máte zkušenosti startovat v zimě? Já jen ty dobrý. Jo ještě musí bejt zimní nafta a dávám do nádrže panáka lihu, projistotu. Takže spokojenost.
Jo ten diferák z žigula jsem ještě nespočítal. O výkendu jsem byl v práci a nebyl čas. Snad se k tomu co nejdřív dostanu.
Jo ten diferák z žigula jsem ještě nespočítal. O výkendu jsem byl v práci a nebyl čas. Snad se k tomu co nejdřív dostanu.
Re: Otův čeveňák
ano ja budem mať 2nápravy rovnaké aj kolesa budu rovnake 14ky šipáky takže to pojde rovnakou rýchlosťou tak by to malo byť okota píše:No a ty budeš mít obě nápravy stejné? I kola potom taky? To bys potom neměl problém, s dopočtem otáček. To by Ti jely obě nápravy stejně a měl bys to vpohodě. To by si mohl mít potom hnaný obě nápravy stále. Ale to vypínání není zase tak složitý na výrobu. Já když jedu s károu do kopce a zapnu předek, tak to je docela znát. Trochu to motor zatíží. Není to nijak moc, ale je to znát. Proto na pevnym podkladu jezdím bez předku. Nejvíc je to znát v zimě, než se motor dost prohřeje. Po nastartování dávám na sítko ventilátoru na chvíli noviny, aby se dřív motor ohřál a tolik se nsochlazoval. Už jsem ho startoval i ve velkejch mrazech a vždycky chytnul. Byl uplně celej ojínělej a venku -18 a chytnul. Zkoušel jsem to i ve velkym mrazu. Zákled je dobrá beterka aby s tím hodně motala. Jáké máte zkušenosti startovat v zimě? Já jen ty dobrý. Jo ještě musí bejt zimní nafta a dávám do nádrže panáka lihu, projistotu. Takže spokojenost.
Jo ten diferák z žigula jsem ještě nespočítal. O výkendu jsem byl v práci a nebyl čas. Snad se k tomu co nejdřív dostanu.
- Pepino
- Příspěvky: 1409
- Registrován: čtv črc 05, 2007 12:08 pm
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otův čeveňák
no pojede to stejnou rychlosti az do doby nez zacnes zatacet.. kdyz zacnes zatacet zacnou se ti napravy hadat a neco to od..re.. proto se dela predek vypinatelnej a nebo se pouziva mezi napravovej dif.. a jestli mne neveris vem si auto a bez s tim nekam na mekej povrch, nebo na cerstve napadlej snih, dej plnej rejd a otoc se jednou dokola, po te kdyz vylezes uvidis 4 stopy a to prave proto ze kdyz zatacis tak kazdy kolo ti opisuje jinou kruznici.Toreto píše:ano ja budem mať 2nápravy rovnaké aj kolesa budu rovnake 14ky šipáky takže to pojde rovnakou rýchlosťou tak by to malo byť okota píše:No a ty budeš mít obě nápravy stejné? I kola potom taky? To bys potom neměl problém, s dopočtem otáček. To by Ti jely obě nápravy stejně a měl bys to vpohodě. To by si mohl mít potom hnaný obě nápravy stále. Ale to vypínání není zase tak složitý na výrobu. Já když jedu s károu do kopce a zapnu předek, tak to je docela znát. Trochu to motor zatíží. Není to nijak moc, ale je to znát. Proto na pevnym podkladu jezdím bez předku. Nejvíc je to znát v zimě, než se motor dost prohřeje. Po nastartování dávám na sítko ventilátoru na chvíli noviny, aby se dřív motor ohřál a tolik se nsochlazoval. Už jsem ho startoval i ve velkejch mrazech a vždycky chytnul. Byl uplně celej ojínělej a venku -18 a chytnul. Zkoušel jsem to i ve velkym mrazu. Zákled je dobrá beterka aby s tím hodně motala. Jáké máte zkušenosti startovat v zimě? Já jen ty dobrý. Jo ještě musí bejt zimní nafta a dávám do nádrže panáka lihu, projistotu. Takže spokojenost.
Jo ten diferák z žigula jsem ještě nespočítal. O výkendu jsem byl v práci a nebyl čas. Snad se k tomu co nejdřív dostanu.
Koupím Jawa 350 typ 354 mezityp s pulbubny, nebo prvni typ s velkymy bubny. Případně stejnou 250 mozno i vrak..
Koupím VELOREX 350 na stavu nezáleží, pokud možno s doklady, nebo zvlášť.
Predem dik..
Koupím VELOREX 350 na stavu nezáleží, pokud možno s doklady, nebo zvlášť.
Predem dik..
- josip
- Příspěvky: 1959
- Registrován: čtv črc 05, 2007 12:07 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Otův čeveňák
Pepino píše:no pojede to stejnou rychlosti az do doby nez zacnes zatacet.. kdyz zacnes zatacet zacnou se ti napravy hadat a neco to od..re.. proto se dela predek vypinatelnej a nebo se pouziva mezi napravovej dif.. a jestli mne neveris vem si auto a bez s tim nekam na mekej povrch, nebo na cerstve napadlej snih, dej plnej rejd a otoc se jednou dokola, po te kdyz vylezes uvidis 4 stopy a to prave proto ze kdyz zatacis tak kazdy kolo ti opisuje jinou kruznici.Toreto píše:ano ja budem mať 2nápravy rovnaké aj kolesa budu rovnake 14ky šipáky takže to pojde rovnakou rýchlosťou tak by to malo byť okota píše:No a ty budeš mít obě nápravy stejné? I kola potom taky? To bys potom neměl problém, s dopočtem otáček. To by Ti jely obě nápravy stejně a měl bys to vpohodě. To by si mohl mít potom hnaný obě nápravy stále. Ale to vypínání není zase tak složitý na výrobu. Já když jedu s károu do kopce a zapnu předek, tak to je docela znát. Trochu to motor zatíží. Není to nijak moc, ale je to znát. Proto na pevnym podkladu jezdím bez předku. Nejvíc je to znát v zimě, než se motor dost prohřeje. Po nastartování dávám na sítko ventilátoru na chvíli noviny, aby se dřív motor ohřál a tolik se nsochlazoval. Už jsem ho startoval i ve velkejch mrazech a vždycky chytnul. Byl uplně celej ojínělej a venku -18 a chytnul. Zkoušel jsem to i ve velkym mrazu. Zákled je dobrá beterka aby s tím hodně motala. Jáké máte zkušenosti startovat v zimě? Já jen ty dobrý. Jo ještě musí bejt zimní nafta a dávám do nádrže panáka lihu, projistotu. Takže spokojenost.
Jo ten diferák z žigula jsem ještě nespočítal. O výkendu jsem byl v práci a nebyl čas. Snad se k tomu co nejdřív dostanu.
ja mam trvale 4x4 chodim aj po asfaltke s nalozenou karou a drzi to tak to musi vydrzat aj jemu
- Pepino
- Příspěvky: 1409
- Registrován: čtv črc 05, 2007 12:08 pm
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otův čeveňák
nerikam ze ne ale zalezi dost na vaze..josip píše:Pepino píše:no pojede to stejnou rychlosti az do doby nez zacnes zatacet.. kdyz zacnes zatacet zacnou se ti napravy hadat a neco to od..re.. proto se dela predek vypinatelnej a nebo se pouziva mezi napravovej dif.. a jestli mne neveris vem si auto a bez s tim nekam na mekej povrch, nebo na cerstve napadlej snih, dej plnej rejd a otoc se jednou dokola, po te kdyz vylezes uvidis 4 stopy a to prave proto ze kdyz zatacis tak kazdy kolo ti opisuje jinou kruznici.Toreto píše:ano ja budem mať 2nápravy rovnaké aj kolesa budu rovnake 14ky šipáky takže to pojde rovnakou rýchlosťou tak by to malo byť okota píše:No a ty budeš mít obě nápravy stejné? I kola potom taky? To bys potom neměl problém, s dopočtem otáček. To by Ti jely obě nápravy stejně a měl bys to vpohodě. To by si mohl mít potom hnaný obě nápravy stále. Ale to vypínání není zase tak složitý na výrobu. Já když jedu s károu do kopce a zapnu předek, tak to je docela znát. Trochu to motor zatíží. Není to nijak moc, ale je to znát. Proto na pevnym podkladu jezdím bez předku. Nejvíc je to znát v zimě, než se motor dost prohřeje. Po nastartování dávám na sítko ventilátoru na chvíli noviny, aby se dřív motor ohřál a tolik se nsochlazoval. Už jsem ho startoval i ve velkejch mrazech a vždycky chytnul. Byl uplně celej ojínělej a venku -18 a chytnul. Zkoušel jsem to i ve velkym mrazu. Zákled je dobrá beterka aby s tím hodně motala. Jáké máte zkušenosti startovat v zimě? Já jen ty dobrý. Jo ještě musí bejt zimní nafta a dávám do nádrže panáka lihu, projistotu. Takže spokojenost.
Jo ten diferák z žigula jsem ještě nespočítal. O výkendu jsem byl v práci a nebyl čas. Snad se k tomu co nejdřív dostanu.
ja mam trvale 4x4 chodim aj po asfaltke s nalozenou karou a drzi to tak to musi vydrzat aj jemu
Koupím Jawa 350 typ 354 mezityp s pulbubny, nebo prvni typ s velkymy bubny. Případně stejnou 250 mozno i vrak..
Koupím VELOREX 350 na stavu nezáleží, pokud možno s doklady, nebo zvlášť.
Predem dik..
Koupím VELOREX 350 na stavu nezáleží, pokud možno s doklady, nebo zvlášť.
Predem dik..
Re: Otův čeveňák
jj vaha bude po prestavbe 450kg to si myslím že by to malo vydržat aj keby co myslíte?Pepino píše:nerikam ze ne ale zalezi dost na vaze..josip píše:Pepino píše:no pojede to stejnou rychlosti az do doby nez zacnes zatacet.. kdyz zacnes zatacet zacnou se ti napravy hadat a neco to od..re.. proto se dela predek vypinatelnej a nebo se pouziva mezi napravovej dif.. a jestli mne neveris vem si auto a bez s tim nekam na mekej povrch, nebo na cerstve napadlej snih, dej plnej rejd a otoc se jednou dokola, po te kdyz vylezes uvidis 4 stopy a to prave proto ze kdyz zatacis tak kazdy kolo ti opisuje jinou kruznici.Toreto píše:ano ja budem mať 2nápravy rovnaké aj kolesa budu rovnake 14ky šipáky takže to pojde rovnakou rýchlosťou tak by to malo byť okota píše:No a ty budeš mít obě nápravy stejné? I kola potom taky? To bys potom neměl problém, s dopočtem otáček. To by Ti jely obě nápravy stejně a měl bys to vpohodě. To by si mohl mít potom hnaný obě nápravy stále. Ale to vypínání není zase tak složitý na výrobu. Já když jedu s károu do kopce a zapnu předek, tak to je docela znát. Trochu to motor zatíží. Není to nijak moc, ale je to znát. Proto na pevnym podkladu jezdím bez předku. Nejvíc je to znát v zimě, než se motor dost prohřeje. Po nastartování dávám na sítko ventilátoru na chvíli noviny, aby se dřív motor ohřál a tolik se nsochlazoval. Už jsem ho startoval i ve velkejch mrazech a vždycky chytnul. Byl uplně celej ojínělej a venku -18 a chytnul. Zkoušel jsem to i ve velkym mrazu. Zákled je dobrá beterka aby s tím hodně motala. Jáké máte zkušenosti startovat v zimě? Já jen ty dobrý. Jo ještě musí bejt zimní nafta a dávám do nádrže panáka lihu, projistotu. Takže spokojenost.
Jo ten diferák z žigula jsem ještě nespočítal. O výkendu jsem byl v práci a nebyl čas. Snad se k tomu co nejdřív dostanu.
ja mam trvale 4x4 chodim aj po asfaltke s nalozenou karou a drzi to tak to musi vydrzat aj jemu