Romanova PF 62
Moderátor: DYK
Re: Romanova PF 62
No vida, dokonce je to ve stejném vlákně. Jsou tam pěkně vidět závaží na klečích, bez nich to solidně padá na čumák.
TJ je proti PF docela koza vysoká, ale asi je to o zvyku.
TJ je proti PF docela koza vysoká, ale asi je to o zvyku.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: Romanova PF 62
Závaží na klečích se mě líbí,ale problém sehnat
Re: Romanova PF 62
Tak jsem se rozhodl že budu měnit motor za naftu na PF ještě nemám nic na výměnu ale časem určitě docílím čeho chci,bude mít dost výhod než benzín aspoň myslím.Snad se investice vyplatí doufám.A ještě na PF udělat dělené brzdy.
Re: Romanova PF 62
S tím nafťákem určitě litovat nebudeš,předělával jsem jej taky a je to pak naprosto o něčem jiném,jedině rychlost pak není tak závratná.
Re: Romanova PF 62
Rychlost mě tolik netrápí,spotřeba jak jsem se dozvěděl a bylo mi psáno ta mě těší
Re: Romanova PF 62
Spotřeba vůči benzinu je neporovnatelná a spolehlivost taky i když s benzinem jsem taky nějak velké trápení neměl. Hlavně však má více jak o šedesát kilo více a to se pak z něj stává malý tank,měl jsem tam ještě pneu 7,50-16 a na dřevo to pak byl jedinečný pomocník. Jedině pak jak psal Chobotek je veškerá váha na předek takže pokud to nevyrovnáš protizávažím máš co držet pokud není zapřažena ve vozíku.
Re: Romanova PF 62
Neměl by někdo z Vás šablonu nadpisu Agrostroj Prostějov?
Re: Romanova PF 62
Čau chlapi,potřebuji radu PF mi střílí do karburátoru při volnoběhu typuju to na gufera české výroby co jsem tam dal (to jsem byl blbec že jsem je dával) ale možná jde ještě o jiné závady nebo úpravy nevím ptám se skužených co se týče seštelování motoru a předstihu můžete napsat jaká je nejlepší hodnota před HÚ ? a jaký je nejlepší odtrh. Karburátor mám z JAWA 2817 nebo 2819 přesně nevím,díky všem za odpovědi.
Re: Romanova PF 62
Tak po hledání zde jsem našel a potvrdilo se GUFERA špatný a taky špatný odtrh na kladívku moc velká vzdálenost zápal byl moc brzo to taky byl důsledek že jsem měl pořád černou svíčku.Příští týden budou gufera ty lepší,jedno gufero jsem měl už poškozené na straně když koukáš na větrák,snad ostatním kteří budou mít stejný problém to pomůže.VELKÝ ODTRH NA KLADÍVKU ČERNÁ SVÍČKA ŠPATNÉ GUFERA - MOTOR NEDRŽÍ VOLNOBĚŽNÉ OTÁČKY,STŘÍLENÍ DO KARBURÁTORU. Přesto se zeptám,nebaví mě hledat když PF máš po výbrusu,nový píst+kroužky a klika po GO dává se olej do benzínu 1:20 je to správně.
Re: Romanova PF 62
Má někdo zkušenost ze vzduchovým filtrem z Vari přidělaným na PF?
Re: Romanova PF 62
Tak dneska jsem dal nové gufera od firny Chicago Rawhide (USA) a můžu říct paráda to jsou fakt gufera,motor běží pěkně nastartuji napoprvé
Re: Romanova PF 62
mam novy motor tam jde dat predstih nejmin 9mm. ale vrčel uz,zkouska byla a ted po letech bude zas. je z roku 1985 karbec 2817,byl tenkrat vracen, ze nejde asi. prodavali je sádky do lodicek na rakosí. divim se ze naskocil
v traktoru mam z 60 let a byla to mychacka. tam je predstih 4,4 delanej rucne vrtackou 3 diry a strili to a kope. na volnobeh to nejde s plnym plynem to jde ok,ale nesmis ubrat. karbec 2819 oni tam jsou dve dirky,pred soupatkem a za a to jak jde ke sroubu bohatosti,jednu vycistim lehce, ale druha ani zaboha, je v karbeci dělená a ma zatacky,tam nic neprostrcim, nevycistim.tohle asi kazdej neví
mame jeste dva karbeci origo 2924 a ty jdou zcela rozebrat i s podlahou šoupatka a tam je prave ten labirit ty dirky videt,je to volnobezny vzdusnik pro bohatost,podle me teda. nikde o tech dirkach nepisou.
ani jawa 21 nepise nic dírce k trysce volnobehu preve taky u soupatka.
jeste mame motor po GO, nejel,nesel po go nastartovat,kdo tomu rozumi?chce to zjistit podle ceho se urcuje velikost predstihu a taky zmerit napeti civky,jestli neni v maly. zkusit tam dat civku 12V a 12V baterku. pak jeste vycistit dokonale ten slozitej karbec,nebo sehnat MZ250. no name ten motor co jde posavil cely JZD,tak mozna tam gufera budou zly,ale u zapalovani je sucho,jeste to chce shodit rechtacku statovani,tam se vejde litr paliva a nemusi to byt videt,je tam skoro mistnost placu a chodi tam jen start paka.
ty gufera z čr...mate mezi loziskem a guferem plechovou podlozku?
pisu lidove,protoze se bavime o lidovym stroji. je tezke seštelovat dvoutakt 78mm vrtani 312ccm jednovalec. otom zadna, nechapu ze pisou o nem jako o spolehlivym motoru.
v traktoru mam z 60 let a byla to mychacka. tam je predstih 4,4 delanej rucne vrtackou 3 diry a strili to a kope. na volnobeh to nejde s plnym plynem to jde ok,ale nesmis ubrat. karbec 2819 oni tam jsou dve dirky,pred soupatkem a za a to jak jde ke sroubu bohatosti,jednu vycistim lehce, ale druha ani zaboha, je v karbeci dělená a ma zatacky,tam nic neprostrcim, nevycistim.tohle asi kazdej neví
mame jeste dva karbeci origo 2924 a ty jdou zcela rozebrat i s podlahou šoupatka a tam je prave ten labirit ty dirky videt,je to volnobezny vzdusnik pro bohatost,podle me teda. nikde o tech dirkach nepisou.
ani jawa 21 nepise nic dírce k trysce volnobehu preve taky u soupatka.
jeste mame motor po GO, nejel,nesel po go nastartovat,kdo tomu rozumi?chce to zjistit podle ceho se urcuje velikost predstihu a taky zmerit napeti civky,jestli neni v maly. zkusit tam dat civku 12V a 12V baterku. pak jeste vycistit dokonale ten slozitej karbec,nebo sehnat MZ250. no name ten motor co jde posavil cely JZD,tak mozna tam gufera budou zly,ale u zapalovani je sucho,jeste to chce shodit rechtacku statovani,tam se vejde litr paliva a nemusi to byt videt,je tam skoro mistnost placu a chodi tam jen start paka.
ty gufera z čr...mate mezi loziskem a guferem plechovou podlozku?
pisu lidove,protoze se bavime o lidovym stroji. je tezke seštelovat dvoutakt 78mm vrtani 312ccm jednovalec. otom zadna, nechapu ze pisou o nem jako o spolehlivym motoru.
60. léta strojově dobrý
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
Re: Romanova PF 62
tak ten motor z michacky je rok 1955
60. léta strojově dobrý
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
Re: Romanova PF 62
Mě motor šlape můžu napsat jak hodinky,mám všechno vyměněný:ložiska,gufera,nový píst,klika GO,válec po výbrusu.Startuje napoprvé ale natrápil jsem se trochu ale vyplatilo se,byl jsem poprvé v lese na dříví a spokojenost.Když jsem měnil gufera dával jsem ty zelený
Re: Romanova PF 62
chci se zeptat na kolik vyjde go takoveho motoru ja uz ho mam po smrti a uvažuji jestli koupit nějaky po go nebo si to udělat sam doma.díík